دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

عاشقم شو 33

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

لیتوک...هیچول...شیچول:)

یعنی الان باز سلام کنم...؟!!!1


یعنی حق دارین بخواین قشنگ یه هفته منو نبینین...به خودا.... تاحالا تو عمرا جز فنکلاب اینجا اینقدر اپ پشت هم نداشتم...

عجبااا...

در همینجا خبری که همین الان داغ به دستم رسیدو بگم..

خواننده های فیک "شاید دراینده"...که علمی تخیلی بود...خیلی عالی بود من سر کاور دومش به باد فنا رفتم..بااجازه نویسنده عزیز دلم داره منتقل میشه فنکلاب کیومین...اگه دوست دارین چند روز اینده سر بزنین اونجا روز اپشو ببینین...یا من یا مامی ایشالله اپش میکنیم...همین


دراین پست از اخبار با شهرزاد جون میرسیم به تیکی و چولا...عامااااا...شیچول شپیرا حتما اخر پستو بخونن...هرچند تاالان حتما خیلیاتون به مرگ زیبایی جان دادین هم چو من ولی باز برین یه دور دیگه...باور کنین من امروز جیغ زدم از دست این هیچول...وونی که...خدایا دوست داری منو بکشی عایاا...هووم...





ادامه مطلب...
 
ادامه مطلب ...

kyu hyun in India

و باز هم سلام...
اصلا پرکاری از من میچکه...

تازه با حساب من..دو سه پست دیگه مونده........به خودم افتخار مینمایم...
کیوهیونی و کیولانشون...رفته بودن چند وقت پیش هند....حالا مثلا چی میشد دوقدم این ور تر میومد....نه مثلا چیزی مگه میشد..عایا ما دل نداریم....عایا در خماری دیدن سوجو ما بسوزیم کار خوبیست... هنننننند رفته بود ایران نمیاددددد...ای خداوندگاراااا

خلاصه..عکسای از برنامه کیونا...
دردو بلاش تو سر همون یه نفر مورد نظر قبلی که عرض کردم...بچم اونقدر جذابههههههههه ...اوه گاد...کیل می پلیز....


ادامه مطلب بفرمایین..
 
ادامه مطلب ...

Donghae & Eunhyuk at INC go to nagoya,Japan

سلام....

نتم از دیشب که برق رفت تا الان قطع بود...خدا ادمو محتاج نت نکنه...نکنهههه هااااا....اه...

بارون بانو...لب تاپش خراب شده بود...الانم که درست شده نمیتونه اخباری که باگوشی میگیره رو بریزه تو لب تاپ...نکه ماها با گوشی هامون میریم اخبارو از اینستا و این ور اون ور میگیریم...دیگه گوشی به سیستم وصل نشه رسما هیچی دیگه...واسه همین کلی عکس دادن کردن به من...که من براتون بذارم...فوتو بای باران ...بعله...اصل کارو بارون بانو انجام داده من فقط گذاریدن مینماییم...باشد که لب تاپش به راه راست هدایت بشه...ایشالله پستای خبر که تموم شد عاشقم شو رو خبرممممم میذارم.. هرچند نکه تقریبا دوپارته میترسم جا نشه...ایششش...زندگی نذاشته واسم...

این شوما الفیشها و جولفیشا و .....عاقا اسم فنای هیوکو یادم رفته..نوک زبونمه... تورو به خدا راهنمایی بنومایین...خلاصه شماها و اینم ایونهه در تور ژاپنشون..عکسای فرودگاه به سمت ناگویا...


با نگاه مدام به این جیگر...
بروید به ادامه مطلب 
ادامه مطلب ...

M&D - I Wish - mini Album



سلااااااااااااام :))


خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟

الان هرطوری باشید فقط باید بگید بععععلللهههه

اشکال نداره... هر طوری هستید، مدام به خودتون و بقیه بگید خوووووووبم :)

اونوقت میبینی که وااااقعنی خوب شدی




خخخب.... بریم سر اصل مطلب


مینی آلبوم هینیم اوپا ^^



برای


موزیک ویدیو

ترک های آلبوم

عکس های رسمی

ترجمه ی متن آهنگ اصلی


بدووویییید ادامه!


 

ادامه مطلب ...

شهرزاد با سونگمینش اومدههههه


سلام...

خخخ


بعلهههه من اومدم...حالتون چطورههههههه...خیلی دلم تنگتون بود..شرمنده من یه هفتس از سفر اومدم ولی نت کلا نداشتم...به خاطر کنکور داشتن خودمو داداشمم نت و شارژنمیکردن... دیگه پریشب شارژ شد...بعلههههه

خودمون میدونیم یکم وب کم کار شده حقیقتش خودمونم ناراحتیم...منتظر اوامر! باران بانو ..مدیریم...


بعله..ام وی چولی هیونگمم اومد..به فدای اون لباس سراسر پتالش بشم من خب... گل گلیییی... امروزم بالاخره هیوکی از بین اعضا یه حرکت زد و از اهنگ چولی هیوگم گفت...کلا پسرا یه طوری نشدن...؟وونی پستای غمگینانه و مشکوک میذاره...تیکی رو اذیت میکنن اونطوری... کیو کلا نیست ...هستم خیلی خستس...چند تا الفیش میگفتن امروز بهم که به نظرشون هائه خیلی لاغر شده... چولا ام وی داد تاالان هیچکس حمایت نکرده بود..قطعا کنارش بهش تبریک گفتن ولی خب... چشونه اینا..یه طوری نیست به نظرتون..؟؟شاید یه طوری به نظر من میاد..نومودانم...


اخرین پارت عاشقم شو فردا ایشالله..روز شنبه که روز اپش بوده تموم بشه صلوات...درمورد فیکای دیگه هم.. دقیق نمیدونم بالماسکه و پنجمین ارزو رو تااونجا که میدونم رفت فنکلاب کیومین...اما بقیه رو ..بارونی خانومی باید بیاد بگه...منم که تموم میشه تک شاتی-.- ایشالله....


مین منو دیدیییییییییییییییییییییییین....؟ دیدین لیدر اکیپشون شدههههههه....دیدین افسر لی جذبش منو پودر کردهههه...پسره چاققققققققققققققق......خدایا بکش منووووو


مرگ بر سربازی




بفرمایین ادامه مطلب
 
ادامه مطلب ...

ELF Will Protect Leeteuk




سلام


امروز، واسه شما میشه دیروز، طرفای ظهر یه اتفاقی افتاد

بازخورد های زیادی داشت

الان خیلی از الف ها گیج شدن. خیلیا نگران و آشفته ن


هیج جوری آروم نشدم. باید حرف بزنم. باید به خودم یاداوری کنم!


چیزی نشده که... نگران نشید. درست میشه من مطمعنم


بیاین ادامه


 

ادامه مطلب ...

ننه مرخه می آید

سلام و درود بر همگیییییییییییییییی

ننه مرخه میباشم از دنیای آبی در خدمتتون

خوب مثی که معرف حضور همه هستم


خوب چه خبر .. خوبی...آااااااااااااااخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

کی گوجه داده دست اون جوجه؟؟!! یااااا کی در پاکت چوجه رو باز کرده!!!!

حالا شام باس گشنه پلو بخورین با خورش دل ضعفه..

آاااااخخخخخخ... نزن باوووو توضیح میدم خووو

خووون خودتو کثیف نکن جوجه... لکه میشه ... پریل مریلم جواب نمیده


خوب. چرت و پرت گفتن رو به سایر دوستان خجسته حال در اتاق فرمان سپاریده میکنم.

و یه راسسست میریم تو دللللللللللل شیر

اونم چه شیری




طی یک تصمیم انتخاری که اینجانب با فسقل مغز خود و همراهی دو تن از جوجه ها ( م.ب __ ل.آ ) همیشه در صحنه گرفتم. از این پس شاهد آپ با/ل/م/ا/س/ک/ه در فنکلاب کیومین خواهیم بود.


با تشکر از جوجه خیسم، باران که این اجازه رو به من داد که ببرمش اونور... هرچند اینجا بود بهتر بود.. ولی خوب دیگه...




و اما در پارت دوم عرائض نقیضم... عرضم به حضور مبارک دوستان که اون صندلیههه بوووودددد.. بعله همون که جییییز بووود

دست میزدی اوووف بوووددد.. تخ بوووددد

با تشکر از دو جوجه ای سوال مطرح کردن و همینطور سایر وابستگان که میترسم از گشادی مفرط، خدایی نکرده از هم وا برن ( آخه خیلی به خودشون فشار آوردن لایک کردن...خخخخخخخخخ) سوالارو خودم طرح در وکردم


جوریکه همچین قشنگگگگ ماتح//ت میهمانان گرام صندلی جیییززززز... حال بیاد که اونسرش نا پیداااااا

روح دوئلیم حلول کرده




و اما بخش آخر عرایض نقیضم:

بعله میدونم، اینجا یکم آپ نمیشه.

کلی نظر تایید شده تو پست ثابت هست که منتظر جوابن.. نگران نباشین. نظراتون هستت. فقط تایید نشدن همین..

خیلیییییی زود بارونم میاد همه رو جواب میده.

این مدت یکم سر هممون شلوغ شده بود، نبودیم. به بزرگی خودتون ببخشید

شهرزادم نت نداره... بارونم لب تابش خرابه... من در گیر کارم... سمیرا هم همینطور... شبنمم که کنکوریه و تکلیفش معلوم


اینارو گفتم در بدونین ماها فراموشتون نکردیم.. چون جز شماها کسه دیگه ای رو نداریم.


یکم مهلت بدین همه چی بر میگرده سر جاشششششش ایشالاا


لطفا بازم پیشمون بمونین و ازمون حمایت کنین.

مرسییییییی از همه جوجه ها

مامان مرخههه فدای دلای تک تکتون که اینقد گنده و مهربونننهههههههه


اون بالا داشتم شوخی میکردم... به دل نگیرین.

دوستون دارم و دارییییییم.

تا درود دیگه بدرووووود.





میدونستین امروز تولده؟؟!!!

 

تولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللدت تولدددددددددددددددددددددد

تولدش مبارککککککککککککککککککککککککککککک

دست و جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغ و هوراااااااااااااااااااااااااااااا

جوجم سر از تخم بدر کرد


سمیییییییییییرررررررررررااااااااااااااااااااا

تولدت مبارک جوجههههههههههههههههه



http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

تقویم دل من
نسبتی با تقویم های جهان ندارد…
میانِ برگ ریزان ِخزان،
وسط چله ی زمستان هم،
می بینی نوشته اند بهار!
آن لحظه که تو….خندیدی..!


http://www.quotes4smile.com/wp-content/uploads/2014/08/birthday-wishes-for-a-friend.jpg



برایت یک بغل مریم,که مستش میشوی هردم,برایت قدرت آرش,که دشمن را زنی آتش,برایت سفرها ای ساده,حلال و پاک و آماده,برایت یک تن سالم,برایت هرچه خوبی هست,صمیمانه دعا کردم.

تولدت مبارک عزیزم ..!


http://birthdayideas.me/images/data1/birthday-wishes-and-cakes-background-1.jpg


مهربان
چه لطیف است حس آغازی دوباره…
وچه زیباست رسیدن دوباره روز…
وچه اندازه عجیب ست روز ابتدایی بودن…
وچه اندازه شیرین ست امروز…
روز بودن
روز تو
روزی که تو آغاز شدی
و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک
“تولدت مبارک..!


http://blogspages.com/wp-content/uploads/2014/01/Happy-Birthday-Cakes-For-Girls-466.jpg


لحظه های هستی من از تو پر شده ست

در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
در تمام ماه
در فضای خانه .. کوچه .. راه
در هوا .. زمین .. درخت .. سبزه .. آب
در خطوط در هم کتاب
در دیار نیلگون خواب
خوب خوب نازنین من
.
.
.
تولدت مبارک





http://www.wishespoint.com/wp-content/uploads/2014/01/sending-your-way.gif


http://upload.tehran98.com/img1/vj9t8i06q7ljipnnkcgt.jpg

بفرما ادومه

ادامه مطلب ...

عکس عکس عکسسسس ^^






سلام و صد سلام


من دارم هلاک میشم خب :||||||


هیچوقت نبوده تو زندگیم انقد کار داشته باشم!!!


یعنی همیشه کل روز غاز میچروندم!!!


الان نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت!!!


البته بیشترش خوشحالم ^^


ولی باید یکم به این شرایط عادت کنم ^^


بازم با ایونهه اومدم خدمتتون ^^


یعنی یه پست کاملا قر و قاطی و پربار :|||

به اندازه ی تموم روزایی که نبودم عکس آوردم :|||||


این فن آرت رو چشمهاشو خیلی دوست دارم ^^



بفرمایید ادامه ی مطلب ...


  

ادامه مطلب ...

CHOK CHOK DANCE


درووووود و صد بدرووود 

چگونه اید دوستان؟

خوب و خوش و سلامت؟ ایام بر وقف مراد دل قشنگ و مهربونتون میگذره؟

من؟؟! منم خووووبم ^^

 

بقیه مون؟ اونام خووووبن

نگران نشید هیچ اتفاق خاصی نیفتاده جز اینکه به یکباااااره و خیلی ییهووویی!! همه مون بااااهم گرفتار شدیم 0_o

شهرزاد که گفت بهتون رفته سفر

رئیس دیوونمون سیستمش پوکید!

سم بیچاره تا وقت آزاد گیر میاره فقط میتونه به ترجمه ش برسه

مامی جانم هم درس و کار و زندگی :/

منم.... عای خدااا... الامااان الامان الامان


خیلی متشکریم و چاکر شمام هستیم که همیشه باهامونید

لطفا خلوت شدن این چند روزه ی وب رو به بزرگی خودتون ببخشید

درست میشه. فقط یه خییییلللییی دعا کنید باران سیستمش درست شه. خب؟


فقط نفس عمیییییییییییق.. . هههههه...  هوووووم.... خونسرد باشید

خستگیم با همین عکسش در میره!


خب سوگند جان کلیپ رق/ص چوکی وا رو خواسته بود.

این رو اس ام سه روز پیش منتشر کرده و توش تقریبا تمام اس ام 

چوکی وا میرقص/ن 



بفرمایید ادامه برای دانلودش

یه کاری هم دارم باهاتون دارم


  ادامه مطلب ...

SUPER JUNIOR D&E - PRESENT ALBUM



ایییینقده این پست داغ بود!

چندین روز پیش با ذووووق مرگی فراوان آهنگارو آپلود کردم ولی خب... لعنت خدا به درس و کنکور که من بخخخبخت رو از زننندگیییم انداخته :/ والا


دلم پره پررر! وقت واسه خودمم ندارم دیگه خداییش اینجا و رفقام و سوجو از شخص خودم واسم مهم ترن وگرنه... هیچی بیخیال


الان درخدمتونم با آهنگای مینی آلبوم جدید ایونهه و همچنین عکساش و البته موزیک ویدیوش


بفرمایید ادامه دانلود بنومایید


 

ادامه مطلب ...

CLUB NO.1




سلام

نگین جان کلی ببخشید که این همه دیر شد. میبخشی؟



یچیزی یچیزی! اجرای سوشو رو گذاشتم. برای اونایی که نمیدونن بگم که خیییلی مرگه هااااا... بییییش از حد! اصن یچی میگم یچی میشنوید :/


و قابل توجه ی کیومین دوستان عزیزدلم، اگر احیانا این اجرا رو ندید، حتما دانلود کنید با دقت ببینید و ذوق مرگ شوید ^^ 

یخورده کمک: دقیقه ی ۲:۲۵ رو توجه فرمایید


  Kyumin is nafas e man


دیگه عرایض تمام


 

ادامه مطلب ...

تولد شیوون!

سلام دوستان!

درخدمتتونم با یک پست ویژه برای تولد شیوون عزیزم!

بفرمائید ادامه!

  ادامه مطلب ...

دومین تور ژاپن ایونهه و غیره !!!






سلام و صد سلام

خوبین ایشالا؟؟؟



همونطوری که مستحضر هستین ایونهه این چند روز اخیر مشغول دومین تورشون توی ژاپن بودن و به غایت شیطونی کردن و ماها و حسابی مستفیذ نمودن :D


امروز با عکسهای این سه روز و خب خیلی چیزای دیگه در خدمتتون هستم ^^



بفرمایید ادامه ی مطلب ^^




ادامه مطلب ...