دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

صندلی داغ- حدس بزنید و جایزه بگیرید

سلاااااااااامممممممممم

من اومدم


چقد.. اخه چقققققققققد ملت گشادن؟؟ هااااااااااااااااان؟؟؟؟؟

آییییییییی کفر منو در میارن.. آی کفریم میکنننن...والا بوخدا


بگذریم.. دوستان نظرسنجی یادتون نره.. شرکت کنید خووو..عهههههه .. اعصاب ندارماااااا 



عرضم به حضور گل و بلبلتون که


"حدس بزنید و جایزه بگیرد"


بعله دیگه از نتایج پیداست که نفر اول کیه...


کیه؟؟ کیییییییییه؟؟؟؟؟ کیییییییییییییییییییه؟؟پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/


به جوجه هایی که نفر اول رو حدس بزن... عمرا اگه جایزه بدیم... والا

فکر کردین خیلی مخ سوزوندین؟؟ اصلا مگه مخم دارین که بسوزه... والا

دانشجویییمممم باووو دانشجووووپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

دانشجو از بالاخونه کلن تعطیله... حالا چونه نزن.. دانش آموزم همون دانشجوی آینده است




 خوب دیگه یه راست میریم تو دل شییییییییررررررر... منظورم سوالا بود :|||

ولی قبلش بازم توی نظر سنجی برا انتخاب نفر دوم شرکت کنید.. نتایج خیلی بهم نزدیکه... به فرد مورد علاقه اتون رای بدین تا زودتر چالش کنم. چیزههه.. چالیده اش کنم پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/


.... خونه دارو بچه دار.. سوالاتو بردار و بیار....

سوالاتتون رو بفرستین و من طی یک مصاحبه در پشت درهای بسته... جوجه ای که شما نمیدونین کیه رو به چالش میکشم.

و در پستهای بعدی... نتایج این چالش به سمع و نظرتون میرسه


اگه کسی نمیتونه یا نمیخواد نظر بذاره یا هرچی.. میتونه سوالشو برام میل کنه


MaMi_fereshteh25@yahoo.com


اینم میل من... منتظر سوالاتونم




با تشکر فراوان

مجری صندلی داغ مامی






نفر شماره 1 :

باران





نفر شماره 2:

شهرزاد



نفر شماره 3:


سمیرا-جولفیش




نفر شماره 4:


ناناز



نفر شماره 5:

فیش_شبنم



نفر شماره 6:

سامی



نفر شماره 7:


خودم

مامی





یعنی کی میتونه باشه؟


نظرات 15 + ارسال نظر
sogol_wook سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 19:44

از لیست اینجا منظورم بود
نویسندگی رو که گذاشتم کنار ولی ....

یااااا
لووو نده برنامه مو خووووو
من هنو نصف نفراتو معرفی نکردم..
کلی برنامه دارم
نوبت تو هم میشه
منتظر باش

shadi یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 12:36 http://superkyumin137.mihanblog.com/

سلااااااااااااام مامی
من بالاخره اومدم
خببببببب چی بپرسم؟
چه لباسی رو بیشتر از بقیه میخره...یا دوسش داره
فوتبالیه؟ اگه هست چه تیمایی؟
با کدوم عضو خانواده یا فامیل راحت تره؟
بیشترین عیدی که گرفته بود؟ و از چه کسی؟
فعلا همینا بسه

ندا پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 20:49

من میگم اولین نفر مامی ..

مریمDevil پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 17:45 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلام بر رئیس جوجه ها
اقا من سوالامو میل کردم واست
برو بخونشون و حال کن مخ مکنه ی دویلتونو
بووووووووووووووووووووووووووووووس
بخخخخخخخخلللللللللللللللللللللل

مرسی عزیزم.
جوابتو میلتو دادم

yeganeh پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 11:35 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

اگه میشه فقط زودتر جایزه منو بده
خیلی مخمو استفاده کردم آخه
تازه واژه جدیدم اختراع کردم
بچالششون

yeganeh پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 11:32 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

من عایا سوالی دارم؟

نمیدونم خودمم

بزار فک کنم ولی من کلا سوالی ندارم

تو فقط بچالششون

وای واژه جدید از خودم اختراع کردم

بچالششون

yeganeh پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 11:30 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

اینکه خیلی ضایعه
بارانه دیگه
اسمش تو نظرسنجی دوم نبود

در ضمن من هنوز دانشجو نشدما
امسال میشم
بعلهههههههههه

sogol_wook پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 10:11 http://sujumoment.mihanblog.com/

مامی ..دیدی چجوری من از لیست نویسنده ها حذف شدم ؟؟؟!!!!!


واااتتتتتتتت؟؟؟؟
نگو عشقممم
تو حات تو قلب ماست... حتما تاحالا فهمیدی اوضاع از چه قراره عشقم.
ناراحت نباش

گلسا پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 04:11

راستی راستی راستی.....الان اینجا ادامه وب شبهای سوجو عه...وااااااااای میشه لطفا رمز فیک بالماسکه روهم بهم بدین.خوااااااااااهش.

علک سلام...
بعله
جیدی یا سایلنتی که تازه به حرف امده؟؟؟
خخخ
مهم نی
به زودی میگم رمزو

گلسا پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 04:07

سلام یه سوال چطوری میشه رمزه فیکارو گرفت؟؟؟؟من رمز فیک عاشقم شو رومیخوام اگه میشه بهم بدین .ادرس ایمیلم اینه
Zizi.kpop77@gmail.com

تو پست ثابت بگوو عزیزم

*مهتا* پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 00:09

سوالای من:
1)باران جون تو به غیر از وب جای دیگه هم مینویسی ؟؟؟
2)وقتی یه فیک رو تموم میکنی چه حسی داری ؟؟؟
3) شماره روانشناست چنده؟؟؟


حتما ازش میپرسم

arezu_min_min پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 00:01

من بیلمیرم خب!
تل می!کام آن مام یو کن دو ایت!
یا!کلا حدسی نمیزنم!میدونی که تنبلی و این چیزا!فقط عامدم سلام عرض کنم!
مام....سرنگههه!بوبو بوبو!کیس ماچ و خلاصه!
زبون اینو
فهلا

:|||||
چرا جوجه های من اینقد گشادن اخه؟؟؟

علک سلام جوجه

بعله متوجه شدم ماچ شتری

*مهتا* چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 21:14

سلامممممم مامی جون سال نو مبارک
سوالا رو همین جا بپرسیم آیااااا؟؟؟؟

سلاااااااااااامم عشق من
سال نوت جدددییییییید
بوس بوس ماچ ماچ

پرسیدن داره عایا؟؟!!

خو البته میتونی میلم کنی.. هرجور راحتی

*marziyeh* چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 16:29

مااااااااااااااااااااااامییییییییییییییییییی!!!!
خب این سواله پرسیدی؟؟؟؟
یه نگاه به نظرسنجی بنداز!

فقط اسم باران توش نیست، خب معلومه که باران هست دیگه!

من برم فکر سوال بکنم!


منکه گفتم نیاز نیست مخ بسوزونین کاملا مشخصه.

برو جوجه .. زود برگرد

مریمDevil چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 13:48 http://kyuhyunworld2,mihanblog.com

سلام مامی خوشگله
اقا ازشون بپرس چجوری با سوجو آشنا شدن؟؟
اگه بیاسشونو از نزدیک ببینن چیکارمیکنن؟؟
ام وی گرواینگ پینتس رو چجوری تحلیل میکنن؟؟
اممممممم هزارتاسوال تومخمه ولی خب الان بگم میگی این گیمره چقدپرروئه صدتا سوال داره
پس همینا
میسیییییییییییییی

بپرس جوجه.. هر چی دوست داری بپرس.. صندلی داغ و واسه همین گذاشتم دیگه
اگه هم میخوای میتونی همه سوالاتو برام میل کنی ...
اگه نمیخوای کسی بفهمه این سوالارو تو پرسیدی، مشکلی نداره.. بین خودمان میماند.. برام همشو میل کن


منتظرما.. خواستی همینجا هم میتونی بپرسی
موتوشکرم عشقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد