دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

Breaking up - persian translation

جیییییییغ! بااااروووونه



 شده تو زندگیتون مجبور شید از چیزی یا کسی خداحافظی کنید؟


مهم نیست کی، مهم نیست چی..!

فقط موجودیت و بودن اون شخص یا اون شی، براتون معنای زیادی داشته، و توی یروز عادی، یکدفعه ببینید باید ازون دل بکنید و بذارید بره... شده؟؟


یکی از سخت ترین کارایی که توی زندگیم مجبور به انجامش شدم، خداحافظی بوده...



پ.ن: پست های قبلی رم ویرایش کردم. کره ای همه موجود میباشد :)



بفرمایید ادامه

 

 


  



 



Breaking up
D&E


حدس میزنم ما داریم جدا میشیم. جدا میشیم. جدا میشیم...

پس فقط خودمون میتونیم درستش کنیم. درستش کنیم. درستش کنیم...


اووو... عزیزم؟

یچیزی امروز فرق کرده،

این ملاقات مثل همیشه س،

اما امروز تو بنظر زیبا تر میای.


اووو... عزیزم؟

هوا خیلی خوبه و من بخاطرش شادم.

میخوام صورت خندان تو رو ببینم.

چرا آرایشت بهم ریخته؟!


(انعکاس صورتت رو توی ویترین مغازه دیدم)

این صورت کسیه که میخواد جدا شه، میدونم، قبلا دیدمش.

(باد بهاری صدای تو رو در خودش فرو میبره)

عزیزم، الان نه


امروز ترکم نکن.

بذار فردا یه خداحافظی پر اشک داشته باشیم.

به این عشق پشت نکن.

بذار فردا یه دنیای بدون تو داشته باشم.


حدس میزنم ما داریم جدا میشیم. جدا میشیم. جدا میشیم...

پس فقط خودمون میتونیم درستش کنیم. درستش کنیم. درستش کنیم...


حتی سایه ت هم به زیبایی به تو چسبیده،

مهم نیست چقدر من رو از خودت برونی،من مرد توام.

الان دقیقا قبل از طلوعه!

خیلی زوده که از آغوش من بذاری و بری.


تظاهر میکنم، تظاهر میکنم، تظاهر میکنم که نمیدونم.

وقتی ل/بت رو گاز میگیری از چشمات دوری میکنم.

این نگاه رو دوست ندارم.


(امروز حلقه ت رو دستت نکردی)

دست هایی که قلب من دو در چنگ داشت، حالا داره منو میذاره و میره.

(دیگه هیچ معنایی توی این لبخند نیست)

عزیزم، ترکم نکن.



امروز ترکم نکن.

بذار فردا یه خداحافظی پر اشک داشته باشیم.

به این پشت نکن.

بذار فردا یه دنیای بدون تو داشته باشم.


حدس میزنم ما داریم جدا میشیم. جدا میشیم. جدا میشیم...

پس فقط خودمون میتونیم درستش کنیم. درستش کنیم. درستش کنیم...

 

زمان، لطفا برای امروز متوقف شو.

من هنوز آماده نیستم. میتونم فردا بذارم اون بره

آسمان، لطفا چشم هات رو نبند.

من هنوز آماده نیستم. نمیتونم الان بذارم تو بری


این کلمات آسون نیستند.

پس چیزی نگو و فردا این غم رو ترک بگو.

تو میتونی یک روز عقبش بندازی.

پس دستای من رو بگیر و فردا این درد رو ترک بگو.


اووو... عزیزم


 

حدس میزنم ما داریم جدا میشیم. جدا میشیم. جدا میشیم...

پس فقط خودمون میتونیم درستش کنیم. درستش کنیم. درستش کنیم...





Donghae: I guess we’re breaking up, breaking up, breaking up
Just so we can make it up, make it up, make it up, make it up

Donghae: Woo woo baby oneureun mwonga dalla
mocheoreom mannan uri neon pyeongsoboda neomu yeppeo
Eunhyuk: Woo baby cham nalssiga joa gippeo
unneun eolgul bogo sipeo wae hwajang beonjyeo beorin geoya

(syowindoe ne pyojeongi bichyeo) han beonjjeum boatdeon geu ibyeol pyojeongin geol ara
(bombarami ne moksoril samkyeo) Baby jigeumeun andwae

[All] oneureun tteonagaji ma geurae nunmul seokkin annyeongeun Tomorrow
sarangeul dugo gaji ma geurae nega eomneun sesangeun Tomorrow
I guess we’re breaking up, breaking up, breaking up
Just so we can make it up, make it up, make it up, make it up

[Eunhyuk] yeojeonhi areumdapge buteun geurimja amuri
mireonaedo naneun ne namja
taeyangi jeomulgido jeoniya soneul nokin ireun pyeoniya Uh
[Donghae] neoreul moreun cheok moreun cheok moreun cheokae
ipsul kkaemulgo nareul boneun neoui nuneul pihae
Uh geureon nunbicheun sireo

(songarage neon banjiga eopseo) nae mameul jabatdeon geu soni nareul noko iseo
(miso soge deo uimiga eopseo) Baby tteonamyeon an dwae

[ALL] oneureun tteonagaji ma geurae nunmul seokkin annyeongeun Tomorrow
sarangeul dugo gaji ma geurae nega eomneun sesangeun Tomorrow
I guess we’re breaking up, breaking up, breaking up
Just so we can make it up, make it up, make it up, make it up

[Donghae] jebal sigana oneure neon meomchwojwo kkok
[Eunhyuk] nan ajikkkaji junbi andwaeseo nan naeirimyeon bonael su iseo
[Donghae] Oh jebal haneura nuneul gamji marajwo kkok
[Eunhyuk] nan ajikkkaji junbi andwaeseo nan jigeumeun neol bonael su eopseo

[All] han madi swipji anchana geurae ibeul makgo seulpeumeun Tomorrow
haruneun mirul su iseo geurae nae sonjapgo apeumeun Tomorrow
I guess we’re breaking up, breaking up, breaking up
Just so we can make it up, make it up, make it up, make it up

I guess we’re breaking up, breaking up, breaking up
Just so we can make it up, make it up, make it up, make it up

Woo woo baby



  

 

نظرات 9 + ارسال نظر
sss501 چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 00:46

سلام
مرسی گلم
چارشنبه سوریت مبارک

سلاااااام :)
خواهش مییینووومااایم
شما نیز مبارک ^^

sogand سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 22:28

وای خدا عجی متنه خوشگلی داشتهمرسی عزیزم که زحمته ترجمشو میکشیچهارشنبه سوریتم مبارک

خواهش میکنم ^^
متنش رو خیلی میدوستم

atiyehghm سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 20:36

شبنم داره بهار و تابستون میاد دیگه بارون نمیاد!!!!ععععععر
کاش همیشه زمستون بود بارون میومددددد!!!!
چقد متنش خوبهههه!!!چقد دوسش دارم خیلی زیاد!!!!

والا اینجا دو سه روزه بارونه :/ عاسمون روااانش پوکیده هااا... زده به سرش کلا!
زمستون دوس دارم ولی پاییز بهتره
متنش هم خیلی میدوستم منم

ریما سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 18:11

مرسی بابت ترجمه و مخصوصا متن کره ایش. من عاشق ریتم این آهنگم

خوااااهههش میکنم :)))

negin سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 13:45

مرسی خانوم گل،متنش خیلی قشنگ بود!
والا واسه منم خداحافظی سخت بوده!خصوصا از کسی که بهش وابسته ای!!
چهارشنبه سوریتم مبارک عسلی

چهارشنبه سوری شمام مبااارک باشه ^^
امیدوارم سال بسیااار خوبی داشته باشی

baran_EUnHaE سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 13:31 http://ourbluesky15.blogsky.com/

چقدر بغض داشت ...

ولی بغضش درد نداشت

مریمdevil سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 13:24 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

وای خدا این اهنگشو خیلی میدوستم از البومشون اهنگ گرواینگ پینتس و اینو خیلی دوس دارم خیلی قشنگن دستت درد نکنه اونی مرسی

واس منم این عاهنگ رتبه ی دوم رو داره :)
همون شب ریلیز عالبوم معنی عاهنگارو دراوردم و ابن یکی واااافعا به دلم نشست. خییلی حال خوب کنه

m&e&d سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 13:17

ممنون برا ترجمه.جدایى از هرکسى و هرچیزى که بهش وابسته اى سخته منطق میگه زیاد خودتو غرق نکن ولى قلب و دل ادم یه چیز دیگه که نمیشه ندیده و نشنیده گرفت اونوقت به نظر من انگیزه اى برا زندگى نمیمونه

اوم... سخته :( وقتی دلت تو تمام این دنیا وابسته ی یچیزی میشه، خیلی سختشه که بش بگی از همون یچیز هم جدا شو

sheyda سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 13:05

چه متن قشنگی
مرسی عزیزم

خواهش میکنم :) لطف دارید به من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد