دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

Sweater & Jeans - persian translation

:|||




 اووووممم... بخداا شرمندم :( خیییلیییاا خعلی!

 فقط اجازه هست واسه انننندکی سبک شدن گناهام، فقط دو کلمه بگم؟ فقط دو کلمه!

 دم عید پشت کنکوری



اووم... چییی بگم؟؟!!؟ برای این آهنگ نیاز دیدم که... هیچی. شما بفرمایید ادامه خوتون متوجه میشید. اما قبلش،


 معرفی میکنم:




Lee Marilyn Hyuk Monroe

  




کیفیتو بیخی! عکسو بچسب



 واقعا عذر میخوام. اما بازهم نتونستم برای یه قسمت از متن ترجمه ی دقیقی در قالب کلمات و طوری که ریتم آهنگ رو بهم نزنه پیدا کنم :((

 Vintage Sweater And Jeans : لباس مخصوصی که کارگرای تاکستان، زمان برداشت انگوری که برای تهیه ی شر/اب استفاده میشه می پوشن


Sweater and jeans
D&E


اون مثل دختری که از گوشه ی یه فیلم سیاه و سفید اومده
(ببخشید، انگاری گم شدم)
یه ماشین کلاسیک 1975 میرونه
این یه صحنه از هالیووده؟!
انگار روبروی خودم مریلین رو دیده باشم،
میخوام به گوشه ی آستینت چنگ بزنم.
هر کجا که باتو برم رو دوست دارم. حتی اگه با تو فقط به رویا برم.

 ... عشق داره شروع میشه؟

... آره


توی این عکسا انگار تا ابد زنده ای. بگو سلام
_زیبا_ کلمه ایه که به دنبال تو میاد.
من دارم به دست سیندرلایی که بالاخره پیداش کردم بوسه میزنم.

روزهایی بی شمار و حتی شب هایی بیشتر از اون،
میتونم آرامشی که بعد از اون زمان وارد زندگیم شد رو ببینم...
خدای من! اون از دیروزش زیباتر شده


You are my Vintage Sweater And Jeans
You are my Vintage Sweater And Jeans
همیشه اونو به تن دارم
My own Vintage Sweater And Jeans

من مس/ت این ش/راب و عطر خوش احساسات شدم.
در یک شب شهاب بارون ما یک بوسه پاک رو با هم تقسیم کردیم.

حتی اگه همه چی تموم بشه و محو شه،
تا همیشه در اینجا بدرخش.

 تک تک اتفاق ها رو در قلبم حک کردم. تمامشون معجزه ن.
بیا از هم جدا نشیم. بیا از هم دور نشیم.


... زمان مارو پیش میبره
... آره

توی این عکسا انگار تا ابد زنده ای. بگو سلام
_زیبا_ کلمه ایه که به دنبال تو میاد.
من دارم به دست سیندرلایی که بالاخره پیداش کردم بوسه میزنم.

روزهایی بی شمار و حتی شب هایی بیشتر از اون،
میتونم آرامشی که بعد از اون زمان وارد زندگیم شد رو ببینم...
خدای من! اون از دیروزش زیباتر شده


You are my Vintage Sweater And Jeans
You are my Vintage Sweater And Jeans
همیشه اونو به تن دارم
My own Vintage Sweater And Jeans



oh baby تو مثل یه نقاشی زنده ای.
به آرومی من رو در بر گرفتی،
طوری که انگار یک بدن هستیم.

این تویی که تمام سن (صحنه) رو کامل میکنی.
میشه تا ابد دنیای من باشی؟

مریلین من باش و من هم جیمز دین تو خواهم شد.

توی رویای من، انگار تا ابد زنده ای.
چیز هایی هست که فقط ما میدونیم. بیا مثل راز نگهش داریم.
من دارم به دست سیندرلایی که بالاخره پیداش کردم بوسه میزنم.
روز هایی درخشان و حتی شب هایی روشن تر از اون،
میتونم ببینم که بعد از اون زمان، زندگیم خاص شد...
خدای من! اون از دیروزش زیباتر شده

You are my Vintage Sweater And Jeans
You are my Vintage Sweater And Jeans
همیشه اونو به تن دارم
My own Vintage Sweater And Jeans




Donghae] heukbaengnyeonghwaeseo koneoreul
dora naon deutan geunyeo
(Excuse me, I’m a little lost) geu chaneun machi Classic 1957
[Eunhyuk] yeogin hwaryeohan Hollywood nunapeseo
Marilynimannan deut
neoui sonmogeul jaba idaero neowa eodirado joeun na
kkumirado joeun na
Donghae/Eunhyuk] Ya~ Ya~ sarangi sijakdoena Ya~ Ya~ Okay

Eunhyuk] neon hwabo gateun Lifetime geu sogeseo Say hello
neol ttaradanin daneoneun Beautiful
deudieo chajeun naui sinderella sondeung wi Kissin’
[Donghae] sumaneun natgwa tto geuboda deo maneun bam
geu sigan soge mudeonan pyeonanha My God she’s eojeboda yeppeun

[All] neoneun nae Vintage sweater and jeans
neoneun nae Vintage sweater and jeans
[Donghae] eonjena nae mome ipyeojin
[All] namanui Vintage sweater and jeans

[Eunhyuk] nal chwihage haetdeon wain neukkimui Perfume
byeol ssodajideon bam seonmyeonghaetdeon immatchum
[Donghae] modeun ge nakgo tto baraedo geu soge
[All/Eunhyuk] (yeongwonhi binnajwo) Yeah
[Donghae] hanahana saegyeo modeun geon gijeok heeojiji
malja tteoreojiji malja
[Eunhyuk/Donghae] Ya~ Ya~ siganeun uril seuchyeoga Ya~ Ya~ Okay

[Eunhyuk] neon hwabo gateun Lifetime geu sogeseo Say hello
neol ttaradanin daneoneun Beautiful
deudieo chajeun naui sinderella sondeung wi Kissin’
[Donghae] sumaneun natgwa tto geuboda deo maneun bam
geu sigan soge mudeonan pyeonanha My God she’s eojeboda yeppeun

[All] neoneun nae Vintage sweater and jeans
neoneun nae Vintage sweater and jeans
[Eunhyuk] ireoke nae mome matchwojin
[All] namanui Vintage sweater and jeans

[Donghae/Eunhyuk] Oh baby neon maeil sum swineun sajin
nal budeureopge gamssa ana urin machi han mom gata
modeun Sceneeul wanseonghaneun neo yeongwontorok
Would you be my world? Be my Marilyn I’ll be your James Dean

[All] nae kkumman gateun Lifetime geu sogeseo neon Hello
dandulman aneun yaegineun bimillo deudieo chajeun naui
sinderella sondeung wi Kissin’
nunbusin natgwa tto geuboda deo balgeun bam
geu sigan soge mudeonan teukbyeolham My God she’s eojeboda yeppeun

neoneun nae Vintage sweater and jeans
neoneun nae Vintage sweater and jeans
eonjena nae mome ipyeojin
namanui Vintage sweater and jeans

[All] neoneun nae Vintage sweater and jeans
neoneun nae Vintage sweater and jeans
[Eunhyuk] ireoke nae mome matchwojin
[All] namanui Vintage sweater and jeans

[Donghae] neon Vintage sweater and jeans





نظرات 12 + ارسال نظر
mah jonio سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 00:42

منتظر میمونم تا بذاری عزیزنممممممممممممم :*
والا من ک نمیدونم هر چی که میخوننو بذار خخخخخخخ

الان دارم میگردم... ایشالا گیرم میاد امروز ویرایش میکنم پستارو
ممنونم.کلا همیژوری :)

نگینsj دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 10:38

mer30

بسیییییییییی بسیییییییاااااار خواااااهشششش مییییینوووووووماااااااایییییییم
:|

mah jonio دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 07:21

ممنون...میشه واس لیریکایی ک تا الان گذاشتی متن کره ای و انگلیسیش رو هم بذاری؟؟ممنون میشم

بله که میشه :) فقز من به اون دوستمون هم گفتم. اون سایتی که من میشناسم و معتبره که لیریک رو میذاره متسفانه فیلی میباشد. منم فیلی شکن ندادم فعلا :( بعدا حتما همه رو میذارم. فقط خوده خوده متن کره ایش رو میخوای یا رومانایزرش رو؟

مریمdevil یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 23:11 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلام اونی جونم کم پیداشدی...
اول اینکه مرسی بابت ترجمه عالی بود
دوم اینکه میشه آدرس سایتی که متنای شعرهاروازش میگیری و ترجمه میکنی روبهم بدی؟؟؟
میخوام متن چندتاازاهنگ هایی رو که دوس دارم براخودم ترجمه کنم
ممنونممممممم

اوم.. شرمندم واقعا اصلا وقت هیییچی ندادم الان. بخدا یکمی وقت میارم سریع میپرم میام اینجا. بازم ببخشید. جبران میکنم
Kpoplyrics.net
popgasa.com

m&e&d یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 21:37

ممنون بابت ترجمه.ولى خدائیش مرلین مونرو به این زیبایى و جذابیت و عسلى بود؟

جدااا این مسئله ایه که ذهن منم مشغول کرده!
واقعا بود؟ چرا همه هی واسش شعر میخونن؟ حالا واسه مریلین هم نه/ چرا یجور الهه ی زیبایی و جذابیته؟ اییین همه عادم؟؟ چرا این؟!

sogand یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 21:36

مرسی عزیزم بابته ترجمه عالیت

خواااهش میکنم ^^
خجالتم میدی

zeinab یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 20:47

دستت درد نکنه عزیزجان

خواهش موکونم عزیزجان

fahime یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 20:38

سلام
مرسی بابت ترجمه بسیاااااار بسیاااااااار
میتونی کارائوک اهنگ هاشون رو هم بذاری؟ منظورم تلفظ اهنگاشو به انگلیسی هست!
موفق باشی
موچکر

سلاااام :))
اووم.. عاره البته که میشه. البته من الان فیلی شکن ندارم... فعلا البته. و سایتی که فیلی نباشه و رومانایزرش رو بذاره سراغ ندارم متاسفانه. ولی بعد حتما همه رو میذارم

... یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 20:16


مرسی ... جان

yeganeh یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 19:46 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

ممنون واسه ترجمش

خواهش واسه ممنونت

baran_EUnHaE یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 19:31 http://ourbluesky15.blogsky.com/

عاااااالی بود مرسی شبنم
گیف هم که :|

خوااااهشش رفیق عزییییزممم.. :))))

گیف هم که...

:||||

sheyda یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 19:06


مرسی عزیزم

خوااااهش مینومایم عزیییز همراه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد