دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

suju news

سلام...

خونه جدیدمون مبارک.ایشالله اینجا دیگه راحت بتونیم تو دنیای کاغذی خودمون زیر اسمون ابیمون باشیم.

باران عزیزم بهتون اطلاع داده که قراره بخشای جدیدی اضافه بشه به وب.این یکی از همون بخشهاست ...اخبار سوجو...البته نه با کلی توضیح و این حرفا...فقط عنوان اخباراعضا رو براتون میذاریم... که بنده مسئول اخبار یسونگ ،کانگین ،شیندونگ و البته کیومینم...

بعله...هرجا من هستم کیو و مینی هم باید باشن...سعی میکنم جدید ترین اخبار ،اپ و موضوعی که به این 5 عزیز دلم مربوطه رو براتون بذارم...

و اماااا...اخبار...بفرمایید ادامه مطلب لطفا
  

*خبر اول اینکه...تاریخ سربازی شیندونگ وسونگمین رسما اعلام شد

شیندونگ از 2015/03/24 تا 2016/12/23 در خدمت سربازی به سر خواهد برد و لی سونگمین هم از تاریخ 2015/03/31 تا 2016/12/30 دوره سربازی خودشو طی خواهد کرد...این دو عضو 21 ماه دوره سربازیشون طول خواهد کشید.



*خبر بعدی اینکه...سوشو ماکائو اخرین اجرای لی سونگمین در سوشو ها قبل از سربازی بود.


* چو کیوهیون به عنوان بهترین خواننده سولوی مرد انتخاب شد...کیوهیون سال بعد البوم دوم سولوی خودش رو منتشر خواهد کرد...


*تقریبا 60 روز تا پایان دوره سربازی یسونگ مونده...طبق برنامه اعلام شده اس ام کیم یسونگ هم سال بعد البوم سولوی خودشو منتشر میکنه...



*و خبراخر اینکه با برگشتن یسونگ ...سوجو کرای تور خودشونو اغاز خواهند کرد...


واین بود اخبار این چند روز سوجو

نظرات 14 + ارسال نظر
eli پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 01:13

سونگی داره برمیگرده,میشه رمزفیکهای تموم شده please

دست و جیغ و هوراااااااااااااااااااا
ایمیلتو عزیزم بذار تو پست ثابت تا بارانم برات بفرسته

زهرا چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 22:48

سلام مرسی

سلام عزیزم
خواهش میکنم

sunshine چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 21:52

ChoiHoney چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:18 http://blueelfs.mihanblog.com

سلام عشقمممممممم

باورمممم نمیشه بلاخره صبر کردنام تموم شد

من شدیدا منتظر بدونم بعد اینکه کریستال کیس مینی و کیو رو دید چی کار کرد

وای فک کن من صب از خواب پا شدم قبل اینکه برم مدرسه چک کردم دیدم عاشقم شو اومده

بعدش که از مدرسه اومدم بدو نشستم پست لپتاپ که بخونم دیدم بعله بنابه جرایم رایانهای(!) چیز شدیم رفت....

هیچی نزدیک به خودکشی بودم هی تو اینستا برا هرکی میشناختم کامنت میذاشتم

آخرش ازهمه یه جواب گرفتم اینکه باید صبرکنم

خلاصه کلام اینکه من عاشقتمممممممممممم

سلام عزیز دلممممممممممممم....
عزیزمییییی...بلی ما برگشتیممممممممممممممم

هاهاهاها...کوفتش شه دراین لحظه به کریستال حسادت ورزیدم... چی دیده تو طوفان...
عزیزم..به خدا من سر ناهار بودم خبرشو شنیدم..اصلا اشتهام کور شد چون فیکشن و فنکلاب کیومینم که دست من بود حذف شد... اصلا ولم میکردن گریه میکردماااا....
عزیزم..مرسی بابت صبرت ...
جا داره بگم شوما عزیزییییییییییییییی

shadi چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 14:56 http://superkyumin137.mihanblog.com/

سلاااااااااااااااااااااام شهرزاد
مرسی بابت خبرا

سلااااااااام عزیزم...

*مهتا* چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 11:34

sheyda چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 10:10

.دلم برای مینی و شیندونگ تنگ میشه
مکنه تبریک.به امید موفقیت های بیشتر
مرسی عزیزم

اگه بدونی من چه حالیم به روی خودم نمیارم...
وگرنه داغونم...میخندم یادم بره بعد اون اتفاق حالا 21 ماه نمیبینمش...

کیوهیونیمه دیگههههه

مریمGamer چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 00:14 http://hichinis.mihanblog.com

سلاممم خوشحالم بابت بخش جدید ایول
لطفا خبرارو به روز بزار
البته اگه امکانش هست
ممنون اونییییی

سلام عزیزم...ممنونم
تموم سعی مو میکنم که خبری میشه سریع بذارم..خیلی شاید از اومدن خبر فاصله داشته باشه یک با دوروزه...

فدات عزیزم

atousa سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 21:05

شهرییییی
موفق‌باشی عزیزممممم..

داداااااااااااااااا فدات عشقممممممممممممم

erfaneh سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 20:14

ممنون عزیزم خیلی خوب که این بخشم بهش اضافه شده فقط یه سال میرن سربازی!!!من فک میکردم ۲سال میرن

خواهش عزیزم...دیگه سال جدید داره میاد تنوع دادیم...
یه سال نیست 21 ماهه..از دوسال 3ماه تقریبا کمتر

مادمازل میترا^___^ سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 20:05

چاککککککرررررررررریم شهرررری

راستی من دوباره خابتو دیدما
این دفعه شیک تر بود:\
یادم بنداز واست تعریف کنم هنگ کنی:\\\
ممنونیم دوستتتت عزیز بابت مطالبتون^_______^

فدااااااااااا میت...
دروغغغغ؟؟؟...اینقدری که تو خواب منو میبینی خانوادم نمیبینن...
داداشم که دیگه مجروح نشد..؟

باوچه...

فدای شوما بابت خوندنششش

fish_shabnam سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 20:02 http://crazyfans.mihanblog.com

شهرزاد عزیییزم ^^ ممنون که هستی. ممنون که هستید!
قوی بمونید. دوستون دارم. شهرزاد خیلی دوست دارم. ممنون

عزیز دلمی تو خب...
باید باشیم..صد بار به باران و فرشته گفتم..من بخوام برمم جایی رو ندارم...جز پیش شوماها
فداتتت...عاشقتم فیشی من

مامی سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 17:22 http://donyayekaghazi-km.blogsky.com/

خبر رفتن و برگشتن این پسرارو میزاری. دلم ریش ریش میشه.

واقعا فکر نمیکردم اینقد نبودنش درد داشته باشه...
مهم نیست چی شده، فقط باشه.. نره.... جلو چشام باشه....
وای به روزی که اون یکی برههه...

هقققققققققققق هههههققققققققققق
مرسی واقعا مرسی نخسته جوجه
باران ایول داره بابت این بخشی که اضافه کرده.

چ کنم...به این بیخیالیم نگاه نکن..من شب عروسی هم خیلی بیخیال بودم اونجوری شدم...

بابا میره زود میاد...من تجربه دارم اولش سخته...یه 3 ماه بگذره عادی میشه...اون یکی بره ولی من مطمئنم به این ارومی نیستم...

فدات مااااااااااااام...بلی بلی بارانی ایده هاش معرکس

heni_wook سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 15:52

مامانممممممممم...


مبارکه کلییی زیاد خووو؟؟مرسی بازم هستیدد...

مراقب خودتون باشید ^^

فرزندمممممممممممممممممممممممممممممممم

فدات...خو....مرسی که پیشمونی تو

چمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد