دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

اندر احوالات هیوکجه ...!





سلام علیکم

خوبین؟

شانس اودیم همگی که امروز نتم مشکل داره

البته ایشالا تا شب درست میشه^^

بازم عکس قطاری میارم ایشالا ^^


من؟

عکس؟

نذارم؟

یه روز؟

عمرا ...!


دیروز پس ازینکه هیوکمون خورد زمین، شروع کرد به خودزنی

یه سری عکس آپ کرده که اینجانب از خنده به حالت اغما رفتم ...

میگین نه بفرمایین ادامه ی مطلب ...!


 





کشته مرده ی این خاکی بودنشم
لامصبببببب

نظرات 17 + ارسال نظر
*مهتا* چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 10:52

bita چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 07:13

هیوک با هائه چرخید خل شد اینم
خدایا این 2تا اخرش یا مارو میکشن یا خودشونو

مارو میکشنننننننننننننن

نگینsj سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:32


از دست این هیوکی
ممممررررسسسسسییییی

عسله عسللللل
خواهش میکنم گلم

sanaz سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 20:49

یاابررررررفرررررض خعلی باحال بودالبته ببخشیدسلام وعرض ادب یادم رفته بید

سلام عزیزم
مجلس خودمونیه راحت باش بابا

سونیا سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 14:46

هیوک:///////////////

عشقههههههههه

مریمDevil سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 00:28 http://hichinis.mihanblog.com

واقعا اینا کار خودشه؟؟؟
وای خیلی باحال بود
کامنت گذاشتن سختم شده
ملیتم که آلمانی شده!!اسمم که همش خراب میشه
فیلدم هی ارور میزنه
اوفففففففف
ولی بیخیخی
همچنان فایتیییییینگ

آره کار خودشه
عاشقشمممممم
بده آلمانی؟
های مریم!
فایتینگ

یگانه دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 18:28 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

عزیزم الان شما بودی به من ایمیل زدی؟
جوابتو دادم
فقط تعداد صفحات زیاد نباشه
ممنون

سلام عزیزم، بله من میل زدم ^^
جوابت رو دادم

shadi دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 18:17 http://superkyumin137.mihanblog.com/

خیلی جالب بود
مرسییییییییی

خواهش میکنم عزیزم

سامی دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 17:07

والا بغرآن

sheyda دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 16:38

zeinab دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 16:33

یعنی دیونه که میگن به این میگن
بچه اینکارا چیه؟؟؟ حالا ما به روی خودمون نمیاریم هیچی نمیگیم ..خودش بدتر میکنه

همینو بگو!!
والا من اصنم بهش نخندیدم عسلو
خودش گفته اگه شما خندیدین و بهتون خوش گذشت منم میخندم
ماهه ماه، دست خودش نیست که، ازش ماه بودن میچکه

یگانه دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 16:18 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

هههههههههههههههههههه
کله نداشت
ممنون عزیزم
منم کشته مرده خاکی بودنشم

خواهش میکنم عزیزم

ندا دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 15:49

خیلی باحال بود ممنون.
..

خواهش میکنم گلم

sss501 دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 15:23

سلام
چقد کامنت ارسال کردن واسم سخت شده ..
با گوشی میام کلیم سعی باس بکنم تاارسال شه.. تازه موقع تایپ کردن زوم میکنه وسط کادرو و دوطرف رو نمیبینم چی دارم تایپ میکنم.. غلط غلوط داشت بیاننه.. نمیبینم ک.تصحیحش کنم.. با اینکه دفعه های قبل با لپ ک نشد با گوشی اومدم کلی سعی کردم فکر کنم یکی دوتاش ارسال شد.. ولی اومدم بازم باس اسم و دوتا فیلد دیگه رو پر کنم.. ک فیلد سومو تو گوشی نتونستم عکس و گیف تشکر بفرستم برات.
چ سخت شده واسم.. :'(
خدا ازشون.نگذره ببین ب چ مشگلی خوردم مح بدبخت:'(:'(اگه فلفلی نمیکردم.عین آدم هر شب و هر صبح اینجا بودم.. .. :'(:'(:'(
آخی هیوکی هنوز دان نکرده و ندیدم فقط همینی ک میگی افتاده رو با یکی دیگه رو.تو اینستا تیکه تیکه دیدم .. :'(
مرسی
رمزی شدن فیکا که..... :'(:'(

سلام عزیزممممممم
دلم برات یه ذره شده بود :||||||||
من میگم تو بیا بخوننننننن، نظر فدا سرتتتتت بگو چشم :|||||||
خب؟؟؟؟؟
تو اینستا که میحرفیم کهههههه، مگه نه؟؟؟؟؟
رمز رو برات به ایمیلت فرستادم :****
نبینم دیگه به خاطر نظر نیای ها

m& e&d دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 14:40

هم رسمى هم غیررسمى خودزنى کرده دنس ماشین عزیزم ,راس میگى

بچه خودش میخنده به خودش یعنی تا چه حد آدم جیگر آخه

negin دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 13:32

واقن هیوک این عکسا رو اپ کرده!!؟!!
خیلی بامزه ان! مخصوصا عکس ردیف5ام از سمت راست!!
هیوک نمیری الهی!
مرسی عزیزم

اری، در توییترش آپ مرده
خیلی خوبننن
خواهش میکنم عزیزم

marzi دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 13:04 http:// keramatimarzieh@yahoo.com

خخخخ..
خعلی با حال بود..میسی... :)))

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد