دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

D&E - PRESENT TOUR [fancam] part 1


سلاااام :)


چطور مطورید دوستانم؟


شب آرزو ها... حال دلاتون چطور بود؟

من که هیچ جوره خاصی نبودم :|


فقط اینکه

ایونهه ایز نفس! زندگی! عشق!

 لذت و خوشی و هیجان و...

با ما تجربه کنید =||


سم داره یه پست از عکسای دو روز آخر کنسرتشون میذاره

اونجا احتمالا متوجه ی دلیل این غلیان احساساتم میشد :||






خب!


شبنم اووومده

بگید: چی چی اورده؟

فن کمای تور

بگید: با صدای چی؟!

  عععععرررررر :|||


 همین دیگه... اگه دلتون خواس بیان ادامه دانلودشون کنید :|


 


 عزیزانی که سرعت پایین نت اذیتتون میکنه یا حجم دانلود محدودی دارید،

یه ریمیکس از تقریبا تمام اجراها هست، بازم میگم تقریبا همه ی اجراها،

پیشنهاد میکنم این رو حتما دانلود کنید و بعد هر کدوم از اجراها رو دوست تر میداشتید، فن کمش رو دانلود کنید


دانلود ریمیکس اجراهای کنسرت دونگهه و اینهیوک


واااقعا همه جارو گشتم و با کیفیت ترین هارو دستچین کردم. نهایت حجمشون هم ۱۸ مگ میشه، اگر محدودیتی ندارید همه رو دانلود کنید. مطمئن باشید پشیمونی نداره که هیییچ، صد در صد به میزان بالایی از جر خوردگی هم خواهید رسید ://


در مورد شخص دیوانه ی خودم که دیده شده حین مشاهده ی برخی از اجراها سر در بالش فرو کردندی و نعره هااا کشیدندی و حنجره پاره کردندی و... 


مواردی هم بوده که بعد از تموم شدن اجرا با آوا های نامفهومی از خانواده طلب کمک میکردم، برای پیدا کردن پیچ و مهره ی فک در رفته م از کف فرش گل گلی و لاکی اتاقم :||


 وی سی عاااارش :||| ماموریت غیر ممکن نمیدونم چند بود!

 باس بمب خنثی میکردن =|| بعدش ییهو از تو بمب .... درومد! بعدش .... رو برداشتن رفت سرکارشون. کااارشون چی بود؟! اگه بدووونیید.... 

خداییش تو تمام این شش تا سوشو، همچین وی سو عاری ندیده بودم! 

خل! خل! خلن :|


وی سی عااارش :||| اولیه واسه اسکری هوس



اگر میخواهید صدای جر خوردن خود را بشنوید!

اگر میخواهید به یکباره فک خود را پخش بر زمین بیابید!

اگر میخواهید کف کنید و دوباره و دوباره و دوووباره نیز کف کنید!


پنج اجرای زیر را از دست ندهید!


پ.ن: این عکسا اسکرین از خوده فن کم مربوطه هستن


 اسکری هوس از ویوی صفحه نمایششون :| خعععلیییی عالی 



اسکری هوس از جایگاه تماشاچی :|| من اینو دوست تر میدارم



موتور سایکل ایضا مث بالا اولی



موتور سایکل از جایگاه تماشاچی اون جلو ملو ها



باری فایو - یجوری که انگار همون ردیفای اولید



بیت گوز آن! گردن دونگهه *________*


اسکلتون!!! رسسسما تیر خلاص رو میزنه و میکشتت



پیشنهاد اینجانب

اسکری هوس و اسکلتون رو بیخیال نشوید!



و در عاخر خاطر نشان بشم که چهار پارت دیگه هنوز مونده که در روز های آینده میذارمشون

این فعلا فاز اول کنسرت بود

شرمندتونم واقعا وقت ندارم 


نظرات 8 + ارسال نظر
TNT سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 10:11

دانلود مییشه ولی باز نمیشههههههه
i wanna die

ببین وقتی با موزیلا دانلود میکنی یه لحظه هم که نتت قطع شه دانلود قطع میشه و فایل قابل خوندن نیست دیگه
حواست باشه دانلودش کامل باشه

yeganeh دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 23:49

شیک ایت شیک ایت اسکلتون
مرسیییی عزیزم همه عالی بودن

خواهش میکنم

TNT دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 20:17

خورد توو برجکم
دانلود منیجرم خر گشته....موزیلا عین عادم دان نمیکنه...یه چندتا به زور تونستم دان کنم ولی توو km و مدیا باز نمیکنه...این دیواره محکمه کله مو بکوبم؟

فکر کنم باید دوباره دانلود کنی منیجرت رو
اشکال نداری که... هستن اینا همینجا

minoo یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 16:37

Vaaaay dastet dard nakone aaaaaaliiiiii boodan
Jer khordam Che jeri

با پارت بعدیش سقط خواهی شد!
یو ها ها هاااا

sogand یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 14:03

وای شبنم جججیییییییییییغغغغغغغغغغغ هووووااااارررررررر من مرگ اصلا خیلی ناز بودنمرسی جیگر

اکس ری پارتی نایت
اوه شیک ایت شیک ایت اسکلتون

خخخخ... خواهش

TNT شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 23:09

i wanna die
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر اشک توو چشام حلقیییییییده
سعی میکنم پودر نشم و نپکم تا فاززز دوم

وای وااای! حالا چکار کنم؟ تو که اینا اشک اوردن تو چشمات، خب اجراهای پارت دوم که به زار زدن میکشونتت
مراقب خودت باش لطفا

m&e&d شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 17:54

مرسی شبنم جون,دستت درد نکنه عزیز,همواره موفق و سلامت باشی گلی

وای یجوری گفتی همواره موفق و سلامت باشی نمیدونم چی جواب بدم :/
لحنت ادبی شد سختمه

bluemoon شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 17:51

ااای جووونم من دربه دره فنکماش بودممم

یه سوال؟ حرفا و شیطونیای بینش رو هم میخوای؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد