دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

لیتوک...هیچول...شیچول:)

یعنی الان باز سلام کنم...؟!!!1


یعنی حق دارین بخواین قشنگ یه هفته منو نبینین...به خودا.... تاحالا تو عمرا جز فنکلاب اینجا اینقدر اپ پشت هم نداشتم...

عجبااا...

در همینجا خبری که همین الان داغ به دستم رسیدو بگم..

خواننده های فیک "شاید دراینده"...که علمی تخیلی بود...خیلی عالی بود من سر کاور دومش به باد فنا رفتم..بااجازه نویسنده عزیز دلم داره منتقل میشه فنکلاب کیومین...اگه دوست دارین چند روز اینده سر بزنین اونجا روز اپشو ببینین...یا من یا مامی ایشالله اپش میکنیم...همین


دراین پست از اخبار با شهرزاد جون میرسیم به تیکی و چولا...عامااااا...شیچول شپیرا حتما اخر پستو بخونن...هرچند تاالان حتما خیلیاتون به مرگ زیبایی جان دادین هم چو من ولی باز برین یه دور دیگه...باور کنین من امروز جیغ زدم از دست این هیچول...وونی که...خدایا دوست داری منو بکشی عایاا...هووم...





ادامه مطلب...
  leeteuk KBS building for
music bank MC recording






.
.
.
عکسهای اجرای پریروز هیچول هیونگی...

محوش بشین از بس جذابه...






.
.
نفس عمیققققق
...

عامااااااا

خیلی از پتاها روزای اول ناراحت بودن که هیچ کدوم از اعضاهیچ حمایتی از
چولا نکردن...حق داشتن ...هیچ کس حرفی نزده بود..
تااینکه هیوک اولین نفر پست گذاشت از اهنگ چولا و حمایت کرد...
اون موقع من همش تو پست دوستای پتالم میگفتم
وونی هم حمایت میکنه وایسین...مطمئن بودم...
روسفیدم کرد سوپرمن جذابم...

اول اومد پریروز تو توییترش لینک ام وی رو گذاشت...



اما امروز دیگه ترکوند...
رفت برای اجرای هیچول...
باهاش کلی عکس انداخت...
چولا هم سه تا پست پشت هم عکسشونو

اول اینو گذاشت...
"ست اول سکته شیچولا"



بعد با گروه رد ولورد(درست نوشتم عایا)!!



وونیو...



ودر اخر...
تیر خلاص و چولا زد

عکس پروفایل اینستاشو شیچول کرد...
توضیحی درمورد حالم نمیدم..



من دیگه صوبتی ندارم...

نظرات 12 + ارسال نظر
bita سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 12:39

راستی آدرس فن کلاب کیومین میدی؟

kyuminland.blogsky.com

bita سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 12:38

من عکسای شیچول دیده بودم ولی اینکه عکس پروفایلشو عوض کرده ندیده بودم

این تیر خلاصش بود دیگه...اخر شب منم دیدم...یعنییییییی جیییییییییییییییییییییییییییییییییغ

m&e&d سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:44

عزیزم ماکه خوشحالیم شما اینقد پرکاری ,ممنون بابت زحماتت,میشه ادرس فنکلاب کیومین رو لطفا بذارین مثل اینکه قبلیه پوکیده

لطف داری..وظیفمه...

kyuminland.blogsky.com

این ادرس فنکلابه سه تا از فیکای اینجا رفت اونجا

زهرا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:20

عزیزم میشه رمرعاشقم شدیرابرام بفرستی
09134033105
یااین که یه خبری بهم بدی تابتونم رمزراازت بگیرم

برات میفرستم عزیزم....

yeganeh سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:18 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

من صوبتی ندارم
اصلا صوبتی نیست:|

اصلا جای حرف نذاشتن

زهرا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:08

سلام عالی بود مرسی من به فدای این دوتا

دانی دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 15:31

باید جیغ بزنم؟ جیییییییییییییییییییییغ!
دلم واسه شاید در آینده اینقدر تنگ شده بود که بعضی شبا با یادش بغضم میگرفت
خیلی خوشحالم دلم نمیخواس بمونم تو خماری آخر این فیک
ممنون

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

عزیز دلمممم....
از هفته دیگه تو فنکلاب اپ میشه...

negin دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 15:03

چخده قشنگ بودن!خو پوکیدم خو!
راستی ادرس وبی که فیک شاید در اینده اپ میشه رو میذاری؟
مرسی عزیزم

خیلیییییییییییییی...من نیز....

فنکلاب کیومین
kyuminland.blogsky.com

فدات

m&e&d دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 13:01

هیچول جان مانند همیشه غیرقابل توصیف,واینکه پسرا خودشون بموقع میان و حمایتشون رو نشون میدن ماها کمی بی طاقتیم,البته کم که چه عرض کنم بسیارشدید بی طاقتم و حساسسسسسسسسس

هیچول کلا کمر بسته به قتل ما....
اره..منم هی به دوستای پتالم میگفتم وایسین...حمایتم میکنن...از وونی خیالم تخت بود... ولی خب اره دیگه...ماها حساسیم دلمون میخواد از همون اول حمایت بشه..امروزم ژومی پیشش بود

مریمDevil دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 12:13 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

خیلی عالی بود بسی لذت بردیم همزاد گومااو

فدا مداتتتتت

*marziyeh* دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 05:20

سلاااااااااااام شهرزاد جونم خوبی؟
خسته نیاشی عزیزممممم.
پست های امشب خیلییییی خوب بود.
هرچند عاشقم شو رو باید دوشنبه شب بخونم.

عزیزم شاید در آینده از اول قراره اونجا آپ بشه یا از ادامه اش؟

سلام عزیز دلمممم...
قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتت
خوشحالم خوب بوده...
بوخونش ایشالله خوب باشه

عزیزم فرشته یه پست گذاشت فصل اول و دوپارت اپ شده فصل دومم گذاشت واسه دان..از هفته دیگه ادامش

sogand دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 01:21

وای من الان به عنوان یه شیوونیست شیچول شیپر به ابدیت پیوستموای عاششققققتتتممم شهرزاد انقدر خر ذوق شدم خدا شادت کنه مادر

من خودم به عنوان کسی که شیچول کاپل سومه اونجا در ابدیتم ببین تو در چه حالی.....

فداتتتتتتتتتتتتتتتتتت...حال من قابل توصیف نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد