دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

اندر احوالات شیون






سلام و صد سلام

امروز یه پست شیونانه داریم ^^


ااز وی گات مرید گرفته تا وی گات مرید :|||||


مجسمه ی شیون قراره تو ی موزه ی madame tussaud هنگ کنگ ساخته بشه و شیون رفته تا اندازه هاشو بگیرن ^^




بفرمایید ادامه ی مطلب ^^


   































وای خدا عاشق خنده های این مدلیشم :)))))))))))))))))))))))))))))))))











Helainthus با شیون











خوشتان آمدددددددددد؟؟؟؟؟؟

^^

خب باز میام پیشتونننننننننننننن

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

:***********

نظرات 13 + ارسال نظر
سارا جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 00:20

ژرفارو دیگه نمیذارین؟یعنی اینم مثل فیکای دیگه نصفه ول شد؟

ژرفا خیلی وقته داره آپ میشه عزیزم
این هم آدرسش
http://www.asianfanfics.com/story/view/932888/in-too-deep-by-rc-lillie-persian-translation-donghae-eunhae-eunhyuk/18

ندا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 00:16

..
عافرین عالی بود..

نگینsj پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 00:08

سلام
این دختره چقد درازه
کانگین و تیکی و ژومی رفته بودن دیدی سمیرا؟؟؟
کانگین یه چی گذاشته بود زیر پاش
خیلی درازه
یه دو وجب از این قدو بده به من خووووو
مممممرررررسسسسسییییی

سلام عزیزم ^^
نههههههههه من هنوز ندیدم
ولی خیلی درازههههههههههههههههههههه :||||||
خو چرا در انتخاب دختر دقت نمیکنن؟ :||||
خواهش میکنم

yeganeh چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 22:53 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

من مرررررررررررررررررررررررررررررررگ

فدا مدااااااااااااا
خونسرد باشششششششش

TNT چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 17:29

جل الخالق
مجسمه شیووووون

بلی مجسمه ی شیون
ماندگار شد بچه

فلفلی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 17:05

باز این رفت کچل کرد
مو به این خوشگلی...نیگا عکس آخری چه مرگه...چه کاریه خو؟
متچکرات فراواااااااااااااااااااااااااااااان

میخواد دختره بره پی کارش
وقتی رفت باز خوب میشه

m&e&d چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 16:05

بازم دم هنگ کنگیا گرم.کره ایا که بلدن فقط اعصاب خرد کنن,قدرنشناسا.کم کم داره ازژاپنیا و تایلندیا و هنگ کنگیا خوشم میاد .فکرمیکردم توکشورای اسیای شرقی کره ایا از همه سرترن ,ولی عقیدم عوض شد

ژاپن که عشق اول منه
نه باو کره ایا کجا سر ترنننن؟؟؟ فقط آیدل هاشون خوشگل ترن تازههه آیدل های چین هم خیلی نازن

☆NarGeS☆ چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 15:38

اوه چ جنتلمن
مررررسی گلم

خواهش میکنم عزیزممم ^^

مریمDevil چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 15:20 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

اوووووووووووووووی از این دختره خوشم نمیاد
3مترقدداره پاشنه دارم میپوشه خب خانوم قد پسروبردی زیر سوال خو
یعنی چه...
خیلی قشنگ بود دستت طلا
خسته هم نباشی اونی

صورتش قشنگه ها ولی خیلی مرده
حیف شد شیون
خواهش میکنم عزیزم ^^

*مهتا* چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 14:34

مررررررررسی گلممممممم
وااااا حناااااا چرا گریه موکنی خوووووو

خواهش میکنم عزیزمممممم ^^

*marziyeh* چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 14:33

من در انتظار وی گات مرید با شیهائه هستمممممممممم
این دختره ................................

هعییییی ولش کن

مرسی سمیرا

چه شوددددددددددد
هعییییییییییی ...
خواهش میکنم عزیزم ^^

فهمه چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:27

سمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
من کم میبینم این دختره رو؟
دوتا عکس اخری منو کششششت ای خداااااااااااااااااااااااا
مرسی دوستم

فهیمهههههههههههههههه
حرص نخوررررررررررررررررررررر
زودی تموم میشههههههههههههههههه
فداتشمممممممممممممممممممممممم

اون خنده هه رو دیدی؟
مث کینگ آو دراما :))))))))))))))))
خیلی خوبههههههههههههههههه

sogand چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 11:59

مرسی عزیزم

خواهش میکنم گلم ^^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد