دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

ننه مرخه می آید

سلام و درود بر همگیییییییییییییییی

ننه مرخه میباشم از دنیای آبی در خدمتتون

خوب مثی که معرف حضور همه هستم


خوب چه خبر .. خوبی...آااااااااااااااخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

کی گوجه داده دست اون جوجه؟؟!! یااااا کی در پاکت چوجه رو باز کرده!!!!

حالا شام باس گشنه پلو بخورین با خورش دل ضعفه..

آاااااخخخخخخ... نزن باوووو توضیح میدم خووو

خووون خودتو کثیف نکن جوجه... لکه میشه ... پریل مریلم جواب نمیده


خوب. چرت و پرت گفتن رو به سایر دوستان خجسته حال در اتاق فرمان سپاریده میکنم.

و یه راسسست میریم تو دللللللللللل شیر

اونم چه شیری




طی یک تصمیم انتخاری که اینجانب با فسقل مغز خود و همراهی دو تن از جوجه ها ( م.ب __ ل.آ ) همیشه در صحنه گرفتم. از این پس شاهد آپ با/ل/م/ا/س/ک/ه در فنکلاب کیومین خواهیم بود.


با تشکر از جوجه خیسم، باران که این اجازه رو به من داد که ببرمش اونور... هرچند اینجا بود بهتر بود.. ولی خوب دیگه...




و اما در پارت دوم عرائض نقیضم... عرضم به حضور مبارک دوستان که اون صندلیههه بوووودددد.. بعله همون که جییییز بووود

دست میزدی اوووف بوووددد.. تخ بوووددد

با تشکر از دو جوجه ای سوال مطرح کردن و همینطور سایر وابستگان که میترسم از گشادی مفرط، خدایی نکرده از هم وا برن ( آخه خیلی به خودشون فشار آوردن لایک کردن...خخخخخخخخخ) سوالارو خودم طرح در وکردم


جوریکه همچین قشنگگگگ ماتح//ت میهمانان گرام صندلی جیییززززز... حال بیاد که اونسرش نا پیداااااا

روح دوئلیم حلول کرده




و اما بخش آخر عرایض نقیضم:

بعله میدونم، اینجا یکم آپ نمیشه.

کلی نظر تایید شده تو پست ثابت هست که منتظر جوابن.. نگران نباشین. نظراتون هستت. فقط تایید نشدن همین..

خیلیییییی زود بارونم میاد همه رو جواب میده.

این مدت یکم سر هممون شلوغ شده بود، نبودیم. به بزرگی خودتون ببخشید

شهرزادم نت نداره... بارونم لب تابش خرابه... من در گیر کارم... سمیرا هم همینطور... شبنمم که کنکوریه و تکلیفش معلوم


اینارو گفتم در بدونین ماها فراموشتون نکردیم.. چون جز شماها کسه دیگه ای رو نداریم.


یکم مهلت بدین همه چی بر میگرده سر جاشششششش ایشالاا


لطفا بازم پیشمون بمونین و ازمون حمایت کنین.

مرسییییییی از همه جوجه ها

مامان مرخههه فدای دلای تک تکتون که اینقد گنده و مهربونننهههههههه


اون بالا داشتم شوخی میکردم... به دل نگیرین.

دوستون دارم و دارییییییم.

تا درود دیگه بدرووووود.





نظرات 11 + ارسال نظر
lee aram جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 21:42

ماااااااااااااااااااااااااااااااامییییییییییییییییییییییییییییی
فداااااااات شمممممممممممم

خخخخخخخخخخ
خدانککنننننننننننننههههههههههههههه

بخخخخخخخخخخخخخللللللللللللل

مریمDevil چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 22:18 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلام ننه مرخه خوبی؟؟؟
پرحرف شدی خبریه؟؟؟؟؟
اوه چه خبره همممممممگی باهم پوکیده شدید؟
فنکلاب ایونهه هم ..........
خدااااااااااااااایا به ما کمک کن

ببخشیدخیلی ناراحتم

درودد
بلی خوبم. شوما چطوری؟؟


بودم. لو نمیدادم که پرحرفم

ناراحت نباش هم ما سرجامونیم.. هم فنکلاب زود برمیگرده
دونت ووری

الهی آآآآآآآآاامیییییییییین


خدا نکنه عزیزم ناراحت نباشششش. ما به عشق شماها هستیم.. غصه نخور عشق من
بیا بخخخخخخخخخخخخلللللللل
مامی به فدات

☆NarGeS☆ چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 18:33 http://www.nargessadeghi1205@yahoo.com

وای مرسی عزیزم از اینکه گفتی چه خبر شده من یکی که داشتم دیونه میشدم
فقط کاش بچه ها زود بیان
هم اینکه دلم واسشون تنگ شده همم اینکه بدجوری گذاشتنمون توی خماری
بازم ممنونم مامان مرخه جون

عزیزمییییی
باث ببخشید دیگه
یکم همهخ چی قاطی پاتی شده
ایشالا زود میان

ای جوووونم.. ما هم دلمون براتون تنگ شده... خییلیییی زیاد

خخخخ.. خماریو خوب اومدی

خواش میشه جوجه .. لپای سرختو قوربون

m&e&d چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 17:06

ممنون ازت که اومدی وحرفاتو زدی,ماهمیشه پیشتون هستیم وازتون حمایت میکنم تاهروقت که ازمون بخواین .صبرم میکنم تاهمه چی رو به راه بشه .ولی دا ماهم بشدت گرفته است ماهم به شما نیاز داریم که باشین , البته باشیم و باشین.ارزوی سلامتی دارم براهمه

مرسیییییییییییییییییییی عششششششق من
ایندفعه خیلی پرحرفی کردم. اخه دلم براتون یه ذره شده بود

مرسی که هستین و مارو و بهخوص بارانو حمایت میکنین
مامی به فدای بزرگی و صبرت.
میفهمم عزیزم.. درد دلامون یکیه

عششششششققققیییییییی به خدا
شاد باشی جوجه همیشه
بازم مرسییی

باران چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 16:18

سلامممم عزیزممم.خوش اومدی.
بد دردیه گشادددد شدن....ولی هنوز کامل کامل گشاد نشدیم که....

دروووود عشقم
خخخخخخخخخ
تو هم؟؟؟

خدا خوبت کنه الهی

سانگ هوا چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 15:57

مرسی
لطفا اگه مکان اپ فیک scar و audi مشخص شد اینجا یا وب کیومین اطلاع بدین
ممنون

خواهش میشه
چشم رو چشمم.. اطلاع رسانی میکنم حتما

arinsj چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 15:11

اینجا واقعا کسی دلش نمیاد نظر بزاره!-_-
دست همگیتون مرسی!

یااااااا
جوجه
چرا دلش نمیاد؟؟؟؟

خو ماهم دل داریم

هی جوجه.. چرا اسمتو عوض کردی؟؟
فکر کردی من نمیفهمم؟؟
برم به نگار بگم؟؟ هان هان هان هان؟؟؟

*marziyeh* چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 14:49

مامییییییییییییییییییی من دلم تنگ شده!!!!!

زود بیاین.

از همه خبر دادی الا نگار.

پس نگار ناناز چی؟

بعدش من عدد کیومین رو نمیدونم که!

مامی به فدااااااااات
ما هم دلمون تنگ شده

خیییللللللللللیییییییییییییییی


اوه نگار و پاک یادم رف
جوجم دانشجوعه.. اونم به محضی که بتونه خبر میده که فیکشو کجا آپ میکنه
من اطلاع میدم بهتون

bluemoon چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 10:31

ااای جووونم ما هم کسی رو نداریم به غیر شما...منتظریم ایشاا..زود زود برگردین

مخخخخخخخخسسسسسسسسسسسییییییییی

زود زود میاییم

Sayeh چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 10:00

سلام مامی جون.معلوم هست کجایین?هر جا میگردم پیداتون نمیکنم!اینه رسم دوستی!?من دلخورم!!

سلاااااام عزیزم
همینجا زیر سایه شما

بگردم الهی... چرا بهم اس ندادی
شماره منو مگه نداری؟؟

ببخشید عشقم...
دلخور نباش توروخدا
مامی دوستون داره

بیاااااااااناااااااااداااااااااا

sogand چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 02:06

سلام عزیزم خوبی؟امیدوارم مشکله همه برطرف بشه شبنمم کنکور قبول بشه بازم بیاید پیشمون

سلاممم اونیییییییییی

یاااا اونی اون کاری بهت گفتم و کردی؟؟؟
یااا فکر نکن یادم رفته هاا.. نخیرشم.
خیلی خوب یادمه



ایشالااااااااااا
بخخخخخخخخخخخخلللل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد