دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

suju news..2

به سلامی دوباره
چقدر من اپ میکنم خب...:|اون از فنکلاب اینم از این...من اینجا..اونجا..همه جا...والله

چیزی تاعید نمونده...از چهارشنبه سوری میترسم...اصلا وحشت دارمااا....خونه تکونی چرا تموم نمیشه:|||| نه واقعا چرا...کمر و کتف برام نمونده...ایشششش

بریم سراغ اخبار از سونگمینی...کیوهیونی...یسونگی...

زندگیمه...کیوهیونی فیکمه...با نگاه به نیمی از زندگیم برین ادامه مطلب
 


*خبر اول...کیوهیونی ost یکی از سریالا رو خونده...خیلی هم قشنگه..ولی هنور خودم گوش ندادم یه تیکه شو گوش دادم..دان کردم براتون میذارم...ولی خب کیوهیونه دیگه..خودتون میدونین عالیه حتما(برای دانلودش میتونین به فنکلاب کیوهیون برین)


*خبر بعدی...کیوهیون ..لیتوک و ریووک برای یه سال سفیر گردشگری سوئیس شدن..=||




*خبر بعدیمون...مین موهاشو زد...:|...یعنی صبح یهو پاشد رفت ارایشگاه...زد پوکوندش از الان..رفت ویکی کافه برای دیدار با ویتامینای خر شانس...قبلا تو سوشو 3 پاریس این مدلی تقریبا زده بود...بیبی فیس شده...لپاش زده بیرون...خوردنی شده...شهرزاد پرپر شده...اره...-___-






قبرممم...قبرمو میخوامممم









*خبر اخرمم...53 روز تا برگشتن یسونگ مونده...این میره اون میاد...هیییییی


پایان اخبار....

نظرات 12 + ارسال نظر
☆NarGeS☆ سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 03:02

وااای عزیزممممم چقد جیگر شده مینی ....خیییلی بهش میااااد
مرسی عزیزم

دردو بلاش به ملاجم....بسیار خوردنی شده

قربونت گلم

estel دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 15:54

مرسی بابت خبرا چقده خوشگل شده سونگمینمون همه میرن سربازی کچل میشن بد میشن سونگمین تازه خوشگل شده

خواهش میکنم...
والله..باید زشت شه..بیریخت شه..اصلا نشه نگاش کرد...بعد لامصب برای من بیبی فیسم تازه شده...

sara دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 14:48

دلم برا مینی تنگ میشه
دلمم برا یسونگ تنگ شده بود خیلی طول کشید

هیسسسس...بذار من تو بیخیالی که زدم بمونم نگم از دلم...کلا نگم از دل این روزام...
یسونگ اره...2سال میشه..ولی مین وشین انگار 21 ماه میرن..کمتر از دوسال

shadi دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 13:39 http://superkyumin137.mihanblog.com/

مررررررررررررررررررررررررسی عزیزمممممم

قربونتتتتتتتتتتتت

sogand دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 12:49

وای چه خبرای خوبی کیو واسه سریاله عشق هوگو خونده خیلی نازه شعرشوای مین چه گوگولی شده وای یه یه داره میاد اخ جون دلم واسش انقده تنگ شده مرسی عزیزم

اره مال یه سریاله...هنوز گوش ندادم همشو..یه ذره گوش دادم..چشامو بستم چند نفس عمیق کشیدم...
اورهههه

منمممم.....
قربانت

نگینsj دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 10:35

ایا میشه کیو اهنگ بخونه و ادم با شنیدنش بیهوش نشه؟؟؟؟
والااا منم مثل شهرزاد پرپر شدمادم دوست داره لپاشو گاز بگیره
عاااااااخخخخخییییییی سوووونگیییییی
مممممرررررسسسسسسییییییییی

والله...میخوای گوش بدی فنکلاب کیو گذاشته..با معنیششش...
من که از دست اینو کیو چی نشدم...گاز بگیره بکنهههه

فدات

sakura دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 09:22

خب قلفون اون لبخند گشادت....بچم هر چی بخونه قشنگه
مینی....o-<-<.......
خب مرگ بر سربازرررررییییییییییییی......
خوشحالیه برگشتن یسونگ کوفتمون میشه..... عررررررررر
دلم واسش تنگ شده...
دلم واسه اون یکیا تنگ میشه ....
مرسی بابت اخبار ...مینی رو با اون شکلش کجا دلم بزارم...

اینو میبینی...بااین خندش..بااین صداش..یه زمانی عین مین ازش متنفر بودم..ولی الان...نذاربگم چه کرده با دلم...وای منم..صداش از صدتا صدای دریا که عاشقشم برام ارامش بخش تره

مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
اینم زود میاد...
هییی

قربانت...واااای

sss501 دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 08:20

سلام شهرزاد جونییی..خوبی عزیزم..منو یادته اصلا...کامنت گذاشتن واسم سخت شده بلاگ اسکای تو لپ و سیستم ارسال نمیکنه با گوشیم ک.چندین باره اغلب یکیشو بالاخره ارسال و ثبت میکنه.. بیانننه
میسسسسس یوووو شهرزادییی
بیاننه کمتر از شکلک تو بلاگ اسکای استفاده میکنم آخه اغلب موقع ارسال قاط میزنه ارور میده..
فیکارو راستش اول کامنت تشکرمو سعی میکنم.بذارم هروقت ارسال میشه بعد تازه میشینم میخونم .. کامنتی ازم تو فیکا یا پستات ندیدی لطفا بدون هنوووز نتونستم بذارم و نخوندم... حداقل ی کامنت تشکرو وظیفم میدونم ک.بذارم..

مرسی از خبرهات عزیزم.. خبرارو با اجازت میخونم .. لایکامو هم میذارم..
ایشالله ک نظرام ثبت شه...
مرسی
موفق باشی
نخسته

سلام عزیزممم..اره دیدم تو نظرات به باران گفته بودی مشکل داری...متاسفانه بلاگ اسکای برای بعضیا بازی درمیاره...مرسی که میخونی...همین که میخونی یه دنیا تشکر داره...

فدات بشم...ممنونم...

sunshine دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 07:57

بعله شهرزاد اینجا شهرزاد اونجا شهرزاد همه جا...خداییش واسه فنکلاپ که خیلی زحمت میکشی بسی موتوشکریم...

من فدای این کیوهیونی لب خندشو...
اصن مگه میشه کار دویلکمون عالی نباشه؟اصن داریم؟؟
مینیم که نگووووووووووووو من خرگوش بلوندی خودمو میخوام که مو هاشو میریخت تو صورتشو کیوت میشد...
البته اینجا هم کیوتی شده هااااا فداش شم همه چی بش میاد....تازه بیشتر صورتش شبیه خلگوش شده
یا پیغمبر سونگی رو خود نینجا شده اینجا...یعنی اصن من مررررگ این عکسشم...خیلی خاصه....
عاقا من واسه تنوع یه قبر دو طبقه سفارش دادم گاهی میرم طبقه پایین پاهی بالایی نه بیشتر وقتمو اونجام این طوری تکراری هم نمیشه به تو هم توصیه میکنم...
دیگه کارم از عمود و افق گذشته....

ارم خسته نشدین...والله..به خدا به فرشته گاهی میگم تو اپ کن.بابا چقدر بچه ها منو ببینن..وظیفمه..

من فداش..مننننن
نچ..نداریم...
-_-مین موی بلوند نقطه ضعف منه...اصلا یادم نندازش...خرگوش خوردی
خود نینجاست..پ چی

من ارامگاه خانوادگی زدم..5 تا قبرداره ..فقط هی جا عوض میکنم هوام عوض شه

bita دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 07:37

ممنون
ایونهه برن من باید برم برای خودم یه قبر بخرم
مین خیلی بامزه شده

خواهش گلم..
اخ اخ ..باهمم باید برن..اصلا دلم نمیخواد سوجو رو بدون ایونهه تصور کنم...بعد کیومینم ..ایونهه و شیچول برام عزیزن..یکیشون نباشه خل میشم چ برسه به جفتشون

خیلی

مریمDevil دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 00:28 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

اوووف یادم رفت بگم من اوللللللللل

عزیزمیییی

مریمDevil دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 00:27 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلام شهرزادجون
خواستم بگم برادانلودostکیومیتونی بیای فنکلاپ کیو
خودم اونجاگذاشتمش ترجمشم کردم گذاشتم
منکه خودم دیدمش خیلی قشنگ خونده معنیشم قشنگه
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد