دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

بازم فیک!

سلام جیگمرا


خوبید همگی؟ 

چیکارا میکنید؟


من که مثل یه دخی خوب دارم به مامانم تو خونه تکونی کمک میکنم 

عاشق این حال و هوای بهاری و عیدم


بگذریم

غرض از مزاحمت این بود که از باران جان اجازه گرفتم که در کنار اپ راز3 یک فیک دیگه از میون قبلیم بزارم منتها قراره شماها از میون این چهار تا فیک اونی که دوست دارید اپ شه رو انتخاب کنید. راستی اینم بگم که دوتای اول قبلا تو وب اول اولی خدا بیامرزم اپ شده بود ولی دوتای بعدی نصفه و نیمه اپ شدند و اگه خدا بخواد اینجا کاملشون میکنم.

برای دیدن پوستر و توضیحات فیکها برید ادومه  

 

 

 

1-نام فیک:بدلکار

کاپلها:توکهائه-شیچول.

ژانر:عاشقانه-فانتزی-اکشن.

خلاصه:لیتوک دستیار کارگردان یک فیلم اکشنه.کارگردان فیلم دنبال بدلکاری حرفه ای میگرده که بتونه صحنه های خطرناک فیلم رو بازی کنه.اما هیچ بدلکاری حاضر نیست ریسک و خطر این صحنه ها رو بپذیره تا اینکه لیتوک با خوش شانسی میتونه یه بدلکارمناسب را برای فیلم پیدا کنه. بدلکاری که ویژگی های خیلی خاص و منحصر به فردی داره...

  

 

 

2-نام فیک:سفیدبرفی و فرشته ی نگهبان

کاپلها:کیوتوک-شیچول-توکچول-وونکیو.

ژانر:عاشقانه-فانتزی.

خلاصه:کیو شاهزاده ی جوان زیبایی است که مادرشو در بچگی از دست داده و با پدرخوانده ی زیبایش هیچول زندگی میکند بدون اینکه بداند پدرخوانده اش چه نقشه های شومی برای پسرخوانده اش در سر دارد... 

 

 

 

3-نام فیک:با من ازدواج کن!

کاپلها:توکچول-کیوهائه.

ژانر:عاشقانه-تاریخی.

خلاصه:در دوران مربوط به قرون وسطا بین دو کشور فرانسه و انگلیس دشمنی دیرینه ای وجود داره و جنگهای صدساله بین انها جز بدبختی و قحطی برای مردمشان نداشته. تا اینکه هردو پادشاه دو کشور تصمیم به صلح میگیرند. اما این صلح جز با ایجاد پیوند ازدواج بین دو خانواده ی سلطنتی فرانسه و انگلیس امکان پذیر نیست. اما این وسط یک مشکل کوچک وجود دارد!... هیچ کدام از دو پادشاه فرزند دختری ندارند!... پس در این شرایط چاره ای جز ازدواج دو فرزند پسر انها باقی نمی ماند!!! 

 

 

 

4-نام فیک:پرنس و انجل

کاپلها:شیتوک-کیوچول.

ژانر:عاشقانه-فانتزی.

خلاصه:شیوون که پسر یکی از ثروتمندان سئول است در یکی از بهترین دانشگاهها درس میخوند جایی که همه ی دانشجوها و حتی استادان انجا اورا به اسم پرنس دانشگاه میشناسند. شیوون به خاطر پول پدرش و همینطور ظاهرش فکر میکند میتواند به راحتی هرکسی رو به دست بیاورد تا اینکه روزی با یک فرشته ملاقات میکند و با همان نگاه اول دل به او می بازد. فرشته ای که برعکس تمام اطرافیان شیوون کوچکترین توجهی به او و پولش ندارد.شیوون تصمیم میگیرد تا هرطور شده ان فرشته را به دست بیاورد ولی طولی نمیکشد که حقایق عجیب و ترسناکی را در مورد لیتوک و زندگی اش می فهمد... 

 

خب همینا بود.

بشینید و فکر کنید که کدومو اپ کنم

سه روز بیشترهم وقت ندارید گفته باشم!

منتظر نظراتتون هستم

خب دیگه من میرم

به قول کیم سوجین دوسنگ گلم:

های تا بای!

 
نظرات 30 + ارسال نظر
میهمان جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 16:43

سفید برفی و فرشته نگهبان آپ کن باشه؟
توروخدا توروخدا توروخدا

K یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 22:33

اول سفید برفی و فرشته ی نگهبان بعد پرنس و آنجل... با تشکر!

love شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 00:17

سلام
هیونگ اگه پرنس انجل اینجا نزاشتین لطفا تو وبتون بزارین ممنون

panah جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 14:42

سلام من که میگم پرنس وانجل ازهمشون قشنگتربه نظر میادد...خووو چیه نظردادم دیگه...

*مهتا* پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 22:21

سلامممممممم گلمممممم
بدلکار و پرنس و انجل

نگینsj پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 18:46

سلااااام
نمیشه همه رو اپ کنی
خوووو داستاناش جالبن خووووو
2و3
مممرررسسسیییی

sss501 پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 15:37

دوباره سلام دونگسنگی
عکر کنم خودت دیگه منو میشناسی نظرمو بدونی ک. واسه من 1و 3 ک های هایه م توش هست خوندنش انرژی بخش تره و سر کیفم.میاره..آجیش قوبونشش درمون دردای آجیشه..
پیشاپیش مرسی
موفق باشی

PANIZ پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 13:06

سلام سامیییی جونممممممم
بدلکاررررررررررر لفطاااااا

باران پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 06:56

سلامممم عزیزممم.خسته نباشی.
از اونجا که من با من ازدواج کن رو نصفه خونده بودم الان ادامه اش رو میخوام ...ولی شما باید همش رو دونه دونه بذاری...

Eunhaegin/Newonkyu پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 05:01

Man hich kodoomo nakhoondam vali doost daram 3 ro bekhoonam chon kyuhae dare
Mamnoon az zahmatat eshghaaaam

زهرا پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 01:43

سلام من میگم دومی وسومی

لی سوجین پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 01:34 http://tarafdar9grohkpop.mihanblog.com

منم از بدلککار خوشم اومد

مهشید چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 23:14

سلام سامی هیونگ چطوری؟
سامی عرررررررررر
من ک روز روزش نمیتونستم بیام وبت
درجریانی ک
تا میام گوشیم هنگ میکنه
پرتم میکنه از نت بیرون
اقلا اینجا میتونم بخونمت
من نظرم رو فیک چهارمیه

بازم بوووووووس و بببببببخخخخخخخلللللللل


………………………

sakura چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 22:11

خیلی واضح که من آخری و میخوام....
اون دو تا اولی ها رو که خوندم ..سومی رو هم دارم میخونم...
خدایی فکر کردم یادت رفته بقیه پرنس و انجل و بزاری ...
تازه کیوچولم داره...
میتونی به ترتیب همشو آپ کنی ولی از آخر...

تینا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 21:27

سلام گلم
هرکدومه دوس داشتی بذار گلم
ولی من خودم سومی رومی خوام

سونیا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 21:15

نظر من ثبت نشد عایا؟؟

مائده چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 21:07

سلام هیونگ جونی من که عاشق بامن ازدواج کن با بدلکارم ولی بیشتر بامن ازدواج کن

ندا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 20:42

از کاپل فرعی خوشم نمیاد
ولی دوست دارم بدلکار رو بخونم ..

s.a_niko چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 20:06

دوسنگی من چطوره؟ من میگم اخری♥

negin چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 20:01

سلاااااااااااااام سامی ج.نی،چطوری اجی؟!
منم بدلکارو میخام!چن قسمتشو تو اسمان درخشان گذاشته بودی که زدن نابودش کردن وبو و من موندم تو خماری!

nafas چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:54

من همشو میخوام
ولی اول بدل کار

عمری باشه چشم همه رو اپ میکنم
یه رای دیگه واسه بدلکار

aida چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:39

Chaharomio bezaaaaaarrr
Un yekia ro khundam..
Plssssssss
Man fice kyuchul ta hala nakhundaaaaam..az koja peida konam

بازم چهارمی؟! نه مثل اینکه قراره پرنس و انجل انتخاب شه
جدا خوندی؟!
اکی عزیزم ولی زوج اصلیش شیتوکه ها
تو وب فن فیکهای شیچولی تک شات کیوچول زیاد بود ولی فکر کنم بعد اینکه فلفلی شد دیگه راش ننداخت یه وب دیگه هم بود که یه فیک بلند کیوچول داشت ولی اونم جمع کرد! متاسفانه الان جایی رو سراغ ندارم که فیک کیوچول داشته باشه.

سونیا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:34

اون سه تارو فک کنم خوندم... یادم نیست ولی اشنا میزنه..
امممم... پرنس و انجل بزار هیونگ... با تشکر

اشنا میزنه چون قبلا تو وب اولی خدابیامرزم اپش کرده بودم
اکی عزیزدلم

یگانه چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:23 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

فقط میشه یکی انتخاب کرد؟
من پرنس و آنجل یا شایدم هیچی ولش کن
همون پرنس و آنجل بهتره
مرسی

فعلا اره ولی اگه مایل بودید همه رو به نوبت اپ میکنم
اکی پس شد یه رای دیگه واسه پرنس و انجل

zeinab چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:16

من از بدلکار خوشم اومدش

پس یه رای شد واسه بدلکار

fatemechoi چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:01

سلام هیونگ جونم
من اول از همه پرنس وانجل رو میخوام نمیدونی چقدر منتظربودم تا این فیک رو اپ کنی ولی خوب روم نمیشد ازت سراغشو بگیرم چون میدونم سرت شلوغه ولی خالا که میخوای اپش کنی لطفا این فیکو اول اپ کن
دومیشم اگه میشه بدلکارو اپ کن
هیونگ گلم منو ببخش که اینقدر پروام
دوستت دارم سامی هیونگ خوشگلم

علیک سلام دوسنگم
من خودمم خیلی وقت بود که میخواستم ادامه ش بدم منتها وقت نمیکردم ولی حالا میخوام کامل اپش کنم.
این چه حرفیه عزیزدلم
چشم حتما
من بیشتر عجقم

sogand چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 18:55

سلام سامی خوبی؟من پرنس و انجل و میخوام بقیه رو خوندم یا دارم میخونممرسی جیگر

اکی چشم هیونگ جونم

sheyda چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 18:49

پرنس و انجل

شد دوتا رای واسه پرنس و انجل

m&e& d چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 18:44

سلام.ازاونجایى که تازه به خواننده هاى فیک اضافه شدم هیچکدوم رو نخوندم پس بنابراین دوستا هرکدوم رو بخوان برام فرقى نمیکنه

علیک سلام
اکی عزیزم

love چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 18:04

سلام هیونگ پرنس وانجل بزارین اخه کیوچول تاحالا نخودیم شایدم من نخوندم باید خیلی جالب باشه بامن ازدواج کن مگه تو وب خودتون ادامه نمیدین اگه ادامه نمیدین اول بامن ازدواج کن بزارین بعدم پرنس انجل بزارین البته هرچی خودتون دوست دارین ولی اگه دست من بود میگفتم هر چهارتا رو به نوبت بزارین دوتا اولیرو هم خیلی دوست دارم ولی دوتای اخری نخوندم
مرررررررسی
ببخشید که خیلی حرفیدم

علیک سلام دوسنگم
کیوچول تا به حال نخوندی؟ ازش فیک کم نیستا!
چرا ولی اگه اینجا خواستند همینجا ادامه ش میدم وگرنه تو همون وب خودم اپش میکنم.
خخخخ چشم عزیزم اگه همه پایه بودند اصلا همه رو میزارم
فدات عزیزدلم این چه حرفیه عجقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد