دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

.... عیدتون مبااااااررررررک ...


روم به دیوار اصلا .. :|

درود بدم دوباره !؟

عصلا روم نمیشه :|


عومدم عید تبریک ول کنم خب .. :|

سفره هفت سینمون هم چیدم علان دارم کن یو فیل عیت گوش میدم بشکن میزنم و تایپ میکنم ... واقعا کار سختیه .. تازه هرازگاهی عنگشاتنم را به مثابه ی گوش های خرگوش بالا عاورده دو سمت سرم قرار داده و حرکات موزون رو سعی میکنم شبیه ایونهه در بیارم ولی خو اصلا شبیه نیست :| نمیدونم چرا ماله من بجای خرگوش شبیه یه حیوون دیگه میشه =|


از بحث عصلی دور نشیم ...چوکی چوکی واواووای .. :|

روانپزشکم هم اینجا هست سلام داره خدمتتون تخم مرغ دادیم دستش داره رنگ میکنه سرگرم شده طفلی

برای تبرریک سلسله فن عارت عاماده کردم واستون برید حالشو ببرید

اخر پستم یه ذره حرف زدم ... عگر از حوصلتون خارج نبود حتما حتما حتما بخونید ...


برای ورود به مراسم لدفن انگشت شصت محبت خود رابر روی گزینه ی عدامه مدلب فشردن کنید و هم پای ما به سلامت خانواده عندیشه کنید ... چوکی چوکی واواواو .. :|


این عکس رو هم همینطوری گذاشتم تابریم عدامه مدلب ... دونگهه شوخی نداره با کسی ... هیوک مااااله خودشه :|


AgoyO



ادامه مطلب ...

super junior update در تاریخ 150320


عصن روم نمیشه دوباره درود بدم :|‌

خو به من چه !؟

عمروز فعال شدم خو ... بده مگه !؟

بخلم کنید از بس ادمینتون فعاله ...

به عفتخارم دست و جیغ و حوووووورررررررررا ...


تازه پست عید هنوز موووووووونده ... عمشب میخوام خودمو شرحه شرحه کنم فکر کنم :|


خب این پست از اون دست پست ها هست که هر چند شب یکبار داریم

اپدیت های پسرا و هر کسی که با پسرا داشته رو پوشش خواهیم داد

و یه نکته اینکه خواستم خاطر نشان کنم اینه که ما سعی میکنیم خبر هائی رو پوشش بدیم که توی وبلاگ های دیگه کمتر منعکس میشه . 

بعله ... همچین ادمین هائی دارید شماها ...

دست و جیییییغ و حورا .. تولده عید شما مبارک :|


خب برای دیدن عاپدیت های لدفن برید عدامه ی مدلب :|


با لایکات و کامنتات خود ما رو عنگیزه مند کنید ...

دنیای عابی به سلامت خانواده عندیشه میکند =| شاید هم نمیکند :| من درجریان نیستم ...


عدامه ی مدلب لدفن ...


 

ادامه مطلب ...

KRY news

درودی دیگر ... :|

امروز چقدر من در خدمتتون هستما:|
حال کنید همچین ادمین توپی دارید ...


در خدمتتون هستیم با آپدیت عکس های 150320 سوکیرا با ریووک جان

عکس های کیو بعد از موزیکال

و آپ ویبوی یسونگ بزرگ ...


لدفن عدامه ی مطلب رو از دست ندید ...


اینم اپ اینستاگرام ارباب لی دونگهه :|

برای ختمم پاستیل و قیمه بدین لدفن :‌


qKo3r


عدامه ی مطلب :‌


عدامه ی مطلب لدفن :‌


 

ادامه مطلب ...

150319 official MnetM!countdoen with D&E

پست ویرایش شد ... عکس های جدید در اخر پست عضافه شد :|





درود و صد بدرود

خوبین عایا !؟

سرخوش؟؟!

خجسته روزگار !؟ایام به کام و اوقات شیرین ؟!

خب خدا رو شکر ...


این عکسا عسل بووووود دلم نیومد عاپشون نکننم براتون ...

بیستا عکس دارم با چشم و روح و روان عادم بازی میکنه

برای دیدن عدامه اش لدفن عدامه ی مطلب ...


h4STo


 



ادامه مطلب ...

شب نشینی (gif)


سلام...


متچکرم از بارونم که شب نشینی رو انداخت رو کول من...ما نیز روح دویلی کیوهیون رو قرض گرفته گفتیم بیایم پیش شوما


بعله...به دستور بارونی ما شیرجه زدیم درفولدر گیفهایمان...و جا داره بگم عااااخخخخخ....گردنم باز از یاداوریش گرفت....بعد از بیرون اومدن از فولدر اینطوری بودم

با من و روح دویل عزیزم همراه باشین...که از سرباز اینده و کاپلشو دوستانشون چند گیف ببینین...



  ادامه مطلب ...

یه چند تا عکس ببینیم آخر سالی ^^






چه خوبه آدم با خستگی بیاد سر سیستم و چشمش به این عکسا بیافته ^^


جونم ایونههههههههه ^^


ئه سلام نکردم :||||


سلامممممممممممممممممممم ^^


خوبیننننننننننننن؟


کاراتون تمومیدددددد؟؟؟؟


شاید باورتون نشه ولی کارهای ما همچنین ادامه داره :||||



بفرمایید عکس و خبرهای امروووووزززز ...


آپدیت Show Champion همراه ایونهه




جیگرشونو خب :||||||


 

ادامه مطلب ...

Breaking up - persian translation

جیییییییغ! بااااروووونه



 شده تو زندگیتون مجبور شید از چیزی یا کسی خداحافظی کنید؟


مهم نیست کی، مهم نیست چی..!

فقط موجودیت و بودن اون شخص یا اون شی، براتون معنای زیادی داشته، و توی یروز عادی، یکدفعه ببینید باید ازون دل بکنید و بذارید بره... شده؟؟


یکی از سخت ترین کارایی که توی زندگیم مجبور به انجامش شدم، خداحافظی بوده...



پ.ن: پست های قبلی رم ویرایش کردم. کره ای همه موجود میباشد :)



بفرمایید ادامه

 

 


  ادامه مطلب ...

.... شب نشینی (suju child 2) .....

درود و صد بدرود

خوبین عایا !؟‌

سرخوش !؟

خجسته روزگار !؟


خب خدا رو شکر ...


در خدمتتون هستیم با قسمت بعدی عکسای این طفول های عزیزه دلم ... :|

این قسمت همراه ما باشید با ایونهیوک در عاغوش کودکی :|

ینی عسسسسسسسسسسسسسسسسلی بوده که اوننننننننننننننننن سرش نا پییییییدا ...

خو من بخورمشششششششششششش


این شما و این هم عدامه ی مطلب ...

برای عدامه ی قسمت های این شب نشینی ما را با لایکات و نظرات خود عنگیزه باران کنید :))


oCODN


ادامه مطلب ...

suju news..2

به سلامی دوباره
چقدر من اپ میکنم خب...:|اون از فنکلاب اینم از این...من اینجا..اونجا..همه جا...والله

چیزی تاعید نمونده...از چهارشنبه سوری میترسم...اصلا وحشت دارمااا....خونه تکونی چرا تموم نمیشه:|||| نه واقعا چرا...کمر و کتف برام نمونده...ایشششش

بریم سراغ اخبار از سونگمینی...کیوهیونی...یسونگی...

زندگیمه...کیوهیونی فیکمه...با نگاه به نیمی از زندگیم برین ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

من آمده ام، وای وای ... :|||| چهاردهم و پانزدهم مارچ چه خبر بود؟!!!






سلام به همگی

عصر نه چندان دل انگیز یکشنبه ی خسته کننده و پر از خونه تکونیتون بخیر :||||

اعصاب ندارم :||||

  

خب حالا، سمیرای لوس :||||

بسکه تنبلما، یه روز بیشتر از حد معمول کار کنم از پا در میام :||||

حالا فکر کردین خونه تکونیه من عکس و خبر نمیذارم، ها؟

فکر کردین راحتتون میذارم، ها؟

ن

خ

ی

ر

ر

ر

ر

ر

ر

بنده بسیار بدجنس تر از این حرفام ^^

پ.ن: دوستای گلم، من عاشق کامنتاتونم، و همیشه تک تکشو جواب میدم ... دیشب فهمیدم خیلی از جواب هام ثبت نشده و کامنتا بی جواب تایید شدن ... این تقصیر نت کم سرعتمه ... پس ببخشید ... امروز تا جایی که میشد برگشتم و همه ی کامنتا رو چک کردم ^^ امیدوارم که همه ش جوابهاش ثبت شده باشه، همه تونو دوست دارمممممممممممممم، همه تون بهم خیلی انرژی میدیننننننننننن، مرسی که هستینننننننننن :**** 



بفرمایید ادامه ی مطلب ^^

ادامه مطلب ...

Sweater & Jeans - persian translation

:|||




 اووووممم... بخداا شرمندم :( خیییلیییاا خعلی!

 فقط اجازه هست واسه انننندکی سبک شدن گناهام، فقط دو کلمه بگم؟ فقط دو کلمه!

 دم عید پشت کنکوری



اووم... چییی بگم؟؟!!؟ برای این آهنگ نیاز دیدم که... هیچی. شما بفرمایید ادامه خوتون متوجه میشید. اما قبلش،


 معرفی میکنم:




Lee Marilyn Hyuk Monroe

  

ادامه مطلب ...

ببینیم امروز چه خبره...! سیزدهم مارچ ~






سلام علیکم

خوبین ایشالا؟

من که خسته مممممم ...


آی هیت خونه تکونی -_____-

آی هیت بخارشو -_________-


خب امروز عجیجای دلمون رهسپار موزیک بنک شدن تازه تو راه کلی هم زدن و رقصیدن ^^

میگین نه، نگاه کنین ^^


چوکی چوکی چوکی وا، چوکی چوکی وا وا ... کن یو فیل ایت ... نه خدایی کن یو فیل ایت؟؟!!!


اگه آره بفرمایید ادامه ی مطلب ^^



 

ادامه مطلب ...

.... شب نشینی ... ( عکس نوشته )



امروز چقدر سلام احوال پرسی کردیم :|


این شما و این هم پست شب نشینی امشبمون ...

یکسری عکس نوشته جمع کردم براتون بذارم امشب

یه فاز جالبی داره این عکس نوشته ها

بعضی هاش انقدر حرف دله ادم دلش ضعف میره یجوری میشه :|

بعضی شعر ها رو هم باید دیوونه باشی و بخونی :| خوندن بعضی دلنوشته ها توی دیوونگی صفائی داره که توی هیچ حالی نداره ... بعضی نوشته ها رو باس دیوونه شد و خوند ...

مخصوصا اگر نوشته هاش ماله اخوان باااااااااااشه ...

از این تیپ عکس نوشته ها زیاد دارم و برای اشتراک گذاشتنشون خیلی ذوق دارم ^_^انگیزه بدید تا بازم از این کارا بکنم :|

دیوونه ام خودم در جریانم :|

برای دیدن عکس نوشته ها برید ادامه ی مطلب ...

یه فاز جدیدی از عکس را با ما تجربه کنید :|


لدفن عدامه ی مطلب ...


  ادامه مطلب ...

سلسله جبال عسل ^^







سلامممممم

دو سه روز نبودما !!!

خوب نفس کشیدیننن؟

خوب زنده شدیننننننن؟

اگه آره، سریع یه لیوان آب قند درس کنین، سریع کمربندا رو ببندین بریم ادامه مطلب :|||

عکس داریم، خبر داریم ^^

 



این هم آخرین ویرایش امشب ...

بفرمایید ادامه ی مطلب ^^

شب همگی بخیر :*



 

ادامه مطلب ...

بازم فیک!

سلام جیگمرا


خوبید همگی؟ 

چیکارا میکنید؟


من که مثل یه دخی خوب دارم به مامانم تو خونه تکونی کمک میکنم 

عاشق این حال و هوای بهاری و عیدم


بگذریم

غرض از مزاحمت این بود که از باران جان اجازه گرفتم که در کنار اپ راز3 یک فیک دیگه از میون قبلیم بزارم منتها قراره شماها از میون این چهار تا فیک اونی که دوست دارید اپ شه رو انتخاب کنید. راستی اینم بگم که دوتای اول قبلا تو وب اول اولی خدا بیامرزم اپ شده بود ولی دوتای بعدی نصفه و نیمه اپ شدند و اگه خدا بخواد اینجا کاملشون میکنم.

برای دیدن پوستر و توضیحات فیکها برید ادومه  

ادامه مطلب ...