دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

ژرفا






سلام مجدد

بچه ها در مورد ژرفا اگه هنوز نتونستین پیداش کنین تو همین پست کامنت بزنین ...

ایمیل زدیم براتون کهههههههههههههههههههه


فدا مدا


:*******


Leeteuk Birthday's Project

 

 

 

 

 

سلام به همگییییییی 

خوبیننننننننن؟؟؟؟  

 

ایام بد و سنگین و خفه ی امتحاناته و کم پیداییم :||||||||| 

باشد که به خوبی و خوشی سپری شود و تابستانه خود را به خنده و شادی کنار هم بگذرانیم ^^

 

بچه هاااااا 

 

فن کلاب لیتوک داره برای اولین بار توی ایران یه حرکت خیلی قشنگ برای تولد فرشته ی سوجو، لیدر یکی یدونه، عزیزه دل همه ی ما، لیتوک میزنه ^^ 

 

وایییییییییییییی 

 

 

بشتابیددددددددددددددددد 

 

من که خیلی هیجان دارمممممممممم 

 

*_________________________* 

 

برای شرکت در پروژه ی تولد لیتوک روی عکس زیر کلیک کنین ^^ 

 

 

  

 آخ جونننننننننننننننننننننننننننننننن ^^ 

 

انقدر ازین حرکتای گروهی خوشم میاد که نگوووووووو ^^

D&E - PRESENT TOUR [fancam] part 2



نت نداااارم!

دیروز کاااملا هیژوری ییهویی و خیلی بی برنامه خراب شدم خونه رفیق قدیمم و امروزم هستم و فردا هم شاید بمانم و متاااسسفاااانه ایشون هم شارژ نتش تموم شده و منم روم نمیشه بگم عاااقاا من کار دارم پلیز شارژش کن :||



امروز صبح، چوکوی عزیز، پرنسس هیوک عزیزمون فوت شد

خواهش میکنم همگی دعا کنید که هیوکم بتونه با از دست دادن این همراه قدیمی و وفادارش کنار بیاد. دعا کنید دلش خیلی دردش نیومده باشه... 


نمیخوام دیگه چیزی بگم. الان نمیتونم گریه کنم. مهمونم

زود بیاین ادامه این پارت الف پدر درار رو دانلود کنید و... اون دنیا میبینمتون


  ادامه مطلب ...

D&E - PRESENT TOUR [fancam] part 1


سلاااام :)


چطور مطورید دوستانم؟


شب آرزو ها... حال دلاتون چطور بود؟

من که هیچ جوره خاصی نبودم :|


فقط اینکه

ایونهه ایز نفس! زندگی! عشق!

 لذت و خوشی و هیجان و...

با ما تجربه کنید =||


سم داره یه پست از عکسای دو روز آخر کنسرتشون میذاره

اونجا احتمالا متوجه ی دلیل این غلیان احساساتم میشد :||






خب!


شبنم اووومده

بگید: چی چی اورده؟

فن کمای تور

بگید: با صدای چی؟!

  عععععرررررر :|||


 همین دیگه... اگه دلتون خواس بیان ادامه دانلودشون کنید :|


 

ادامه مطلب ...

اندر احوالات شیون






سلام و صد سلام

امروز یه پست شیونانه داریم ^^


ااز وی گات مرید گرفته تا وی گات مرید :|||||


مجسمه ی شیون قراره تو ی موزه ی madame tussaud هنگ کنگ ساخته بشه و شیون رفته تا اندازه هاشو بگیرن ^^




بفرمایید ادامه ی مطلب ^^


  ادامه مطلب ...

پست قطارییییی ایونههههه بشتابییید






سلام :||||


نت نداشتم خب :|||||


حالا دارممم


*_______________________*


دلم براتون تنگیده بووووووووووووووووووووود


بریم عکس ببینیمممممم


امروز کلی میپستم :||||||


ابتدا از ایونهه آغاز مینمایم که نفس اینجانب میباشند ^^



عکس قدیمیه گوگولییی ^^


قربونشوننننن ^^


اینم فایل کامل عکس ها برای دوستایی که گفتن عکس ها براشون باز نمیشه ^^


دانلود کنید

 

ادامه مطلب ...