دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

DongHae And EunHyuk at Sukira - 150306





سلام به همگی

خوبینننن؟


من منهدم ...

له ...

ایست قلبی ...

با یه لیوان آب قند تشریف بیارین ادامه ی مطلب ^^


 




   











برای دانلود کامل عکس ها اینجا رو کلیک کنید

نظرات 17 + ارسال نظر
nilo0 یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 09:37

yani man az diruz ke in aksa r0 didam hamash nisham mese chi ta tah baze
man hamin lab sitkar0 mikhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa M ye ki residegi kone pls
yani man marg negah hyuk be cheshey hae 2 aks akharam

کلا من مرگه این عکسام
یعنی از صد جهت اعلام میدارن ما ریل هستیمممممم
ایونهه ایز ریللللللل
هییی واییی مننننن
سیر نمیشم از دیدنشونا

☆NarGeS☆ یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 02:13

من مرررررگ.....رواااانیشونم داااغون
♡사 랑 해 D&E♡

آرههههههه
سارانگهه یو دی اند ایییییییی
فور اوررررررر

به سه زبان زنده ج دادم

سونیا شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:13

پودر شدم.....
سمیرا من قلبم ضعیفه اینجور پستا واسم توصیه میشه؟؟؟؟
مرسی...
اونهه در حال داد زدن جمله eunhae is real

والا کم کم ببین عزیزم ^^

منم کم کم میبینم :||||
اونهه ایز ریللللللللللللللللللللللللل

نگینsj شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 16:22

قبر من کدوم ور بود
ممممررررسسسسیییی

ما همه روحیممممم

mahan شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 15:50

سلام میشه رمز هی قسمت های قبلی رو بدین,خیلی ممنون میشم
Mahsa.yeganehsamar@Gmail.com

سلام عزیزم
ارسال شد گلم

sakura شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 14:46

آب قند؟؟؟؟؟؟
باید از اون شربت شهات های مامی ساز خدمتمون باشه...0-<-<
کشتن منوووووووووووووو خووووووووووووووووووووو

وایییییی
میبینییییی تو رو خدااااا؟
میخوان مارو بکشننننننن

آخه چقدر جذابببببب
چقد نفسسسس
ای خدااااااااااااااااااا

m& e&d, شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 14:42

اى جانم.اینا نفسو گذشتن اب حیاتن برا طرفدارى رو به موت.ازته قلبم امیدوارم همه روزاى زندگیشون همینجورى باشه و هیچوقت ازهم جدا نشن حتى اگر ازدواج هم کردن همچنان دوستاى صمیمى باشن براهمدیگه

هیچوقت جدا نمیشننننننننن^^
محالههههههههههههههههه^^
عشقننننننننننننننننننننننننننن^^
نفسنننننننننننننننننننننننننننن^^

negin شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 14:23

هی وای من!چخده گوگولی!
منم لپ موخاااااااام!منم گاز میخاااااااااام!
شیر مادرشون حلالشون باشه!
مرسی جیگر!

منم منم منم منم ... منم
لپ همو کشیدنننننننننننن
من مردم خببببببببببببببب
چقدر شیطونی کردن دیروزززززززززززز
واییییییییی

baran_EUnHaE شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 14:07 http://ourbluesky15.blogsky.com/

من

هنوز

نتونستم

تخلیه

بشم

داد

و

بیداد

وای

بر

من

ای

وای

بازگشت همه به سوی اوست

سمیرا

سر قبرم تخمه و نوشابه بدید

به لادن هم سپردم ناهار قیمه با دسر پاستیل باشه

برای شادی روحم هم موتور سایکل و اوپا اوپا زمزمه کنید

به چند نفر هم بسپرید موز حلقه حلقه کنند شبیه شاباش بپاچن رو سر حضار

پوستاشو بذارید توی پلاستیک بالای قبرم بوش بهم برسه روحم شاد شه

یا ابرفرض

بو.س غیر مستقیم

بو. س مستقیم

بو.س وسط راهی بلندگوئی

بو.س از لپ

از همه ور

از اونجا

از اینجا

از کجا ؟!

مدرسان شریف !؟

کی بو.سیده !؟

مدرسان شریف !؟

باران کو !؟!؟/

مدرسان شریف ...

یا ایونهه ... :|

o--<------------------<<

بارانننننننن
دوستممممممم
عسیسمممممممم
منم مردممممممممممم
الان روحم در خدمتتهههههههه
خب لپ میکشنننننننننن
بوس غیر مسقتیمم
بوسهههههههه
غیررررررررررر
مستقیم!

هلاک شدیم رفتتتتتت :||||
وسلام ...



ایونهه ایز ریللللللل

ایونهه ایز ریللللللل

baran_EUnHaE شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 14:00 http://ourbluesky15.blogsky.com/

وای وااااااااااااااااای وای وای وایییییییییییییییییییییییی سممممممممممم بو.س غیر مستقیم داشتندددددددددددددددددددددددد میفهمی !؟ میفهمی سم یعنی چی !؟ میدونی علان من چه حالی دارم !؟‌سمممممممممممممممممممممممممممممممممممم بو.س غیر مستقیم ......... وای بر من و دودمان بر باد رفته ام واااااااااااای یا غیاث الدین جمشید کاشانی یااااااااااااااااااااااااااا خواجه عبدالله انصاری مد ظله العالی ... یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خدای منان شیوون ... سممممممممممممممممم میفهمی حالموووووووووووووو میدونی چی میگم !؟ میدونی بو.س غیر مستقیم رو هضم کنی ؟! عععععععععععععررررررر ...

پی نوشت : یجوری دارم جو میدم عنگار مثلا تا حالا بو.س مستقیم نداشتن :| الکی مصلا من ندید بدیدم :|

پاره شدم سمیرا :|

پاره ...

صداش میاد !؟

وایییییییییییییییی
بارونننننننننننننننننننننن
میفهمم ناجوررررررررررررررررررررررر
:|||||||||||||||||||||
کلا همه چیه غیر مستقیم داشتن
همه چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
:|||||||||||||||||||||
بارون منم له شدم :|||
بیا بخلم ای دوستتتتتتتتتتت :||||
:||||
:||||
:||||
.
.
.
.
.
.
.

ندا شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 13:50

..

ندااااا

zeinab شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 13:30

اای جووونم...دیروز تو سوکیرا کمر به قتل ما بسته بودن
خیلی باحاله عکساش..دستت درد نکنه

آره آره آرهههه
کشتنموننننننن :||||
خواهش میکنم عزیزم

fish_shabnam شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 13:17 http://crazyfans.mihanblog.com

راستی راستی!!!
دیدی این دستبند کوچولو ساده فلزیه که دستشونه؟؟
دونگهه خریده
روز ولن
عکساش موجوده
در مغازه
خدا در بهشت اون عکاس محترم رو به درجه ی قریب السوجویی نائل بفرماید.
عاااامیییین

آرهههههه
براش دارم پست میزنممممم
خیلی خوبههههه
ایونهه ایز ریلللل
عکاس محترم تو حلقم اصن

fish_shabnam شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 13:14 http://crazyfans.mihanblog.com

سم جان؟؟؟ سمی؟ سمیراااا...

سمیراااا؟؟؟فن کم گیر اوردی میشه بذاری؟من خودم از دیروز هی تو یوتی دارم میگردم نیست ولی! اگر لینک یافتم بت بدم میذاری؟ وای کی این سوکیرا مییااااد؟؟
ایونهه ایز ریل
ایونهه ایز ریل
ایونهه ایز ریل
ایونهه ایز ریل
ایونهه ایز ریل
ایونهه ایز ریل
ایونهه ایز ریل
ایونهه ایز ریل
ریل
ریل
ریللللل
فوووق ریل
مور دن ریالیتی!!!
ماااافووووف واقعیت!
معنای حقیقی عشق!
وای

دوستممممم
حتما میذارم اگه گیر آوردمممممم
من خودمم فقط عکساشو دیدممممممممممم
منتظرم ویدئوش بیاددددددددددد
ایونهه ایز ریلللللللل



*marziyeh* شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 13:08

هایییییییییییییییییییییییییی من از اون دنیا دارم کامنت میذارم.

من در راه ریل شدن اونهه مردمممممممممممم.

برای شادی تازه گذشته اوپا اوپا بخونید لطفا!

مرضیهههههه ...
مرضیههههههههه ...
دیدی دیدی؟؟؟؟؟
هی وای مننننننن

*مهتا* شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 12:25

سلامممممم گلی
هیییییی ما رو که فنا دادی رفت خدا رحمتمون کنه
نمیتونی ام وی رو اینجا بزاری من هنوز ندیدمش ،من فقط اجرای موزیک بانک و دیدم

سلام عزیزم
لینک دانلودش رو میذارم توی یه پست دیگه
خودم نمیتونم آپلود کنم ولی آدرس میدم^^
منم هنوز ندیدم :||||
میمیرم ببینم :|||

مامی شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 11:57

اون عکس لب لوعه توووو حلقم
وای چقد دیشبر جر خوردم

دوباره پاره میشوویییممم
نخ سوزن خدمتتون هست عایا؟؟!!

مامی پیدا کردی به منم بده :|||
من هنوز این شکلیم :
و همچنین این شکلی:
و همچنین این شکلی:
کلا له شدم :|||
آخههههههههه
چقدررررررررررررر
دو نفرررررررررررر
میتونننننننننننن
نفسسسسس
باشنننننننننننن ؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد