دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

.... ثابت ....






اینجا برای نفس کشیدنم حتی هوا هم بس نیست ...



درود و صد بدرود ...

با عارزوی شیرین کامی روز عفزون ... ^_^


اینجا رو ساختیم تا یواش یواش یه دنیای آروم و آبی رو باهم بسازیم ...

 امیدوارم ازمون حمایت کنید و دوباره مثل قبل دوستمون داشته باشید .





تصمیم گرفتیم وبلاگ رو توی بلاگ اسکای بزنیم چون اینجا ویژگی های خوب زیادی نسبت به میهن داشت

برای مثال یکی از هزار تا مزیتش اینه که آی پی کامنت گذارای عزیز رو به راحتی در اختیار ما قرار میده و ما میتونیم خیلی ساده به ای پی کسائی که سعی میکنن با مزاحمت اوضاع رو برای ما و دوستامون سخت کنند دسترسی داشته باشیم و بتونیم خیلی سااااااده آی پی رو پیگیری کنیم و اقدام حقیقی کنیم !!



به دنیای آبی ما خوش آمدید ....

نظرات 362 + ارسال نظر
رای گیری جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 16:33

رای گیری بزرگترین فندوم
http://www.celebritybr.com/2015/04/best-fandom-melhor-fandom.html?m=1

مهسا جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 09:58

میشه ادرسی که فن فیک ژرفا توش آپ میشه رو بگی من هرچی تو آسیا فن فیک میگردم پیدا نمیکنم.ممنون

سلام عزیزم
این آدرس ژرفا هست
http://www.asianfanfics.com/story/view/932888/in-too-deep-by-rc-lillie-persian-translation-donghae-eunhae-eunhyuk/18

Erfaneh سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 00:46

سلام خوب هستین ؟!!!! اخه هیچ خبری از هیچ کس نیست . خیلی دوس ذارم ادامه فیک هاتونو بخونم . امیدوارم ما رو تو خماری نزارید.
مخصوصا فیک شاید در اینده خیلی دپست دارم بدونم اخرش چی میشه از نگار جون. میدونم سخت که دیگه فیک بزارین . و اینکه امتحانا داره شروع میشه ولی خودتون گفتین بعد تعطیلیا پس چی شد دلم برای همتون تنگ شده که همتون بودین . زووود بیاین لطفا

اره عزیزم سختم شده
خیلی هم سختم شده
ولی چشم بیشتر فکرامونو میکنیم و یه راهی پیدا میکنیم

مهربون شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 09:43

سلام
کجا هستین شماها؟؟؟
خوبین؟؟؟
خوشین؟؟؟
چرا هیشکی نیست اینجا!!!
دلم برای باران تنگ شده!!!
هرجا هستی مواظب خودت باش

باران که ...
اره خوبیم ... مثل همیشه ههه ... :))
باران ... باران هم خوبه . خوبه !؟

nafas شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 02:51

سلام اجی فیکا کجا اپ میشه ؟maryam_joon2012_@yahoo
خبرم کن لطفا

چشم گلم

ma30☆ جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 23:16

دگگ داستان نمیزارید بارانی؟؟؟مردم از بی فیکی به خدااااا
حوصلم ترکییییید
برگردیددددد تووووروووو خووووداااا

دارم براش یه فکری میکنم ... یه راهی پیدا میکنم

ChoiHoney جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 11:45 http://blueelfs.mihanblog.com

الان غیر از فیک خودت و سمیرا که میدونم چی شده بقیه فیکا کجا آپ میشه؟؟؟؟به منم اگه میشه تو خصوصی وبم بگین

فیک سامی هم وبلاگش و فیک مامی هم کیومین لند

مائده جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 11:06 http://sujuand1D.blogfa.com

سلام هیونگ چرا دیگه فیک ها آپ نمیشن
هیونگ به وب جدید ما هم سر بزنید دیروز تازه راه اندازى شده
با آرزوى موفقیت تو امتحانات

مرسی گلم

NarGeS جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 03:32

اهان راستی باران جان ی چیز دیگه اون فیکایی که کامل بودن کجان؟؟؟؟
من میخوامشوووون

لینکش رو برداشتم گلم

NarGeS جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 03:27

سلام عزیزم
من همین الان رفتم اونجایی که گفتی عضو شدم وکارایی رو که گفتی انجام دادم
ولی هنوز نفهمیدم چطوری قراره بقیه فیکارو بخونم؟؟یعنی دیگه اینجا فیک نمیزاری؟؟؟فقط خبرمیذاری؟؟پس فیکارو کجا اپ میکنی؟؟؟
تورو خدا زودی منو از سرگردونی دربیار

مرسی عزیزم
چشم اگر خواستم فیکی اپ کنم نحوه ی کار با سایت رو بهتون میگم

nafas پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 22:00

سلام اجی دیگه فیکا رو اپ نمیکنین؟ کجا اپشون میکنین یه خبر بدین لطفا

نه فعلا عزیزم

mahsa-sh پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 17:40

سلام باران جون
از کی فیکا رو ادامه میدین؟؟
یه سوال دیگهههه... eliii برنمی گرده؟؟؟ نمیشه اونم مثل شما ادامه بده؟؟

سلام به روی ماهت گلم
نمیدونم بخدا خودمم نمیدونم
نه والا از الی هم خبر ندارم

Snow Princess پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 12:02

سلام !
"شاید در آینده" دیگه آپ نمیشه ؟؟؟
می دونم اینجا دیگه داستان نمیذارین ولی جای دیگه هم آپ نمیشه ؟؟؟

نه والا از نگار خبری ندارم

mina پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 11:21

Salam kheyli dus daram fichatuno donbal konam mishe bara manam befrestin

چشم عزیزم

Lee Eunhae سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 23:10 http://www.eunhaeshippers3.mihanblog.com

سلام دوست خوبم .. چطوری ؟؟
وب ما دوباره گزارش داده شد متاسفانه ..
اگر لطف کنی و اطلاع بدی آدرس جدید رو ممنونت میشم عزیزم.
مرسی.

ای تف تو روحشون

mansoreh دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 02:41

واقعااا ینی نظراااای من نمیااااد یااااااااا اونی داری منو بسی بسیااار تنبیه میکنییییییییییییی

وا چی شده مگه !؟

0-0 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 22:48

salam
khob aval sale noutun mobarak
vali man mikhastam Ye chizi behetun begam Man Hamishe ashegh e weblog e shoma budam va hastam o roozi 2 ya3 bar hatman be in ja sar mizanam vali mikhastam begam ke weblog e shoma ghablana kheili behtar bud
unghadri ke man shayad ye post e shomaro 3 bar mikhundam o vaghti ham Fic tamum mishod bazam az aval mikhundam o aslan ham khaste nemishodam vali alan mesle ghabl nist
azatun khahesh mikonam ke lotfan az in be baad fic haye jazab tari bezarin
mamnun

چشم گلم
مرسی بخاطر همه ی روزائی که کنار ما بودی
امیدوارم بتونیم برات یه خاطره ی قشنگ بشیم

سوگل یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 21:08

سلام،حال شما،من از وقتی که فیلتر شکنم منگل شده،واسه خبرهای ریووک سرگردونم،خبرهای ایونهه،شیوون،سونگیمن کیوهیون و غیره رو خداروشکر همه جا میبینم و ازشون بی خبر نیستم،ولی ووکی به هیچ وجه،اومدم اینجا تا یه سر بزنم ،ولی توی طبقه بندی نبود،اعتراض نیستااااااا،
هر وبلاگی یه سلیقه ایی داره،فقط در جهت درد و دل،
بوس،بای

شرمنده
من حواسم نبوده طبقه بندی ها هنوز نامنظمه

sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 15:57 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام
میس یووووووو دلم تنگ.شده ...
بحمدلله سال نو اثراتشو رو سیستم لپم گذاشته مدت مدیدیست بازی درمیاره لپ تاپم.. امروزم ک نمیدونم آپ شده اینترنت اکسپلوررش چ بلایی سرش اومده فرق کردهتمام لیست فیوریتم حذف شده موندم چ گلی بسرم بگیرم
کامنتامو هم ک ارسال نمیکنن.. من این مدت نمیتونم باهاتون درتماس باشم حرصم درمیاد.. غمباد گرفتم خووو...
لایکامو میذارم سر پستها ولی.. فیکارو هم ک خیلی وقته نخوندم هنوز نمیدونم چجوری باس دنبالشون کنم نتونستم برم میلمو سربزنم ببینم چ خبره ...دلم تنگ شده :'(
کلا ک تاحالاش معمولی گذشته تو نت هم ک وضیت بسی خراب شده واسم.. این از اینجا اون از وب الیی زنداداشیم ک نمیتونم پیداش کنم دعم تنگ شده
اون از لیست فیوریتم تو اکسپلولر ک.ذخیره کرده بودم وبلاگارو حفظم ک نیستم آدرساشونو.. گند زده ب اعصابم.. :'(لپ تابمم ک بازی درمیاره .. بلا نسبت سیستمام عین بز گیر کردن تو گل و چل.. :'(
امیدوارم این یکی ارسال شه واسه تولد هیوکی ک هنوز نتونستم کامنتمو بذارم.. :-(

اگه این ارسال شد تولدش م
بارک.. ب زودی هم ک باس شاهد رفتن ایونهم باشم .. چه سالیه آخههه:'(
مرسی از همه زحمات تک تکتون..
کومایو
یال خوبی داشته باشن همگی..

shadi یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 13:38 http://superkyumin137.mihanblog.com/

به منم بگو کجا فیکتو آپ میکنی
خواهش

آسین فن . فیک

Fatima_K.C شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 18:36 http://Ss501Daily3.mihanblog.com

تو نظرات دیدم قراره دوباره آپ شه آخ جون ^__^ =))

چی؟!

Fatima_K.C شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 18:34 http://Ss501Daily3.mihanblog.com

سللام^^
یعنی دیگه فیک نمیذارین؟؟
اگه بخاطر اون شایعه ست خیلی عجیبه! من قبلا درموردش یه عالمههه توضیح دادم البته فکر کنم خودتون هم میدونین و همه میدونن که چه الکی وبا جمع شد و واقعا همچین چیزی وجود نداشته! :|
امیدوارم دوباره وبای فیک نویس برگردن...

مهم نیست گلم
فعلا خسته ایم ...
چشم برمیگردیم

Erfaneh شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 11:03

Emailamo gozashtam

مرسی عزیزم

mahsa جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 23:44

باران جون من تواسیاتورونمیتونم پیداکنم
سمیراجون روپیداکردم ولی تورون

چرا خب ؟!

kayla جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 15:49

باران؟اوا چی شد؟؟؟من تا الان مسافرت بودم باز چی شد اخه؟...الیییی جونم رفت؟اون یکی داستانشم این جا اپ نمی شه؟...اوا...چی بگم والله...ممنون خبر دادی دستت مرسیییییییییییی

والا منم بی خبرم الی کجاست
من درباره ی خودمم کم و بیش بی خبرم :|

fereshteh جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 12:30

سلاااام به همگی،،،من واقعا خیلی خیلی متاسفم که دیر به دیر میام اینجا و کامنت میزارم راستشو بخواین من امسال نهایی دارم برای همین خیلی باید بخونم در هر صورت شرمندم که نمیتونم هر روز بیام اینجا و از زحماتتون تشکر کنم،،،راستی من یه سوال داشتنم بچه های سوجو که میرن سربازی،،سربازیشون چند سالست؟؟؟

نه عزیزم اشکالی نداره
ممنون که کنارمون هستی
دو سال

sara جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 12:18

داستان ژرفا چی شد

اژِین فن ... فیک

تایگر جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 06:59

سلام
سایت asianfanfics.com !
خانوم مدیر؟!
شما خبری از الیییییییی و سوگل نداری؟!
الییییییی یه وب داشت که توش دوتا فیک آپ میشد؛یکیش فیک خودش بود و اون یکی مال سوگل!
البته میدونم که وب الییییییی فلفلی شد و حتی واسش اخطاریه اومده! سوگلم وبشو از دسترس خارج کرده! فقط میخواستم بدونم حالا چه بلایی سر اون فیکا میاد؟! آخه جفتشونم خیلی قشنگ بودن...
میدونم که الییییییی و سوگل قبلا اینجا یا تو شبای سوجو فیک مینوشتن،برای همینه که این سؤالو پرسیدم،گفتم شاید شما اطلاع داشته باشین!
یه چیز دیگه!
خوشبختی،خیانت،دوستم داری؟!،مشهورترین پسر شهر،منو یادت میاد؟!،او نمیتواند بایستد،انتقام، اسارت و برخورد!
همه اینا فیکای شما بود درسته؟! تو این مدت همه رو به اضافه فیکای تردید و عطش از صدف رو خوندم!
لازمه بگم همه شون فوق العاده بودن اما چیزی که داستانای شما رو برای من دوست داشتنی تر کرده اینه که در عین احساسی بودن،یا انسی نداره یا اینکه انسیاش خیلی کمه! بشخصه اینجور داستانارو بیشتر میپسندم..اگه بگم با خوندنشون حتی گریه کردم،مسخرم نمیکنی؟!...آرزو میکنم تا دنیا،دنیاست خوش باشی...هیچوقت از نوشتن سرد و خسته نشین؛چون استعداد و تواناییتون خیلی بیشتر از ایناست.
وکلام آخر اینکه...همیشه باش!!!
ممنون بخاطر همه چیز...

اره عزیزم میریم اون سمت
نه والا من از الی خبری ندارم انشالله هر جا هست سالم و موفق باشه
بله گلم همه اینائی که گفتی فیکای من هستن خوشحالم که دوستشون داشتی
من واقعا از انسی نوشتن بی زارم و خوش حالم که تونستیم با این نجوه ی نوشتن حس شما رو جلب کنم
مرسی گلم موفق باشی عزیزم

ندا دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 16:40

سلاااااااااام برنامه فیکها کجا رفته کی اپ میکنید..؟

به امید خدا بعد از تعطیلات اپ میکنیم :)

تایگر دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 12:23

دوباره سلام
شما تو اون سایته شروع بکار کردین،آیا؟!

کدوم سایته ؟!

Erfaneh دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 10:30

الان میخواین تو بلاگ اسکای پیج بزنین؟؟ فبک هاتونم اونجا ادامه میدین البته به غیر از باران و سمیرا جوووون بقیه چیکار میکنن؟؟؟ خیلی رو اعصابن کسایی که این قدر شما هارو اذیت میکنن ؟؟ فقط داریم علایقمون و دنبال میکنیم
نمیخواین که دیگه بقیه فیک ها رو نذارین ؟ میخواین ؟؟
به هر حال هر تصمیمی که بگیرین ما پشتتونیم

منظورت از بلاگ اسکای اسین ؟!
اره گلم ادامه میدیم ایمیلت رو برام بذار تا اطلاع رسانی کنم که میخوایم در ادامه چه کنیم

mansoreh یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 23:53

ایاااااااااا درخواست من گمشده اونی جونی
ینی ب من رمزفیکارو نمیدید
من عاشقم ش و بالماسکه رو چیکار کنم ک دلم تنگشونه
من بعد کلی پیداتون کدردم ینی ایاااااااااااااااا نمیشود
من باز شمارمو میفرستم اگه میشه برام بفرست اونی خواهش
09330422774

دیگه فیکی نداریم که رمز بدیم عزیزم

اوا یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 20:40

اینم ایمیلم sarehkashkooli@yahoo.com لطفا بعد از فرستادن رمزا پاکش کن

اوا یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 20:38

سلان ببخشید ولی من ایمیلم دود شد رفت هوا مجبور شدم یه ایمیل جدید درست کنم میشه دوباره رمزارو روی ایمیل جدیدم بفرستی؟ ایمیلو توی یه نظر دیگه میذارم لطفا بعد از اینکه رمزارو فرستادی اونو پاک کن

چشم عزیزه دلم برات فرستادم گلم

mansoreh یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 02:28

وااای من ک کلا کمدرم خم شد بعد از کلی ذوق و شوق ک اینجارو پیدا کردم فهمیدم دیگه داستان اپ نمیکنید اخهههههههه چرا ینی من باید در خماری فیک بمونم
ای وااای پس فیکای ناز نازی چی
پس میشه رمز فیکارو تا این قسمتی ک گذاشتید بهم بدی اونییییییی لطفا
و از اونجاییی ک ب ایمیل دسترسی ندارم فعلا شمارمو میذارم لطف میکنید اگه برام بفرستید ممنون میشم
09330422774

عزیزم پستا رو برداشتیم دیگه رمز و اینا لازم نیست

م.ر شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 21:23

اهم اهم
ینی بخش فیکای تموم شده شوت شده؟:||||

فعلا بلی :| ولی درستش میکنم

yeganeh شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 01:01 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

سلام عزیزم
دوباره چی شده؟
چرا انقد زود تغییر می کنید؟
هیچی نمیشه بابا
وب اونهه ایز اکسیژن ام میخاستن ببندن ولی حالا همه فیکارو آپلود میکنیم با آپلودرای خارجی رمزم میزاریم
همین کارو بکن
بنظرم آسیان فیک خیلی سخته چون تو وب اونهه ایز اکسیژن ام خیلی بچه ها مشکل داشتن
مثل ما کنین کارتونو
با آپلودرای خارجی و رمز
رمزم به همه ندید
چون کار خیلی سخت میشه
از من گفتن بود
بعدم من هرچی فکر کردم اخبار منظورش با ما نبوده
داستانایی که فرانسویا مینویسن خیلی بدتره
خودتو نگران نکن
ولی خوب من دخالت نمیکنم خود دانی
موفق باشی
ایدی اسیان فیکمم فرستادم واست
yeganeh98

گلم من خیلی وقته دارم کلنجار میرم
میشه گت نزدیک پنج شیش ماهه
کلافه شدم
از اینکه همش استرس داشته باشم کلافه شدم

تایگر جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 21:17

با عرض سلام خدمت ادمین عزیز
سال نو مبارک
والا دیگه من کلا هنگ کردم!! چه بلایی دارن سر این بلاگا میارن،فقط خود خدا میدونه! تنها دلخوشیمون این فیکا بود که اونم ذره ذره دارن ازمون دریغ میکنن!
وختی گفتین میخواین کوچ کنین جای دیگه،باید حدس میزدم که اونجا،همون سایت فیک پرور ایژن فن فیکسه!
باران جان! تا جاییکه من خبر دارم،بدون عضویتم میشه از مطالب اون سایت استفاده کرد؛ چون من وختی خبری از ترجمه ژرفا نشد،طاقت نیاوردمو رفتم از همون سایته بدون ساختن اکانت و رجیستری،چند قسمت بعدیشو خوندم! فقط باید اسم فیکو بلد باشی و تو همون سایت سرچش کنی!! حالا باز شما بهتر میدونی و من جسارت نمیکنم..باز اگه نکته خاصی هست،خوشحال میشم بهم بگین و راهنماییم کنین.
خواستم بگم امیدوارم که همه مشکلات حل شه ولی انگار دیگه هییییییییچ امیدی نیس!! ما بدبخت بیچاره ها فقط خدارو داریم! همین و بسسسسسس...
همیشه خوش باشین

یه مشت حسود ریختن دارن اذیتمون میکنن خب
سال نوی تو هم مبارک عزیزم
اره عزیزم میشه از مطالب عمومی بدون عضویت استفاده کرد ولی روش اپ من فرق داره من طوری داستانامو اپ میکنم که فقط دوستام و اونائی که اددم کردند بتونن بخونن بخاطر همین عضویت باید داشته باشید . عضویت اونجا هم اصصصصصصصصصصصلا کاری نداره هیچ سخت نیست ...
اره اره ما واقعا بیچاره ایم :((

elisha جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 02:25

خوب این یعنی این که نمیشه نویسنده ی وب یشم؟

خب اخه ما دیگه داستان اپ نمیکنیم

مریمDevil جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 00:13 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلام باران جون
خواستم بگم من اون برنامه ی آرشین رو میخوامش همون برنامه ی کنکور
خییییییییییلی لازمش دارم
اگه میشه یه جوری به ما برسونش
تووب بزارش
میلی چیزی
ممنون
ببخشید

چشم گلم ازش میگیرم بهتون میدم

fereshteh پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 19:22

نه عزیزم ندارم متاسفانه

ای وای ..
خب شماره اتو بذار تا ببینم چی میشه
البته ما فعلا دیگه داستان اپ نداریما ..

fereshteh پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 17:27

سلاااام من بتز اومدم اینجا،،جایی که برام مثل بهشته،، متاسفانه چند روز مسافرت بودیم و من به نت دسترسی نداشتم و از اینجا غاغل شده بودم ولی همین امروز که برگشتیم سریع اومدم اینجا چون تحمل جدایی از این وبو ندارم،،،آهان راستی یادم رفت که بگم عزیزم راستشو بخوهی من ایمیل ندارم میشه اگه زحمتی نیست شمارمو بزارم رمزا رو برام بفرستید؟؟؟؟؟؟؟راستی عید همتووون هم مبارک امید وارم که سال خوبی رو داشته باشید و همیشه بخندید حتی توی زمانایی که داغونید و حالتون خوب نیست چون به قول معروف خنده دوای هر دردیه و من اینو وافعا با تک تک سلول های وجودم حسشون کردم،خب دیگه من برم مثل اینکه خیلی حرف زدم همتون رو دوت دارم

ای جانم
سلام به روی ماهت گلم
اجی ای دی اینستا و لاین نداری !؟
انشالله تو هم همیشه بخندی و همیشه دلت شاد باشه عزیزه دله من

elisha پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 10:02

سلام،من دوست دارم اینجا نویسنده بشم،میشهههه؟

اوممم ... خب راستش منم خودم دیگه نویسنده نیستم ...

elisha پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 10:01

سلام،من دوست دارم اینجا نویسنده بشم،میشهههه؟

*مهتا* چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 21:28

سلاممممم باران جووووون سال نوت مبارک
خوب من اول سالی لپ تابم به فا/ک رفت حسابی بیشرفا از تو ماشین دزدیدنش
اممم میشه رمزه فیک رازو برام بفرستی نتونستم بخونمش

سلام به روی ماهت گلم
ای داااااد بیداد . خدا ازشون نگذره
چشم میفرستم برات گلم

sara چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 14:54

چرا پست دانلود فیک های تمام شده کار نمیکنه نمیاد

چون غیر فعالش کردم :)

arshin سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 23:51

سلام باران جان..
چقد کنکور مزخرفه..کل زندگیمو گرفته..دیگه نمیتونم بیام سایت..از فردا باید دوباره بکوب بخونم..فقط عزیزم من چون پیش مشاوره شخصیم میرم بهم یه برنامه ی کامل کنکوری داده..خیلی برنامش خوبه..گفتم بهت بگم ببینی از بچه های کنکوری سایت کسی میخاد بهش بدم...بازم میگم برنامش خیلی خوبه..مخصوصا واسه کسی که تاحالا یه دور کامل کتابارو نخونده..
مچکرم..دلم برا اینجا تنگ میشه..هق هق..ایشالا بعد کنکور بازم اینجا تلپم..ممنون عزیزم.بای

مررررسی گلمممممممممم
دستت هم درد نکنه انشالله که سال خوبی داشته باشی و به هرچی میخوای برسی و کنکور قبول بشی ...
چشم به سمیرا میگم برنامه اش رو ازت بگیره که بذاره توی وب

مریمDevil سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 16:08 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

آقا یه انتقاد
چرااینجا همشششششششششششش ایونهه آپ میشه؟؟
سوجو11 نفره ها
لطفا مسولین رسیدگی کنن
باتشکر

:|

sogol_wook دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 21:27 http://sujumoment.mihanblog.com/

سلام باران جون ..من یه وبلاگ جدید زدم ..میشه منو لینک کنی گلم .منم وبلاگ رو لینک میکنم ...فدای تووو
باران..خواااههههششششش..یه معرفی هم واسه وبلاگ من توی یه پست به بچه ها بده ..فدات شم ..یه لینک هم بزن به وبلاگم ...چقدر کار ازت خواستماااا...مرررسییییییی

چشم گلم حتما

yeganeh دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 20:59 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

یه سوال؟
بپرسم؟
نپرسم؟
بالاخره بپرسم یا نه؟
اهههههههههههه
اصلا میپرسم؟
نپرسم؟
یعنی بپرسم؟
خوب باشه اصلا میپرسم!
چرا فیکتو آپ نکردی؟
من موخوامممممممممممممممممممم
زیاددددددددددددددددددد موخوامممممممممممممم
زودددددددددددددددددددددد بزارررررررررررررررررررررررررش
خاهش میکنم بزارررررررررررررررررررررررررررشششششششششششششششششششششش
بزاررررررررررررر دیگه
نمیزاریییییییییییییییییییی؟
چرا نمیزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صب کن!!!!!!!
گفتی میزاریییییییییییییییییییییی؟
مرسیییییییییییییییییییییییی بزارش

خدا تمام مریضان را شفا دهد!!!!!!!!!!!!

باران دیگه فیک اپ نمیکنه :|

نگین دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 16:44

یه سوال فیک ادمکش و ... چی میشن? دییگه فیکاتونو نمیارین?

فعلا اپ نمیشه

afagh soOoltan یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 20:05

نظر گذاشتن تو بلاگ اسکای کمر آدمو خم میکنه:||||
تکبیییییییییییر

کمرت راست باد دلاور :|

afagh soOoltan یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 20:01

سلام و صد سلام به همه ی بروبچ فعال این وب^^
عیدو به همتون تبریک میگم^^ایشالا سالی پر از لبخند و سلامتی و صد البته سوجویی داشته باشید!!
این جانب پس از هفته ها بی نتی و درد بی گوشی کشیدن این وب را با هزاران بدبختی و مفلوکیتی که به جان خریدم یافتم
تو وب قبلی فقط عاشقم شو و بالماسکه رو میخوندم
پررویی نباشه مدیر وب گرامی^^ولی بی زحمت این رمز پست فیکای تموم شده رو به میل ما بفرستید ممنون میشم^^با تشکر^^
خیلیییییییی خسته نباشید و صد البته موفق باشیدوبتون محشرههههههههآدم وقتی میاد توش حس خوبی بهش دست میده^^
بازم میگم عیدتون مبارک و موفق باشید^^
فیکاتون عالیههههه مخصوصا باران عزیز و شهرزاد گلم^^ترجمه ی مامیم که واقعا محشره
میدوارم این وب همیشه سرپا بمونه^^چشم حسود کوووور!!!
مادیگه رفع زحمت کنیم با اجازتون
خدایار و نگهدارتان!!!

سلام به روی ماهت گلم
عید تو هم مبارک انشالله که سال خوبی داشته باشی عزیزم
و اینکه فعلا که چشم حسود باااااااز بوده و بینا
و ما فعلا فیک اپ نمیکنیم ..
اگر یه درصد دوباره تصمیم گرفتیم که داستان اپ کنیم چشم حتما رمز ها رو برات میفرستم ولی خب راستیتش ما فعلا دیگه اپ نمیکنیم

K یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 16:51

سلام باران جان (میدونم خیلی کنه شدم به بزرگواری خودتون ببخشید) من دیشب دوتا نظر گذاشتم اینجا و توی اولی هم ایمیلمو گذاشتم ولی شما دوباره ایمیلمو خواستی!! میدونم سرت شلوغه حتما حواست نبوده، ولی منم درک کن!! یه بار دیگه ایمیلمو میفرستم و لطفا رمز فیک راز 3 و عاشقم شو رو برام بفرست!
ایمیلم: MMSKN2000@Gmail.com

عزیزم فعلا دیگه داستان اپ نمیکنیم

باران یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 15:45

سلامممم بارونممم.
صد سال به از این سالها....ایشالا سالی پر از آرامش..شادی....موفقیت و عشق داشنه باشی..

سال نوی تو هم مبارک عزیزه دلم

پرواز یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 02:11

سلام لطفا نظر قبلیم که شمارم توشه حذف کن مرسی

چشم

bita یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 01:46

باران برای قسمت فیک های تموم شده خطا میاد.ممنون میشم درست کنی

حدول رو برداشتم گلم

اوا یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 01:13

سال نو مبارک راستش من ایمیلم خراب شده هر کاری میکنم باز نمیشه هر وقت درست شد دوباره میام والبته امیدورم درموردم اشتباه فکر نکنی چون من وافعا ایمیلم خرابه سال نو مبارک دوباره امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشی

سال نوی تو هم مبارک عزیزم

سونیا یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 00:35 http://ete-fanfic.mihanblog.com

باران به جمیلم نرسید که.خواننده بودم رمزای جدیدو میخوام..برام تو این وبه بزار...ببخشید ولی جیمیلم هر کاری میکنم نمیرسونه چیری رو..ممنون

عزیزم فعلا داستان اپ نداریم

پرواز شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 23:34

سلام میشه به من رمز فیک عاشقم شو و رازو بدین لطفاایمیل ندارم شمارم 09373331241

fatemechoi شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 22:34

سلام باران جونم
سال نو مبارک امیدوارم سالی ور از موفقیت وشادی داشته باشی
بارانی رمز فیک راز۳ رو برام میفرستی؟قبلا شمارمو بهت دادم ممنون عزیزدلم

سلام به روى ماهت گلم
عید توهم مبارک نفسم اگه مى شه اس بده تا بفهمم من شماره سیو نمى کنم عاخه :|

K شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 22:31

سلام.واییییییییی دارم میمیرم. قسمت سوم راز 3 اومده ولی من رمزشو ندارممممممممم!!!! به خدا نیاز دارم بخونمش!! من معتاد شدم!!! به دادم برسید!!! راستی من هنوزم دلم میخواد بدونم فیک آدمکش آخرش چی میشد!!!

سلاااااام
خبببب میلتو بذار برات بفرستم عزیزم
ایمیلتو بده گلم

K شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 22:23

سلام. ببخشید عید و دید و بازدید ها کلا حواس رو از من یکی میگیره. ایمیلم رو میخواستم بقرستم mmskn2000@Gmail.com

مى فرستم برات گلم

sss501 شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 05:28 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام عزیز خودم
دوساعت بعد سال تحویلتون بخیر
در سایه ایزد تبارک.عید همگی بود مبارک
عیدتون مبارک
ایشالله ک سالی پر از خوشی و شادی و سلامتی و خوشبختی و موفقیت باشه برای همگی.. برای همه آجیا و دوستام تو دنیای آبیمون.. برای زنداداشام.. برای سوجو و ایونهه و داداشیم...
عیدت مبارک باران جونیعید همگی ب شادی و مبارکص

سلام به روی ماهت ...
انشالله تو هم سال خوبی داشته باشی گلم ...
عید همگیییی دوستام به خوبی و شادی و خوش حالی و سالمتی باشه

دانی جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 20:18

سلام باران جون!سال نو پیشاپیش مبارک!
امیدوارم سالی پر از برکت و خوبی پیش رو داشته باشی
ببخشید هی پشت سر هم کامنت میدم من یه بار پیشاپیش تبریک میگم یه بار پساپس
تبریییییک

سلام به روی ماهههت ...
من عاااااااشق کامنتم عاشششقم کامنتماااا ...
به تو هم تبریک گللللللم

sogol_wook جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 19:19

سلام ..منو یادتون هست ؟؟
سوگل خوشمل ..هاهاهاهاها..فکر کنم کاملا یادت اومد که کی هستم ...خوبی بارانم ...؟؟
عجیب منو گذاشتی تو خماری و انتظار ..دمت گرم آجی..
ایشالا سال خوبی رو شروع کنی ..با این وبلاگ جیدید آشنا نیستم و اصلا بلد نبودم باهاش کار کنم .به سختی فهمیدم اینجوری میشه نظر گذشت ..
خلاصه اومدم واسه باران جون .و همه نویسندهها از جمله .شهرزاد .سمیرا .مامی .نگار.آرزو .آیدا .شکوفه .سوجین ..شبنم فکر کنم ..هتی کت ..و کلی های دیگه ..من فقط اینا رو میشناختم ..اومدم واسشون یه آرزوی موفقیت و سال پر برکت کنم و برم ...ایشالا امسال همممون عوض بشیم ..مخصوصا من ..واسم دعا کن ..یادت نره بارانم ...سلاممو به همه بچه ها یه یه روزی باهاشون چت میکردم هم برسون ..بوسشون هم کن ..خب؟؟خب؟؟؟ یادت نره ها ...
زیاد حرفیدم ..در کل خوش و خرم باش ..بوسسسسس

سلام به روی ماهت سوگل ناززززززم ...
بعله بعله خوووووووبم میشناسمتتتتت ... راستیتش انقدر این روزا خودم تحت فشارم که دیگه ... :|
ای من به فدای تو و مرامت بشم من .. عروس جولفیشم چوطوره!؟
انشالله که توی این سال به همه ی عارزو هات برسی سال خوبی داشته باشی و یه دختر ناز و سالم و تپل به دنیا بیاری نفس من ...
چشم چشم دعا میکنم سلامت هم میرسونم . مراقبت خودت باش خب؟!

shamim جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 15:13

salam, sale no mobarak, sale por barkati ro baratun arezuo mikonam

سال نوی تو هم مبارک عزیزه دلم

shadi جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 11:13 http://superkyumin137.mihanblog.com/

من رمز فیک الی رو میخوام باران

برات فرستادم گلم

سونیا جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 07:18

میشه واسم رمز فاکای جدیدو بفرستی باران؟؟؟
میشه عایا؟؟.

عایا خواننده ی ما بودی گلم ؟!
چشم

المیرا١٠ جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 01:24 Ehttp://elena. Fablogs. Ir

بارانی سلااام خوبی؟؟
شرمنده موقع باز شدن وب نیومدم
وتبریک نگفتم راسیتش این بلاک اسکای رواااانی منو گور به گور کرده نمیتونم نظر بذارم با کامی اصلااا نمیتونم مگر باگوشی که اوووف اذیت میکمنهه مممشه فیک الی تو فرد خوبی هستی رمزشو بهم بدی؟؟
مممنونمممم
٠٩٣٩٥٧١٨١٧٨

سلام عزیزم
من واقعا واقعا با شماره مشکل دارم اگر توی لاین میتونی منو ادد کنی یا ایمیل بذاری ممنون میشم

yeganeh پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 19:08 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

سلام
ببخشید من دوباره اومدم
میتونم قبل از اینکه فیک رو بزارم اول یه وان شات ترجمه ای به عنوان تبریک عید بزارم؟
ممنون
عیدتم مبارککککککککککک

سلام عزیزم .
اومممم خب راستش برای عید وبلاگ شلوغ وان شات رو بده به من برای جمعه ی هفته ی دیگه میذارم .
چطوره!؟

اوا پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 18:58

لطفا بعد از اینکه رمز رو برام فرستادی نظری رو که توش ایمیلمو گذاشته بودم پاک کن

چشم گلم

susan پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 18:08

اووفففف من جدا داشتم دق میکردم...آدرس وبو از هستی جون گرفتم..ایمیلمم هست:susan_s_j@yahoo.com
رمزارو بی زحمت برام بفرست..یا اگه برات راحت تره من توی لاین هستم..آی دیم:Blueworld411 فکر کنم منو توی اددلیستات داری باران جونم...ممنووووووووووووون

برات میل کردم گلم . بازم اگر نشد بهم بگو تو لاین بهت بدم
اگر میشه بهم پی ام بده توی لاین تا یادم بمونه :))
بسی دلمون واستون تنننننننگ شده بود

eliiii پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 15:56 http://sujuworld.mihanblog.com

باران
میلی که گفتی یه چک بکن خب؟
عیدت مبارک باشههههههه
بخخخخخخخخخخخخخخخخل

مررررررررسی فدات بشم من
عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی نفسم

K پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 12:42

سلام. اولاً این که عیدتون مبارک و دوما اینه که گفتن نداره منم رمز فیک هارو میخوام. ایمیلمو هم میفرستم. تازه اینجا رو پیدا کردم قبلا هم چندباری شب های سوجو رفته بودم و معتاد فیکاتون شدم!! مخصوصا آدم کش!! که البته گویا فعا آپ نمیشه!!! خیلی دوست دارم بقیشو بخونم!! نویسندشو یادم نمیاد آخه فقط چند قسمتشو وقت کردم بخونم میشه ازش بخواید بقیشو هم آپ کنه!!

سلام به روی ماهت گلم
عید تو هم مبارک عزیزم
اره گلم پس بی زحمت ایمیلت رو بذار تا رمز ها رو برات برفستم

ChoiHoney پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 08:23 http://blueelfs.mihanblog.com

باران

آئودی آپ شد من الان رمز ندارم که

تو رو خدا بفرست برام رمز فیکای سامی و الی و آیدا رو

رمز ها رو برات گذاشتم عزیزم

sss501 پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 05:22 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام باران جونی خوبی آخرین 5شنبه سالت ب خیر و خوشی...
ایشالله سال خوشی در پیش و روی همه باشه
بارانیییی من که رمزای جدیدو ندارم کهه.. چجوری برم بخونمشون مثلا بقیه آءودی رو خواستم بخونم رمز نداشتم
حالا چی کنم ؟؟

نخسته گلم مرسی از همه زحمتات
موفق باشی

عه من دیشب رمز های جدید رو براتون فرستادم که
به دستت نرسیده !؟
چک میل داشتی ؟!‌
باشه من دوباره میفرستم برات گلم
سلامت باشی خواهر شوهر گلمممم

NiNi Fishi چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 23:46 http://eunhaeisthebest.mihanblog.com

سلام چینگوها
رمزی که برای فیک های مامی برام ایمیل کرده بودین پارت چهار audi رو باز نمیکنه
میشه لطفا کمکم کنید... 제발
09332656692
ممنون

سلام فدات شم
فیک آئودی برای مامی نیست و ترجمه اش از آیدای گل هست
من رمز فیک های جدید رو دیشب برای همه ی اونائی که ایمیل گذاشته بودند فرستادم اگر میشه چک میل کن اگه نیومده بود بازم خبرم کن گلم

*marziyeh* چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 23:41

هییییییییییییی دیگه نگی ارزش نداری ها.
زبون تو گاز بگیر خب.
هیچ وقت هم در موردش فکر نکن.
فکر خوبی نیست.

برای من که خیلی خیلی با ارزشی.
شاید خیلی بیشتر از اونچه که فکر کنی و تصور کنی.

دعای مکارم الاخلاق امام سجاد (ع) بود.

خوشحالم که به دلت نشست.

عالی بود...
میدونی وقتی اینقدر دعاهای قشنگ قشنگ خوندم دلم یجوری اروم شد .. تعجبم اومد ...
من به فداااااات بشمممممممم

هستی چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 22:33

غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن

دلت را بتکان
اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند
فقط از لا به لای اشتباه هایت، یک تجربه را بیرون بکش
قاب کن و بزن به دیوار دلت ...دلت را محکم تر اگر بتکانی
تمام کینه هایت هم می ریزد
و تمام آن غم های بزرگ
و همه حسرت ها و آرزوهایت ...باز هم محکم تر از قبل بتکان
تا این بار همه آن عشق های بچه گانه هم بیفتد!حالا آرام تر، آرام تر بتکان
تا خاطره هایت نیفتد
تلخ یا شیرین، چه تفاوت می کند؟
خاطره، خاطره است
باید باشد، باید بماند ...کافی ست؟
نه، هنوز دلت خاک دارد
یک تکان دیگر بس است
تکاندی؟


دلت را ببین
چقدر تمیز شد... دلت سبک شد؟حالا این دل جای "او"ست
دعوتش کن
این دل مال "او"ست...
همه چیز ریخت از دلت، همه چیز افتاد و حالاو حالا تو ماندی و یک دل
یک دل و یک قاب تجربه
یک قاب تجربه و مشتی خاطره
مشتی خاطره و یک "او"...
خـانه تـکانی دلـت مبـارک رفیق



پیشاپیش سال نو تون مبارک
دوستتون دارم سال خوبی داشته باشید

الی من دورت بگردممممممم کم پیدای من
عید تو هم مبارک عزیزم

*marziyeh* چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 21:43

باران جونی عزیزم اگه کلیپو دیدی بهم میگی اجازه دارم به معلم تفسیر قرانم بدم یا نه؟

چون این فقط به نیت تو ساخته شده بود!

وای عالی بود .
چقدر مضمون دعاها قشنگ بود مرضیه /
دلم اروم گرفت . ازت هزار تا دنیا دنیا تا یه عالمه ممنونم که بخاطر من که خب ارزش زیادی هم ندارم وقت گذاشتی ...

yeganeh چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 17:18 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

خدا طمام مریزان اثلام را شفا انایط کند...
آمممممممممممممممییییییییییییییییییییییییییییییین

:|

yeganeh چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 17:15 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

من میخواستم یه اعترافی کنم
گزارش دادنا کار من بود
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

..
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا میخواستم خوشحالتون کنم...

شفا :|

fereshteh چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 17:09

ووواااااااااایییییی سلاااااااام،،شماها هیچ کدومتون منو نمیشناسید ولی من تقریبا همهتون رو میشناسم،یه روز وقتی نشتم پای اینترنت و دیدم شبهای سوجو هم مثل شبهای رویا فیلتر شده تقریبا میشه گفت که داغون شدم و الان هم به صورت خیلی اتفاقی اینجارو پیدا کردم میشه گفت که معجزه بود،،،الان انقدر زوق مرگ شدم که نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم که حسابی دلم واسه اینجا و فیکاش تنگ شده بود مخصوصا ژرفا،،اصلا الان که ژرفا رو دیدم روحم تازه شد ولی متاسفانه همش رمز داره

سلاام به روی ماهت رفیق قدیمی
خوبی گلم ؟!
اشکالی نداره عزیزم ایمیلت رو برامون بذارم رمز ها رو برات میفرستم

اوا چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 17:04

سلام من تاره این وب رو پیدا کردم میشه به منم رمز رو بدین اگر میدی تا ایمیلم رو توی خصوص براتون بزارم

اره گلم ایملت رو بده عزیزم

yeganeh چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 15:59 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

فک نمیکنم انسی بالا باشه چون بیشترش تو بچگیشون بود
دیگه ب.وس باشه ک اشکالی نداره؟
ممنون عزیزم

نه در حد ک.یس اشکالی نداره

one angel چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 14:30 http://kpop-fans.com/member.php?action=register

با سلام دوست عزیز اینطور که معلومه شما هم طرفدار یکی از گروه های کره ای(سوپر جونیور)هستید ،در این سال جدید به جمع ما بپیوندید ما اولین فروم کی پاپ و بزرگ ترین فروم کی پاپ رو تشکیل داده ایم.
خوشحال میشیم که عضو شید.
امیدوارم موفق باشید.[گل]

دم شما هم گررررررررم

yeganeh سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 17:14

انسیش نمیدونم چنده ولی 5 پارته ولی فک کنم انسی18
چون من خوندم انگلیسیشو انقد انسی نداشت

خو بازم یه نگاه بکن بهم بگو. چون اگر انسی در حد چیزای روی تخت باشه من شرمنده اتم

chokyush_137 سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 15:19

سلووووووووووم
من گم کرده بودم اینجارو الان ادرسو گرفتم بسیییییی خر ذوقم
میشه خواهش کنم رمز فیکارو بهم بدین؟
مرسی

سلام به روی ماهت گلم
چشم برات فرستادم عزیزم

cr7 سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 14:45

من رمز میخام

فرستادم برات عزیزم

yeganeh سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 11:43 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

سلام
همینجوری اومدم یه سلامی بکنم و یه چیزی بگم
تو به من گفتی بعد از عید میتونم اون ترجمه ایه که گفتی رو بزارم نه؟
یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟
من منتظرم بم بگی چون تا اردیبهشت میتونم ولی بعد از اون میخوام واسه کنکور بخونم
ممنون میشم زودتر بگی
یه وقت نگی من چقد پررو و سیریش و کنه اما
من کلا همینجوریم

عزیزم فقط یه سوال ...
ترجمه ای که داری چند قسمته و انسیش چطوریه ؟!

maral سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 10:56

سلام عزىزم رمز فیک شاید در اینده از نویسنده ناناز رو میخواستم
لطف میکنی اگه بهم بدی

چشم گلم برات فرستادم

yasaman سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 10:33

میشه رمز فیکارو برام بفرستید

برات فرستادم عزیزم
از دنبال کننده های ما بودی گلم !؟

مریمdevil دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 17:32 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

♥۞♥
♥۞♥♥۞♥
♥۞♥♥۞♥♥۞♥
I LOVE SUPERJUNIOR
♥۞♥♥۞♥♥۞♥
♥۞♥♥۞♥
♥۞♥

میییییییییییییییییییییی تووووووووووووووووووووو

مریمdevil دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 17:30 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤--------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤--------------------------¤¤¤
____¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤
___ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤
__¤¤¤-------------------------------------------------------------------¤¤¤
__¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤
__¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست-------------------------- ¤¤¤
__¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤
__¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی----¤¤¤
___¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد----¤¤¤
____¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤
______¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤
________¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤
__________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن--------¤¤¤
___________¤¤¤¤--------لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤
_______________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤
__________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
_____________________¤¤عشق به خدا¤¤
________________________¤¤¤¤¤¤¤
_________________________¤¤¤¤
__منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤
________مهرت پایدار________¤

ChoiHoney دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 16:03 http://blueelfs.mihanblog.com

بارانی...

رمز فیکای آیدا و الی و سامی رو قرار بود تو وبم خصوصی بدی
لطفا

هنوز برای کسی نفررستادم چشم برات تو هم خصوصی میذارم

sara دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 14:58

داستان عشق ما ممنوعست رو نمیزارین

نه فعلا گلم

تایگر دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 13:51

سلام عزیزم
خوبین؟!
خوشین؟!
سلامتین؟!
والا نمیدونم چرا این بلاگ اسکای جدیدا بازی درمیاره! کامنتای اولمو با گوشی میزاشتما ولی حالا دیگه نظرگذاشتن با گوشی تقریبا جزو محالات شده!
هرروز چنبار به وبتون سر میزنم،اما متاسفانه نمیتونم کامنت بزارم؛به خاطر اون تصویر امنیتی مسخره!!
بهرحال...غرض از مزاحمت اینه که بگم "من دیوونه نیستم" خیلی خوب بود.دست گلتون درد نکنه.
چنتام از فیکای تموم شده تونو خوندم؛ فیک "تردید" صدف یکی از بهترین فیکایی بود که خوندم.."مشهورترین پسر شهر" و "اسارت" شما هم که عالی بود.وقتی میگم عالی،یعنی عالی به تمام معنا.
ایشالا بقیه رم میخونم و نظرمو راجبه اونام میگم.
ممکنه فعلا به این زودیا نتونم کامنت بزارم پس عیدتون پیشاپیش مبارک (ای تو روح بلاگ اسکای!!!)

سلام به روی ماهت گلم
مرسی ممنون شما خوب هستید !؟
خوش حالم که کار هامونو دوست داشتنید امیدوارم بازم از کار های ما خوشتون بیاد
همین که مرام گذاشتی و با این همه سختی برامون کامنت زدی واااقعا برامون ارزش داشت عید شماهم پیشاپیش مبارک گلم

K یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 22:58

سلااااااام به همگی خسته نباشید... فکر کنم با این همه نظر یکم برای ادامه دادن روحیه گرفته باشید
ازتون رمز فیک های تموم شده رو میخواستم لطفا!!

سلام به روی مااااهت ...
عایا خواننده ی ما بودی گلم !؟
چشم بهت میدم

bita یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 22:02

باران من واقعا شرمنده ام ولی دیشب حواسم نبود ایمیلی که فرستادی برام پاک شد..اگه زحمتی نیست ممنون میشم رمزارو دوباره برام بفرستی

چشم عزیزم دشمنت شرمنده همین الان دوباره برات میفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد