دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

پست قطارییییی ایونههههه بشتابییید






سلام :||||


نت نداشتم خب :|||||


حالا دارممم


*_______________________*


دلم براتون تنگیده بووووووووووووووووووووود


بریم عکس ببینیمممممم


امروز کلی میپستم :||||||


ابتدا از ایونهه آغاز مینمایم که نفس اینجانب میباشند ^^



عکس قدیمیه گوگولییی ^^


قربونشوننننن ^^


اینم فایل کامل عکس ها برای دوستایی که گفتن عکس ها براشون باز نمیشه ^^


دانلود کنید

 

  

نگاه های مموشانه ی هیوکی به نی نی هائه



مااااااادرررررررررررررررررررررررر


فغانننننننننننننننننننننننننننن


اماااااااااااااااااااااااااانننننننننننننننننننننننننننننننن



جیگیلییییییییییی ^^



سه عدد نفس :|||




قرمز میاد بهشون کلا :||||||



داشتم فکر میکردم کاش دونگهه یه دیقه کت قرمزشو میداد هیوکی بپوشه ... مادر جان ...



ایکسه وای زاده ی اصل ناکجا آباد، پنج ساله از جاپون آباد سفلی :|||||



نگاه هیوکی منو کشته :D



تشابهاتی دیده شده!!! در اصل تفاوتی ندارن!!!



یه فن ادیته بسیار شکیل ^^



شاعر میفرماد: شیطنت از چشم سیات میریزه ... جیگیلی ازون قد و بالات میریزه ^^





کوشولوووووووووووو



^^



عاشق این عکسه شدم :|||






عاشق کارای هائه پانداممم ^^




دندوناششششش >_________________<



هیوکییییییییییییییییییی >______<

میکشتمون آخرررررررررررررررررررررررررر


عسیسممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم




:|||||||||||||||||







هیوکی میل دارید ^^




هیوکی شیطوننننن :D




چی گفتی در گوشش؟



از دست این دو تا :D




خسته سسس خووو

یکی بگیرتششششششش

ئههه

:|||







با چشمای باز خوابیدن نفسامون :|||









گردن چی میگه؟ :||||








مهمونی مجردی با اونهیوک :|||||







نفسمم ^^






مخصوص جناب هائه :D





چوکو هم که مریض بود :((((



اوخییی






تلاش های نافرجام



باران؟ این مخصوص توئه عسیسم ^^



هیوکیه قهرمان ^^



راحت باشین :D











شیکمه هائه ^^







شیکمه هیوکی >___________<












عاشقشمممممممممممم :||||










عسل ^^



*--------------------------*











>__________________________________________<

عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم




چقد عکس گذاشتم :||||||||||

بیشتر از صد و پنجاه تا شد !!!!!


مال این چند روز جمع شده بود ...


امیدوارم خوشتون اومده باشه ^^


دوستتون دارمممممممممممممممممممممممم

نظرات 13 + ارسال نظر
yeganeh چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 22:50 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

این عکس آخری
هیوکممممممممممم
ممنون بابت این که عکسارو گذاشتی واسه دان

هیوکیییییییییییییی
خواهش میکنم عزیزم ^^

TNT چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 17:27

وایییییییییییییی دستت مرسی استاااد از خماری دراومدم خدا خیرت بده
چوکی چوکی چوکی وااا

خواهش میکنم عسیسممممممم ^^
بوس بوس ^^
حالا بیا وسطططططط
چوکی چوکی وا وا

sogand چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 11:55

سمیرا راستشو بگو اینا رو گذاشتی که از دم هممونو بفرستی افق که بهت غر نزنیم چرا نبودیمرسی خیلی جیگرن

خب گفتم غیبتامو جبران کنم
از روزی که نبودم تا دیروزو گذاشتم ^^
خودم پوکیدم دیروز بخدا
خواهش میکنم گلم ^^

*مهتا* چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 10:18

ممنوووووووووووووووووووون گلی دان کردم عاااااالی بود فداااااات

خواهش میکنم عزیزمممممممممممم ^^

*marziyeh* سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 23:00

بوسسسسسسسسسسسسسسس گندالو تف تفی سمیرااااااااااااااا

مرسیییییییییییییییی

بوس بوسسس
خواهش میکنمممممممم ^^

TNT سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 20:14

با این عکسا خیییییلی خوبم..دستت شدیدا مرسی
راستی چندتا سوال :
توو آلبوم جدید ایونهه فقط saturday night و growing pains ام وی بود دیگه؟ بقیه ش صوتیه؟
بعضی جاها که نوشته آلبوم present و بعضی جاها the beat goes on ، اینا یکی میباشن؟
شرمنده ولی الان گیر کردم به این سوالات و مغزم به هیچ وجه صلوات نمیفرسته که این قائله رو ختم به خیر کنیم

خوشحالم دوست داشتی عکسا رو ^^
خب اینا مال دو تا آلبوم جدا هستن ^^
آلبوم Present آلبوم ژاپنیه جدیدشون هست که ام وی Saturday night مربوط به اون آلبوم6ه و آلبوم The beat goes on آلبوم جدید کره ایشون هست که اولین آلبومشون به زبان کرده ای هست ^^ و ام وی Growing pains مربوط به این آلبومه.

آلبوم Ride me که ماله پارساله و Saturday night آلبوم های ژاپنیشونه ^^

ضمنا از آلبوم کره ایشون درسته فقط یه ام هست اما بقیه ی آهنگ ها رو توی موزیک بنک اجرا کردن و میتونی کلیپش رو بگیری

negin سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 18:56

واااااااااااااااااااااایییییییییییییی سمیراااااااا منو کشتی
چطوری اجی؟ عرض سلاااااااااااااااااااام ادب و احترامااااااااااااااات، تولدت مبارک عسلی
دلم برات تنگ شده بود نبودییییییییییییییی
عکس اخریه منو نفله کرد!!!
اخرش از دست هائه میمیرم!
مرسی عزیزم،بابت اپ فیکم مرسیییییییییییی

سلام عزیزمممم ^^
ممنونممممممممم
دل منم اتم شده بووووووووووووود :|||||
امروز تا جایی که انگشتم اجازه داد عکس آپیدم عوضش ^^
خواهش میکنم گلممممممم

m&e&d سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 17:31

وای اون عکس18 ازبالا رو دقت نکرده بودم,اونجاکه هیوک تی شرت دونی رو زده بالا شکمش دیده میشه کنارشم فن ارت ,فن ارت روببینین ای جانم بعداز دید زدن شکم دونی بچم خون دماغ شده الهی بگردم من

دیدیششششششششششششششش؟
دست هیوکی ندردههههههههههههههههههه

TNT سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 17:11



سلووووم..منو یادته؟
عاقاااا تازه خیلی یهویی یافتمتون..اول فک کردم یه بنده خداهایی اسمشون شبیه شماس ولی بعد فهمیدم نصف عمرم بر فنا بوده
دستت مرسییییییییی

سلام عزیزم^^
بله که یادمهههه ^^
خوبیییی؟؟؟؟
خواهش میکنم گلم ^^

m&e&d سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 17:08

به به سمیرا جون,کجا بودی خانمی؟ دلمون برات تنگ شده بود.شمام شیفتی کارمیکنید؟ یکیتون میاید ازاون یکی خبری نیست,اونیکی میاد ازاین یکی خبری نیست.ماهم که بدترازهمه اواره وب هی برو هی بیا ,ممنون برا عکسا,ممنون از شهرزادجون,شبنم جون,بقیه اسمشون یادم رفته

سلام عزیزم ^^
نه والا ما همه باهمیم
این چند وقته نت نداشتم
دیگه دارم ^^
خواهش میکنم گلم ^^

مهربون سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 16:44


مامی سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 15:43 http://kyuminland.blogsky.com/

سممم
رحم بنمااا
-_____-

-______________-
کلی خودزنی نمودم مامی
-______________-

*مهتا* سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 15:21

سلاممممممم گلممممم
نموخاااااام بیشتر عکسا باز نمیشه کهههههه
نگاهای مموشانه رو من غشیدم وییییییییی
به هرحال ممنون گلمممممممم

سلام عزیزم^^
نمیدونم چرا اینجوری شده ...
گونم چون تعدادش زیاد بوده!
همه رو برای دانلود گذاشتم ^^
توی یه فایل زیپ
همین الآن لینکشو گذاشتم توی پست ^^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد