دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

Listen to you - persian translation


سلاااااام و درووود 

خوبین؟

من نع :||  

فقط اومدم عیدی تارا جون رو بدم و برم. خدا کنه دوسش بداری


بی حرف... فقط دوتا عکس دزدی از شهرزادم...



 



بپرین ادامه!


پ.ن: همچنان سفرم. پس شرمندتونم. آهنگش رو نمیتونم بذارم واس دانلود


پ.ن: یااااا... اون نظرسجنی گوشه سمت چپ واسه خوشگلی نیس!!




 



نه من اینطور نیستم. این واقعا اصلا معنی نداره!
حتی وقتی میخورم یا خوابم، مدام دارم مثل یه دیوونه به تو فکر میکنم!
تمام مدت، مدام به شدت از خودم نفرت دارم.
من چطور تونستم؟ چطور تونستم عاشق تو بشم؟!
این یکم عجیبه

قلب من به تو گوش میده... از سرم تا نوک انگشتای پام
دوستام واسه این منو دست میندازن. اما، قلب من فقط به تو گوش میده
یک، دو، سه! تو لبخند زدی و من فکر کنم نفسام رو گم کردم

با دیدن لبخند تو، هر روز با عشق آشپزی میکنم
تا همیشه، من عاشقتم. عاشقتم
عاشقتم. عاشقتم. عاشقتم

چرا جلوی منو نمیگیری؟ چرا منو رد نمیکنی؟
حس پریشونی و تحیر میکنم، اما قلبم فقط تو رو صدا میکنه
بخاطر تو،  تو این زمونه ی گذرا خدای آشپزا میشم
دیدن لبخند روشن تو، و گرفتن دست هات،
باعث میشن قلبم حس شادی کنه

قلب من به تو گوش میده... از سرم تا نوک انگشتای پام
دوستام واسه این منو دست میندازن. اما، قلب من فقط به تو گوش میده
یک، دو، سه! تو لبخند زدی و من فکر کنم نفسام رو گم کردم

از یه شب گذشتم. و یه شب دیگه و یه شب دیگه...
خاطراتم دارن تار میشن
اما تو همیشه در قلبم میمونی. و در چشمان خندانم
تو تا همیشه هستی

قلب من به تو گوش میده... از سرم تا نوک انگشتای پام
اگرچه تمام دنیا واسه این به من میخندن، اما قلب من فقط به تو گوش میده
یک، دو، سه! تو لبخند زدی و من فکر کنم نفسام رو گم کردم

همینطوری که هستی بمون
من میخوام بهت بگم "عاشقتم" و هر روز ببوسمت

تا همیشه، من عاشقتم. عاشقتم
عاشقتم. عاشقتم. عاشقتم 


aninde naneun aninde jeongmal igeon mari andoeneunde
babeul meogeodo jami deul ttaedo michyeonneunji geudaeman boyeoyo
eonjena nareul jongil namaneul mossalgehae miwonneunde
eotteoke naega eotteoke geudael saranghage dwaenneunji isanghajyo

nae maeumeun geudaereul deutjyo meoributeo bal kkeutkkaji
chingudeul nareul nollyeodo nae gaseumeun modu geudaeman deullyeoyo
hanadulset geudaega utjyo sumi meojeul geotman gatjyo
geudae misoreul damaseo maeil sarangiran yorihajyo yeongwonhi

I love you (Love you) Love you
Love you (Love you) Love you yeah

wae geudaen nareul jamsido nareul gamanduji annneun geonji
giga makhigo eoi eobseodo nae gaseumeun geudaeman bulleoyo
geudael wihaeseo yoril haneun nan hwiparame sini najyo
hwanhage useul geudae moseube soneul bedo nae mameun haengbokhajyo

nae maeumeun geudaereul deutjyo meoributeo bal kkeutkkaji
chingudeul nareul nollyeodo nae gaseumeun modu geudaeman deullyeoyo
hanadulset geudaega utjyo sumi meojeul geotman gatjyo
geudae misoreul damaseo maeil sarangiran yorihajyo yeongwonhi

eonjenga bami jinagago tto bami jinagago tto bami jina na gieogi huimihaejyeodo
eonjena nae mameun misojitneun nae nuneun tteonaji anketdago geudael yeongwonhi

nae maeumeun geudaereul deutjyo meoributeo bal kkeutkkaji
sesangi modu useodo nae gaseumeun modu geudaeman deullyeoyo
hanadulset geudaega utjyo sumi meojeul geotman gatjyo
geudaeui gireul damaseo maeil saranghanda kiseuhajyo yeongwonhi

Love you (Love you) Love you
Love you (Love you) Love you Oh my baby my love 
نظرات 5 + ارسال نظر
sss501 یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:13 http://upcity.ir/images2/31762952625372142244.jpg

evaa ino kyu khunde bud oon moghe mididam nemidunestam...akhe filmesho daram..lazem shod baz bebinam b sedash deghat konam..

meeeeeeeer30

من یکسال قبل از اینکه اصن بدونم سوجو کیه، سه ماه تموم هرشب با صدای کیوهیون میخوابیدم :) فقط یجا شمیدمو دیگه نتونستم بذارمش کنار. بعد اولین ام وی که از سوجو دیدم no other بود. تا خوند جیغ زدم پیداش کردم!
بله... کیو است دیگر

elisha چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 03:23

سلام،من میخوام اینجانویسنده بشم،میشه؟

:|
سلام الیشای عزیز
من چرا؟!؟
تو پست ثابت به باران بگو

مریمDevil سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 02:11 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

واااااااااای سلام شبنمی اونی
نمیدونی من چقد این آهنگو دوس دارم
باهاش زندگی کردم
اصلا نفس من این اهنگه
مرسی ک گذاشتیش
خیلی حال کردم
ذوق گیمریم الان بیرون زده خخخخخخ
نظرسنحیم به تو رای دادم
بعله
بووووووووووووووس

سلام به روی مااااهت ^^
من خودم گاهی شباااانه رووووززز.... هیییی فقط اینو می گوشم! کلاااا صدای کیو نفس منه!
^_^ خدارو شکر خوشحال شدی و ذوووق کردی

Tara سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 02:01 http://hichinis.mihanblog.com

سلام عزیزم ممنون واقعا خوشحالم کردی عاقا اصلن فکرشم نمیکردم برام ترجمه کنی خیلی ممنون خیلی عیدی خوبی بود بهترین عیدی بود واسم مرسی زحمت کشیدی دستت طلا

اوا... چرا همه میگید اصلا فکرشم نمیکردم بذاریشو اینا :// خو من اینجا چیکارم؟! واسه ترجمه ی لیریک اینجام خو

:))) واقعنی؟ واقعنی بهترین عیدی بود؟ خدایم را سپااااس ^^ خواهش میکنم

sunshine سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 00:31

خو عاشق عکس های دزدیت از شهرزاد شدم که من...

وای من خودمم دیوونشم... خیلیییی...
تو نگاهشون... من... تونگاهشون... میمونم. میمونم. میمونم.... دیگم بیرون نمیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد