دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

من آمده ام، وای وای ... :|||| چهاردهم و پانزدهم مارچ چه خبر بود؟!!!






سلام به همگی

عصر نه چندان دل انگیز یکشنبه ی خسته کننده و پر از خونه تکونیتون بخیر :||||

اعصاب ندارم :||||

  

خب حالا، سمیرای لوس :||||

بسکه تنبلما، یه روز بیشتر از حد معمول کار کنم از پا در میام :||||

حالا فکر کردین خونه تکونیه من عکس و خبر نمیذارم، ها؟

فکر کردین راحتتون میذارم، ها؟

ن

خ

ی

ر

ر

ر

ر

ر

ر

بنده بسیار بدجنس تر از این حرفام ^^

پ.ن: دوستای گلم، من عاشق کامنتاتونم، و همیشه تک تکشو جواب میدم ... دیشب فهمیدم خیلی از جواب هام ثبت نشده و کامنتا بی جواب تایید شدن ... این تقصیر نت کم سرعتمه ... پس ببخشید ... امروز تا جایی که میشد برگشتم و همه ی کامنتا رو چک کردم ^^ امیدوارم که همه ش جوابهاش ثبت شده باشه، همه تونو دوست دارمممممممممممممم، همه تون بهم خیلی انرژی میدیننننننننننن، مرسی که هستینننننننننن :**** 



بفرمایید ادامه ی مطلب ^^

دونگهه شیطون، ادای زمین خوردن هیوک رو درآورده


آپدیت فیسبوک SPAO Hongkong

پونزدهم مارچ همراه لیتوک و دونگهه و اونهیوک

عسیسممممممممممممممممممممممممم^^

اینم زومش :||||||



پلاک هاشونو ...

ژستشون تو حلقم :||||



دستبند و انگوشتر ^^



هیوک و دونگهه، ساختمون KBS





آپدیت اینستای اونهیوک: سلام، ما باز براتون برنامه داریم! لطفا مجله ی Grazia تاریخ بیستم مارچ رو ببینین و Growing pains رو هم زیاد گوش بدین، ازتون ممنونم.



آپدیت اینستای دونگهه همراه امبر و اونهیوک: ما شبیه همیم؟!

ورود هیوک ته ویدئو تو حلقم :D




دونگهه و هیوک توی برنامه ی KBS entertainment weekly



دونگهه گفته که: اعضایی که اونروز برای حمایت ما اومدن داخل برنامه فقط اومدن یه عکس گرفتن و بعد پنج دقیقه برگشتن! :))))))



و مثل همیشه دونگهه بابت چیزی ذوق کرده و هیوکو به باد کتک گرفته عسلم ^^ خب ذوق میکنه ^^




آپدیت توییتر ریووک با هیوک و دونگهه

و اینم شاهکارها فن های همیشه در صحنه!!!


چقد اونروز شیطونی کردنا ... فداشون ^^



و در آخر هم چند عدد هنر دست طرفدارانه گوگولی :||||

یکیش تکراریه! ولی تکرارش خالی از لطف نیست ^^







نظرات 17 + ارسال نظر
bita جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 04:53

دم طرفدارا گرم جسابی هم فعالن
برنامه رو دیدم.خیلی باحال بود

طرفدارا که ماشالا دست به قلم نشستن
برنامه تازه دستم رسید و دیدمش، دیگه آروم شدم ^^
با تشکر از فهیمه ی عزیزم

sara دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 14:51

عزیزم دونگهه عشقه

آرهههههههههه

نگینsj دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 10:37

بیچاره هیوکو سرویس کردن........
ووکی چه ناز افتاده
ممممررررسسسسیییییی

ووکی مهربونه ^^
خواهش میکنم گلم

sss501 دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 08:10

بههههه سلام سمیرا جون خودممم.. بخللللل..شکلک بخلم ک دیگه نداره اینجا ای بابا...
ای جانم شما خیلی عزیزتر و.دوستداشتنی تر از این حرفایی گلم..
ای جانممممممم آجیش فدای این ماهییی..
مونده بودم بعد افتادن هیوک دونگهههم چ میکنه کههههههه... بلههههه بلا نگرفته آجیش ادای هیوکیشو درآورده پس... چون دونگهه شه ..مشکلی نداره هیوک نو پرابلم..
اییی جانمممممم این ماهیم هروقت ذوق میکنه و.نمیکنه هیوکو میگیره میزنه.. خخههخ دست بزنش خوبه بچه... آجیش فداششش
بسی مرررسی سمیرا جون ...نخسته گل گلی

سلام عزیزه دل خودممممم
فدای تووو، شما لطف داریییی؛ خودت نفسمییی خب
خیلی ذوق کردنشو دوست دارمممممم
ممنونم گلم
خواهش میکنم گلم

bita دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 08:01

برای عکسا ممنون...من ندیده بودم بعضیارو
و اینکه من عاشق اینم که هائه وقتی میخنده زل میزنه به هیوک و البته بچه رو میزنه..ولی هیوکم کم نمیاره ها...این 2تا کلا کبود میشن از دست هم

عزیزمییی ^^
کبودیشونو دوس دارم

fishbumnim دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 02:30

can you feel it?
can you feel it?
چوکی....چوکی...چوکی وا...
چوا
چوکی...چوکی...وا...وا...
tnx

چوکی چوکی چوکی وا :|||
چوکی چوکیییی وا واااااااااااااااااا :|||
یسسسس آی کن فیل ایتتت
روانی شدم شبنم :|||||
خواهش میکنم گلم

sahar یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 23:02 http://kpop-fans.com

اییییییییییییی جوووووووووونم فدا ذوق کردناش

عسیسههههههههههههه دلههههههه

sogand یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 21:35

ای جانم امیدوارم همیشه خوشحال باشنخیلی خوشگل بودن مرسی عزیزمبابته خونه تکونی هم خسته نباشی جیگر

ممنونم گلممممممم
خواهش میکنم عزیزم

m&e&d یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 21:32

اولا براى جوابتون واقعا ممنونم .مرسى که اهمیت میدى و لطف میکنى و جوابگو هستى ندیده خیلى دوستون دارم.این دوتا هم چه با عکساشون چه با حرکاتشون چه با حرفاشون چه با نوازشهاى همراه با کتک دونگهى مرگن مرگ رسمى.فکرکنم تن و بدن بنده خدا هیوک همیشه کبوده.الهى بگردم هیچوقتم صداش درنمیاد مبادا به این اقا پسر حساس بربخوره.گذشته از همه چیز خود خوده زندگین.

خواهش میکنم عزیز دلممممم
آره دونگهه خیلی حساسه هیوک گفته همیشه مواظبیم چی بهش میگیم که ناراحت نشه

fish_shabnam یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 21:28 http://crazyfans.mihanblog.com


سمییییراااا.... گوه تو ذات نتم! ده بار رفرش کردم!
عکسات نمیییاااان

شبنم جونمممم ...
منم با نت خودم وقتی با گوشی میام هیچی نمیتونم ببینم :|||||
کلا گوه تو ذات نت :||||||

zeinab یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 21:04

واای من این پستاتو خیلی دوست دارم..دستت درد نکنه

خواهش میکنم گلم

ندا یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 20:51

..

والا با این نوناشون

fahime یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 20:32

الان چی بگم؟ الان میشه حرف زد؟ الان فقط باید سکوت کرد
چراااااااااااااااااااااااااااااااا
ای خدا

فهیمههههههههه بیا بغلممممممم

simin یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 19:50

vaaaaay khoda mn asheghe in mahie 2saleye hiokam.aziiiiiiizamiiii daste golet dard nakone ke bain axat ravanim kardi.yeeeeee dooooooneyiii

خواهش میکنم گلم

negin یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 19:38

من دونگهه گاز بگیرم!فشارش بدم!
دونی خندون جیگره!
بیچاره هیوک!چخده خجالت کشیده! اما مگه خودش اون عکسا رو اپ نکرده بود؟!
ام وی ژاپنیشون منو کشت!
نگاه های دونگهه عادمو روانی میکنه!
اونجایی که دونگهه هیوک تنها گذاشت بره پیش دختره!قیافه هیوک خیلی شیرین بود!
مرسی عزیزم

دونگهه گاز بگیریم، فشارش بدیم، لهش کنیم اصن ^^
بسکه عسله ^^
هیوک خودش به خودش خندیده بچه
فداششم ^^
دونگهه کلا آدمو روانی میکنه :||||||||
خواهش میکنم گلم

baran_EUnHaE یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 19:30 http://ourbluesky15.blogsky.com/

فنننننننننننننننننننننننن عارتا منو پاره کررررررد
فن عارتاااااااااااااااااا
ععععععععععععععععععر
عصلا من فدای این هنر های بی حد و مرز فن های عزیز
دمتتتتتتتت گررررررررررررررررم فدائی داری سممممیییرا

آرههههههههههههههه *_________*
من عاشق فن آرتای ایونههههه ممممم ^^
خودم فداتتتتتتتت رفیققققققققققق ^^

sheyda یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 19:11

ایشالله ماهیم همیشه خوشحال باشهولی خیلی بد ذوق میکنه بچم هیوکی ازش کتک میخورد ولی من دردش رو احساس میکردم چقدر محکم میزنه
بیچاره هیوکی
مرسی عزیزم

خوشحالیش رو دوست دارم ^^
گوگولی ^^
اصن همه واکنش هاشو دوست دارم
واکنش های هیوکم همینجور :||||||
کلا دوسشون دارم :||||||

خواهش میکنم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد