دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

.... شب نشینی (suju child 1) .....


درود  و صد بدرود ...

خوبین عایا ؟‌

سرخوش؟!

خجسته روزگار ؟!‌

ایام به کام ؟!


خب خدا رو شکر ...


حضرت عباسی هوا رو دارید ؟!!؟

امروز صبح بیدار شدیم اواسط بهار بود به ظهر نرسیده شد دی :|

همچین اوضاع نابسمانی داره عبر وعاسمون .. .بازم خدا ررو شکر خیلی جاها برف اومده بارون عومده اینجام هم جادون خالی بارون داشششششششتیممممممممم


هیچی دیگه ... سخن کوتاه میکنم و شما را به این شب نشینی دعوت میکنم !!

توی وب قبلی یکی دوباره از این پست ها گذاشتم اینبار اگرررررررر استقبال خوب باشه لایک و کامنت ها چشم گیر باشششششششه ادامه اش رو میذارم ... تازه عکس هائی از کودکی سوجو دارم که خودشونم ندارن :| شخصا از عالبومشون دزدیم... :| مشتاق زیاد داشته باشه عالبمو رو میکنممممممممم

بعله دیگه ... همچین عادم درون گراعی هستم من ...


این شما و این هم قسمت عول ...

در این قسمت توجه شما رو به عکس های گوگولی نی نیگی دونگهه جلب مینمویم ...

شایان ذکره که بازم از عکس های عستاد مطالبی در دست هست عستقبال خوب باشه بازم رو میکنمممممممم


فقط اینکه با گل گاو زبون برید عدامه ی مطلب ..

و همچنین وصیت میکنم موقع تدفینم عوپا عوپا و موتور سایکل زمزمه کنید روحم شاد شه ... 


oCODN  

خببببببب نفسشو برمممممممم منننننننننننن


EuztD


وووش موهاششششششششششششششو


ENJep


دوران مدرسه هستن ایشون :|

بیابید دونگهه کوچولو رو :| با رسم شکل ( 2 نمره )


vA5fy



jHK4p


به همین نور سوسوی ماه پشت عبر سوگند تار موعیییییییی عوض نشده :|


DsXBX



عصلن دلم نخواس :|‌

غلط کردم -_- دروغ گفتم ... دلم خواست :|

GaM0p


:|


RTDzg


تیپپپپپپپپپپپپپشششششششششششو


a64Nu


ماهی و عدرک در عنفوان جوانی


3xOwG


ماهی نازم در گذر زمان ....


sfhVm


خب این داستان سر دراز دارد ...

بچمممم ماهی ناززززززززززززززززززززم

کوچولو بود ...

عررررررررررررررررررررر ...


در عنتها بهتر است که عشاره گر شوم :


درگیر جنگ تن به تنم با تنی که نیست ...

دارم شکست میخورم از دشمنی که نیست ...



نظرات 49 + ارسال نظر
دانی یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 19:03

سلام
بابا میخواید از این عکسا بزارید یه ندا بدید مردم مث من سکته ناقص نزنن!
خیلی خوب بود محشششششششر

خخخخخ از علان عاماده باش قراره سکته بدیمتتتتتتتت :))

fish_shabnam جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 03:48 http://crazyfans.mihanblog.com

0_______0

من
فقط...
من...
من!!!

کاش واقعا میمردم!

من :|
تو :|‌
بلاگ اسکای وقتی داشتم عکسا رو میذاشتم :|
دونگهه :))

nil0o پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 14:55

woooo000ooooo00o0w chegade khoshgellllll bude donghae
cheqade mese d0khtara budeeee
az chulam bishTAR

اره فداش شممممممم
چشم حتما ... به امید خدا اگر عمری بود عکس های بچگی همشون رو میذارم

Samira-JewELFish پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 11:34 http://ourbluesky15.blogsky.com

هی واییی منننن
هییییییییییییییییی
واییییییییییییییییی
منننننننننننننننننن
ه
ی
و
ا
ی
م
ن
.
.
.
.
.

:|||||||||||||||

خب؟

:|||||||||||||||

دوسش داشتم
دوسش داشتی
تو منو کشتییییییییییییییییییی
دوباره زنده کردیییییییییییییییی ^^

بارون این نی نی مون فقط قد کشیده ها ^^
فداش بشم هنوزم همون نی نی کوشوله توی عکس اوله ^^
الهی قربونش ^^
دوندوناشووووو ^^
لباشووووووو ^^
چشماشووووو ^^

گوگولییییییی ^^
ملوووووسسسس ^^
هائههههههه ^^
دونگهههههه ^^
بارانننننننن :||||

...





می بینی تورو خدا ؟!‌
من که به شخصه پاره شدم تو هم که صداش اومد دیگه معلومه منهدم شدی ... :|
وووی عاررررره هیوک راست میگه دونگه فقققططططططططططططط 5 سالشه :|
شایدم کمتر اصلا :|
اخساسات متناقضتو چیکااااااااار کنمممممم تو هم که مث من دیوونه شد کههههه ...

پریسا پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 05:35

تعجب میکنم چطور کسی نخورددش

والا همینو بووووووگو

Eunhaegin/Newonkyu پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 05:12

Nabooooodam kardiiii baran
Daghoooon...
Harcheghad man ghorboon sadagheye in Mahi beram Kame
Aliiiiii booooood mercccccc eshghaaaaam
Bazam az in axa bezar lotfan
Mercccccc

خودمم نابودم شدم :|
خواهش میکنم گلممممممم چششششششم بقیه اش رو هم اگر عمری بود میذارم

سونیا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 20:10

عکسا اصلا من نکشت..
پودرم کرد بارانی پودرم کرددددددددددددددد
تولدتم مبارک بارانی... کادو نداشتم... اینم کادومخ
بابت عکسا میسی

منم که اصلا پاره نشدم :|
مرسی گلممممممممم ممنون که به یادم بودی قربونت برم من

atousa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 18:54

میدونم پستش مال اینجا نیس ولی تا امروز فک میکردم قراره اینجا پست گذاشته شه:|
ایم کور خودمم میدونم:| میهن بلاگو خوندم بلاگ اسکای:|
به هر حال اینجا میگم دیه..!!
بارون..
بارونم...
تولدت مبارک..
راستش نمیدونم چی بگم..!
همیشه قلمتو دنبال میکردم..همیشه دوست داشتم کسی ک انقد میتونه با احساس بنویسه رو بشناسم..دوست داشتم ازت بپرسم چه جوری تو تک تکه کلماتت حس میریزی؟!چه جوری کوچیکترین حرفتم احساس میشه؟!
برخورد..شروعه شناخت من ب قلم تو بود..داستانی ک هیچوقت فراموشش نمیکنم..هیچ وقت یادم نمیره چقد سرش گریه کردم و خندیدم..عاشق شدم و شکستم..برخورد شروعه اشناییه من بود با یه دختر...یه دختری ک وقتی شناختمش فهمیدم احساسشو پشت خنده هاش قایم میکنه..کسی ک با بودنش به همه انرژی میده..همه رو امیدوار میکنه و غماشو برای خودش نگه میداره..یه شخصیته ظریف ک با همه ی ظرافتش مثل کوهه..محکمه..
بارون یادت میاد چندبار ارومم کردی؟!
حواست هس چند بار درد و دل کردیم؟!
من با همون حرفای تو اروم میشدم..
حالا تولدته..
از خدا ممنونم ک به دنیا اومدی..
مرسی ک هستی..
امیدوارم همیشه بخندی..
امیدوارم هیچوقت دل بزرگت نگیره..تنگ نشه...
تولدت مبارک عزیزدلم..
اینم یادت باشه ک یکی اینجا هس ک همیشه یادته..
امیدوارم هیچوقت بارونی نبینمت...
عاشقتم بارونه من!..
بیست و یک ساله شدنت مبارک عشقم..

سلاااام ...
میدونی بغضم اومدم با خوندن کامنتت ؟!‌
این که تو ایننننننن همه خوبی رو نمیدونم چطوری جبران کنم
من چیزی نیستم تو خیلی دلت بزرگه که برای ادمی مثل منم جا داره
از اینکه دارمت خیلی خوش حالم و خدا رو شکر میکنم ...
مرسی که کنارمش ... مرسی که این همه مهربونی مرسسی بخاطر همه ی بودنات مرسی ...
فدای تو بشممممممممممممممممممممم با این قشنگ قشنگ حرف زدناتتتتتتتتتت ♥♥♥

الینا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 17:31

والا من دارم میمیرم
دونگهههههه چرا اینقده نازههههههههه

چرررررررراااااااااااا ؟!

فلفلی چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 17:06

این بچه نابودگر به تمام معناس
خدارحمتم کنه دختر خوبی بودم....
ولی بگم خونم گردن شماست

خودددددددددددده خوده نابودگره ...
خون من خودش گردن یکی دیگه است ... والا

negin چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 15:48

بران حتما اهنگ تنهای میثم معافی دانلود کن!

وای ... عالیه ... دارم گوشش میدم ...

Devilمریم چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 14:53 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااااام
عه منکه دیشب دومین نفرکامنت گذاشتم که...
وای دونی چقدملوس بوده
خدایی زیاد تغییری نکرده
خخخخیییللیییییی خوشمل بوده
منتظربقیه عکسای بچگی اعضا هستیم هاااا
مرسی اونی گلم

عه کامنتت کو پس؟!
خدائی بچم همون شکلی بوده ...
چششششششم ادامه اش رو هم خواهم گذاشت

sheyda چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:03

چه ماهی ماهی
اصلا چهره اش عوض نشده
مرسی عزیزم

قربون ماهی نازمممم بشممممم من

*مهتا* چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 10:27

سلامممممممممم عزیزه دلم
خخخخ میشه اینو جزو همون شب نشینی حساب کنی
الهی دونی چی جزقل باشه چی بزرگ از همشون نازتره
ممنووووووووووووووووووون گلی خسته نباشی

سلااااااااااام عزیززززززم ...
واااااااای عاره طفلک من همییییییییشه ناز و ماهی بوده
سلامت باشی عزیزه دلم

yasaman چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 10:25

ای جانممممممممممم
چه نازهههههههه
عزیزممممممممم
چه گوگولی بوده و هستتت

قربونش برم ایننننننن همه ماه بودددددده

m &e&d چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 10:05

پست بالایى دیدم انگار تولدتون بوده,تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق و شاد وسلامت باشین ,همچنین یه جولفیش موفق که ماهم ازکارش لذت ببریم ,ایشاالا به هرچى که ارزو دارى بهش برسى یکیشم دیدن سوشو سوجو وکنسرت D&E که این ارزوى منم هست

اره گلم ... مرسی عزیزه دلممممم ...
انشالله خدا برای تو هم خوب بخواد گلممممم
مرسی بخاطر همه ی ارزوهای خوب خوبت

fatemechoi چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 09:40

سلام بارانی جونم
چقدر مملوشه این بشر خدابه الفیشاصبر اعطا بکنه تا با دیدن این عکسا جامعه از هم ندرن
ممنون بارانی گلم
حالا نوبت خودته باران جونم
تولدت مبارک باران زندگی بخش
امیدوارم همیشه سالم شاد وموفق باشی
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعارو فوت کن که صدوبیست سال زنده باشی نه صدوبیست سال کمه هزارسال زنده باشی
دسسسسسسسستتتتت جییییییییییییییییییغغغغغغغ هووووووووووووووررررررررااااااااااااااااااااااااااا
ببخشید نمیتونم هدیه ای درخورت بهت بدم ولی این گلا تقدیم به قلب پاک ومهربونت

سلااام به رو مااااااهت .
اوووووه خدا واقعا به الفیش ها صبر بده :|
مرررررررررررسی گلمممممممم مرسی ممنونم که به یادم بودی عزیزم
همین که به فکرم بودم برام هزار تا می ارزه عزیم

وونمین چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 08:28

یا خود خداااااااااااااااااااااااااااااااااا


یکی منو حمع کنهههههه
باران من سکته کنم خونم گردن توعه هااااااا گفته باشممممم

دددیدددددددددددددددی!؟
وووی من خونم خودش گردن یکی دیگه خون تو دیگه دهن منو سرویس نکنه صلوات

nilooelf چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 08:07

وایییییی خدا فسقلی و نگاش ککککککن
کلا این بشر بزرگ بشو نییییس
قیافش با الان موووو نمینهه ووووی ماهی ^^
باران جون میدونم اینجا جاش نیس ولی اینم از ایمیل من^^

قربونش برمم من الهههههههی ...
همیشه پنج سالشه :|
مرسی گلم بابت میل برات میفرستم رمز ها رو

ندا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 07:06

..

bita چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 07:01

من فدای ماهی هیوک بشم
جدیا بشر اصلا تغییری نکرده....کلا همه جوره هم بچه مونده..اون معصومیت تو چشاش منو میکشه.میخوام خودمو شرحه شرحه کنم
باران لازم نیست که بگم عاشق نوشته هاتم؟خودت در جریانی دیگه....اونقدر گفتم میترسم حالت بد شه

من قربونشششش برممممممم
اره بچم از اووووول ماه بوده
من شرحه شدم :|
خخخ من فدای تو بشمممممممممممممم

negin چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 06:51

مثه اینکه باز نظر من نیومد!
وایییییییییی باران!دونگهه هر چی بزرگتر میشه مردتر و خواستنی تر میشه!
خیلی جیگوری بوده در ایام طفولیت!
خدا از این عساتید سر راه همه بذاره!
مرسی رفیق

عاشق همین تکاملشم ...
وووی کفشاشو دیدی !؟ ال استارشو ...
خواهش میکنم عزیزم

سوگند چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 03:17

وای خدا بارانننننننننننننننننننننننن
بزار من خودم و بکشم
یا لااقل بزار سرمو بزارم لای در اتوبوس
یا انگشتم و فرو کنم به چشم
خداااااااااااااااااااا من از اون دونگهه ها با لباس جک جونور میخوامممممممممم
میخوام گازش بگیرم خوووووووووو
چقدر ملوس بوده
مرسییییییی عشقم

در عوتوبوس :|‌اینهمه جا حالا چرا در عوتوبوس ؟؟|
وووی میبینی لباس خر تنش کردنننننننننننننننننننننننننننن ... الهی دورش بگردممممممم

sogand چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 02:33

سلام جیگر تولدتم مبارکوای روز به روز خوشگلتر میشه بیشرف

سلام به روی مااااااااهت مرسی عزیزم

sss501 چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 01:26

سلام باران جوتم
من سعیمو میکنم ک بعد لایک کردن پستها کامنت بذارم ولی همچنان ارسال نمیشه امشبم باز چندین باره ی نظر و حرفای بلند بالا واستون تایپیدم ک هر چی زووور زدم بازم ارسال نشد..
اینو با گوشی اومدم باز دارم سعی میکنم ایشالله ک این ارسال شه...
خدا از باعث و بانیش نگذره بعد فلفلیی شدن من هم چنان در عذاب و ناراحتی و سختی لم.. وقتی نتونم نظر بذارم با چ رویی بیام بخونم آخه.. :'( شکلکم ک دیگه نمیتونم بذارم چ گیری کردم من بیچاره.. فقط این بلا سر من تو وب دوست داشتنیم نازل شده آیا؟؟:'(:'(

مرسی قشنگ بود عزیز دل آجیش دلخوشیه آجیش.. قربونش بشه آجیش.. <3 :-*
رسی باران جونی.. میس یو
دلم واسه خودتو فیکات و
بقیه و فیکاشون تنگ میشه.. دلم.میخواد بخونم ولی روم نمیشه بی کامنت..
:'(:'(:'(:'(:'(م

سلام به روی ماه خواهر شوهر نازم
الان نظرت برامون اومده مرسی گلممممممم
ارسال شده گلم
انشاالله زودتر با روند کامنت گذاری وب هم کنار بیای و بتونی دوباره با کامنتات مارو خوش حالی کنی ♥
فدای تو بشممممممممممممممممممممممممممممم

Eunhaegin/Newonkyu چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 01:19

Bazaaaaaaaaam bezaaaar eshghaaaaam
Aliiiiiii boooooood
Ghorboonet beram dastet dard nakone

چشششششششششششششششششششششششم
فدائی داری گلم

*marziyeh* چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 01:17

سلامممممم.
خوبی؟؟؟؟
من یادمه گذاشته بودی قبلا.

من هر دفعه فیشی رو میبینم ده دفعه زیر لب میگم یعنی مامانش چی به دنیا آوردههههههههه!!!
تو اون عکسه هم وسطیه است دیگه!
از همون موقع این دهن خوشگلش باز بوده.

من فهمیدم چرا این پسرم هی دهنش بازه و مبهوته.
چون ماهیه.
باید اکسیژن برسونه به اون ریه ها و شاید آب شش های نازنینش.
فقط اکسیژن ما رو میگیره.
به حالت خفگی میوفتیم.

اووووووووه اونجاها که نی نی بوده.
با اون لباس خوشگل دم دارش داره میدوعه از پشت ازش عکس گرفتن!
چه نازی میکردی سر این عکسا واسه خانواده.

الهیییی قربون تاتی تاتی کردنششششششششش.

مرسییییی زیاد باران.
من رسما افقی شدم.

تازه خیلی وقتها یادم میره لایک بزنم.
در واقع اکثر وقت ها.
شرمنده

سلام ... بعله بعله تابستون امسال بود ماه رمضون اگر اشتباه نکنم
وووی اره واقعا مادرش چه کررررررررررررده ..
خخخ دقیقه همونی که مات مبهوته دونگهه است :))
وای من عاشق اون عکسشمممم الهی دورش بگردم بااون کو.ن نازش ..
مرسی از تو گلمممممم
دشمنت شرمنده رفیق ...

باران^_^ چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 00:42

من بوخورمشششششش این ماهیوووو..
چقد خوشمزه بوده...

منم بوخورمشششششششششش قربونش برم من ...

مهشید چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 00:22

ای جوووووووووووونم



آخ که نفسه


من بفداش


دست مادرش دردنکنه چی بدنیا تقدیم کرده
فداش فداش

میبینی هوارو

دارم از ذوق میمیرم
خدا چ حال خوبیه
سرده سررررررررد




………………

الهی دورش بگردمممم خببببببببببببب
واقعا دم مادرش گرم :|
وای هوا .. عالی عالی عااااالی بود

m &e&d چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 00:20

خدایا قربون حکمتت یه بشر چقدر میتونه دوست داشتنى باشه

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا ...

fahime چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 00:06

وووووووووووووووووووووووووی یعنی اون عکس اولیه رو درسته میخوام قورت بدم
چقده جیگره این بشر اخه هان؟ چقده؟
هائه کلا فقط از نظر ابعاد تغییر کرده والا از باقی جهات ثابت مونده
نمونه بارز قالی کرمون هستن
حالا کل عکسا ی طرف اون متن تهش هزاااار طرف کلا ترکیدم
مرسی دوستم

قربونشششش برمممممم من الهی ...
نه تنها ابعادش بلکه کودک درون و بیرونش هم همین سنی مونده |:
اون شعره ... همه ی حرف دلمه ...
خواهشات عزیزممممممممم

Milanna چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 00:03 http://cute-storu.mihanblog.com

بارونک؟ اهم...تولدته؟

بعلی ^_^

kayla چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 00:02

این چرا این قدره نانازه؟ویییییییییییییییییییییی عکس اولی ادم دلش می خواد لباشو بکشهاون عکس مدرسه که دیگه عالی بود قشنگ بچه م نشون میداد فیشی خنگول خودمونههی زیر لب می گفتم اروم باش کیلا اروم باش بچه صاحب داره بهت نمیدنش=.=
هیوک خر شانس:-"با این که پسرمه ولی باید اعتراف کنم حسودی کردم بهش خب.___.
دستت مرسی

خب من قربونش برمممممممممممم ...
وووی دهن بازش کلا منو کشتتتتتتتته ...
والا ... به ما نمیدنش که :|
خواهش گلم

ستاره سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:39

از قدیم الایام گفتن میهن خیلی خر است....
ولی به تازگی پی بردند که اسکای بلاگ از اونم خر تره....
این رو دلم مونده بود اگه نمیگفتم میمردم....
واییییییییییی دونییییی نی نی.....
چقدر خوشمل و بامزه و عخش بود.....
لامصب ....
یکی منو ببره کره برم اینو بخورمش.....
نازه دونیییی

همه چی خر است کلا :|
خخخ بوگو خودتو خالی کن باو :))
قربونش برم من عشق ناز منه دیگه ...

j m i w سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:35

دیگه قلبم کار نمیکنه
خدایا یه بشر چقدر میتونه خوردنی باشه آخه
من بازم میخوااااام
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

چقققققققققققققدر عاخه چقققققققققدرررررررررررر؟!
چشم عدامه اش رو خواهم گذاردن کردن .. :))

Annie سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:33

یعنی من کشته مرده این خدام ببین بچه چه خوشگله میشه دونگهه بچه من باشههههههه بخدا میزارم هیوک دوس پسرش باشه فقط نی نی من باشه خببببببب

:| با این هیکل بچه تو باشه ؟!

Atiyehghm سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:28

وووووووویییییییی بوگورییییییی؟!!!!!!!
چقد باحالهههههههه!!!!عزیزم ماهیمون از بچگی خوشتیپ بوده بی ادب!!!!
مثلا الکی اصلا دلم از این ماهیا نخواسته!!!!
مرسی بارانی

بوگوری؟! :|‌
قربونش برمممممممممممممم خبببببببببببببببببببببببب ...
والا ...
خواهشات عزیزم

نگینsj سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:23

سلااااام....من بعد از دو روز غیبت وارد میشوم
ای جاااااانم.........اصن تکون نخورده.......
اون عکسشو که رو پله ها واستاده لباس خرگوش(اگه اشتباه نکرده باشم)تنشه رو نذاشتی
اون عکسش خیلی نفسهههههه
مممممررررسسسسیییییی

ورود پر شکوهت را به تماشا مینشینیم ... :))‌
ووی قربونش برم من کفشای ال استارشو دیدی ؟!
خواهش میکنم عزیزم

یگانه سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:22 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

وای یکی منو بگیره
ممنون عزیزم
خدایا منو رحمت کن
خدا بیامرزتم آدم خوبی بودم

کایسا سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:19

من الان از اون دنیا پست میزارم
مردممممممممممممممم
خدا بشر چقد مرررگ
من اخرش باهاش میخوابم(یا منحرفانه فکر نکنید....خواستید هم بکنید!!!)
هیییی من اگه کره ای بودم شده تا پای اعدامم میرفتم یه روز می دزدیمش!!!
شانس منو پدرمون گانگستری چیزی نشد برام بدزدش(دیگه زده به سرم)
فقط باران جونی به روح اعتقاد داری؟/شب قبل خواب این پستا رو میزاری که ما به ...میریم
گومائو

من نیز از ان دنیا در خدمت هستم ج میدم ...
می خوابی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :| مگه من مردممممممممممممممم ؟!
خخخخ متاسفم که عصلا به روح ععتقاده ندارم :))

مریمDevil سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:17 http://hichinis.mihanblog.com

وای خداااااا
کوچبکیه دونی چقدباااااحااااااال بود
کیف کردم اصن
بازم ازاینابزار
بااااااارااااانی اوووونییییی

نفسسسسسمهههه
چشم باقیش رو هم میذارم به زودی گلم

pegy_elf سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:06

ووووووووووییییییییییییییییییی
دلم ضف رفت
اصن از درون و برون ریختم بهم
من به فدای این قیافشششششششششششش

قربونششششششش برممممممممممممم خبب میبینی چه دختر کش بود از اولللللللللللللللل

shadi سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 23:06 http://superkyumin137.mihanblog.com/

وایییییییییی دلم میخواد گاز گازیش کنممممم
بسی عالی بود باران

خواهشات گلم

sunshine سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 22:58

وااااااااااااای من عاشق عکس نی نی گی هائه ام با اون لباسه و کفش ال استارش گوگولی شده...خعلی نازهههههههه
از اینا بچه هاس که هر جا دیدیش دلت میخواد محکم بغلش کنی

عکس اولی که از همشون گذاشتی بسی نفسسسسسسسس گیر بود...خداااااا مینی رو داشتی لپاشو..عاقا من یه عروسک نی نی دارم عین همینه...خود خودشه...کیوتی
وونی از همون بچگیش بادی داشته در حد مرررررررگ...
چولیم که از همون بچگیش خوشگل بوده....
کیو هم که اصن روح دویلیش از همون بچگیش مشخصه

مرسی عشقم بسی دوست داشتم

قربونش برمممممم من از بس ماهه ...
اوووووووووه مینی که کلا خیلی بچه سوسول بوده از بچگی :)))
هیچول ذره ای عوض نشده خوده خودشه ...
خواهش میکنم گلممممممم

tarane سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 22:52

اخی چه ناز بوده خیلی گوگولی و ملوس بوده.
وایییی قلبم درد گرفت. به دکتر نیاز دارم.
ولی خدایی روز به روز جذابتر می شه این بچه. بزنم به تخته چشم نخوره یه وقت.
شیوون هم که یه ذره تکون نخورده یعنی الان با دوران کودکی هیچ فرقی نداره.فقط قدش بلند شده.
مرسی عالییییی بود.

منم به دکتر نیاز دارم ترجیحا روانپزشک :|
والا ... قربونش برمممممممم الهی ...
شیوون خوده خودش بوده خداعی ..
خواهش میکنم گلم

ms.fishy سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 22:48 http://sjra78-love.blogfa.com

وا این چرت و پرتا چی بودمن گفتم .... بیخیال کلا عقلمو از دست دادم
همش تاثیرات این ام وی و معنیشه شب میخوام بخوابم آهنگش توگوشم پلی میشه
واییییییی قربونش برم من که اینقدر گوگولیو دوست داشتنه
ممنون باران جون

خخخخخخ والا این ام وی که روان نذاشته برا ماها :|
خواهش میکنم گلمممممممم

negin سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 22:44

باران قبول داری دونگهه هرچی بزرگتر میشه مردتر و خواستنی تر میشه؟! وااااااااااااای خدا قلبم! خیلی خوشگله این فیشی!خدا حسابی روش وقت گذاشته واسه خلق کردنش!
خدا ار این عساتید سر راهمون بیاره بگو الهی امیییییییییییییین
مرسی رفیق

ارررررررررررررررره ...
قربون خدا برم با این ادم افریدنش همه رو کشته ...
خواهش میکننم دوستممممممم

ms.fishy سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 22:42 http://sjra78-love.blogfa.com

وایییییییی چه خوشمل بوده (الکی مثلا الان با قیافش قلبه ما رو از جا نمیکنه )
چشماش منو کشته (الکی مثلا الان چشماش مارو بی حواس نمیکنه)
چه دوست داشتنی بوده (الکی مثلا الان عاشقش نیستیم)
مرررسییییییییی

وووی بخورمش نمکدونه منننننننننه ...
خواهش میکنم عزیزم

sara_eunhae_ سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 22:39

من مرررررگ...غغشششششش...ضعفففففف...این لامصب ک هر روز داره خوشگل تر میشهههههه....
خدایا صبر عنایت بفرما=|

منننننننننننن پپپپپپپپپرررررررررپر ...
خدایا صبببببببببر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد