دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

گاهی ...

گاهی بزرگترین کسی هستی که حتی با نبودنش هم ارام میگیرم ... 

گاهی البته فقط گاهی ...

گاهی حتی همان نبودنت هم دوست داشتنی میشود ... همین که نیستی دوست داشتنی میشود .. همین که ندارمت گاهی انقدر ارامم میکند که شبیه دیوانه ها عاشق نبودنت میشوم ...

گاهی دیوانه میشوم ...

سیم اخر که هیچ ... گاهی به اخر دنیا میزنم شاید پیدایت کردم ... به اخر اخر دنیا که میرسم و تو را پیدا نمیکنم باورم میشود من افریده شدم تا تو با نبودن هایت ارامم کنی ...

بودنت ارزانی همه ی کسانی که تو را دارند ... من با همین نبودنت هم ارام میشوم . چیز زیادی از دنیا نخواستم ... همین که عاشق خیال بودنت هستم ... همین خواب های چند شب یکبارم ... همین که گاهی با خودم حرف میزنم به امید اینکه شاید ارام از پشت سر در جواب سوالی که از تو پرسیدم کنار گوشم پچ پچ کنی ...همین که در دنیای نبودنت خیالی در اغوش بگیردمت ... یواشکی بودن الکیت را ببوسم ... همین که گاهی روی زمین مقابلت بنشینم با دو فنجان قهوه ی گرم ... من به تو تعارف کنم و تو الکی هم که شده جرعه ای بنوشی ... الکی الکی بگوئی چه خوش طعم شده و من واقعی واقعی از ذوق پر شوم ...

چیز زیادی از دنیا نمیخواهم ... همین خیال برای من بس است !!

گاهی ... دیوانه ها ... با همین یک خیال ساده ارام میشوند !

گاهی دیوانه ی نبودنت میشوم !!!

گاهی با همه ی نبودن هایت ارامم میکنی !! با اینکه سهم من نیستی .. ولی گاهی ناخواسته به لنز دوربینی لبخند میزنی و ارامم میکنی ...

گاهی بزرگترین کسی هستی که حتی با نبودنش هم ارام میگیرم ...


نظرات 7 + ارسال نظر
مامی پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 21:07 http://kyuminland.blogsky.com/

http://s5.picofile.com/file/8156884350/%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84_%D9%BE%DB%8C%D8%AA%D8%B2%D8%A7.docx.html

تحویل پیتزا کیومین_ تک شات

yasaman چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 23:13

تک به تک جمله ها رو با دل و جونم حسش کردم...
عالیهه عالییی
وبلاگ جدید مبارک...
موفق باشین...

فدات شممممممممممممم

ندا چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 22:18

..

sheyda چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 10:11

وب جدید مبارک

atousa سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 20:54

بااارووووون...
وب جدید مبارررک..
خیلی خوشگله..
فدات‌شم انقد قشنگ حرف میزنی خو..!
موفق باشیییین...
کلییی..

نظر لطفته عزیزززززززززززم

Heni_wook سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 15:59

دختره ی کله شققققق....وب جدیددد مبارککککککک...:))))

قشنگههه خیلییی کلی زیاددددد...بوی خونه میدا گفتم بهت دیگه نه؟؟

خیلی دوسش دارم..


مرسی که بازم هستید :))) خو؟این که نمیرید کلی خوبه...

مرسی واسه همه زحمتاتون...

ایشالا این وبم مثه بقیه وباتون پر طرفدار پرطرفدار بشه....

موفققققققق باشیدددددد

آره هنوز هسسسسسسسستیم ... و این یعنی ما هنوز زنده ایم ... من به شبنم هم گفتم اگر یک روز دیدی من دیگه ننوشتم مطمئن شو روحم مرده ... !
مرسسسسسسسسی که کنارمونی و نمیذاری تنها باشیم ...

fish_shabnam سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 12:51 http://crazyfans.mihanblog.com


بگذار ترکت کن

بگذار ترکت کنند....
بگذار بخواهی ونشود....
بگذار دیگر فرقی بین شب و روزت نباشد..
بگذار جا خوش کنند دستانت رو به اسمان....
بگذار ارزویت براورده نشده بماند....
بگذار اشک شود دریا دریا بباری برایش....
بگذار درد شود.....
بگذار زخمش باقی بماند....
بگذار تنها بمانی و باسکوتی تلخ غروب هایت را بگذرانی.....
بگذار دنیا هرچه میخواهد سرت بیاورد....
تو اما تحمل کن.....
تو خدایت را داری... خدایی که چوبش صد ندارد


عاشقتم باران. تحمل کن. خدا هست که

اره خدا هست ...
شبنم اگر خدا نبود که من الان اینجا نبودم
خدا هسسسسسسسسسسسسست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد