دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

M&D - I Wish - mini Album



سلااااااااااااام :))


خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟

الان هرطوری باشید فقط باید بگید بععععلللهههه

اشکال نداره... هر طوری هستید، مدام به خودتون و بقیه بگید خوووووووبم :)

اونوقت میبینی که وااااقعنی خوب شدی




خخخب.... بریم سر اصل مطلب


مینی آلبوم هینیم اوپا ^^



برای


موزیک ویدیو

ترک های آلبوم

عکس های رسمی

ترجمه ی متن آهنگ اصلی


بدووویییید ادامه!


 


 اول موزیک ویدیو ^^

اییییینقده خووووبههه... حالا شما رو نمیدونم اما شخص خل و چل خودم که از ثانیه سی مجبور بودم گونه هامو بگیرم بکشم پایین که چشمام بتونه ببینه! بسسس که بززززرررررگ لبخند میزدم و خوشحال بودم


ازونورم خواهرم که گیمر و بعد از اون پتال هست، مجبور شد به دفعات محکم دستاشو حلقه کنه دور کمرم و سفت بشونه منو سر جام! 

خو میخواستم برم بغللششش کنمممم :)))


اما یچیزی بگم؟ عکس العمل خواهر پتالم با من فرق داشت

بارز ترین تفاوتشم مربوط به آخر ام وی بود 0_0

نومودونم چی دستش بود ولی محکم پرتش کرد زمین و گفت 

هووولی شت! :|||

البته قبلش چند ثانیه خشک شدو بغض کرد :|


چقدر ور زدمااا


 

برای دانلود موزیک ویدیو روی عکس کلیک کنید


Midnight & Dawn

I Wish

Moon Crystal

Silouette

Soul

Close Ur Mouth


خب خب خب! ^^ سوشوی دو رو کی دیده؟ وای من با اون بود که رواااانی هیچول شدم! پسره ی احمق بی فکر دیوونه ی دویییل! تمان مدت اجرا خم شده بود دست یه فن بخت برکشته یا خوشبخت رو گرفته بود تو چشاااش نگاه میکردو میخوند!!! وووی ووی! با اون چشایی که یه مداد محوم کشیده بود... واااااییی عععرررررر! باز یادش افتادم! 

عاقا این همه گفتم که بگم تو این آلبوم هست! ترک پنجم


راجع به اولی هم؛بنظرم سبک راک ان رول طرفای دهه ی نود آهنگسازی شده ^^ عااالیه!

دانلود کنید و با ولوم تهههه و هنسفری در گوش، گوش فرا دهید و مغز خود را بر باد دهید


چمه من؟؟؟ چرا اینقد فک میزنم امروز 0_o












تو تختم هستم و بی سروصدا به سقف نگاه میکنم

همین که، چشم هام کاملا باز میشن در افکارم گم میشم


چرا من تنهام؟ مشکل من چیه؟ چرا نمیتونم قرار بذارم؟

دوستام دارن قرار میذارن و حتی ازدواج کردن!

اما چرا من تنهام؟


خیلی گیر میدم؟ یا اینکه محبوب و مردمی نیستم؟

وقتی جوون بودن افراد زیادی بودن که دوسم داشتن، خیلی زیاد

نکنه مادرم دروغ گفت که اون گفته من خوش قیافه ترینم؟

حالا اون، حتی به چشم هام هم نگاه نمیکنه!


آدمایی که از من زشت ترن دارن قرار میذارن

وقتی توی خیابون راه میرم، همه عاشقن جز من


چرا من تنهام؟ مشکل من چیه؟ چرا نمیتونم قرار بذارم؟

وقتی بعد از حموم به خودم تو آینه نگاه میکنم، بدن خوب زیبایی دارم

اما چرا من تنهام؟! نمیدونم...


خیلی گیر میدم؟ یا اینکه محبوب و مردمی نیستم؟

وقتی جوون بودن افراد زیادی بودن که دوسم داشتن، خیلی زیاد

نکنه مادرم دروغ گفت که اون گفته من خوش قیافه ترینم؟

حالا اون حتی به چشم هام هم نگاه نمیکنه!


بخاطر استایل موهامه؟

بخاطر نوع لباس پوشیدنمه؟

نمیتونه بخاطر شخصیتم باشه


 دیدن انیمه رو تموم کن! دوستام بهم میگن

 گیم بازی کردن رو تمومش کن! دونسنگم بهم میگه


حالا دیگه منم میخوام عاشق یک خانوم شم




چنتا چیز دیگم بگم؛

اجرای سولو سوشو دو رو خواستید بگید که بذارم


این چند روز هیچول برای موزیک بنک و موزیک کور و ام کانت دون اجرا داشته. اگر اونا رم میخواین بگین که بذارم



پتال ها و شیچول شیپرای عزیزم خونسرد باشید

درسته علنا داره میگه زن میخوام! اما لطفا خونسردی خودتون رو حفظ کنید

چیزی نشده و نمییییشه






نظرات 4 + ارسال نظر
yeganeh سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:20 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

صوبتی ندارم:|

با تشکر

ندا یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 22:22

..

sogand یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 21:16

وای من الان افقم نمیتونم چیزی بگممرسی جیگر

الوووو؟؟؟ سوووگننند؟ صدام میاااد؟
هی!
برگرد

زهرا یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 19:40

سلام عالی بود مرسی

بسی بسیار خواهشمندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد