دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

ببینیم امروز چه خبره...! سیزدهم مارچ ~






سلام علیکم

خوبین ایشالا؟

من که خسته مممممم ...


آی هیت خونه تکونی -_____-

آی هیت بخارشو -_________-


خب امروز عجیجای دلمون رهسپار موزیک بنک شدن تازه تو راه کلی هم زدن و رقصیدن ^^

میگین نه، نگاه کنین ^^


چوکی چوکی چوکی وا، چوکی چوکی وا وا ... کن یو فیل ایت ... نه خدایی کن یو فیل ایت؟؟!!!


اگه آره بفرمایید ادامه ی مطلب ^^



 













یه چند تا عکس همینجوریه ایونهه ای ^^

مثلا مموش ^^
مموش میدونین چیه؟ یا فقط من میدونم؟ :||||||




مثلا شیکر ^^



مثلا یک روح در دو بدن ^^





صحبت هایی پیرامون Growing pains داخل همون برنامه ی سوکیرا
هائه: این آهنگ در مورد وقتیه که یه رابطه بهم میخوره و شما به جای اینکه از اون شخص متنفر بشین به جاش امیدوارین که بیشتر از شما صدمه نخورده باشه. یا بیشتر از شما خاطراتتون رو به یاد نیاره. و حالش از شما بهتر باشه.
مجری مهمان (همون زنه): اگه یه دختری تو زندگیت رهات کرده باشه فکر میکنی دلیلش چی بوده؟
هائه: در واقع من هیچوقت توی زندگیم دوست دختر نداشتم.
بازم همون زنه: ها؟ خدایی؟
ریووک: راست میگه. اون هیچوقت توی یه رابطه نبوده.


مثلا گوگولی ^^



میدونین؟
من هی میخوام تو پستام فقط در مورد یه خبر بحرفما هی میبینم نمیتونم خیلی عکسا رو باهاتون به اشتراک نذارم :||||
دست خودم نیس که :|||||

من باز برمیگردم و این پست در طول روز ویرایش خواهد شد ^^

برم خونه تکونی :||||||

نظرات 15 + ارسال نظر
سونیا دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 03:44

اینترنت. خر...
بعله... اخی...
چه خوشگل بود هاعه...
مرسی بابت خبرات...
ماچ.

اینترنت سگ :|||||
خواهش میکنم گلم

bita شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 05:45

اره دوست دختر نداشته دوست پسر که داشته....مجری سوالو اشتباهی پرسید
شوخی شوخی
ممنون

مجریه کلا تو باغ نیس بنده خدا :|||||
خواهش میکنم گلم

Eunhaegin/Newonkyu شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 01:03

Vaaaay kheiliiii aliiiii booood
Kolliiiii merccccc
Eunhae divoonan vali eshghaaaaan
Ba dar Akhar begam k
"EUNHAE IS REAL"

خوشحالم دوست داشتیییی
ایونهه ایز ریللللللل

soo G na جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 23:18

تکراره موزیک بنک کیههههه؟؟؟؟

نمیدونمم که .. منم ندیدم ...

کی بی اس نداریم :||||||

نگینsj جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 19:04

مممممررررررسسسسییییی

خواهش میکنممممممممم

یگانه جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 15:15 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

حرفی ندارم
اصلا جای حرف برایم نمانده است...
ممنون عزیزم
ماهم برویم خونه تکونی
راستی چرا واسم میل نکردی چیزی؟

خواهش میکنم گلم
یگانه جونمممممممم
بخدا گیر اتفادم ...
برات چند تا آماده کردم
فردا صبح که سرعتم بالا بود حتما میل میکنم برات
در طول روز میلم باز نمیشه

مامی جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 13:54 http://kyuminland.blogsky.com/

اسم بخار ششوو میاد
نمیدونم چرا کف دستم کهییر میزنه
تو میدونی چرا؟؟
شرطی شدم عایا؟؟؟

مامی منم دستم فلج میشه اسمشو میشنوم :||||||

مامی جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 13:51 http://kyuminland.blogsky.com/

عاااااااشششششششششقققققققتتتتتتتتممممممممم
خیلی باحاله پستات



خدا شادت کنه که روحمو شاد میکنی جوجه

خوشحالم پستا رو دوست داریییییی

منم تو رو دوستت دارمممممممممم

sogand جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 13:43

وای خدا از دست این دوتا خل و چل کوفتشون شه این کره ای هامرسی بابته عکسای خوشگلت

واقعا کوفتشون بشه کره ایا :|||||||||||
خواهش میکنم عزیزم

m&e&d جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 12:52

خوشحالم میبینم که سرشاراز انرژین.شماهم که خونه تکونى میکنى یا اولش یا وسطا یه سر به این عکساوکلیپهاى شاد این دوتا بزن قطعا انرژى شماهم دوبرابر میشه عوص هیت از جارو و بخارشور بغلشون میکنى ,امتحان کن ضررى نداره

من که دو روزه فرصتشو نداشتم به عشقام سر بزنم دلم براشون تنگیدهههه
ولی وقتی سر میزنم حتما بغلشون میکنم ^^

Atiyehghm جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 11:21

ای اماننننننننن از این خونه تکونی!!!!مردم اینقد سابیدم در و دیوار ماشالا کم که نمیشه چند برابرم میشه!!!!
واااااااای دیدی ماهیم تا حالا تو رابطه نبوده؟؟؟؟روانیشم من اخه!!!!
مرسییییییی من برم سیمای تی وی رو وصل کنم امروز نمیشه موزیک بنکو از دست داد!!!!

آرهههه، چرا تموم نمیشه خدایی؟ :||||||
ماهی نفسههههه ^^
ما یه هفته س تلوزیونو کندیم :||||
وصل هم باشه کی بی اس نداریم :||||||

نگین جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 11:19

کی گفته دونگهه هیچ وخت تو رابطه نبوده ووکی؟؟
پس ایونهه چیه؟؟

خود دونگهه گفته، ووکی تاییدش کرده
منظورش رابطه با دختر بوده خب

سارا جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 11:05

البته بعدش هیوک میگه فقط دویست ساعت تو عشق بوده...

مرسی گلم بابت پست قشنگت

من هنوز کاملشو ندیدم ...
خواهش میکنم عزیز دلم

sheyda جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 10:39

عکس آخری فوق العاده بود

آرهههههههه

baran_EUnHaE جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 10:34 http://ourbluesky15.blogsky.com/

علان از زیر خونه تکونی در رفته و در حال کامنت گذاری می باشم :|
خدا برام خوب بخواد :|
و اینننننننننننکه مموشممممممممو بخورمممممممممم الهی ...
چه غوغاعی کرده بودند بیرون از ساختمن کی بی اس :|
خدا هممونو شفا نده بذاره همینطوری بمونیم دور هم بخندیم :|

باران دیدی بالاخره تونستم بیام سر سیستم ...
من الان شرحه شرحه ام :||||||
مموشوووووووو، فداشششششش
آره منم شفا نمیخواممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد