دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

گاهی...

من اینجا غروب که میشود، گاهی میخواهم دوستت نداشته باشم
اصلا چشمهایم را بروی تو ببندم و به با تو بودنها فکر نکنم.
بگذرم از تمام خاطراتی که قهرمان داستانهایش تو بودی
اما میدانی چسیت؟!!
گاهی دل، چنان در سینه برایت میتپد که گمان میکنم پشت سرم ایستاده ای
و من
با چشم بر هم زدنی میتوانم در آغوش بگیرمت
گاهی میخواهم خودخواه باشم و ساعتها به تو نگاه کنم
و تو
بدون هیچ حرکتی مات این دوست داشته شدن باشی.

من از تمام دنیا
تنها گاهی ...
تورا میخواهم
همین.

نظرات 7 + ارسال نظر
Sayeh جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 14:21

سلام.من پیدام شد.مرسی زیبا بود.موفق باشی عزیزم

sogol_wook پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 08:46

سلام خوبی؟؟؟
دل من تنگ شده ...

مامان کوچولوم....
تو معلوم هست کجایی؟؟؟ یدفعه غیب شدی.. گذاشتی رفتی
خوبی؟؟ جوجه ات خوبه؟؟؟
نظراو تو پست باران خوندم... مامی به فدات.. اینا مه به خاطر جوجه ات.. حق داری به خدا.. چشم رو هم بزاری خوب تموم میشه
ولی به خدا من هم وایبر هم هایک هم اس ام اس دادم بهت.. ولی مثی که از زمین و زمان بریدی... جوون دلمی شماره منو که داری.. تو وایبر یا هایک بیا بچتیم.
دوست دارم.. مراقب خودتو و جوجه ات باش

sunshine چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 21:44

سلام مامی
بسی عاششششششششقتم

درود جوجه..
من بیشترررررررررررررررررررررررر

shadi چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 14:57 http://superkyumin137.mihanblog.com/

سلیییییییییییییییییییییییییییین


سلام به روی ماه نشسته ات..
خوش اومدی

sheyda چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 10:13

فایتینگ

atousa سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 21:01

خالهههههه..
موفق باشیییی..

سلااااام عشق خاله
مقسی جوجه

بخخخخخخخخخخخخللللللللل

fish_shabnam دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 22:53 http://crazyfans.mihanblog.com

سلام مامی ^^
شبنمم
خواهر زرده دوقلوی جوجه ی شما

موفففق باااشیییید
فایتینگ



سلام شبنمی

تو همون جوجه ای که گم شده بود؟؟!!!

عاشق خل بازیاتونم... تو هم فایتینگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد