دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دانلود آلبوم جدید ایونهه - SUPER JUNIOR-D&E - The Beat Goes On





آلبوم آوردم براتون :|

البته داغه داغ نیست ولی خب شایدم خیلیاتون دان نکرده باشین ^^






SUPER JUNIOR-D&E - 너는 나만큼 (Growing Pains)

SUPER JUNIOR-D&E - The Beat Goes On

SUPER JUNIOR-D&E - Sweater & Jeans

SUPER JUNIOR-D&E - Breaking Up

SUPER JUNIOR-D&E - Light, Camera, Action!

SUPER JUNIOR-D&E - 촉이 와 - Can You Feel It

SUPER JUNIOR-D&E - Mother


نظرات 8 + ارسال نظر
شیو چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 16:55

سلام دوست عزیز مررررررسی
نمیتونی کلیپ the beat goes on رو بزاری هرجا میگردم نیس

سلام عزیزم ^^
کلیپش رو ندیدی؟
اگه هنوز ندیدی بگو آپ کنم :***

سونیا شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 06:48 http://ete-fanfic.mihanblog.con

سمیرا من هنوز رمز ندارممممممممم...چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ژرفااااااااااا...

سونیا جونم توی پست ثابت ایمیلت رو بذار تا باران برات بفرسته رمز رو
اگه قبلا گذاشتی، ایمیلت رو چک کن، توی اسپمت رو هم نگاه کن

sheyda جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 15:53

دستت درد نکنه.مرسی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم

sogand جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 13:49

مرسی جیگر من یه سریشونو نداشتمممم

خوشحالم به کارت اومد

m&e&d جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 11:56

ممنون .دستتون درد نکنه,براماکه فرق نمیکنه هرچى اینا بخونن وموزیک ویدیو بدن بیرون جذاب و عالى و دلنشینه

بلهههههههههههه، هیچ شکی درش نیستتتتت
خواهش میکنم عزیزم

shamim جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 09:19

Fekr konam man halhalaha natunam down konam manam mikham ah bayad ta bad az eyd sabr konam ta ye labtab jadid begiram. be jaye manam az ahangha lezat bebarid

منم تازه الان تونستم سه تاشو بگیرم ...
تا ظهر گمونم کامل بشه

*marziyeh* جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 08:49

خب من فقط ام وی رو دارم.
حجم ندارم بقیه البومو دان کنم.
باید صبر بنمایمممممم

منم خودم هنوز نتونستم دانلود کنممممم ...
سرعتم پایینهههه ...
لعنت به ایرانسل ...

سونیا جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 08:11

من دقیقا ساعت 4 پاشدم دانلودش کردم... اینقده ذوق مرگ شدممممممم...
هیج دقت اینقده ذوق زده نشده بودم...
مرسی..

منم 4 پاشدم ولی نتونستم دان کنم، سرعتم پایین بود
لینک هاشو اینجا گذاشتم گفتم شاید کسی مث خودم باشه
خوش به حالت که گوش دادییییییییی
میخوام خوووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد