دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

Evanesce - persian translation


نیگا.. چشماشون قرمزه


سلام علیکم

چه خبرا رفقا؟ خوبید خوشید دماغتون چاغه؟ احوالاتتون رو به راهه؟


میگم... تعطیلات خود را چگونه گذرانده اید؟ 

جدی میگم! چگونه؟ 


تروخدا دیدید؟!به روز شیشم عید هم رسیدیم! فردا میشه یه هفته! تعطیلات به کنار... یک هفته از سال جدید گذشت و رفت... به همین راحتی!

من که هیجی ازش نفهمیدم.

 هیچی جز کوفتگی تنم... درد زانوام... سردرد و کمردرد و حالت تهوع...

نه بابا مریض نشدم که! سفر بودیم! بععععله... سفر :||


کلی ازین عکسا دارم :|



خدا نصیب گرگ بیابون نکنه... از زندگی سیر میشم با این سفرا!


اه چقدر حرف بیخود زدما... بسه بیاین ادامه





سکوت، چیز بیشتری هم برای گفتن هست؟

مدت زیادی از وقتی گل های سفید خنده پژمرده شدن میگذره


گلبرگ گل ها فرو میریزن (بیشتر و بیشتر) و خاکی میشن (نه)

اون عشق سوزان خاکستر شد

چرا هر چیز خوبی چنین سرانجامی داره؟


نمیدونم چرا (نمیدونم چرا)

بهم بگو چرا؟! (بهم بگو چرا)

چرا عشق به پایان رسید؟

چرا چیزهایی که خیلی زیبان ناپدید میشن؟

این فقط یه خیال پوچه، عشق مثل یه خیال پوچه


تاریکی، چرا داری همه چیز رو با سیاهی می پوشونی؟

من نمیتونم چیزی ببینم.برام از آینده ای همیشگی،

که من درش هستم رویا بساز. هرطور که من میخوام


خورشید غروب کرده (بیشتر و بیشتر) و تاریکی زیاد شد (نه)

روزی این هیجان متوقف خواهد شد

چرا هرچیز خوبی چنین سرانجامی داره؟


نمیدونم چرا (نمیدونم چرا)

بهم بگو چرا؟! (بهم بگو چرا)

چرا عشق به پایان رسید؟

چرا چیزهایی که خیلی زیبان ناپدید میشن؟

این فقط یه خیال پوچه، عشق مثل یه خیال پوچه


حتی اگر دوباره بعد از این شب، خورشید طلوع کنه،

 همه چیز تمومه (همه چیز تمومه)

من اونقدری برای این لحظه انتظار کشیدم که دیگه تحمل ندارم


من نمیدونم (من نمیدونم)

میخوام بدونم (میخوام بدونم)

این رویا اینطور به پایان میرسه؟

چرا نمیتونم اون شخص و عشق رو باهم داشته باشم؟


در آخر، تمام اینا زودگذرن. عشق زودگذره

این فقط یه رویای گذراست. هنوز نمیخوام بیدار بشم.


یه خیال پوچ کوتاه، یه خیال پوچ

یه خیال پوچ کوتاه، یه خیال پوچ

یه خیال پوچ کوتاه، یه خیال پوچ

یه خیال پوچ کوتاه، یه خیال پوچ

 

نظرات 8 + ارسال نظر
*مهتا* جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 17:59


baran_EUnHaE جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 15:15 http://ourbluesky15.blogsky.com/

محشششششر ببود خیلی وقت بود دنبال معنیش میگشتم

واقعنی؟ خب زودتر میگفتی

نگین^ـ^ جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 00:04

سلام...
واااااااااااااااای واقعا ممنونم بابت این ترجمه ی قشنگ
کلی بهم چسبید وخوشحال شدم
واقعا ممنون
مرسییییییییییییییییییی

شنا خواسته بودی؟ تروخدا ببخشید من یادم رفته بود اسمت رو... شرمندم میبخشی منو؟!
ای جون دلم ^^ خدارو شکر که تونستم خوشحالت کنم. خواهش میکنم عزیزم

atousa پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 23:38

تعطیلات خود را تا الان در خانه و تهران گردی بودیم!!
یکشنبه میریم شمال:|
و ای اهنگ عاالیه
مرسی عزیزم

اوووف... کجای شمال میخواید برید؟ نور و ساری میرید جا دارید؟ وااای خونه نداشته باشی جهههنمه هااا... ما چهار روز برنامه ریخته بودیم. خونه عم داشتیم. ولی برگشت خوردیم به ترافیک یه شب جا واسه خواب نداشتین. وسیله هم نداشتیم! ای خدا من مرررردم

negin پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 22:36

وایییییی شبنم عاشقتم،روم نمیشد بگم ترجمه این اهنگم برام بذاری، یه دنیا مرسی خانمی

ای بابا دیوونه رو شدن نمیخواد که
حالا کم کم ترجمه ی تک تک آهنگاشونو میذارم. غصه نخور

مریمDevil پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 21:29 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلااااااااااااااااااااااام بر اونی متخصص
خیلی قشنگ بود اهنگشم خیلی دوست میدارم
رقص هیوکی اوفففففففففف
نخسته گلم

سلام دونسنگ نازم ^^
خسته نیستم. مرسی که هستیااا

ندا پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 20:42

..

bluemoon پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 19:40

دستت درد نکنه عزیزمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد