دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

ژرفا






سلام مجدد

بچه ها در مورد ژرفا اگه هنوز نتونستین پیداش کنین تو همین پست کامنت بزنین ...

ایمیل زدیم براتون کهههههههههههههههههههه


فدا مدا


:*******


نظرات 25 + ارسال نظر
☆NarGeS☆ دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 02:06

سلاااام عزیزم من قبلا که ایمیل کرده بودین باید بریم توی اون سایت عضو بشیم اینکارو کردم
این لینکی رو هم به بچه ها الانن دادی رفتم ولی هرکاری میکنم بازم نمیتونم داستانو بخونم فقط کامنت هایی که بچه ها گذاشتن میاد

باید حتما داستان رو سابسکرایب کنی عزیم که بتونی لینک ها رو ببینی
روی اسم داستان کلیک کن میره توی صفحه ی پیشگفتارش ازونجا میتونی سابسکرایب کنی ^^

زهرا س یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 23:41

سلام
من برای خوندن فیک به این ادرسی که دادین رفتم اما جریان این سابسکرایب رو نفهمیدم؟! صفحه اول سایتم رفتم! چیزی دستگیرم نشد
کلا تو این سایت من چند بار خواستم فیک زبان اصلی هم بخونم نتونستم
لطف میکنی برام توضیح بدین دقیق چیکار باید بکنم؟ اگه میتونین برام میل کنین

صفحه ی اوله سایت نه!!
صفحه ی اوله هر داستانی که میخوای بخونی اون بالا توی توضیحاتش یه دکمه ی سابسکرایب داره ازونجا سابسکرایب میکنی و داستان برات باز میشه ^^

زهرا یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 23:40

سلام میتونی کمکم کنی چطوری سایبسکرایب کنم

توی کامنت ها توضیح دادم عزیزم ^^

ms.fishy یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 22:16 http://sjra78-love.blogfa.com

عهههههههه سلام ژرفا آپ میشه ????????
چرا من نمیدونستم !
من ژرفا میخوام عضو اون سایتیم که باران جون ساخته هستم کمکککککککک من فیک میخوامممممممممم

خب بیا دیگههههههه
توی کامنت ها لینکو دادممممم ^^

ندا یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 22:03

سلام خوبی عزیزم..
من نمیدونم چطوری بخونمش
نام کاربری و رمز میخواد کلی بهت ایمیل دادم ولی جواب ندادی خانمی..

باید عضو سایت بشی خب
وقتی عضو شدی از توی همین کامنت ها لینکو بزنی داستان میادش
اول سابسکرایبش میکنی و بعد راحت میخونیش ^^

مائده یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 20:50

من عاشق ژرفا هستم از چیزی هم خبر و این چیزا هم ندارن قضیه چیه؟؟!!!؟؟

هیچی عزیزم سایتی که آپ میشد عوض شده
لینکش توی کامنت ها هست ^^

فلفلی یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 19:23

یه عدد سوال...چیجوری سایبسکرایب کنم؟؟؟

توی صفحه ی پیشگفتار داستان اون بالا توی کادر توضیحات داستان توی ردیف بالاش یه دکمه هست به اسم سابسکرایب اونو کلیک میکنی حله ^^

panah یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 16:36 http://ourbluesky15.com

سلام عزیزم..منم ژرفاروپیدانکردم...بهم میگی کجاست؟؟؟

سلام عزیزم
لینکش توی کامنت های همین پست هست دیگه ^^

کوثر یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 16:16

سلاااام سمیرا
روبراهی؟ درسااااا خوب پیش میره؟
دلم برات تنگ شده بود
من ژرفا پیدا کردم
ولی یه سؤال دارم :اگه اذیت نمیشی میشه فیک سرنوشت حک شده رو برای دانلود بزاری؟
ممنون و موفق باشی

سلام عزیزم
فدای تو^^
دل به دل راه دارهههه^^
میذارمش امروز فردا احتمالا ^^

hana یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 11:46

salam mishe be manam begin che jooorieeeee....meeersiiii koooliiiii

سلام عزیزم جوره خاصی نیست ^^
لینک زور رو کپی کن توی براوزرت و بازش کن ^^


http://www.asianfanfics.com/story/view/932888/in-too-deep-by-rc-lillie-persian-translation-donghae-eunhae-eunhyuk

سارا یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 01:15

مرسی گلم الان دوباره ایمیلمو چک کردم گرفتم چی شد

خواهش میکنم عزیزم ^^

زهرا یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 00:56

سلام عزیزم میشه به من کمک کنی فیکاپیداکنم

سلام عزیزم
این لینک فیک هست:

http://www.asianfanfics.com/story/view/932888/in-too-deep-by-rc-lillie-persian-translation-donghae-eunhae-eunhyuk

nafas یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 00:23

اوخی دلم برا پوسترش تنگ شده بود

با یافتن فیک مشکلی نداشتی؟

ژوژو یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 00:04

هه...مثل اینکه سلامم با گوشی رسید به دستت!
به به خانوم سمیرا خانوم...احوالات شریفه خوبه ان شا الله؟؟
سمیراجان! حتما برای دانلود فیکاتون،باید عضو سایت شیم دیگه،درسته؟ من هیچ خبری از فیکای باران و الباقی بچه ها ندارم! کاشکی میشد حداقل تو همین وبم،یه جدول آپ برای فیکا میزاشتین!! حالا بصورت رمزی یا غیر رمزی،بستگی به کَرَم خودتون داره!
خوشحال شدم وجودتو تو وب حس کردم
احتمالا در آینده تو سایت AFF ببینمت...تا لحظه موعود بای

کلا دیگه فیک اینجا آپ نمیشه ...
آره باید عضو اون سایت باشین ولی عضو شدنش آسونه ^^
به امید دیدار عزیزم

ژوژو شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 23:55

سلام

سلام

TNT شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 23:53

فهمییییییییییییدم
دو ساعت دنبال سانسکرایب میگشتم..خخخ..جلو چشمم بود...سوری

خب خدا رو شکر

elfish شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 22:21

Man natonesam peyda konm

Mishe bem bedin ??!


Inam mailam:

Fateme_b1994@Yahoo.com

بفرما عزیزم این لینک داستان ^^
http://www.asianfanfics.com/story/view/932888/in-too-deep-by-rc-lillie-persian-translation-donghae-eunhae-eunhyuk

سارا شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 22:10

من پیدا نکردم
به من ایمیل نزدین

TNT شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 21:58

من پیداش کردم ولی نمودونم باس چیکار کنم؟؟

دیدی تونستی

shamim شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 20:06

Salam man ke email nadashtam chejuri peydash konam.

بفرما عزیزم:

http://www.asianfanfics.com/story/view/932888/in-too-deep-by-rc-lillie-persian-translation-donghae-eunhae-eunhyuk

m&e&d شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 19:40

به به سلام سمیراجون چه عجب اینطرفا,خوبی؟ میدونم همتون مشغولین امیدوارم موفق باشین ,سمیرا جون ژرفا خیلی دیر به دیر اپ میشه درک میکنم که شمام درس و امتحان دارین .اما مام گناه داریم خمار میمونیم همینجوری منگ منگ,نیست داستان هرقسمت کمم هست دیگه بدتر.ولی نمیخوایم شمام اذیت بشین هرجورکه راحتی عزیزم

سلام عزیزم ^^
وای بخدا تو بد شرایطیم ...
درسام وحشتناکههههههههه ...
البته یه درس بیشتر نیستاولی بلای جونم شده
باشه عزیزم سعی میکنم زود به زود آپ کنم

mah joni شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 18:02

عاقا من میخام ژرفا رووو..بهم ایمیل زدین ک بیام آسیا فنفیک..ولی نتونسم بیام..من همه فیکای اینجا رو میخام..هیچکدومشونو پیدا نکردم :(
آدمکش..شاید در آینده..ژرفا رو میخام..از کجا پیدا کنم؟

اینجا دیگه فیک آپ نمیشه عزیزم
این لینک ژرفا

http://www.asianfanfics.com/story/view/932888/in-too-deep-by-rc-lillie-persian-translation-donghae-eunhae-eunhyuk

نگین شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 17:33

من نتوانستم

بفرما عزیزم:

http://www.asianfanfics.com/story/view/932888/in-too-deep-by-rc-lillie-persian-translation-donghae-eunhae-eunhyuk

Kimia_S2HK شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 17:25

kimiakhamse@gmial.com

:(((

این لینک داستان

http://www.asianfanfics.com/story/view/932888/in-too-deep-by-rc-lillie-persian-translation-donghae-eunhae-eunhyuk

سارا شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 16:55

من خبرندارم ازچیزی به منم بگید

خبر خاصی نیس

http://www.asianfanfics.com/story/view/932888/in-too-deep-by-rc-lillie-persian-translation-donghae-eunhae-eunhyuk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد