دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

D&E - PRESENT TOUR [fancam] part 2



نت نداااارم!

دیروز کاااملا هیژوری ییهویی و خیلی بی برنامه خراب شدم خونه رفیق قدیمم و امروزم هستم و فردا هم شاید بمانم و متاااسسفاااانه ایشون هم شارژ نتش تموم شده و منم روم نمیشه بگم عاااقاا من کار دارم پلیز شارژش کن :||



امروز صبح، چوکوی عزیز، پرنسس هیوک عزیزمون فوت شد

خواهش میکنم همگی دعا کنید که هیوکم بتونه با از دست دادن این همراه قدیمی و وفادارش کنار بیاد. دعا کنید دلش خیلی دردش نیومده باشه... 


نمیخوام دیگه چیزی بگم. الان نمیتونم گریه کنم. مهمونم

زود بیاین ادامه این پارت الف پدر درار رو دانلود کنید و... اون دنیا میبینمتون


  


 

Pressure



Wonderland  screen view



Wonderland donghae and dancer



Wonderland donghae focouse



1+1=Love 



Growing pains



samphony



نظرات 3 + ارسال نظر
TNT سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 17:33

راستی بقیه کوجان؟

نمیدونم

sogand سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 12:54

مررررسییییییی جیگر

bluemoon سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 09:48

دستت درد نکنه عزیزجان

خواهش میکنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد