دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

سلسله جبال عسل ^^







سلامممممم

دو سه روز نبودما !!!

خوب نفس کشیدیننن؟

خوب زنده شدیننننننن؟

اگه آره، سریع یه لیوان آب قند درس کنین، سریع کمربندا رو ببندین بریم ادامه مطلب :|||

عکس داریم، خبر داریم ^^

 



این هم آخرین ویرایش امشب ...

بفرمایید ادامه ی مطلب ^^

شب همگی بخیر :*



 

 
اول چند تا عکس ببینیم بعد بریم اخبار ^^


دست تو دست ^^


 






کانگین چرا همچین میکنی خو؟ :|||||||||||||||||||

چرا بچه رو انقدر اذیت میکنی؟ چرا ازش هی عکس میگیری؟

تو را چه میشود؟؟؟؟



ووویییی

نانازییییی^^

عسلللل ^^

قند و نبات ^^

...










SS6  ایونهه




روانیه این خنده هاشونم :||||||


همون عکس ته ژرفاس با جزئیات بیشتر ^^

:|




و حالا مشروح اخبار رو به سمع و نظرتون میرسونم


اونهیوک عکس اینستاشو عوض کرد ^^





آپدیت اینستای اونهیوک: شما چجوری این کارو میکنین؟ واقعا ازتون ممنونم! یعنی میشه با کمپانی ELF ها قرارداد ببندیم؟



آپدیت اینستا و ویبوی دونگهه: با تشکر از ELF ها!! این بهترین تبلیغات بود!! امروزم باید حسابی کار کنم!! دوستتون دارم :)




ورژن کوتاه موزیک ویدئوی ژاپنی ایونهه، Saturday Night



وقتی هیوکی دونگهه رو تنها گذاشت تا با دختره بحرفه دونگهه ...



دونگههههه، بوسسسس، بوسسسسسس



هیوک با یه دختر، دونگهه هم با یه دختر ... لیتوک بنده خدا ستون بهش رسیده :||||||



آیا صدای کیوهیون رو در این قسمت شنیدین؟ *__________*

خیلی قشنگ بود ^^ ولی چرا تو بقچه بود؟ :D



این هم نظر یه عکاس در مورد دونگهه س ^^

گفته من از خیلی ها عکس گرفتم اما دونگهه بین همه خوش عکس تره و عکس هاش نیاز به ادیت چندانی نداره ^^


نظر من: چشم بسته غیب گفته :||||

مث اینکه من بگم خورشید گرما میبخشد!!!!! :||||





آپ اونهیوک: و این شارژریه که Jaeyoonie هیونگ بهم هدیه داده!!!! خیلی خوشگله ممنونم. ازش بهترین استفاده رو میکنم هیونگ




میکروفون های خوشگل یازده میلیون وونی ^^









چند عدد هیوکجه :|||||
مادر ... *-------*







چند عدد ایونهه ^^









دونگهه در برند Feiyue



دو عدد هنر دست طرفداران !!!







این هم از پست امشب ^^


فردا باز میبینمتونننن ^^


...


نظرات 21 + ارسال نظر
simin یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 19:45

vaaaaaay azizaaam daste golet dard nakone mese hamishe aliiiiiiiiiiiiiiiiiii
asheghetaaaaam .yedooooooneyiiii

فدای تو عسیسممممممممم
خواهش میکنم گلم

sss501 یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 07:06

خب بسلامتی نظرم ثبت و ارسال نشده پس... اون همه زور زدم .. فکر کردم ثبتیده رفتم نیگا نوموده خوندم با اجازه...
واییییی قوبون جفتشون
قربون این سلسله جبال بشه آجیش... جفتشونو فدا مدا داداشم بیشتر :* : D
چ گیری کردم شکلکم دیگه درست درمون نمیتونم استفاده کنم اینجا گاهی ارور میده ..نمیدونم اشکال از کجاست ک من یکی ظاهرا فقط سختمه آخه مگه من چ گناهی کردم... من ک همیشه cmمیذاشتم و میذارم.. گووووناهی خودممم دلم سوخت...
مررررسی عزیز دل من ... تنکیو وری ماچ :*

ثبت شده بخدا، ثبت شدهههههههه ...
من این دو روزه سرم شلوغ بود نتونستم تایید کنم ...
میانادا ...

خیلی دوستت دارم، خب؟
میدونم که چه حسی به دنیای آبیمون داری
پس، پلیززززز خودتو اذیت نکن ...
خواهش میکنم گلم

bita شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 05:51

من فدای این پست
کلا ایونهه ای.برم بمیرم

خوشحالم دوست دارییی
کلا ایونهه ای منم بمیرمممم

سوگند جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 00:22

عالی بود عزیزم مرسییییییییییی

خواهش میکنم گلممم

sakura جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 00:10

باز سمیرا با سلاح کشششتار جمعیش اومد 0_0
کانگین داره از بچش عکس میگیره خو...خخخ
اون بیگودی ها چیه خو.... آخرم هوهاشون ل.خت تو چششونه....
توله شیطونم خودشو بسته بندی کرده چرا...یه وقت چشم نخوره...^_^
تیکی و ستون....
وای چقد این چوکو نازه....
عکاسه چه غیب گفت ...خو معلومه خوش عکسه بچم...
مرسی هانی

سمیرا بد است :|||||
خب کانگین عکس بگیره چرا آخه همچین ولی؟
فدای موهاشششش
عشقمه
خواهش میکنم گلم

*marziyeh* جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 00:02

سمیرااااااااااااااااااااااا خیلیییییییییییییییی ممنوووووووووووووون

خواهش میکنم عزیزممممممممممممممممم

*مهتا* پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 22:28

عاااااااالی بود گلی خسته نباشی

فدای تووو
ممنونم عزیزم

m& e&d پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 22:14

عزیز چرا این اخر سالى با روح و روانمون بازى میکنى ؟ میدونى که اخرسال بیمارستان و تیمارستان ها پذیرش نمیدن اونوقت ما تکلیفمون چیه ؟ سرمون رو کجا بکوبیم که ارامش بگیریم.فکرکنم سربه بیابون بذارم امنیتش بیشتره.

m& e&d عزیزممممم
بخدا من همه ی کامنتا رو میجوابم ...
دیشب که گفتی متوجه شدم یا ثبت نشدن یا تایید نشدن

میانادا ...
معجزات ایرانسله دیگه ...
فداتشم خیلی برام مهمه نظراتت و خیلی هم دوستت دارم

yasaman پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 21:54

دورشون بگردممم
چه قدر عزیزن...
زبونم لاله الان...

خیلیییییییییی

می تووووووو

mahsa پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 20:22

عالی بود
لیتوک

لیندا پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 19:30 http://haehyuk.mihanblog.com/

عاقا سر جمله اخرت ترکیدمممممممم از خندهههههههه
چشم بسته غیب گفته رو خوب اومدی
مطالب خوشملی بووووووود
مرسیییییییییییییییییییییییی

آره والا :||||
هرکسی میدونه هائه ناناسیه نفسه عسله ^^
خواهش میکنم گلممم

NiNi Fishi پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 18:44 http://eunhae and kyumin is real

ممنون گلی
کلی زندگی میبخشی با این پستهات..... خخخخ چه خفن حرفیدماااا
정말 고마워

خوشحالم پست ها رو دوست داریییی
خواهش میکنم عزیزم

sara_eunhae_ پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 17:32

پروفایل هیوک منو کشتتتتتت لا مصبببببببب...
عکسا عالی بودنننن....نخسته جونگولیییی

ممنونم عزیزمم
پروفایلشوووو

ms.fishy پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 16:53 http://sjra78-love.blogfa.com

من در آسمان ها سیر میکنم
مررررردمممممممم:

بیا بخلممم خبببب

sogand پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 16:30

وای خیلی جیگرن این دوتاکانگینمرسی عزیزم

جیگرننننننن
خواهش میکنم گلمم

sheyda پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 15:25

sss501 پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 15:19

فرست
سلام سمیرا جونیی..
الهیییی قربون این سلسله جبال عسل بشه آجیش.. جفتشون روز ب روز موفقتر و سلامت تر و شادتر و پرطرفدارتر و محبوبتر شن ایشاللللله
مرسی سمیرایی...

سلام عزیز دلم
ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خواهش میکنم گلم

baran_EUnHaE پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 14:33 http://ourbluesky15.blogsky.com/

یا ابرفض ...
خب سمیرا ...
مگه من چیکارت کردم خب ؟!
من که یه گوشه نشستم دارم لاکمو میزنم ...
من که کاریییییی ندارممممممممممممممممممم چرا منو شکنجه میکنیییییییییییییییییییییی ؟!
ععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررر

فکر کردی خودم در چه حالم خب؟ :||||||
خب منم یه حدی گنجایش دارم :||||||
این همه اور دوز کردم این چند روزههههههه

مرض قند نگیریم از دست این شیکر و عسل

negin پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 13:42

هی وای من!بیگوده های هیوک عشقه!چه با مزه شده بود!
کانگ اینم بسی مرز داره ها!عکسای بامزه میگیره از هیوک!
هیوک لالا کرده بوده اون بالا!
مرسی اجی جونم
سمیرا دلم میخاد شکلکاتو گاز بگیرم،اولی وسومی خیلی جیگرن!

هیوک خیلی ناز شده بود ^^
کانگینم که بله
آره این شکلکا رو خیلی میدوستم^^

خواهش میکنم عزیزم

سونیا پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 13:27

عکسا مرگ بودن...
ولی سمیرایی..
خبرا کوش؟؟؟

پاک شده :||||||
شب ادیت میکنم ...

zeinab پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 13:10

ااای جوونم دستت طلاااا

خواهش میکنم گلم ^^
خبرا پاک شده، شب ادیت میکنم ^^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد