دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دو لقمه صوبت پیرامون آلبوم جدید ایونهه ^^

سلام به همگی

خوبین ایشالا؟

فردا ششم مارچ هست :|

من همه ش فکر میکردم امروزه!


نه اینکه فکر کنین کنجکاوم و دارم در و دیوارو از فرط انتظار گاز میزنما، نهههههههه ...!

همینجوری الکی منتظرم ششم بیاد ^^

خب همینجوری الکی هم بفرمایین ادامه ی مطلب شاید یه دو کلمه حرف داشته باشم باهاتون ^^



 

خب همونجوری که مستحضر هستین فردا اولین آلبوم کره ای دونگهه و اونهیوک عزیزمون منتشر میشه به اسم The Beat Goes On

هیچول هیونگگگگگگگگ مث همیشه هوای بر وبچز رو داشته فداششم ^^ دیروز هیچول عکس پروفایل اینستاش رو به آلبوم ایونهه تغییر داد ^^


این آلبوم شامل ترک های زیر هست:

The Beat Goes On
Lights, Camera, Action
촉이와-Can You Feel It?
Breaking Up
Sweater & Jeans
Mother
너만큼-Growing Pains


دانلود دیجیتالی: ششم مارچ
اجرا در موزیک بنک: ششم مارچ
انتشار آلبوم: نهم مارچ
خب تیزرها که دلمونو ریش کرد اما ازونجایی که ما فن ها خیلی اکتیویم خیلی از دوستان گرامی اومدن و از زاویه ی دید جولفیشی کلیپ ها و عکس ها رو بررسی کردن و بازسازی کردن، دستشونم درد نکنه خسته نباشن :D و البته زیر یه سری نکات مهم هم خط کشیدن که به گوش جان نیوش میکنیم، بفرمایید تماشا کنید :D



از Still you  تا آلبوم جدید ... ^^ عاشقشونم ^^






پرپر بشم اشکاتو نبینم خو :|||||| البته این من نیستم ولی مطمئنا همگی به این مرحله از پرپر شدن نائل گشتیم :|||





نیازی به توضیحی ندارد، کلا ریل بودن میچکه از عزیزای دلمون ^^



این یکی فوق العاده بوووووود



من عاشق این عکسمممممممممممممممممممم

پ.ن: این پست همچنان ویرایش خواهد شد ...


نظرات 20 + ارسال نظر
☆NarGeS☆ جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 02:28

اخ اخ اون عکس اخریه نفسو میگیره
من مرررررگ
Is Real EunHae

نفس منم میگیرهههههه، اصن ایونهه نفس گیرهههه
بله بله، ایونهه ایز ریللل

ms.fishy پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 21:21 http://sjra78-love.blogfa.com

عالیییییییییی
الان باید گریه کنم .... با باید خوش حال باشم
چرا اصلا پرسیدم من دارم گریه میکنم
عررررررررررر
ایونهه آخرش من میمیرم

ایونههههه ...
منمممم میمیرمممممم

امشب اومدن پیشموننننننن


پس گریه نکن عسیسممممم

ندا پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 20:05

..

kayla پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 19:50

عاغاااااااااااا ایونههههههههه ایز ریلللللللللل هر کی خوشش نمیاد به ما چه وییییییییییییییییییییییییییییی ریل ان ریل .
فدای دوتاشون
دستت مرسی

اون دختره تو اهنگ هم پارازیت بود:-"بهش توجه نکنید:-"

کسی هس ایونهه رو خوشش نیاد؟!!!
هم ریل هستن هم عسللللللللللللللللللللللللل
خواهش میکنم عزیزم
کلا دخترا کنار ایونهه پارازیتن

marzi پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 16:35 http:// keramatimarzieh@yahoo.com

من الان غشیدم ...
صوبتی هم ندارم.....
ووی ...
عاللللللی بود...میسی... :)

خواهش میکنم عزیزم

کوثر پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 15:57

واااااای خداااااا
مرررررررررگ
دیگهههههه نمی تونم صبر کنمممم

چرا زمان نمی گذره!؟؟

امشببببببببببببببببب

love پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 15:35

عالی بود ممنون

خواهش میکنم عزیزم

الینا پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 15:04

مرسییییی عزیزمممم

خواهش میکنم عزیزم

*marziyeh* پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 14:03

من از الان منتظرم گریه کنم.....
من هنوز ایونس میبینم میخوام بمیرم،
اینجا دیگه حتمااااااااا .........

اوه خداااااااااا

وایییی مرضیهههه من عاشق اوانس هستمممممم
ولی اینیکی گمونم ریش ریش بشیممممممممممم
اما مهم ایونهه بودنشههههههههه

baran_EUnHaE پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 13:58 http://ourbluesky15.blogsky.com/

عاااااااااااااااااااااااااااااالی بودددددددددددددددددددد ...

عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییی

negin پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 13:26

این دختره که با دونی بود! همونی بود که با هیوک بود؟! من قوه تشخیصم کمی ضعیفه! کاش دستم بهش میرسید!!
اونجایی که دونی رو تخت نشسته بودا.. باد ایام گذشته میکرد!خیلی جیگر بود!

دستت رسید از طرف منم لهش کن :|||||| ^^

sheyda پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 12:41

yeganeh پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 11:59

من میخوامممممممممممممممم
کی میادددددددددد؟
نهم؟
نهههههههههههههههههههه من نمیتونم صبر کنم.......
طاقتم داره تموم میشهههههههههههههههههههه
خدایااااااااااااااااااااااااااا خودت کمکم کنننننننننن

امشب میاد امشببببببببببببببب
فردا بیا همین جا کنار هم دانلودش میکنیم

Mary پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 11:34

جیییییغ واقعااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آجییییی من هی مطالب رو باهم قاطی میکنم یا یادم میره طبیعیه؟؟؟ من می ترسم خو!!!! الآن تازه یه سری مشکلات داشتم حل شده وقت بیشتری واسه خوندن دارم
بعد کتاب واسه دینی و ادبیات و فیزیک و شیمی گاج دارم.... زیست خیلی سبز نمی دونم خوبن این ها؟؟؟؟ با ریاضی مشکل دارم نمی دونم کدوم کتاب خوبه... بعد شما هم موقع درس هی خوابتون میگرفت؟؟؟؟؟ تازه من چشمام یه بند اشک میاد.... پلک زدن هم یادم میره...... بعد نمی دونم باید روی کتاب درسی تمرکز کنم یا روی کتاب کمک درسی؟؟؟ صبح زود و آخر شب وحشتناک خواب دارم ولی اگه بخوام به درس ها برسم باید از خواب بزنم که من در این امر زیاد موفق نبودم ولی باید بشم... کلا قاطی کردم

آره عزیزم چرا که نهههه؟
امشب حتما به وب سر بزننن برات سورپریز دارم ^^

sogand پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 11:06

مدیونی فکر کنی دارم از هیجان میمیرموای منم میخواااممممم

آرههههههه
ما اصن هیجان نداریممممممممممم
ما آرومیمممممممممم
ما ساکتیمممممممممم
ما اصن قلبمون تند تند نمیزنه که


NiNi Fishi پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 10:54 http://eunhae and kyumin is real

من مث... منتظر البومشونم
دارم پرپر میشم یعنی
چرا زمان نمیگذره خو؟؟؟
ممنونم

نصف شب امشب به وقت کره میاد، واسه ما میشه خوده امشببببببببببببببببببببببببببببب ...

نگینsj پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 10:47

خداییش صوبتی ندارم:|......من مررررررررگ
ولی خیلی خوب شد اخبار دست اولو اینجا میزارین.........من یه نفر که مردم از بس از این وبلاگ به اون وبلاگ رفتم واس خبردستت درد نکونه
چه هیونگه خوبیه پیشیمون.......خدا بده از این هیونگا
ممممممرررررسسسسسییییییی

واییییی، منم داغونممممم اصننن، مشخص که نیس هس؟؟؟
آرههههه خبر داریممممممم
خبرای توپپپپپپپ
خواهش میکنم عزیزم

Mary پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 10:19

جییییییییییییییییییییییییییییییییغ ایونهه فایتینگ
منم فایتینگ بشم ان شاء الله قبول بشم خخخخ

ماری من واسه تو کلی سورپریز دارم خانم دکترمون
ایشالا که قبول میشیییییییییییی
اگه در زمینه ی کتاب کمک آموزشی کنکور سوالی داشتی در خدمتم

نگین پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 10:10

دیگه بدبختا به هر روش اعلام ریل بودن میکنن
آها راسی ...
اولللللللللل

آرههههه
ایونهه ایز ریللللل

سونیا پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 10:09

اینقد البوم جدید دوس دارممممممممممم...
ریل بودن از اونهه میبارهههههههه...

آلبوم جدید و ریل بودن مارو هلاک کرددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد