دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

شهرزاد با سونگمینش اومدههههه


سلام...

خخخ


بعلهههه من اومدم...حالتون چطورههههههه...خیلی دلم تنگتون بود..شرمنده من یه هفتس از سفر اومدم ولی نت کلا نداشتم...به خاطر کنکور داشتن خودمو داداشمم نت و شارژنمیکردن... دیگه پریشب شارژ شد...بعلههههه

خودمون میدونیم یکم وب کم کار شده حقیقتش خودمونم ناراحتیم...منتظر اوامر! باران بانو ..مدیریم...


بعله..ام وی چولی هیونگمم اومد..به فدای اون لباس سراسر پتالش بشم من خب... گل گلیییی... امروزم بالاخره هیوکی از بین اعضا یه حرکت زد و از اهنگ چولی هیوگم گفت...کلا پسرا یه طوری نشدن...؟وونی پستای غمگینانه و مشکوک میذاره...تیکی رو اذیت میکنن اونطوری... کیو کلا نیست ...هستم خیلی خستس...چند تا الفیش میگفتن امروز بهم که به نظرشون هائه خیلی لاغر شده... چولا ام وی داد تاالان هیچکس حمایت نکرده بود..قطعا کنارش بهش تبریک گفتن ولی خب... چشونه اینا..یه طوری نیست به نظرتون..؟؟شاید یه طوری به نظر من میاد..نومودانم...


اخرین پارت عاشقم شو فردا ایشالله..روز شنبه که روز اپش بوده تموم بشه صلوات...درمورد فیکای دیگه هم.. دقیق نمیدونم بالماسکه و پنجمین ارزو رو تااونجا که میدونم رفت فنکلاب کیومین...اما بقیه رو ..بارونی خانومی باید بیاد بگه...منم که تموم میشه تک شاتی-.- ایشالله....


مین منو دیدیییییییییییییییییییییییین....؟ دیدین لیدر اکیپشون شدههههههه....دیدین افسر لی جذبش منو پودر کردهههه...پسره چاققققققققققققققق......خدایا بکش منووووو


مرگ بر سربازی




بفرمایین ادامه مطلب
 ایشون لیدر یا افسر ارشد اکیپشونن انگار...
نکه لیدر سوجو ام هستننننننن
بعد خیلی لیدر جیگرینننننن
دیگه اونجا هم لیدر شدن
دردش به فرق سر یه نفری...همینطوری




کی تشخیص داده این بچه باس بره سربازی
اخه جوجه خرگوش تو اونجا چ میکنی...





کچل-____-
جدی-.-



کچل...
چاق...
اصلا هم کیوت نیست هنوز
به قول مامی..
خرگوش کچل زشت...



دو عکس جدیداش ک دیروز پریروز اومدن

مانور حمله شیماییییی!!0___0
این ایدلههههه...
مگه قراره تو حمله شیمیایی هم باشههههه
خفه نشیییییییی مینمممم



3 تا عدد فقط کم داره تا عدد کیومین
فندق-.-



مین یه نامه چند وقت پیشم نوشت
به همه کسایی که هنوز ساپورتش میکنن سلام رسوند وتشکر کرد
(میترسه ولش کنن...یه جوری نوشته بود کسایی که ساپورتم میکنن
که انگار قرار بود ولش کنن)
خوب غذا میخوره و حالشم خوبه...
دردش از همه نواحی در فرق سر دشمناش...
بحثم بامن نکنین
تمم شدو رفت






افسر لی یا هیونگمین...
مسئله این است...



و در اخر

تو هستی...
دنیا هست...
تمام خوبی های دنیایت سر جایش است...
تمام بدی های دنیای من هم ...

تو نیستی...
اما من هستم...
روزگار عجیبیست...
اما هستم...

بخند...
هرچند تار...
هرچند کمرنگ...
گاهی شبیه قدیم بخند...
بین تمام بدی های دنیایمان بخند
تا بدانم هستی...
هستم...
بخند
تا دلم بداند
هستی...
تو
خنده هایت را
به دلم بدهکاری


نظرات 23 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 22:20

..
کچلی بهش میاد..

از بس نفسههههههههههههههههههههههههههه

مریمDevil یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 14:35 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

کدوم شاخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فنی حرفه ایی رشته معماری:|

sakura شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 23:27

چطوری شهرزادی جونم ...خودتی الان؟
من اصن از به اینجا اومدن نا امید شده بودم همینجوری اومدم....الان ذوق کردم...
سفر خوش گذشت؟دلم تنگ شده بود خو...
کنکور چی داری؟مگه دانشجو نیستی؟ایشاالله قبول شی...من میخوام دوباره درس بخونم تا سال دیگه حتما میخوام قبول شم...امسال که گند زدم ...تخصیر خودمه رفتم یه رشته غیر مرتبط شرکت کردم یه سالم واسش زحمت کشیدم...ولی خو من کم نمیارم که...کلا بچه پرووم
آخ هیچولم و دیدی قلفون اون تیپ اجق وجقش...
بچم چقد ماهه آخه...
آره منم حس میکنم این سوجوییا یه چیزشون میشه...
شیوونی چند وقت پیش یه عکس گذاشته بود نمیدونم از کجا شخم زده بودش...زیرخاکی بود ...همشون بودن یهو دلم گرفت اصن دیدمش...این بچه ها چقد بلا سرشون اومده...ولی خوبه که هنو باهمن ...هنوز هان قاطیشونه...
وووووو چقد این خرگوش ما جدی شده قلفونش...
وای فکر کن فیشی سرباز بشه.. :)) ...پادگان و منفجر نکنه صلوات....خخخخ...ولی ووکی از همه جالبتر میشه بچم دوپاره استخونم هست..^_^
عاشقم شو آخرین قسمتشه یعنی؟:((
منم آخرین اتود و زدم دیروز کامل شد ..رنگشم بزنم برات میفرستم.. :))
میگم بازم فیک بنویسیا...من با دفتر طراحی فیلیم و یه مداد و پاکن منتظرم..^_^
چقد حرف زدم وووویییی ....

عرررررررررر...دلم تنگولیدت بود..اره خودممممم
شرمنده وب کم کار شده...جات خالی بوددددددد
چرا..ولی رشته من ناپیوستس..الان کنکور کارشناسیمه...ایشالله موفق باشیییی....من بچه پرو ایز دوست...
هیچول که اصلا جای حرف نذاشته تخسسسس
اره..منم حس مینومایم...
هییییی...خیلی اذیتشونکردن...ولی همین که باهمن..همین که هستن کافیه..از پس بقیه چیزا هم برمیان.
دیدیییییییییییی....جو گرفتتشششش...بیا برو خرگوش اخم میکنه فک میکنه ما ایگو رفتناش یادمون میره...
اخ اخ...طفلی اون پادگان...منهدم میشه...خخخخخ همون..بابا اینا رو چه به سربازیییی
اخرین قسمتش دوپارت شده که جا بشه..
اخ جونمممممممممممممممممممممممممممم....
به به...همه فیک من یه طرف هنر تو یه طرف...
جونمممم

مریمDevil شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 22:29 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com


شهرزاااااااااااااااااااااااااد
نگوکه توام فامیلیت راده
من فرار میکنم هااااااا
منم فامیلیم رادفره هاااااااااااااااااا
اوکی من میخوام عکستو ببینم
اکانت من maknaekهستش
هردوتا اکانتتم میام
راستی من هیچ کاپلی شیپ نمیکنم یعنی منو تایید نمیکنی عایا؟؟

=|
دیگه خیلی داریم همزاد میشیم...نگران شدم..
اخر فامیلیه من راد داره...

اوکی...

نه گیمرم من فالو میکنن فقط یه شاخه از گیمر ها که ...اونارو فالو نمینمایم...وگرنه شوما که همزادیییییییییییییییییییی

مامی شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 20:28 http://kyuminland.blogsky.com/

مامی به فدای خرگوش کچلللللللللللل زشتتتتتتتت
بعلللههه خیلی زشته.. حرفیه؟؟؟
خیییییییییییییللللللللللییییییییی زشششششششششششتتتتتتتتتتته

من فقط یه سوال دارم. چشاشون لیزر داره تشخیص میده کی پشت ماسک تشیف داره؟؟
نه واقعا ممکنه؟؟؟ عجیبا غریباااا
:|||

هیونگمینننننن تاحالا دقت نکرده بودم بهش

نخسته جوجه

:|
خب حالا من یه چی گفتم..هی جو نده...
نخیرشممممم...

ببین فرشته..اینا چین..الفن...بعد از چه نوعی...ویتامین...بعدش اصولن هم که جویرن...از این قشر الف همه کار بر میاد...ازمن بپرس...الان حالت چهره مین و اون زیر میتونن بگن...


عزیزی

sogand شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 19:10

سلام جیگر خوش اومدی دلمون تنگولیده بود واست واقعا راست گفتی این موضوع احوال بد اینا چند وقتیه که ذهنه من یکی رو داغون کرده واقعا نگرانم امیدوارم چیزه خاصی نباشهواقعا خرگوشمون خیلی زشت شدهمرسی جیگر

سلام گلم فدا مدات...
همش میگم نه دلت بد راه نده ولی خب...پستای وونی رو کجای دلم بذارم...

نخیرشمممممم...مظلوم شده...نه...خیلی کوچولوعه خب این واس سربازی

گربونت

yeganeh شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 16:54 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

خرگوش کچل زشت:||||||||||

والله:|

saeed شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 16:11





sunshine شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 15:37

اومو ببینین کی اینجاست....
شهرزاد جونی دلم واست اندازه یه چشم دادانگ کوما شده بود....
مسافرت خوش گذشت؟حال و هوا عوض کردی؟؟
الان با این پستت که انگاری شارژ شدی...

اره والا درد و بلاش بخوره تو سر همون یه نفری...همینطوری
لعععععنت به اون 3تا عدد که تا137فاصله داره...ولی خب 13 رو که داره ما تا حدودی خیالمون راحته
فکر کن لیدره اکیپشون هیونمین باشه...با اون لباسا...
خلگوش کچل زشششششششت...
ولی چقده قیافه اش بین اونا بچه گونه میزنه...تو بعضی عکسا مظلوم شده...
الان هدفت از اون عکس آخری چی بود دقیقا؟؟؟که ما رو دق بدی؟؟؟
عاشم شو داره تموم میشه؟نوموخوام....

مرررررسی عشقم

خخخخخ....اورهههههه
عزیز دلمممم...
جاتون خالی....والله...چند ثانیه زندگی وکندن از واقعیت لازم داشتم...

همینطوری
اره مهم اون 13 عه...حالا 7 خودش زیر کلاه ایستاده بود...
فک کن جدی باشه بعد سربازه بیاد عکی هیونمین و نشون بده بگه لیدر این شمایین....ای فداشششش
خیلی مظلومه...به بچم زور نگنننننننننننننننن

هدف...وظیفه اصلی که پوکوندن شماو خودم بود...
بعله ایشالللللللللللللللللللللللله
خخخ...
فداتتت

Snow Princess شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 14:33

سلام !
ببخشین فیک رو چجوری میذارین ؟؟؟
به ایمیل میفرستین ؟؟؟
اگه میشه واسه منم بفرستین البته من هیچیشو ندارم از اول بفرستین !

سلام...
عین قبل...
درسته دیگه رسما هیچ فیکی اینجا نیست ولی عین قبل رمزی...
برای دانلود کاملش میره تو جدول فیکای تموم شده فنکلاب کیومین

زهرا شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 13:58

سلام عزیزم مرسی که ازسونگ مین خبرگزاشتی
امیدوارم بقیه ی اعضای سوجوهم خوب باشند
من یه الفم وایمان دارم که مثل خیلی چیزای دیگه که پشت سرگزاشتند این اوضاع راهم پشت سرمیزارند

وظیفم بود...
هستن ایشالله...
اره..همه چی درست میشه..ما باید عین خود سوجو قوی باشیم...

مهربون شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 11:21

سلام
خوبی؟؟؟
میشه لینک کامل عاشقم شو رو هم بذاری لطفا...
نمی دونم اون موقع می تونم نظر بذارم یا نه واسه همین الان نظرم رو میگم.
به نظرم این وان شات یکی از بهترین کیومین هایی بود که توی زندگیم خوندم...
خیلی حسه خوبی داشت برام...
امیدوارم همیشه موفق باشی...
بازم از این وان شاتا بنویسی...
در ضمن منو ببخشی که کم نظر گذاشتم در طی آپ کردن . حلال من
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنونم

سلام عزیز دلم...
اره چرا نمیشه ولی ایشالله فنکلاب کیومین...چون اینجا دیگه جدول نداره... اخر هفته ایشالله برای دانلود تو جدول فنکلاب میذارمش...
عزیز دلم..مرسی..لطف داری...
خوشحالم که دوسش داشتی...
ممنونم...
دارم اتفاقا...در دست نوشتنه..خخ
مرسی که خوندیش عزیز دلم

سانگ هوا شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 10:18

خو اینا چی میزارین فکر قلب مارو نمیکنی اخی فدای خندهاش شم
اون حرفای اول یعنی چی اخه چیزی نیست که فقط یکم زیاد از سختی ها خسته ان ولی مطمئنم زود همشون سرحال میشن مگه نه؟

من کلا تو کار نابودی بازدید کنندگانم درجریانن دوستان
والله فقط یه ترس کوچولو بود گفتم...
اخه میدونی...
دله نداشتم...خیلی وقته ترسو شده...تا اینا یکم اخم میکنن میلرزه ..همین
اره..باید سرحال شن

feri gamerrrrrrrrr شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 09:19 http://ourbluesky15.blogsky.com

ووووووویییییی چ جیگری شدهههههه کلی دلم واسش تنگیدههه چرا نمیاااااااد عجب لیدریییی خدا خیرت بده اینا رو گذاشتی دلم وااا شد خخخ بازم ااز 78این کارا بکن مرررررسی اونییی

بعلهههههههههههههههههههههههههه
دست و جیغ و حوراااااا
لیدر نی که...ابنبات متحرکه....
خخخخ...خوشحال شدم
چمش

*مهتا* شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 09:02

سلامممممم گلممممم
خیلی عااااالی بود دلم براش خیلی تنگ شده این پستا رو که میبینم دلم وا میشه بوخدااااااا
احساس میکنم با رفتن مینی پرونده سوجو هم داره کم کم بسته میشه یه جورایی استارتش بود اینگار
هییییی احساس میکنم به خاطر این کامنت میخوان منو ترور کنن خو چیکار کنم منم ترسیدم
ممنووووووووووووووووووون گلی خسته نباشی

سلام عزیززززممم...
خب خداروشکر...
عهه زبونتو گاز بگیر...واس چی پروندشون بسته شه..مگه کشکههههه... اصلاااااا...یکم کم کار شدن انرژی بگیرن برگردن..غمگین بودنو یه جوری بودنشونم ایشالله زود تموم میشه..
نترس...
درست میشه
فدات

Mansoreh شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 02:05

وااای اونی من بعد از مدت ها مردن رمز عاشقم شو رو گیر اوردم حالا ک نیستش پس کجاست ایاااا پاک شده

عزیز دلم..منم خودم الان دیدم ارشیو فیکا پاک شده...هووم..ولی چون ازاولش فیک تو شبهای سوجو بعد اینجا اپ شد اخرین پارت اینجاست اما برای دانلود کاملش میبرمش فنکلاب کیومین...ازاونجا دانلود کن...اخر هفته تو جدول دانلودای اونجا میذارم...

fish_shabnam شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 02:01 http://crazyfans.mihanblog.com

یچیزی بگم؟ خنده داره اما تهش من گریه کردم... اشکام میومد اما قاه قاه میخندیدم! چند لحظه... چند لحظه به جنون رسیدم!
سه چهار ساعت پیش داشتیم با شقایق تو سر و کله ی هم میزدیم. بعدش زدم تو فن حمله با ضربه ی محکم با/سن =|
یدونه زدم. زات خورد زمین
بعد قاه قاه خندیدو دلشو گرفتو نقش زمین شد. منم از خنده ی شدیدش خندم گرفت و وسط پاک کردن اشکام که از خنده ی زیاد میومد بش گفتم چتهه؟
گفت دقیق عین کیومین! تو اون برنامهه مین با یه حرکت زد تارو ما کرد کیوهیونی رو...
حدود یه دقیقه شدییید خندیدیم. دلپیچه گرفتیم از خنده. کم کم دوتامون ساکت شدیم. بعدش سکوتمون یکمی طولانی شد. خب دلمون ییهویی... ییهو خیییلی بهونه ی خرگوش جذابمون رو کرد!

شقایق چشاش اشک شد... منم بغضم اذیت میکرد. بعد منه احمق ماهی خواستم یچی بگم خوب شیم، با خنده گفتم؛ دیدیییی؟ این دونگهه ی .... روز به روز داره رشد میکنه باس/نش! تو این دو سال ازین لحاظ جای مین رو میگیره کم کم!
اما نشد بخندیم که... همون لحظه یادمون اومد هائه نفسم چهار ماه دیگه میره که
.
.
.
معذرت میخوام شهرزاد
هیچی نگیااا
فقط بیا تو بغلم

باز تو گریه کردیییییی.....
یااا...به چه حقی یاد با//سن مین افتادییییین..عهههه...
کدوم؟؟همون چینیه...که کیو به وضوح بهش باخت....اخ نگو...نگوووووو...
الهی قربون تو و شقایق..نبینم اشک و بغضتونو...
من...
من که دلم اصلنشم براش تنگ نیست ک..فقط...سرده دیگه...همین...
یاا شبنمممممممم....هائه به زودی نمیره...بابا هیچی از سوجو وسوجو ام نمیمونه...غصه نخور.تازه بره هم مثل مین هی ازش عکس میاد...غصه نخور شبنمی خب...

بیا بغل خودم ببینمت

m&e&d شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 01:56

انگار خدانکرده تو دل همه خالی شده,هیچکس حوصله کامنت گذاشتنم نداره!!!! نکنید اینکارو به خودتون و گروه دوست داشتنیتون ظلم نکنین ,بقول یکی از دوستامون اونا ازپس بدتراز ایناشم براومدن,بهشون اعتماد کنین ,اونام انسانن ,حق دارن ناراحت باشن ,حق دارن استراحت کنن,حق دارن برا خودشون زندگی کنن ,با این هموطنهای که دارن تا اینجاشم خیلی خوب دوام اوردن و بعد از اینم امیدوارم ازته قلبم کمی ارامش و زیبایهای دنیا نصیبشون بشه,اونا لایق بهترینهان,

وای نگو...
اون که اره...سوجو از تصاوف کیو...رفتن هان و کیبوم...کلی اتفاق و نامردی های بدتر براومده...فقط نمیدونم چشونه...دلم میگیره اینطوری میبینمشون...

دقیقا...اونا لایق بهترینان

ChoiHoney جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 22:55

D-17

گریه چرااااااا

fazi_89 جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 22:23

رسیدن بخیر خانم خانما ...چه عجب شما امدی من فقط به امید تو اینجارو باز میکردم ...بواش یواش بقیه چیزارو میدیم ...آره هیوک هم ناراحت بود ...البته هنوزم هس ...من بمیرم ناراحتی اینو نبینم .... آه بیخیال اصلا دلم نمیخاد به چیزی فکر کنم به این فکر میکنم ...که میخان برن سربازی دلشون تنگ میشه ...
به به داداشمو فازی به فداش
کچل کچل کلاچه روغن کله پاچه ....
توفه دلم برات تنگ شده زوذی برگرد ....
اسم جدیدش تو خونمون همه توفه صداش میکنن ...
برو با عاشقم شو برگرد ....هر چند که هوز نخوندمش ...
چقدر حرف زدم
یه بنده خدای میگغت شهرزاد کامنتای طولانی دوس داره .... منم شهرزاد دوس دارم خخخخ
نمیرم چیه ...میخای بیرونم کنی ...
این وب واس ماس

مرسی عزیزم...جات خالی...بی نتی بعدش خیلی بد بود...
نمیدونم چشونه...خوب نیستن...هییی...
بابا سربازی دلتنگی نداره ببین..الان از مین همش عکس میاد...
یاااااا....توفهههه....یعنی چی توفه بهش میگییییی...
چمش..

خخخ اره دوست میدارم...

نخیر..اینجا ماس ماس

negin جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 21:51

ووییییییی چخده بامزه شدهههههه
از وقتی که فنکلاب ایونهه رو فلفلی کردن از دونگهه خبر ندارم،شهرزاد جونم ادرسشو نداری عایا؟
دونگهه ام بعد 4ماه میره احتمالا!
هیوکم که میره! خو دیگه کی تو گروه میمونه خو؟!
کنکوری هستی؟ موفق باشی عزیزم

باس خوردش...بعله...
اره شنیدم...قراره برگدن تااونجا ک میدونم...قوی تر از قبل ...جولفشا نتظر برگشتن ریحانه و اکیپش باشن....ادرسش درستم اومد میذارم براتون...
بابا میگن 4 ماه..نمیره حالا که..بچس هنووووووو...
والله..بذارن مین و شین بیاد...اونام برن رقص گروه رسما هیچی دیگه...
اره..مرداد...مرسی عزیزم

مریمDevil جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 21:48 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

به به اونیه همزاد خوش برگشتی
توام کنکورداری؟؟؟
اره موافقم همه یه جورین بچم این چندوقت هرچی ازش دیدم حس کردم مریضه
بعله مینی راس راسی کچل میشود
راستی اونی پیج اینستاتو بده عکستو ببینم شاید واااااااااااقعا شبیه باشیم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرم

اه..همزاد...چطور مطوریییییی...هنوز شبیه همیم ایا...خخخخ
من کنکور کارشناسی دارم..چون رشتم ناپیوستس...
کیو از بعد مین خدایی خیلی یه طوری شد...انکار منکار نکنین دیگه..خوب بود تااخرین سوشو..اما از اونروز که ک شبش رفت با یسونگ بیرون کلا هر الفی دیدش گفت کیو ناخوش احوالههه...
مگه خرگوشی باکسی شوخی داره...کچل کردهههههه

من دوتا اکانت دارم..یکیش الفیمه..فقط جویر وایونهه و شیچول شپیر فالو مینماییم..عکسای خودمم هست اما یه اکنتم فقط خودمم...
الفیمو بدم عایا؟؟

shahrzad_72
اینم اون یکی
shahrzadrad72
فقط بگو اکانتت چیه که تایید کنم چون من اصولا تایید نمیکنم مگر بشناسم

lee aram جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 21:44

زننننننن....

مرددددددددددددددددد.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد