دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

عکس قطاری...!





من با پست عکسای امروز اومدم :|

خیلی خودمو کنترل میکنم آپ نکنم تا زنده بمونیم ولی باز کرم درونم میگه آپ کن آپ کن :|

حیفه خب :|


این پستای عکسیه من مربوط به همون روز یا فوقش روزه قبلشه و در طول روز مدام ویرایش میشه پس بهتره آخر شب هم یه نگاهی بهش بندازین و بعدش برین لالا ^^


دوستتون دارم ^^


بفرمایین ادامه ی مطلب 



پ.ن: امروز هیوکی موقع اجرا SBS Inkigayo خورد زمین

و این عکس مربوط به دونگهه و هیوک بعد از زمین خوردنشه،

عسیسممممممممم

ممممممممممممم

ممممممممممم

مممممممممم

مممممممم 

اونهیوک رفته بوده موزیکاله ریووک



دونگهه و هیوکی امروز SBS Inkigayo

چقد نفس شدن :||||






آپدیت توییتر 1theK با دونگهه و هیوکی



آپدیت Able با دونگهه و هیوکی



آپدیت صفحه ی رسمی Sukira با دونگهه و هیوکی







ادامه ی عکس های دیروز Sukira








از هم عکس میگیرن عسل ها ^^






دو عدد هنر دست طرفداران







این پست ادامه دارد ...

نظرات 20 + ارسال نظر
simin سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 15:32

vay azizaaaaaaaam aliiiiiiii bodan .mnbakhar az daste hae mimiraaaaaammbazambmer3000000 bazam ax bezar

میذارم حتماااااااااااااااا ^^
من برای همین اینجام اصنننن ^^
ایونهههههه، نفسای منن :|||

سونیا دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 06:12

منم رفتم اجرا هارو دانلود کردم...
مردم سمیرا...مردم ...
کیلیپ افتادنشون تو کدوم اجراهه؟؟؟؟؟؟؟
مرسی دختر.ممنون

من هنوز ندیدم، میدونم اگه ببینم میمیرم :||||
گذاشتم یکم بگذره که حالم روبراه بشه بعد ببینم :||||
توی اجرای دیروزشون بود SBS Inkigayo
خواهش میکنم عزیزم

arezu_min_min دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 01:33

عالی بودن ممنون!♡

خواهش میکنم عزیزم

نگینsj دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 00:58

سلاااام.......
دو تا سوال داشتم.......

قبر من کودوم طرف بود؟؟؟؟؟
قرصای من کجان؟؟؟؟؟
از دست این دو نفر خل نشم صلواااااااااات
مممممررررسسسسیییییی

سلام عزیزم
هعیییی خواهرررررر
دور از جونتتتتتت
هعیییییییی
خدااااا
هعییی
قرصای من کوش؟
خل شدیم رفتهههه
داغی خبر نداری
خواهش میکنم گلم

ندا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:45

اااااخی هیوکی افتاد من کلیپش رو ندیدم میشه بزاری خانم گل..
..

به دستم برسه میذارم حتما

baran_EUnHaE یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:44 http://ourbluesky15.blogsky.com/

پاره
شدم ....

همین :|‌



...

منم

...

sakura یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:29

الهی بچم افتاد....خخخخخخ
خو چی کار کنم من خندم میگیره یکی میوفته.....حتی میمون خوکشلم....
بله تو نمیتونی جلو خودت و بگیری پست نزاری منم نمیتونم جلو خودم و بگیرم نبینم ...
برم سرم بخورم کار از آب قند گذشت...
مرسی هانی

الهییی ...
هیوکی نباید میفتاد خدا وکیلییی ...
ولی خوب زودی خودشو جمع و جور کرد فداششم ^^
من که الان عکسا روبه روم نیست
تا فردا نمیبینم
که زنده بمونم برای پست های فردا

negin یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 20:04

سمیرااااااا شکلگاتو گاز بگیرم؟!خیلی خوشگلن خو!!
من دونگهه رو هم گاز بگیرم!؟!یه عالمه!محکم!تازه میخام فشارشم بدم!
وووووووویییییییییییی هیوکی!چخده نازه!گوگول...!
مرسی عزیزم

عزیزمیییی ^^
دونگهه رو بغلش کنیم لهش کنیم ^^ و همچنین هیوکی رووووووو
چقد ناز شدننننننن

parisa یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 19:15

hyuk ???oppa....
hyuk ???oppa ..
donghae ?? oppa..
donghae?? oppa...
eunhae ????????oppa.
eunhae???????oppa...
divoonam khodeti ....

اوپا اوپا ^^
من که دیوونه ام شکی توش نیس

فلفلی یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 19:07

حالا ببین...یه کاری می کنی آدم از ترس جونش نیاد اینجا...
رفتم افق...جا نبود پرتم کردن بیرون...الان تو راه عمودم
نکنید این کارارووووووووووووو

حیف بود، نبود؟ خدایی نبود؟

parisa یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 19:02

vooooooy bebakhshid nesfe downlod shode bod...taze kamel didamesh...hyukiiiiiiiiiii bichare..pahne zamin shod...mohem nist..oppa ma doset darim

دیدیش افتادد؟ من که اجرا رو ندیم ولی همین افتادنشو دیدم :|||
آره بابا، اصن از قصد خودشو انداخت

parisa یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 18:36

bazam salam..migma man ejrasho gereftam hich etefaghi nayoftad k..hamintori vasat ejra hamo baghal kardan..toham k axesho gozashti...shayadam yechizi shod man k motavaje hichi nashodam..

خب چون اون بالا تصحیح کردی من توضیح مبسوط نمیدم

parisa یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 17:58

salam..mn ejrasho mikham to youtube nist..

m& e&d یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 17:00

الهى بمیرم که این بچه اینقدنازه چشم میکنن میخوره زمین,عکساى سوکیرا خیلى باحال و قشنگه

آرهههههه
چشمششش زدننننننننن
دیدیییییی

سوکیرا که ما رو کشت رسما

atiyehghm یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 16:33

من مرررررررررررررررررررررررررررررررررررگگگگگگگگگ
فک کنم شکلکه رو اشتباه زدم خواستم بیانگر میزان سهید سدنم باشههه

کاملا بیانگر شهید شدن بود


*مهتا* یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 16:08

tania یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 15:54

اخیییی عزیزم هیوک...دونگهه چقدر قشنگ داره ابراز نگرانی میکنه.حتی نمیخنده...فداشون
مرسی عزیزم

معلومه که نمیخندهههههه ^^
ماهن ماهههههه
خواهش میکنم عزیزم

shamim یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 15:34

Eeeeeey vay chera khorde zamin azizam, chiz ke nashode?!

نههه چیزیش نشدههه
زمین خر استتتتتت

NiNi Fishi یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 14:07 http://eunhae and kyumin is real

عشقن این دوتا
عششششششق
ممنون گلی

عشققق
نفسس

خواهش میکنم عزیزم

sheyda یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 13:55

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد