دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

kyu hyun in India

و باز هم سلام...
اصلا پرکاری از من میچکه...

تازه با حساب من..دو سه پست دیگه مونده........به خودم افتخار مینمایم...
کیوهیونی و کیولانشون...رفته بودن چند وقت پیش هند....حالا مثلا چی میشد دوقدم این ور تر میومد....نه مثلا چیزی مگه میشد..عایا ما دل نداریم....عایا در خماری دیدن سوجو ما بسوزیم کار خوبیست... هنننننند رفته بود ایران نمیاددددد...ای خداوندگاراااا

خلاصه..عکسای از برنامه کیونا...
دردو بلاش تو سر همون یه نفر مورد نظر قبلی که عرض کردم...بچم اونقدر جذابههههههههه ...اوه گاد...کیل می پلیز....


ادامه مطلب بفرمایین..
  الان چشمای من سراسر قلبه...
این چرا اینقدر سفیدهههههههه







تعجبش و کجای دلم بکوبونم خدارو خوش بیاد
اخی خداااااااا
منو بکش بابا راحتم کن



خب ماهم دریا داریم...
بیا اینجا دیگهههه
دریا ندیدهههه
-.-


من دیگه صوبتی ندارم...
من میرم سراغ خودکشی با کشم...


نظرات 12 + ارسال نظر
bita سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 12:40

کیو
من جدیدا خیلی رفتم تو کفش

من کلا تو کفشم...
مخصوصا از یه جا به بعد...
دیگه دویل من نی...

ارامش منه...
عزززیززززم

yeganeh سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:18 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

صوبتی نیست:|

________

زهرا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:14

سلام عالی یود مرسی من به فدای خنده هاش ای خدا نگاه کردناشا کجای دلم بزارم

سلام گلممم...
نگاش..خندش...صداش..خودشششش...عزیز دل منهههههه

sunshine دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 15:27

نمیدونم آرایشگر کیو واسه این برنامه کرم پودر مفتی پیدا کرده که خالی کرده رو صورت این بدبخت....
کلن صورتش قابل انگشت زدن شده خو....
آخه هند رفتن انقد سفید کردن میخوادددددددددددد...بابا بیخیال همرنگ جماعتشون باش...
اون دختره رو دیدی که هی باهاش عکش انداخته من کلا عکساشونو سیاه سفید میبینم

عاقااااااا
حالا درسته گریم دارن..ولی کیو سفیده بچم...مخصوصا کنار مین وایمیساد سفیدیش معلوم میشد...ولی مین سفید تر بود:|
میخواست تک باشههههه

عاشق اونجام که بهش دست میزنن یه طوری میشد...بابا بچم حساسهههههه....رو استیجم دوست نداره کلی بهش دست بزنه..البته جز مین....

دویل منههههههههههههه

m&e&f دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 13:06

شهرزادجون شما که اینقد دقیقین ایا دقت کردین زیباترین عضو صورت کره ایا لب ودهنشونه و به همین خاطر اغلب خنده هاشونم دلنشینه مخصوصا بچه های خودمون و ایرادشونم تو اعضای صورتشون هم بگم ؟؟؟؟ نه نمیگم خودتون کشف کنید,البته نه تو صورت این عزیزا چون بعلت علاقه خودجوش و وافر به این گروه ایرادی نمیبینم تو صورتشون ولی کلا اسیای شرق و کره ایا منظورمه

باهات موافقم...فیلم کره اییم من میبینم یادمه به مامانم مدام میگفتم...اینا شاید همه جاشون عمل باشه اصلا کلا بکوبونن از اول بسازن اما لبا اورجینال خودشونه...کلا لباشون خیلی قشنگه...مورد داشتیم خرگوشن نامی لباش ام شکلههههههه....لب و دهاناشون خیلی روی زیباییشون تاثییر داره...
موافقم...

fazi_89 دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 09:21

برنامه خیلی باحالی نگیرش من دارمش .....

هی توفه دوم چرا هند رفتی اونوقت این ایران که بغل گوشت بود نیومدی ....ایش دویل زشتونک ...نه ببخشید خوشگلک خخخخ

باوچه...
توفهههههه.....بچم توفه نیییییییییییییی....
والله...پاشه بیاد ایران دخترای ایران از هندم قشنگ ترن...

feri gamerrrrrrrrr دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 09:08 http://ourbluesky15.blogsky.com

خدایااااا یه سره ما رو بکش خلاص کن از دست این پسرررر عجب تیکه ای شدههههه.دیشب یاد تصادفش افتادم.گریه نمیکردم فقط اشکام خودشون میومدن.اینقد دوستام سربسرم گذاشتن تا یادم رفت بگزریییییم چ جیگری شده تو عکسااااا من با عکس اخری ب ملکوت اعلی پیوستم الان الان از اون دنیا کامنت میزارم ههههه مرسی آجیییی

والله....خدایاااا ایشونم میگه بکش ماراااااا....ببینش اخهههههههههههههه
وای نگو...نگونگو...یه گروه دختر چند وقت پیش ک تصادف کرد مرد..یاد تصادفش افتادم گریم گرفت...اگه...وای نهههههه....ببین ما با یادش که کنارش نبودیم اینجوری میشیم خود پسرا چی میشن..یادمه هیچولم خواست تسلیت بگه گفت یاد تصادف کیو افتادم...عررررررررررر

فدات

نگینsj دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 01:31

وااااااای...حالم بده....شهرزاد اب قند....بدو...بدو....مردم
جوون مرگ شدم....برم یه دوتا نون سنگک بخرم
نصفشو من گاز میزنم...نصفشو تو.....بقیه گیمرام...نون خالی بخورن
البته من یه کلیپ از این مسافرت هندشون دیدم....همچین با تعجب به حجاب دارا نگاه میکرد انگار ادم فضایی دیده.....یه جام که بچه م خواب بود اومدن ببدارش کردن...اخم کرده بود
ممممممرررررسسسسیییییی

سرم قندی دارم به کارت میاددد....از این لیتریاااا
نون سنگک:|....فایده ایی در دیر مردن داره عایا

عزیزمممممم..هند حالا خیلی با حجاب مگه داره..من یکی دیدم پشه دورشه یه جوری خود درگیری داره...اره دیدممممم..فدای خوابشششششش...اخمشووووو

قربونتتتتتتتتتتتت

Mitila دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 00:44 http://eunhaeisthebest.mihanblog.com

خدا رحمتت کنه شهرزادم
دختر خوبی بودی هرچند سر عاشقم شو اذیت کردی ولی خب خوب بودی

برا مراسم نگفتی چیکار کنیم؟؟؟؟؟
هرچی خواستیم سرو کنیم یا پیشنهادی وصیتی چیزی؟؟؟؟؟؟

بعله....
من دختر خوبیم مگر اینکه کیو نزدیکم نشه...

من قانعم...
خرما با گردوووووو....کسی مشکی نپوشه ابی یا صورتی...در سراسر مجلس اهنگ سوری سوری انسر پخش بشه و حضار با ریتم اروم با اهنگ همراهی کنن...زرشک پلو بدین...
من قانعم گفتم که....بجای اون گله تو برگه ترحیمم خرگوش بزنین

مریمDevil دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 00:09 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

اوه مای گاااااااد
آیم دای رایت نو
پلیز هلپ می ایف یو کن
آخه عزیزم اگه قصدجون همزادتو کردی بگو خب
نمیگی گیمر چشم وگوش بسته رد میشه ازاینجا؟
این عکسا روچراگذاشتی نمیدونی واسه گیمرا حکم مرگ موش داره با سیانور دوبل و مخلفات ؟؟
خیییییییییییییلی عالی بود دمت گرررررررررم
راستی منو تایید کن اینستا
درخواست فالو دادم ها

اوه مای گادش...
اوه یهههه
ای کنت...

من نکردم کیو کرده....
مگه داریم گیمر چشم و گوش بسته؟؟؟؟
والله....من فک میکردم حکم ارپیجی 8 رو داره....روح دویلی کیو بود من نبودم...
میدونمممممممممممممممممممم..فداشششش
چمش...

sogand دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 00:00

ای خدا ما چقدر بدبختیم شانسم نداریم که واقعا فکر کن تا هند رفته اونوقت ما ععععععععععررررررررررر باز خوبه لبخندشو دیدیم این چند وقته انقدر همشون داغون بودن که من یکی اعصابم بهم ریخته بود

چقدر اخهههههههههههههههه....
ته بی انصافیههههههه...
موضوع اینه مال الان نی که...الان تو خنده کیو نشونم بده...نه اصلا نیست عاقا...هستشم خسته...مریضه...تو خودشه...ای شهرزاد بمیره برات خوب اروم باشششششش.....
فعلا شیچول و ایونهه هم یه ذره البته باعث ارامش شدن

sakura یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 23:31

چطوری شهرزادی جونم ....
سانشاین لایک اول و من زدما...کستیل که این ورا نیست ...خخخخ
بله داشتم میگفتم ...بابا بزا ما ایونهه رو هضم کنیم بعد این توله شیطون و نشون ما بده آخه نمیکشیم که... :)))
این بچه چرا هی متعجبه...
آخ لپشو بکشم...چه لپو شده...^_^
آلبالو خودمه ...نمک بزنم روش قورتش بدم...
مرسی بابت اخبار....

فدا مدات......عزیزی
جونممممممممممممم...
تو اگه بدونی سر این سه اپ پشت هم چه شدم منننننننننن...خدایا توبه...
والله...همش علامت سواله...
فداششششششششششششش...
منم میخوامممممممممممممممممممممممممممممممم

فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد