دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

ELF Will Protect Leeteuk




سلام


امروز، واسه شما میشه دیروز، طرفای ظهر یه اتفاقی افتاد

بازخورد های زیادی داشت

الان خیلی از الف ها گیج شدن. خیلیا نگران و آشفته ن


هیج جوری آروم نشدم. باید حرف بزنم. باید به خودم یاداوری کنم!


چیزی نشده که... نگران نشید. درست میشه من مطمعنم


بیاین ادامه


 

 



ترجمه ی متن تو/ییت لیتئوک:


من الان دارم اطلاعات جمع میکنم . دارم تمام طلاعات غلط داده شده و شایعاتی که از روی بدخواهی پخش شدن مخصوصا شایعات راجب به خانوادم رو جمع آوری میکنم .ممنون میشم اگه آی دیشونو پیدا کنید و یا از پستاشون برام اسکرین شات بگیرید 



ترجمه ی متن تو/ییت لیتئوک:


لطفا اینجا بفرستید  Special5170@naver.com


میپرسید داره راجع به کدوم شایعات حرف میزنه؟

چند روز پیش مقاله ای توی کره خبرساز شد و سرو صدایی کرد

طوری نوشته بودن که به یقین میتونم بگم آنتی فن بودن

بد خواه هایی که تاحالا به هر کاری برای پایین کشیدن سو/پر جونیور دست زدن اما هر بار شکست خوردن


این بار اما، دیگه قرار نیست سکوت بشه!

لیتئوک با این درخواستش از الف ها، نشون داد پیگیر اقدامی قانونی برای مسوبین این آشوب کوچیک اما آزار دهنده و دردسر سازه


راجع به اون مقاله هیچی نمیگم چون دیدم پردیس دوستم یه پست واقعا عالی برای این موضوع گذاشته :) 


کلیک کنید تا بفهمید چطور کارد به استخون لیدرمون رسوندن


توضیح بیشتر راجع به مقاله






یه خلاصه ی تصویری از سوپر جونیور

از زمان دیبوت تا وقتی جا پای خودشون رو تو دنیا محکم کردن

فقط دو دقیقه س . برای دانلود روی عکس کلیک کنید

اگر سوالی پیش اومدن بپرسید




حرفام طولانیه ولی لطفا همه ش رو بخونید

اینجا که دیگه غریبه نداریم. پس حرف دلمو میگم


روزهای سختی پیش رومون هست. رسما از اواسط امسال نصف گروه خالی میشه. واقعا کی میمونه؟! چهار ماه دیگه دونگهه و ریووک باید برن. شین و مین هم نیستن. حرف هایی هست که اینهیوک هم تاریخش از قبل مشخص شده و تو همون هول و هوش میره

-به حدی متنفرم ازش که اسمشم نمیارم! فقط میگم میرن-


سوپر جونیور دیگه داره به ده سالگیش رسیده

هیچ گروهی در تمام تاریخ موسیقی این همه سال فعالیت حرفه ای و متداوم نداشته. بعد از ده سال هنوز هم تو اوج و یکه تاز

این یعنی افسانه! یعنی برای همیشه ماندگار شدن!


همیشه بهترین ها، بیشترین سختی رو میکشن

بهترین ها، بیشترین بد خواه رو دارن

این جمله ها از وقتی الف شدم برام معنا پیدا کرد

چون به چشم دیدم و این دشمنی رو با تمام وجود حس کردم


تو شرایط سختی هستیم

 تو این دوره ی رکود و کم کاری پیش رو، که نصف اعضا نیستن و ما بقی به فعالیت های انفرادی مشغول هستن، کسایی که همیشه سعی داشتن به هر نحوی برای سوجو مشکل درست کنن و سعی داشتن گروهمون رو پایین بکشن، بیکار نمیشینن و این فرصت رو دست کم نمیگیرن


به یاد بیاریم؛


مقالات و نقد های تندی که زمان دیبوت این گروه بدون کانسپت و پر جمعیت در سال ۲۰۰۵ به سوپر جونیور و کمپانی شد.

لی سومان رو مردک پیر دیوانه خوندن. کسی که صنعت موسیقی رو با دیبوت چنین گروهی به سخره گرفته

پسرامون رو یه مشت از همه جا،جا مانده و نخاله خوندن و ادعا کردن کمپانی همه ی کارآموز های به درد نخورش رو یک جا جمع کرده تا هرموقع که خواست از شرشون خلاص شه


به یاد بیاریم؛

که زمانی سوپر جونیور حتی یک گروه رسمی هم تلقی نمیشد. فقط پروژه ای بود که طبق قرارداد کمپانی اگر زمانی اشتباهی مرتکب شن یا نتیجه ی قابل قبولی نگیرن، اعضا بی چون و چرا از هم جدا میشدند و در سایر گروه ها پخش میشدند


به یاد بیاریم؛

اشک شوق و لرزش تن پسرامون رو، وقتی برای اولین بار، بعد از حدود یک سال تلاش شبانه روزی و بی خوابی های چند روزه و تحمل استرس و سختی طاقت فرسا، اولین جایزه ی رسمی خودشون رو از موزیک شو برای سینگل یو گرفتند و بلاخره بین عمومیت مورد قبول واقع شدن




توی این حدود ده سال، اتفاقای زیادی افتاد که پسرامون رو کار آزموده تر و قوی تر کرد. اتفاق های بد رو نباید فراموش کرد. روز های سخت رو نباید از خاطر پاک کرد. باید به یاد بیاریم تا بفهمیم کی بودیم و الان کی هستیم


ما فقط طرفدار نیستیم

ما الف هستیم


E.L.F

Ever Lasting Friend


الف یعنی؛

 یه دوست همیشگی

یعنی؛

من هستم. تا هروقت که تو باشی

من همراهتم و این همراهیم تا نداره

من همیشه سمت توام! چون دوستت هستم


لیتئوک فقط لیدر سوپر جونیور نیست

اولین قسم از پیمان نامه ی الف ها رو بیاد بیاریم


هر جایی که پارک جونگ سو مرا هدایت کند،

 به دنبالش خواهم رفت






ساعت سه نیم صبح شروع کردم به نوشتن این حرفا

فقط تایپ کردم. نمیخوامم نگاه کنم که چی نوشتم. فقط حرفای دلمو زدم

اگر ناراحت شدید. عذر میخوام

نزدیکای اذان شده... 




نظرات 11 + ارسال نظر
eunhae جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 06:24

من فقط یکسال الف شدم ولی توی همین مدت به اندازه ده سال فعالیت سوجو باهاشون زندگی کردم عاشقشونم الانم که دارم این پیامو میذارم هیچ کنترلی رو اشکام ندارم لیتوک یه لیدر به تمام معناست که بهش لقب مادر گروهو دادن ما الفا همیشه همراهشون هستیم کاش میشد به جای اونا بریم سربازی

الف بودن یعنی همین. منم با اینکه از سالها قبل سوجو رو میشناختم اما فقط سه ساله که خودم رو الف میدونم و امروز، وقتی به سوجو و پسرا فکر میکنم حس میکنم از ده-چهارده سال رو کنارشون زندگی کردم
غصه نخور همه چی درست میشه
جمله ی آخرت باعث شد بخندم

yeganeh پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 16:17 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

این حرفا چی بوده به فرشتمون زدن؟
یعنی چی واقعا؟!

یعنی نهااایت بی لیاقی ملت کره

estel پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 01:08

من واقعا موندم چی بگم با این حرفایی که به لیتوک زدن
ادم چقدر میتونه کور باشه که به یکی مثل لیتوک بگن بی ادب یا هر تهمت مسخره ی دیگه ای بهش بزنن
واقعا دارم از عصبانیت میلرزم

این آدما همیشه بودن! همیشه
نه فقط برای تیکی هیونگ، همیشه توی این دنیا افرادی هستن که ذاتا نمیتونن آدمای خوب و موفق رو ببینن. قانون این روزگار همینه. باید برای هرچیزی بهایی پرداخت. بهای این محبوبیت هم وجود همچین مگس های مزاحمیه
ششش... چیزی نیست... درست میشه

دانی پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 00:55

منم الان حالم بده! خیلی بد!
تا چند ماهه دیگ دونگهه و هیوک و ریووک هم میرن و قبل از برگشتن اونا شیوونم راهی میشه و سال اتمام کار سوجو کیو تازه از سربازی برمیگرده!
متنفرم! ازین سربازیا متنفرم! از فن نماها متنفرم که لیدر عزیزمون رو به دردسر انداختن...
وقتی این پستو خوندم گریه میکردم ابن فقط حال منه یا همه فنا اینطورین؟

ششش.. عاروم باش دختر...قوی باش! خب از اولشم میدونستیم اینطوری میشه. بهرحال دوره ایه که باید گذروند. اما میگذره.. به زمان برگشتنشون فکر کن. میان و آلبوم هشت رو میدن و سوشو هفت و دوباره همه جی مثل قبل و ماییم و اونایی که مرد تر شدن و دل ما امن تر میشه با دیدنشون و میدونیم چقدر قوی هستن

نمیدونم... اما من تا قبل اینکه این پست رو بذارم کلی گریه کردم. نه که خیییلیی اتفاق فاجعه ای رخ داده باشه هاا... نههه... فقط وقتی ببینم یکمی حتی یکم کوچولو ناراحتی دارن دنیام میریزه بهم
خیلیا مث منو تو هستن
آروم باش. خب؟ درست میشه همه چی

bluemoon چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 22:52

چی بگم چینگووو...دل ادم آتیش میگیره....بعضیا که بادی به هر جهت..فقط کافیه یه جریان رو ببینن سریع میرن اون سمت...بعضی بدخواها که تحمل دیدن سوجو رو ندارن...بمیرم براشون الان واقعا دوران سختیه...نصفه اعضا قراره تا یکی دو سال نباشن...معلوم نیس چه اتفاقایی بیفته ...خودشون مطمعناا خیلی نگرانن...بعد این مساعل که پیش نیاد نمک روی زخم میشهه...واقعا خدا عزشون نگذره...فقط امیدوارم همه چی سریع تموم شه...همه چی اروم شه...این ادم های بدخواه سرجاشون بشینن...سوجو روز به روز موفق تر بشه تا خاری تو چش دشمناش باشه

دلم دیروز دیگه به نهایت پریشونی رسیده بود بیچاره. نمیدونستم چکار باید بکنم. بعضیا... بعضی از الف ها نمیدونم چشونه؟ فقط و فقط انرژی منفی میشن تو اینجور موقعیتا! دوران های سخت زیاد داشتن. مرد روزای سختن این پسرا. میدونم از پسش برمیان. میدونم هرطوری بشه سربلند ازش بیرون میان. میدونم اما دلم طاقت نداره ببینه عزیزانش تو سختی هستن :( باید یادش بدم باید عاروم بگیره
همه چی درست میشه یقین دارم :))

مریمDevil چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 22:29 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com


امروزفقط فقط فقط ضدحال خوردم
پاک داغونم اخه چی ازجون سوجومیخوان
خدایا این انتیا رویه جوری هدایتشون کن
ای خداماهیچ کاری ازدستمون واسه تیکی برنمیاد
دستمون ازهمه جا کوتاهه
پشت مانیتور نشستیم داریم حسرتمونومیخوریم که انتیا دست ازسرمون ورنمیدارن
فن کلاب ایونهه .........
خداااااااااااااااااااااااااااااایا باعث وبانیه به هدر رفتن زحمتای چنتادختر رو به راه راست هدایت کن

شششش... گریه نکن.زیادی غصه نخور. دلت پر میشه هاا! بعدش یهو میبینی اونقدر پر شده که دیگه جای هییچی نداری!
نه اینطوری نگوو.. ببین همین که با قلبت دوست داشته باشی کسی رو حتی اگرم دور باشی و حتی اگر همو نبینید، یه حس خوب و گرمی تو وجود اونی که دوسش داری ایجاد میکنی که بهش آرامش میده
این کاریه که از دست تو برمیاد. فکر نکن کار کوچیکیه! خیلی مهمه

minoo چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 17:23

Doostan elfaie aziz ghavi bashid suju az pase bad tar az inasham bar oomade faghat bayed beheshoon Iman dashte bashim

ممنونم. خیلی خیلی ممنونم :) همین دوتا جمله دل منو امن کرد

m&e&d چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 17:00

شبنم جون این بچه ها کم بی مهری ندیدن ,کم بهشون ظلم نشده,کم بهشون توهین نشده ,ولی هنوزم سرپان وهنوزم پرطرفدارترین گروهن,هنوزم هرکاری میکنن پرسروصدا و پر ببینده اس,اونا هیچوقت کم نمیارن,ماهم همینطور ولی تا کی ,انسان هم حدو مرزی داره برا صبر و تحمل ,امیدوارم بیشترازاینا خدا بهشون صبر بده و پشت هم رو خالی نکن (هیچوقت) هرکسی هرچی میخواد بگه.رفتن هیچول از خوابگاه خیلی اذیتم کرد ولی اونام بشرن حقشونه هرجور که دوست دارن زندگی کنن,ولی یه چیزی رو متوجه نشدم ازکی وچی متنفری وچرا؟

درسته.. درست میگی. میدونم. اما فقط سختی نبوده که... درست میگی که انسان برای تحمل کردن حد داره اما این پسرا بیشتر از اونکه حس نفرت و بدخواهی دورشون باشه، با عشق احاطه شدن! برای همین تحمل کردن و خم به ابرو نیوردن

این حرفو نزن! هیچوقت نگو! حتی بهش فکرم نکن!! امکان نداره پشت همو خالی کنن. مگر روری که خورشید از درخشیدن دست بکشه

غصه نخور خب؟ هیچول هم دلایل خودش رو داره مطمعنا

سربازی منظورم بود -_-

سانگ هوا چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 16:19

خدا خیرشون نده چرا اینکاررو میکنن خوب اخه بهتر از تیکی کی هست مهربون صبور خدایی بعد این همه سال خسته نشده من تویت تیکی رو دازم ولی خوب نه انگیلیسیم خوبه نه کره ای بلدم کاش شما که بلد هستین یه متن قشنگ واسه همایت از لیدرمون بنویسی تا توی صفحه های شخصی یا اونایی که تویت یا اینستای تیکی رو دارن واسه تیکی بزارن یجوری همایتشون نشون بدن شاید کشورای دیگه هم دیدن اوناهم این متن گذاشتن شاید بی ارزش باشه ولی خوب به نظرم خودش میتونه نشون بدهاelf ها همیشه با سوجو هستن مرسی

خب الان الف ها دارن جمله ی تاپیک پستم رو مدام توی تو/تتر و این/ستا میذارم و تعدادش خیییلییی زیاد شده تاحالا. تیکی هم میبینه کلی دلش آروم میشه. علاوه برون هزاران هزار کامنت سرشار از عشق خالصانه براش میدارن که خوندن سه چهارتاشون هم امیدی که لازمه رو بهش میده :)
تیکی ازمون خواسته که کمکش کنیم. الان همه ی الف ای دنیا بسیج شدن تا کسایی که بطور وسیع شایعه پراکنی میکنن رو پیدا کنن و اینکارو میکنیم و وقتی براش آی دی اونها رو میل کردیم، میبینه چقدر طرفدار داره که هرکاری از دستشون بر بیاد با جون و دل برای لیدر انجام میدن :) انشالله بتونه مدارک لازم رو برای شکایت از باعث و بانی مشکلات بوجود اومده جمع کنه

*marziyeh* چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 14:47

شبنمممممممممممممم کاملا باهات موافقم.
کاملا کاملا.

الان بعد خوندن حرفات گریه ام گرفته.
امیدوارم بتونیم از پس مسئولیتمون و حمایت از سوجو تو این دوران به خوبی بربیایم.

مرسییییی عزیزم.

خدا منو ببخشه! ناراحت نباشیاا... چیزی نیست درست میشه. خب؟

عدد کیومین 137 هست
چون کیو نفر سیزدهم و سونگمینی هفتمین نفر توی گروه هست

sogand چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 13:17

وای خدا دارم دیوونه میشم شبنم کاملا باحرفات موافقم باید صبور باشیم و پشتشون وایسیم تا بدونن تنها نیستن خیلیا هستن که دوسشون دارن و میخوان باشن اونا امید زندگی خیلیا هستن امیدوارم همه چی به خوبی حل بشه

من خودمم خیلی داغون بودم. بی اختیار گریه میکردم.. فقط اشکام میومد! بعد تو ای/نستا دیدم چقققددددررر همه ی الف ها حرفای خوب خوب زدن به تیکی :)
کلی خوندمو حالم خوب شد :))
اونا قوی ان
ما هم با عشقمون باید بیشتر ازشون محافظت کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد