دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

اندر احوالات آلبوم D&E !!! - همه چیز از شیر مرغ تا جون آدمیزاد ...!






من این آلبومو ول نمیکنم که :|||

مننن

ایننن

آلبوموووو

ولللل

نمیییی

کنمممم

^^

منننن

عاشقش شدمممم

رفتتتتت

وسلاممممم


بچه ها موزیک ویدئو رو میتونین از لینک زیر دانلود کنین


دانلود موزیک ویدئو


بفرمایید ادامه شاید یه چیزایی باشه توش ...

شایدم خیلی چیزا باشه!!!

 



آقا این حرکت خیلی سخته ها :||||

ببینین من نمیتونم انجام بدم!!!

نه که نتونم پدرم درمیاد

-___-


پ.ن: این پستای این مدلکیه منو چند بار چک کنید چون بهش اضافه میکنم اگه چیز جدیدی رسید ^^


خب اول از همه کاورهای مینی آلبوم ژاپنی رو داریم ^^

خیلی ناز هستن من خیلی دوستشون داشتم ^^






بر و بچز در حمایت از ایونهه





چندتا عکس از شوکیس و اجرای موزیک بنک





















و اما ...

امااااااااااااااااااا ...

قضیه ی دستبند کاپلی رو بر و بچز رمزگشایی کردن *------*



میفرمان که دونگهه رو توی بخش جواهرات مردونه ی جواهر آلات Fred Bennett دیدن، کییی؟؟؟؟ روز کریسمس ^^

حالا این دستبند هم گفته شده مال همون فروشگاهه ^^

بعله بعله ^^

هوا چقد خوبه!

نه؟

^^

ما هم اصن خون دماغ نشدیما ^^








و این هم آپ اینستای بر و بچز و چند تن از بر و بچز دیگه که چقدررررر خوشبختن :|||||
اصلا بهشون حسودی نمیکنما، اصلااااااااااا
عین خیالم نیستااااااا










ولم کنن تا فردا صبح عکس آپلود میکنم :|||||||
آخ قلبم ...
آخ روحمممم ...
آی ایونهه ایز ریل ...
وایی
دونگهههه ...
مامانننن
هیوکجهههههههه ...




خب اینم چند تا از هنرهای طرفداران! (فارسی رو پاس بداریم تا فلفلی نشیم ^^)















 
  

 

نظرات 14 + ارسال نظر
nil0o یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 10:45

saliqeye donghae BiStehhhhhhhhhhhhhhhhhhh
che khoshhhhgelan

خیلیییییییییی عالیه سلیقه ش ^^

love یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 08:05

مرررررررررررررررسی

خواهش میکنم عزیزم

sakura شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 23:24

یه سوال داشتم فکر نمیکنید گذاشتن پست های ایونه ای پشت سر هم خطرناک باشه....
نمیگید جوونای مردم شاید نکشن ...o-<-<
بیا خوب شد....0_0
میمون خوشگلم و کیک شکلاتی ...لطفا از هر کدوم یه عدد...
دارالمجانین از کدوم وره...
..... ..... .... ... .
جا پای منه.....به صورت تیک دار..... ......

چرا دیروز بعد ازینکه بعد پست گذاشتن غش کردم و افقی شدم فهمیدم
عزیزمییییی

parisa شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 22:07

manam az in dast bandaaaaaaaaaa.....kyukiiiiiiiiii...doniiiiiiii...manam delam khast...mer30 khanomi kheyli khob bodaaaaaan

منم دلم خواستتتتتتت
میخرم حتما :|||||

*marziyeh* شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 21:46

این دستبنده آلت قتله.
جز مدارک مهم ضبط میشه!!!

دستبندو بدین من ببرممممممممممم.

آره مرضیه جونم
آلت قتلهههههههههه
مامانننننننننننننننننننن

ندا شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:43

دستبند کاپلی میخوام ..

خیلی نازه دستبنده ^^

fish_shabnam شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:31 http://crazyfans.mihanblog.com

حلقه!!! حلقه رو نگفتیییی... اضافش کن! میخوای عکساشم میدم؟ دقت نکردی؟ همون که از ۲۰۰۹ دارنش.. و تو ام وی هم دستشون بود

حلقه رو چرا پریروز عکساشو دیدم ولی امروز نیافتم که بذارم :|
اگه لینک بدی اضافه میکنم

سونیا شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:04

سمیرا.. آتیش گرفتم..... من اجرا هرو میخوامممممممممم... فلفل شکن ندارم برم تو یوتی.... چیکار کنممممممممممم؟؟؟ اجراااااا..
دست بند کاپلی...
به قول خودت هنر طرفداران....
عکس اخر..
من هلاک...
سکوت

سونیا ... سونیااااااا
:||||
منم هنوز ندیدم که ...
این لینکی که گذاشتم واسه ی سانی فنز هست
خودم باید برم کافی نت بگیرمش
اگه تونستم اجراها رو حتما آپلود میکنم

negin شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 19:50

واییییی شکلکات منو کشتن سمیرااااااااااا!بخصوص اخریه! خیلی جیگره!
دونگهه هم که حرفی واسه گفتن نمیذاره!خوشتیپ ،خوشگل ،با کلاس،سک//سی!
واییییییییییی امان از این هیوک!چخده جیگوری شده!
مرسی عزیزم

اون شکلکا وصف دقیق حا و احوال منه
هردوشون جیگرنننننننن
خدایاااااااااااااااااا

*مهتا* شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 19:35

سلاممممم گلی
خدا ایشالا با ایونهه محشورت کنه بشررررررر ،تا تو باشی اینطوری قلب و روح و روان ما رو به بازی نگیری
ممنوووووووووووووووووووووون گلم

marzi شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 19:23 http:// keramatimarzieh@yahoo.com

ای جوووووونم..
نازشونوووو...
میسی عسیسم...عالی بود
.بوسسسس
:))

nafas شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 18:19

دست بندای کاپلیدونگهه
من دارم میرم اون دنیا یه خورده نفس بگیرم برگردم چیزی از اون جا نمیخوایین واستتون بیارم

دست بنداشون هلاکمون کرد :|||
یه عکس جدید از دستبند اضافه کردممممم

baran_EUnHaE شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 17:49 http://ourbluesky15.blogsky.com/

وای بر من و دودمان من ..
سمیرا عاااااااالی بود
کاااااااااااااااامل بود
همه چیزائی که میخواستم
بوددددددددددددددددددد عالی بود وای عر
همه چی خوب بود
نفسم
در نمیاد
چرا ؟!

باران ... من میخواستم بازم عکس بذارم ولی نابود شدم...

ای خدا چقدر ناز شدن ...
من اجراها رو ندیدم کهههه ...
تو این عکسا واسه خودم تصور کردم
راضیم والا
بارانن بیا بغلممم خب

zeinab شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 17:30

وااای چه گوگولی بودن فن آراتاش...دستت درد نکنه عزیزممم

خواهش میکنم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد