دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

.... شب نشینی (suju child 2) .....

درود و صد بدرود

خوبین عایا !؟‌

سرخوش !؟

خجسته روزگار !؟


خب خدا رو شکر ...


در خدمتتون هستیم با قسمت بعدی عکسای این طفول های عزیزه دلم ... :|

این قسمت همراه ما باشید با ایونهیوک در عاغوش کودکی :|

ینی عسسسسسسسسسسسسسسسسلی بوده که اوننننننننننننننننن سرش نا پییییییدا ...

خو من بخورمشششششششششششش


این شما و این هم عدامه ی مطلب ...

برای عدامه ی قسمت های این شب نشینی ما را با لایکات و نظرات خود عنگیزه باران کنید :))


oCODN


 

خو من قربونش برم منننننننن خو بخورمششششششششش ...


6KiFz


دستای کوووووووووووووشووووووووووووووولووووووش چیکار کنمممممممم !؟؟


X6ytC


ووووش وووووش ک...ووووونشوو ... :))


18CeF


گل پسرم ... گلبسرم :|


hgnaP


خنده ها همون خنده هاست ها ... اهل دل میفهمه حرف منو ... عاب قند بدین دست جولای وبلاگ ...


KcdPL


قاشقم کو !؟


F5qQg


اوووووون قاشق بی صااااااااحاااااابم پیدا نشد !؟


5GX5O


بچم دوران بلوغ دهشتناکی رو پشت سر گذاشته -____-

به همین دلیل از گذاشتن عکس های دوران بلوغ صرف نظر کردیم :|



y5GZY


چشمم کف پاش ^_^


n1Z6v


اونهه این ابعادی ...

I4HjL



و این ابعاد ...


q3hdi



شاه پسرممممممم در زمان حااااااال ...


OIm8d



یکی جوونمردی کنه یه لیوان گل گاو زبون دم کنه ....


نظرات 29 + ارسال نظر
susan پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 18:15

خب خب خب...هیوک رو در این ابعاد باید بذاری لای ساندویچ گازش بزنی..والا...
مرسی باران جونم..عالی بود

بااااااااااااااااااااااااااااااس گازش بگیری . قاشق قاشق باس خوردش:))

atousa پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 12:39

من کامنت گذاشتم؟
:|
|:

:)))

atousa پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 12:21

من کامنت گذاشتم؟
:|
|:

:|

دانی چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 21:23

همه اش به کنار...
اون بعد ایونهه خیلی ماه بود! یه ربع به لبخند دونی زل زده بودم
حالا اون بقیه که رفتن کنار بیان وسط ... واقعا عالی بود من عاشق بچگیای اینام
تنکس وری ماچ

فداییییت
بچگی هاشون عسل محضضضضضض بودن لاصصصصبا

الینا چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 09:33

عشقههههههه
تنکسسسسس

خواهش میشه گلمممم

bita چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 04:37

میخوای منو سریعتر بکشی؟باران من 5ساله سوجو رو میشناسم ولی یه ساله الف شدم....اونم به خاطر ایونهه.البته همشونو خیلی دوست دارم ولی ایونهه نفس منن مخصوصا هیوک...کافیه بگه بمیر..همونجا میمیرم.منم دیوونه ام.میدونم

وای خودم خودم مردم باور کنننننننننن ...
اره حالتو درک میکنم چون دقیقا خودمم همینم ... من ... همه ی زندگیمو گذاشتم سر این دوتا ...

sanaz سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 16:55

خیلی نازززززززز بوووود،ممنون

فدای تو بشم من

*marziyeh* سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 14:29

اوووووووه منم همینطور.
اونهه بدجور به تمام زوایای زندگیم چسبیدن.
اصلا نمیتونم به اون موقع ها که تو زندگیم نبودن فکرکنم.

باران تو هم نی نی بودی کچل بودی؟؟؟؟

ولی من اینقدر مو داشتم قابلیت گل سر زدن داشته موهام.
مامانم میگه پرستارا اینقدر خوششون اومده بود.

ایونهه همممممممممممممه ی زندگی من شده :‌|
ووی عاره ... من هم کچل بودم هم موهام بور بود تازه در هم می اومد چون کم رنگ بود پیدا نبود :|

negin سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 13:41

ولی من تو رو دوز دالم،کچل بودن مهم نیس عشق مهمه!
ولی من کلی مو داشتم تو کله ام،البته یه ذره از کلی کمتر!:|
باران یه جک بگم برات:
یارو داشته ترقه بازی میکرده،ترقه میفته تو شر///تش، بعد یکی بهش میگه عمو چی شد؟! میگه: عمو عمه شد!هر چی که داشت کنده شد!!!
چارشنبه سوریتم مبارک رفیق گلم

من گچللللل کم رنگ بودم
:|
بنده خدا عمو ... نه ینی چیزه عمه :|

مریمdevil سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 13:30 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلااااااااااااام
اقا این قبول نیس وقتی من کامنت دادم تعداد نظرات 0بود یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خخخخخخخ خو اون موقع هنوز نظرات رو تاعید نکرده بودم

sheyda سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 13:10

میمونمون چه بامزه بوده
الهی دشمناش فداش بشن
مرسی عزیزم

قربون نمکششش بشم من
خواهش میکنم گلم

*marziyeh* سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 13:00

دقیقا موافقم باران.
اصن نمیدونم چی جوری بگم چیزایی که با نگاه کردن بهش حس میکنم.
میدونی من اوایل اصن از هیوک خوشم نمیومد خودمونیم خو بدمم میومد.
ولی ذره ذره شناختمش کم کم جا کرد خودشو تو دلم.
الان عاشقشمممممم.
الان دیگه همه ی اون ایرادهایی که ازش می گرفتمو نمی بینم.نه اینکه چون دوستش دارم ببینم و انکار کنم.
الان به نظرم همه چیش کامله.
از ته قلبم عاشق خنده ها و مهربونی و خجالتاشم.
سخت کوش و مسوولیت پذیر.

من اول عاشق دونگهه شدم بعد شناختمش. ولی خب حالا که شناختمش بیشتر عاشقشم.
ولی هیوک تنها کسیه که بخاطر شناخت تمام ویژگی هاش دوستش دارم.

وای مرضیه دقیییییییقا ... منم اولا هیوک رو واقعا واقعا دوستش نداشتم -___-
ولی خب راستش ... این پسر انقققدر معصومه یه چیزی اصلا توی وجودش هست که نمیدونم چیه نمیدونم چرا اینطوریه فقط میدونم این چیزی که توی روحش هست باعث میشه همه دوستش داشته باشن . وای این اصلا یجور حالت غیر عادیه ولی بنظر من هیوک واقعا معصومه ...
من ایونهه رو اززززززز ته دلمممممم با همه ی وجودم دوست دارم :|

negin سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 10:18

عکس یکی مونده به اخر!چه نگاه عمیقی میکنه به ماهی!
اگه الان دونی رو داشتم به جای ماهی گلی میذاشتمش تو تشت بعد منتقلش میکردم به سفره7سین!
الهی چه بامزه بوده وقتی بدنیا اومده!من بچه کچل دوس ندارم این مو داره تو سرش در بدو تولد!
اون دختره خواهرشه!با هم لخخخخخخخخخخخخخختن تو اب!؟
چه ویوی جالبی از پشت داره!! از بچگی ام کوووووووووووووووووووووووووووووووونش لاغر بوده که!
مرسی دوس جون!
عیدت مبارک پیشاپیش

خب دوستش داااااارم ...
منم کچل بودم به دنیا اومدم :||
بعله باو خواهرشه ... هیوک قد کف دست بوده ها -___-
ای من قربون نمای پشتش بشششششم ...
اره طفلکم نمیدونم رو چی میشینه :|
فدایت گللللم عید تو هم پیش پیش مباررررک

ms.fishy سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 10:06 http://sjra78-love.blogfa.com

سلاممممممم باران جون
از همون بچگییییییییییش مررررررررگ بوده
قربووونشششششش برم من

سلام به روی ماااااهت ... اره قربونششششش برمممممم

ندا سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 06:21

..

yasaman سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 03:38

الهیییییییییییی
دورش بگردم
چه ناز بوده و هست

عاره بچممممممممممممممممممممممممم طفل نازم بوده

نگینsj سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 01:32

ینی هلوووووو....ینی عسسسسسل.......ینی من مررررگ
چه جییییییگری بوده
ایونهه هاش تو حلقم باران
خوب کاری کردی بلوغو نذاشتی.......همه پسرا از جمله گل پسرای سوجو شبیه مارمولک له شده ن تو اون زمان
مممممممرررررسسسسسییییییی
قسمت بعدی کیه؟؟؟؟؟

فداش بشششششمممممممم خببببببب ...
خب بلوغ هیوک یه ذره هولناک بود صرفنظر کردیم تازه بیشترش هم کنار جونسو بود دوست ندارم جونسو رو :|
خواهششششششششش میکنم گلم ...
خخخ اونشو خودمم نمیدونم :))

Atiyehghm سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 01:10

عزییییییییزم خنده هایی که لثه اش معلوم میشهههههه
چقد ناز بودهههههه!!!
مرسی بارانی!!!

اره قربونش برم مننننننننننن ...
فدایت گلم

مریم دویل سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 00:33

اولللللل
خدایی هیوک خیلی نازه
من خیلی از لب ولوچش خوشم میاد وخندیدنش
بت ک گفتم گیمرم اماتودلم جولم هستم
خخخ نخند من فقط این دوتارودارم اما بقیه کل اعضا
خیلی قشنگ بود اونی

اول نبودی ها :)))
مننننن خودم تو کل دلم همه ی اعضا هست :|

kayla سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 00:30

باران نزار این عکسا را نصف شبی من//حرفی کردی منوجان خودم به خودم اومدم دیدم اب از دهنم راه افتاده جدی جدی وییییییییییییییی بچه م با دیدن این عکسام دارم به این فکر می افتم جاشو با انجل عوض کنمدستت مرسی

خخخخخخخخخخخ ووای انقدر من بچگی های هیوک رو دوست دارم یه جورر خاصی خوبه ...
خواهش گلم

سوگند سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 00:07

وای خدا وایییییییییییییییی
الهی من فدات شمممممممممممم
وای روانیتم
کسافططططططططططططططططططط
بارانننننننننننننننن
باران :ا :ا :ا :ا :ا
هیوککککککککککککککککککککککککک
کمککککککککککککککککککک
حالم خوش نیست :ا :ا :ا :ا :ا

نچ نچ نچ ...
سوگندمون از دست رفت ...
اون گل گاو زبون چییییییییییی شددددددددددددددددددددددددد !؟

m&e&d سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 00:00

اى جانم.بگردم عزیزم معلومه ازبچگى اهل شیطنت بوده از بالا درخت رفتنش معلومه ,دیگه جمله و کلمه کم میاد که ادم بخواد قربون صدقه بره بچم خوده خوده زندگیه ,اصلا نمیتونم فکرشم بکنم دوران سربازى این بچه رو یعنى دوسال کم نیستا دووووووووووووووووسال.حالا مابه کنار این دوتا که انقد بهم وابسته تکلیفشون چى میشه من باید جاى مادر این دوتا بشینم زار بزنم.

وای اصلا یه حس خاصی به هیوک دارم ... نمیدونم چرا ولی بنظر از همون بچکی نفففففففس بوده دورش بگردم
وای .... سربازی رو ول کن ...دیوونه میشم بهش فکر میکنم

sogand سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 00:00

ولی خداییش الان خیلی جیگرتر شدهمرسی عزیزم

اون که صددددد البته ... :))

mahsa دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 23:17

دکترقلب خوب میشناسی??????
یاراهی اسان برای سفربه اون دنیا?????

والا من یه روانپزشک خوب سراغ دارم ...

yeganeh دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 23:10 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

میدونستم

چی رو |:

sss501 دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 22:58

فرست؟!
سلام باران چونم...
در حال حاضر چون لپ بازم ارسال نمیکنه از تو لپ دارم مبینم
با گوشی اومدم باز سعی کنم ب ارسالم...
بسی مرسییی
فسقله هیوکک.. ی طرف .. همه ابعاد ایونهه هم در کنج قلبمم
مرسی نخسته عزیزم

مررسی گلمممممم که با این همه سختی بازم برامون سی ام میذاری ...
قربونش برم من الهی

sakura دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 22:55

یا پیغمبر....میمون کوشولو خوشگلمممممم...بزارمش لای نون باگت بخورم.....هااااااا چیه تا تو قاشقت و پیدا کنی من خوردمش تموم شده رفتههههههههه....چقد اینا بچگیاشون کوگولی خو......ولی فیشی انگار دخمل بوده ....اصن کیک شکلاتی بوده...اون عکس هیچول چه نازه دوس دارم لپاشو گاز بگیرم کنده شههههه...0_0
اون عکس شیوون و تو وان دوس دارم...اصن بچم با ژست به دنیا اومده ...آیدل نمیشد حروم میشد ...تمام صورتش چاله...
چطوری اینا زنده موندن ایرانیا همچین بچه هایی و آبلمبو میکنن...گاز میگیرن ...حتی دیده شو قورت میدن...:/
ولی خدایی نمکشون و از بچگی حفظ کردن...این خنده های هیوکی از همون اول مرگ بوده....
آخخخخ قلبم....

می بینی تورو خخخخخخدا ؟! اون قاشق من بالاخره پیدا نشدا :|‌
اره بخدا از همون بچگیش ژستش با خودش بوده ...
وای اصلا یجور عجیبی دوسش دارمممممممممممم

*marziyeh* دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 22:36

میدونی باران به نظرم هیوک بچگی هاش در عین زشتی یه نمک خیلی خاص و منحصر به فردی داشته که نمیشه ازش چشم برداشت.
اینقدر این نمکش ویژه است و دلنشین آدم اصن دیگه اهمیتی نمیده قیافه اش زشته یا خوشگل.

حالااااااا همه میخوان باهام دعواکنن کجاش زشت بوده بچه!
ولی به نظرم یه میمون زشت دلنشین بوده.
هرکی هرچی میخواد بگه.
نظرم عوض نمیشه.

و من تمام قد قربونش برم.
همه چیش خاصه جواهر.

خیلیییییییی ممنوووووون

میدونی مرضیه ... یه چیزی توی هیوک هست که نمیتونم دوستش نداشته باشم یه چیزی شبیه معصومیت که باعث میشه اننننقدر بهش ایمان داشته باشه تا دنیا رو بخاطرش بهم بریزم ..
نمیدونم چرا ولی این معصومیتی که میگم توی عکس های بچگیش خیلی بیشتره مگه نه ؟!
وای اصلا دیوونه شدم چرت میگم :|

sunshine دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 22:17

من خنده اش اونجا که رو درخته رو دوست دارم...خوده الانشه...یعنی اصن خنده همون خنده اس...لباشم که...


باران جون بگیر این عنگیزه ها رو واسه پارت بعد لازمت میشه...

همممممممه چیش ... ببین ژست هاشم هنوز هموم ژست هاش ..
خخخخ عنگیزه ات رو عشقققققشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد