دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

Donghae & Eunhyuk at INC go to nagoya,Japan

سلام....

نتم از دیشب که برق رفت تا الان قطع بود...خدا ادمو محتاج نت نکنه...نکنهههه هااااا....اه...

بارون بانو...لب تاپش خراب شده بود...الانم که درست شده نمیتونه اخباری که باگوشی میگیره رو بریزه تو لب تاپ...نکه ماها با گوشی هامون میریم اخبارو از اینستا و این ور اون ور میگیریم...دیگه گوشی به سیستم وصل نشه رسما هیچی دیگه...واسه همین کلی عکس دادن کردن به من...که من براتون بذارم...فوتو بای باران ...بعله...اصل کارو بارون بانو انجام داده من فقط گذاریدن مینماییم...باشد که لب تاپش به راه راست هدایت بشه...ایشالله پستای خبر که تموم شد عاشقم شو رو خبرممممم میذارم.. هرچند نکه تقریبا دوپارته میترسم جا نشه...ایششش...زندگی نذاشته واسم...

این شوما الفیشها و جولفیشا و .....عاقا اسم فنای هیوکو یادم رفته..نوک زبونمه... تورو به خدا راهنمایی بنومایین...خلاصه شماها و اینم ایونهه در تور ژاپنشون..عکسای فرودگاه به سمت ناگویا...


با نگاه مدام به این جیگر...
بروید به ادامه مطلب  






یکم دنبال ماهی کرده..
شلوار پاره شده...
عین پسر شرا نیست عایا...





عجیب دلم بااین گردش 36 درجش رفت...





عکسا رو قاطی براتون سرو میکنم...
یکی درموین سکته کنین...
بعله..
جاداره بگم درمورد عکس پایین
خدایا منو بکش





قیمه برای مراسم ترحیم الفیشا درنظر گرفته شده...
با سالاد شیرازی...







پس کله -__-



-______________-



ایونهه نیم رخ...





بچم خوابش میادددددد
باراننننن...
بیا هائه خوابش میایههههه





ربونش...
صوبتی ندارم...
.
.
عاهانننن
جول....

درتمام مدت اپ داشتم با تمام وجود فک میکردم اسم فنای هیوک چی بود...
بعله...
همین دیگه تموم شد...
من برم سراغ اپ خبری بعدی...

نظرات 8 + ارسال نظر
bita سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 12:40

هیوکم چرا اینقدر جذابو خوش تیپه اخه؟

دلیلشو هیچ کس هنوز نمیدانه...

yeganeh سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:19 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

در مورد این دوتا که اصلا صوبتی نیست:|

صوبتی نیست اصلا

زهرا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:11

سلام عالیبود مرسیوای خدامن به فدای این دوتا

سلام گلم....
فداشوننننننن

قربونت

m&e&d دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 12:30

مرسی شهرزاد جون هراز گاهی مارو میبری اونور اب و هوامون عوض میشه برمون میگردونی ,الهی انتی فنا دورت بگردن.روحمون شادشد

فدات عزیزم..وظیفمهههه...همه با هم غش کنیم براشوننن...
اوا...خدا مرگم بده نگو اینجوری....

فدای روح شادت

fazi_89 دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 09:16

شهرزاد یعنی چی که اسم فن های هیوک نمیدونی ...یااااا چندروز دیگه اسم منم یاد میره ...خیلی این حرفت ناراحتم کرد ...ایش چینجا اون عکس چهارمی ...من مرررررررررررررررگ غش ضعف که رفتم واسش الهی من به فدات
هزار بار بهش گگفتم شلوار پاره نپوش فکر میکنن ما فقیریم پول نداریم ...گوش نمیده که ...وااااااااااای قلبم نخند .... یعنی بخندا اینجوری نخند قلب واس من نمیمونه ... ضعف کردم یخ کردم ....مردم فاتحه
وه نیم رخ های هر دوشون تو حلقم عمودی
دونگه خمیازه میکشه هیوک کجای دستتو بکی تو حلقش...
وااااااااااااای شهرزاد منو ناراحت کردی یعنی فردا منم فراموش میکنی ...خواهرشوهر بازی دربیارم ....ایییییییییییییییش

خوب حالاااااا....بابا خوب یاغدم رفت اخر پست یادم اومد...مگه تا ته نخوندیییییییییییییییییی.....
من درمورد عکسا صوبتی ندارم...
والله...بچم پاره میپوشه تقصیر توعه...
فاتحههههه
:|
بچمممم...ماهی مگه حلقش قدره...

:|:|...جو ندهههههه

Mitila دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 00:49 http://eunhaeisthebest.mihanblog.com

دست گل بارانم درد نکنه
دست شوما هم ندرده

من قبلا وصیت کردم ولی خووو اون وصیت به باران بود
به تو هم وصیت میکنم
خورشت قیمه و پاستیل که حتما سرو بشه
کنجد خرما یادت نره حتما وسطش هم گردو بزار ( فقط اگه پوستش هم محض تنوع بود هم بد نی ... روحم شاد میشه خووو)
حتما اعلام بشه که بابت چی فوتیدم....
بقیه وصیتم هم هروقت یادم اومد میام خوابت بهت میگم


من مرررررررررررررررررررررررررررررگ اون خنده ات هیوکی من
چرا اینقده این دوتا بیحالن؟؟؟؟؟
ای خدا بکشه اون یونگمینوووووووووووو

بعلهههه...
فداتتتتت

چقدر خواسته...بودجه کمه ساده برگذار میشه..نفری یه نارنگی...
باشه..اعلام مینوماییم...
باشه..توخوابم منتظرتم...

جونززززززززززززززززز
نومودانم....
بکشششششششششششششششش

sogand دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 00:02

ای جان ایونههیعنی من بعده شیچول مرگ این زوجممرسی بارانم مرسی شهرزاد

عزیزم....من قبل شیچول مرگ اینام...
فدات

ندا یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 22:27

عالی بود مخصوص اون پس کله ..

پس کله رو عشقههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد