دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

کنکورررریاش بیان وسططط ...!

خوندن یا نخوندن؟

مساله اینست؟!!

خییییییررررر

مساله این نیستتتت!

مساله چطور خوندنههههه!!!


خب اول از همه بگم که اینم ازون دسته سورپرایزهاییه که تو دنیای آبی داریم!

واسه خواننده هامون همه چی تدارک دیدیم ^^


خب خیلی هاتون این روزا دارین با غول کنکور دست و پنجه نرم میکنین ...

خدا قوت دوستای گلم

میدونم که واقعا این لحظه ها و ساعت ها براتون با ارزشه و ازونجایی که کمتر از چهار ماه مونده تا روز موعود تصمیم گرفتم گوشه ای از تجربیاتم رو در اختیارتون بذارم تا نهایت استفاده رو از این زمان طلایی ببرین ^^


ازونجایی که اینجانب بسیار کم حرف میباشم، شما رو به ادامه ی مطلب دعوت میکنم تا چار کلمه حرف حساب باهم بزنیم ^^


بفرمایید عزیزانم ^^ 

امروز از لی دونگهه، دعوت کردم تو این جلسه همراهمون باشه ^^

البته ایشون به فارسی مسلط نیست و فقط نظاره گر جلسه هست ^^

الهی فداش :|||||


خب، دوستای کنکوری عزیزم، اونجوری که از گوشه و کنار به گوشم رسیده به علت اینکه امسال ماه مبارک رمضان با تاریخ هر ساله ی کنکور تداخل داره، امسال کنکور چند روزی جلوتر افتاده، خب این مساله نباید نگرانتون بکنه چون هفت هشت روز قرار نیست تاثیر چندانی روی نتیجه ی نهاییتون بذاره :D


و اما چیزی که میتونم به جرات بگم میتونم یه صفر از جلوی رتبه تون بندازه؛ فرصت طلایی تعطیلات عید هست! و بهتون اکیدا توصیه میکنم این فرصت رو هیچ جوره از دست ندین!


راههای از دست دادن فرصت چیه؟


الان بهتون میگم!


دقیقا تو این شرایط یه سری پیام های وسوسه کننده براتون میرسه از گوشه و کنار، شامل اردوهای نوروزی! پانسیون نوروزی و ازین قبیل اراجیف! که بهتون قول میدم هیچ گونه اثری به جز خالی شدن جیب مبارکتون نداره.


حالا به جاش چی کار کنیم؟


بچه ها اگه کتابهاتون رو تموم کردین و تست هم زدین بهترین توصیه ی من به شما خوندن مجموعه کتاب های آخر انتشارات مهر و ماه هست ... این کتاب ها واقعا از نون شب برای هر کنکوری واجب تره و من به همه توصیه میکنم که تهیه ش کنن ^^ توی این مجموعه کتاب تمام نکات مهم و ضروری که توی تست ها بسیار تکرار شدن اومده و شما باید خوندن این کتاب ها رو از فرصت طلایی عید شروع کنین تا بتونین تا زمان کنکور حداقل هرکدوم رو چند دور مرور کنین ... بله ! چند دور!!! حجم کتاب ها کمه و اونقدر دسته بندی مطالب داخلشون شیرینه که خودتون معتاد خوندنش میشین ^^


اگه تموم نکرده باشیم چی؟


در این صورت میتونین تا آخر فروردین باز هم سعی کنین مطالب و تست هایی که تموم نکردین و به خوندنشون ادامه بدین اما از بعد از اون دیگه مطلب جدید نخونین و سعی کنین دانسته های قبلیتون رو تثبیت کنین. البته یه استثنائاتی هم هست. مثلا در مورد زیست شناسی چون سوالات ترکیبی طرح میشن من بهتون توصیه میکنم که تا آخر اردیبهشه بخونیدش. اما در مورد درس ریاضی، فیزیک، شیمی، و سایر دروس که قالب بندی سوالات کاملا مشخصه بهتره سعی کنید توی این فرصت کم روی مباحثی که تمرین کردین مسلط بشین و مطمئنا اینجا هم کتاب های آخر مهمر و ماه خیلی کمکتون میکنه ^^


خب پس توی عید، ما از خونواده خواهش میکنیم که درکمون کنن و کنارمون باشن، و ما با آرامش خاطر درس بخونیم ...1


بچه ها


شما با مهمونی نرفتن و فقط و فقط چند ماه محروم کردن خودتون هیچ چیزی رو از دست نمیدین^^ و مطمئن باشین که بعدا با گرفتن یه نتیجه ی عالی حسابی خستگی از تنتون در میره ^^


اوه لی دونگهه ی عزیز حرفی داره باهاتون:



میفرماد سلاممممممممممممم


لی دونگهه ی عزیز: هیااااااا، خودم میتونم چار کلمه با برو بچز بحرفم ^^

بنده: آها اوکی :|||||


طرفدارای دوست داشتنیه خودم، حسابی تلاش کنید تا وقتی از جلسه بیرون میاین این شکلی باشین ^^




نه اینجوری!!!



فایتینگگگگگگگگگگگگ ^^


خب اینم از توصیه های لی دونگههههههه، پس حسابی درس میخونیم این سه ماهوووووووووووووو تا بهترین نتیجه رو بگیریممممممم ^^ این سه ماه زمان به ثمر نشوندن تمام تلاش های دوران تحصیلتونه پس اونو جدی بگیرین ^^ منم کنارتونممممم و هر کمکی ازم بر بیاد در خدمتتونم ^^


دوستتون دارممممم ^^

نظرات 17 + ارسال نظر
sss501 پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 00:50 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام سمیرا جونی.
ایشالله این ارسال شه. چون خستم کرده دیگه.
با اینکه کنکوری نیستم
ولی مرسی از راهنماییات واسه کنکوریا
از داداشی خوشگلمم ممنون ک هواسش ب طرفدارای کنکوریش هست..
راستی وب الی زنداداشیم و ایونهه و کیومین ایز ریل وا نمیشه باز فلفلی شده چجوری بیابمشون؟
لایکا رو میزنم ولی هر پستی از من بی حتی یدونه کامنت موند بدونین هنوز نتونستم ارسال و ثبتش کنم نظرمو ولی بازم سعی میکنم ک کامنتام ارسال شه..نمیشه تو سال جدیدم هنوز همین مشکلو دارم متاسفانه. ولی بازم سعی میکنم.
موفق باشین همگی. میس یو.. میس همتون.

سلام عزیزمممم^^
خوبییی؟
خواهش میکنم گلممم ^^
بچه ها اکثرا خودشون وبشونو بستن ...
اگه اطلاع رسانی کردن خبرتون میکنیم ^^
فدای توووووو

یگانه دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 16:38 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

ممنون واسه نکاتت
رعایت میکنم همه را ایشالا ک رتبه بیاریم

ایشاللللللاااااااا

یگانه دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 16:32 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

راستی عزیزم واسم دعا کن کنکور خوب بدم واگرنه باید واسه همیشه دور فیکو خط بکشم...اونوقت دپرس میشم...
ممنون با اپت شادم کردی

دونگهه داداش خودمه دیگه

عزیز دلمی، ایشالا که کنکورتو عالی میدی و هر دانشگاهی که دوست داری و هر رشته ای که دوست داری قبول میشی

یگانه دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 16:30 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

خدا پدر این کنکور لعنت کنه
زندگی نزاشت واسمون

الکی مثلا من واسه کنکور خودکشی دارم میکنم..

پس من کی فیک بخونم؟
عایا کنکور فرا میرسد تا ما راحت گردیم؟
خدا کند که بیاید...

بیشتر رو درست تمرکز کن عزیزم، ما که فرار نمیکنیم که ^^
خب؟
یه چند ماه دیگه سختی بکشی تمومه ایشالا
فایتینگ

NiNi Fishi جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 01:58 http://eunhae and kyumin is real

خداروشکر که من کنکور و پشت سر گذاشتم و باخیال راحت فیک میخونم
خخخخخ

خدا رو شکررررر

Atiyehghm جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 01:22

وااااااای یه عالمه مرسی من از کنکور واقعا بدم میاد هی ام تصمیم میگیرم دور فیک و سوجو رو خط بکشم که حواسم به درسم باشه ولی مگه میشه ادم همه زندگیشو بذاره کنار؟؟؟؟اصلا داریم؟؟؟نههههههه
دعا کنین یه عالمه برای همه کنکوریا من از استرس دارم میپوکم ولی از اونور همش خستم!!!!بیخیال به قول اقای لی دونگهه فایتینگ!!!!!

آخی عزیزمممم
خب نیازی نیست که همه چیز رو کاملا کنار بذاری!
گرچه اگه بتونی واقعا عالیه
یهروش خیلی خوب برای اینکه همه چیز و کنار بذاری و در عین حال نذاری میدونی چیه؟!!!
اینه که موقع درس خوندن یه دفتر بذاری کنار دستت و هر فکری که حین درس خوندن میاد تو ذهنت رو توش بنویسی و ساعت بزنی! مثلا بنویسن "الان ساعت 7 صبحه و من شدیدا دلم میخواد حال و احوال آقای لی دونگهه رو بپرسم! پس در اولین فرصت بعد درسم اینکارو میکنم!"
مزیت این کار اینه که تو نگران این نمیشی که فکریو از دست بدی و ازون طرف وقتی آخر شب به دفترت نگاه کنی میبینی میتونی به راحتی از خیلیاش صرف نظر کنی ^^ و اون باقیمونده رو تو کمتر از نیم ساعت انجام بدی

این بهترین روشه تمرکز کردن و کنار گذاشتن و در عین حال نذاشتن همه چیز واسه درس خوندنه^^

فایتینگ ^^

sunshine پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 22:49

مرسی بابت کار قشنگت...
برعکس بقیه من از کنکور اصن بدم نمیاد فقط شدیییییییدا ازش میترسم...حتی تو این سال کنکور کارم به قرص و دارو کشیده ...یعنی قشنگ تموم مرض های عصبی رو گرفتم یه دور...
شبیه زامبیا شدم...والا
البته سوء تفاهم نشه زیاد بچه درس خونی نیستم بیشتر خوش گذرونم حتی توی کلاس کنکوراااااانه این شکلک من نی من اینم

راستی میشه منم یه توصیه بکنم البته توصیه نیستا برنامه ی خودمه...
من با اون کتابای مهروماه که گفتی آشنایی زیادی ندارم ولی به نظرم کار خلاصه نویسی رو میکنه من واسه دوره هام خلاصه هایی که از اول نوشتمو میخونمشون...
در مورد اردو های نورروزی هم کاااااااملن باهات موافقم...
و یه چیز دیگه اینکه یکماه مونده به کنکور شروع میکنم به تست های کنکورهای اخیرو زدن کتاب دور دنیا در 24ساعت در این مورد خیلی کمک میکنه...
و عمرن اگه همایش ها رو از دست بدممممممم

من بهت حق میدم، چون کنکور هم دوست داشتنی نیست و هم ترسناکه و خب اینکه تو یکی ازین دو مقوله رو باهاش کنار اومدی و کنکور رو دوست داری خیلی خوبه!

خیلی ها تو این سال استرس شدید و خیلی مریضی های دیگه، حتی فیزیکی، مثل ناراحتی معده و صفرا و این جور چیزا میگیرن ...!

خب تا یه درصدی طبیعیه چون واقعا توی خیلی از کشورها مثل ایران که کنکور تا حدودی سرنوشت آدم رو تعیین میکنه، آدم بهش چنین واکنش هایی میده...

ولی دوستم بهتره که سعی کنی آرامش خودت رو حفظ کنی و ساده ترین کار برای اینکه ذهنت آروم بشه اینه که خودت رو از شر کتاب و جزوه های بیخودی خلاص کنی و چند تا از بهترین هاش رو گلچین کنی و فقط به خودت قول بدی همونها رو بخونی!

وجود انبوه کتاب جلو چشم آدم نه تنها استرس زا هست بلکه باعث میشه هیچکدومو نخونی!

کتابهای آخر مهر و ماه هم خلاصه نویسیه ولی خلاصه نویسیه اصولی و خوبیش اینه که هیچ نکته ای رو از قلم ننداخته و برای فرصت کوتاه سه چهار ماهه خوبه ^^

و مورد آخر اینکه شما باید از آخر فروردین شروع به تست زدن به صورت کنکور آزمایشی بکنین، میتونین از کتاب دور دنیای انتشارات گاج و یا کتاب های زرد کانون استفاده کنین ^^

یکماه مونده کنکور خیلی دیره! این کار حداقل دو ماه زمان نیاز داره.

تو پست های بعدیم توضیح بیستری میدم ^^

Mary پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 22:45

آجی در مورد مجموعه کتاب های آخر انتشارات مهر و ماه بیشتر توضیح میدی؟؟؟؟ من تا حالا نشنیدم اسمش کلا مهر و ماه هست یا اسم دیگه داره..... واسه رشته های مختلف جداست دیگه؟ (عجب سوالی خخ) بعد برای هر درسی کتاب جداگانه داره؟؟؟؟ خو مطمئن نیستم که... یکم توضیح میدی لطفا؟؟؟

من یک پست کامل در این مورد میزنم به زودی ^^
ولی تا اون موقع بهت توصیه میکنم به سایت این انتشارات یه نگاهی بندازی:

home.mehromah.ir

*مهتا* پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 22:24

خوب منم به عنوان بزرگ خاندان این جمع یه توصیه دارم "هیچ وقت از رو نرید ...نه منظورم این بود که ناامید نشید من خودم یازده بار کنکور دادم تا بالاخره غول بی شاخ و دم کنکور از رو رفت و منو به انوان یه عضو افتخاری پذیرفت الانم 5 سالی هست که دارم تو آزمون فوق شرکت میکنم و به این آسونیا کنار نمیکشم احتمالا تو آزمون دکترا باید با عصا یا واکر شرکت کنم خخخخخخخخخ

من هنوز تو کف این موندم که چرا این پست و تا آخر خوندمو خودمو انداختم وسط جمع کنکوریا

کاملا با حرفت موافقممممممم ^^
موفق باشی عزیز دلممممممم
خب این پست واسه همه کار میده

haba پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 21:16

از کنکور متنفرم
ادم رو از همه چی میندازه کاری میکنه به فیک ها نرسی بیشعور

ولی حتما به نکته هات عمل میکنم واقعا ممنونم

حالا بریم تست بزنیم بای

کنکور واقعا دوست داشتنی نیست!!!
ولی خب بهتره که براش وقت بذاری و باهاش دوست باشی تا نتیجه ی خوبی بگیری ^^

موفق باشی عزیزم

مامی پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 20:16

:
با ابنکه از کنکور متنفرم و همینطور از سن کنکورم گذشته..ولی
واقعا جرا من این پستو تا پابان خوتدم.
تو میدونی چرا؟؟!!!
فهنیدی به منم بگو.

چون شما عزیز دلمونی ای دوستتتت

sheyda پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 20:14

گفته های ماهیم واقعا آموزنده بود
مرسی عزیزم

هرچی ماهی بگه خوبه و آموزنده

negin پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 20:09

عاقا من کنکوری نیستم ولی کنکوریا رو دوس دارم!درسم تموم شده مثلا اماااااا چیییییییی طرح دارم تو بیمارستان!
بنابراین دوسال دیگه ارشد میدم!یه همچین عادم خجسته ای هستم من!
سمیراااااااااا عاشق پستت شدم ینی!دونگهه عشخ منه!
مرسی خانمی،راستی سمیرا چن سالته؟چی میخونی؟از من کوچیکتری عایا یا بزرگتر؟! من 1/4/71ام!

عزیزممم، موفق باشییییی ^^
پرستاری؟ آبجی منم دانشجوی پرستاریه ^^
من زیرگروه پزشکی به روحیاتم نمیخورد :| ... واقعا شرحه شرحه میشه جیگرم وقتی زخم و خون و این چیزا میبینم ...
من متولد 66/01/23 هستم
درسم تموم شده، فوق سیفود پراسسینگ دارم، نپرس چیه چون اگه بگم هم شاخ درمیاری
رشته م نیست در جهانه :||||||

nafas پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 20:06

کنکور خررررررر است
ادمو از کار وزندگی و گروه و فیک وهمه میندازه
من به عنوان یه کنکوری امیدوارم همه بهترین دانشگاه با بهترین رتبه قبول شیم ایشالله

کنکور واقعا خر است ...!
ولی نمیشه سرسری باهاش برخورد کرد، باید جئیش بگیری تا موفق بشی
ایشالا که با بهترین رتبه و بهترین دانشگاه، رشته ی مورد علاقه ت قبول میشی

panah پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 19:35 http://ourbluesky15.blogsky.com

سلام عزیزم اول بخاطرتاسیس وبلاگ جدیدتون تبریک ویژه میگم...منم کنکوریم این که میبینیدالان اینجام بخاطر وب بسیارعالیتونه...خداییش حرف نداره...من عاشق کیومینم...باورکنیدتا چندروز دپرس بودم که ادرستونونمیدونستم ولی امشب یهویی به ادرستون برخوردم ...الان رو ابرهام...خواهش میکنم واسه من دعاکنیدقبول شم..دوستون دارم...راستی من رمزفیکهای تموم شدتونو نمیدونم...بهم میگید؟؟؟دوستون دارم...

سلام گلم
ممنونم
ایشالا که همون رشته ای که علاقه داری قبول میشی ^^
واسه ی رمز فیک های تموم شده توی پست ثابت کامنت بذارین و ایمیلتون رو بذارین باران براتون میفرسته

Mary پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 19:20

خیلیبییی قلبیییییی
بازم گیر کردم ازت کمک می خوام استاد مهربون
این عکس های دونی عین سوخت و انرژی عمل میکنن الان می خوام برم کتابامو بخورم

هر سوالی داشتی در خدمتم^^
دونگهه منبع انرژیه فداششم
بخونننننننننننننن

Mary پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 19:11

جییییییییییییییییییییییییییییییییغ
جییییییییییییییییییییییییییییییییغ
جییییییییییییییییییییییییییییییییغ
آجییییییییییی منو متلاشی کردی با این زحمتت
یعنیییییییی من این پست رو دیدم شدم این طوری 0_o
عاشقتممممممممممممممممممممممم
واقعا سورپرایز شدمممممم شدیددددددد
خجالتم دادی خووووووو
تمام تلاشمو میکنم واااااااای من هنوز هنگ این پستم بخصوص خنده ی دونگهه 0_o منم می خوام از جلسه بیرون اومدم همین شکلی باشم جییییییییییییییییییییییییییییییییغ

خوشحالم که دوست داشتی ^^
بازم توصیه دارم براتون
حسابی بخونا، فایتینگگگگگگگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد