دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

یه چند تا عکس ببینیم آخر سالی ^^






چه خوبه آدم با خستگی بیاد سر سیستم و چشمش به این عکسا بیافته ^^


جونم ایونههههههههه ^^


ئه سلام نکردم :||||


سلامممممممممممممممممممم ^^


خوبیننننننننننننن؟


کاراتون تمومیدددددد؟؟؟؟


شاید باورتون نشه ولی کارهای ما همچنین ادامه داره :||||



بفرمایید عکس و خبرهای امروووووزززز ...


آپدیت Show Champion همراه ایونهه




جیگرشونو خب :||||||


 

انتشار سه تا CD از ایونهه طی یکماه ... فوق العاده س، نه؟؟؟؟ *_____*

اولین آلبوم کره ای ایونهه، دهم مارچ 2015 منتشر شد

ریپکیج آلبوم قراره 31ام مارچ منتشر بشه که شامل آهنگ های زیره:


و دومین آلبوم ژاپنیشون، Present قراره یکم آوریل بیاد






دونگهه در Show Champion، Growing Pains



ایونهه فردا، Can you feel it و Growing Pains رو در MCD اجرا میکنن ^^



ایونهه تو مجله ی GRAZIA






مصاحبه ی YOuKu با ایونهه









میدونین؟ از شبکه ی آریرانگ متنفرمممممممممممممم :|||||

اگه دو هفته شبانه روز بشینم پاش دریغ از یه خبر از ایونهه ولی به محضی که سرم شلوغ میشه ...




نظرات 19 + ارسال نظر
m&e&d جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 20:26

الهى این بچه هاى نازنین و شیطون رو با اون موهاشون کجاى دلم جا بدم.عزیزم چقد جیگر شدن .بودن ولى بیشتر امروزم تو خبرا خوندم مثل اینکه تو موزیک بانک جایزه بردن تبریک میگم نوش جونشون بالاخره کمى حق به حقدار رسید.

آرهههههههههه جایزه بردنننننننننننننننن ...
الهی فداشون بشمممممممممممممم ...
حقشون بود، آرههههههههههههههههههه ...


sss501 جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 15:35 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

ای بابا یعنی ارسال نشده بوده باز نظرم... :'(
ای جانم مجدد قربون این گوگولیام.. دونگهه داداشیم عییییین بچه ها شده.. حالا نیست ک مثلا 5سالش نیس.. والله
بسی زیاد مرسی عزیزم
پیشاپیش عیدت مبارک
سال خوب و خوش و پرباری داشته باشی

چرااااااا ارسال میشهههههههه ...
سه سالشه ^^
خواهش میکنم گلم
ممنونم عزیزممممم، تو هم همینطورررر ^^

sss501 جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 10:04 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

وا پس کامنتم کو... ببین چکار میکنه باهام اسکای.. ای بابا
سلام ...
ای جانم اوپپپام چ بچه شده موهاشوووو..
ای ب قلبون جفتشون..
سال خوش و پرباری داشته باشی ایشالله..

سلام عزیزم
کامنتا تاییدی هستن
توهم سال خوبی داشته باشیییی

bita جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 04:36

موهای هائه رو چیکار کنم من؟به اندازه کافی بامزه هست بشر اینکارم میکنه میخواد همه رو با هم بفرسته تو قبر
هیوکمم که اصلا حرفی نیست توش

آره دیگه، منم همینو میگم :| میگم بنی بشر تو که خودت جیگری، خب چرا نازتر میکنی خودتو آخه ؟ :((((
عسل ^^
هیوک ... هیوک خیلی نفسه :||||

ندا پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 21:17

..

kayla پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 18:03

اینو اریرنگ کی گذاشت؟:lllllllllllllllllllllllllllllllll

چرا من ندیدم؟:lllllllllllllllllllllllllllllllllll

این که خوبه امروز از صبح کی بی اس نگاه می کردم فقط یک ساعت خاموشش کردم خوابیدم بیدار شدم تلویزیون روشن کردم دیدم بح:l
هپی توگرد هیچول هم مهمونشه:l
داشتن خدافظی می کردن:l


دستت مرسیییییییی

آریرانگ خر است :|||||
پدسسسگ است :||||||
کی بی اسم هم همینه پس ...
سگ تو روحشون :||||||

negin پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 16:04

الهی دونگهههههه!مو خرگوشی!چخده جیگر شده!
سمیراااااااااا!کمکککککککککک!
سمیرا!:|:|:|:|
از دست رفتم فک کنم!
وویییییییی هیوک موش موشی شده!!
من همچنان در حال از دست رفتنم!
مرسی اجی جونم

مو خرگوشیه عزیزه دل ^^
نگیننننننننن، بیا بغلمممممممم
با هم بریم محو بشیم ...
خواهش میکنم گلم

m&e&d پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 10:05

واى که من عاشق نگاه مرگبار اینا بهمدیگه ام.لامصب انگار تیربارخالى میکنن تو وجودم.

آره نگاههاشون خیلی خوبه ^^

sss501 پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 05:08 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام سمیرا جونم..
ای جان موهاشونوووو...
ای جانم داداشیمووو ...
دقیقا منم ب همین دلیل متنفرمیشم...نکنه این عکسا و این برنامه واسه.... یعنی پس من چ گلی ب شر بگیرم جیگرامو نمیتونم ببینم آخههه..

با تشکر ... مرسی..نخسته عزیزم

سلام عزیزم
آرههه، میبینی تو رو خدا ...

خواهش میکنم گلم

هستی پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 03:22

مشکلی نیست منم ندیدم اما هفته دیگه فکر کنم سه شنبه ساعت یک و ساعت سه و نیم تا چهار حتما ببین اریرانگ رو چون با توجه به تجربیاتم تکرار این هفته رو هفته بعد نشون میده

به دستم رسییییییید

نگینsj پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 00:34

مممررررسسسسیییی عزیزم
هه خوشم میاد همه هم دردن......منم از اریرانگ متنفرممممممبه همون دلایلوالا بوخودا.......اون مجری دختره و پسره هستن با هم خبر میگن.....اصن الرژی دارم بهشون

خواهش میکنم گلم
وای وای نگو ... کلا به برنامه های کی پاپیش آلرژی دارم :|||||
یه گروه قوزمیتو میارن میشونن اونجا بعد دریغ از یه خبر از سوجو :|||||

simin چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 23:19

vayyyyyy eshgham mer30 daste golet dard nako .donghe eyne mahieeeee .

خواهش میکنم گلم

tarane چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 22:23

اخه دونی با این موهای خرگوشی چقدر ملوس شده.گوگولی ناز.
هیوکی هم روز به روز جذاب تر می شه.
مرسییییییی عالی بود عزیزم.

هردوتاشونن جذابن لعنتیا ... آدممو گیج میکنن
خواهش میکنم گلم

*marziyeh* چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 22:04

من هنوز درحالتتتتتتتتتتتت کما بعد دیدن موهای موشی بسته ی اینام.

تا بعددددددددددددددددددددد

مرضیهههههههههههه ...
خیلی بهمون فشار وارد شد خدایی :||||

sheyda چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 21:31

آی گفتی از دست شبکه آریرانگ
این برنامه کی پخش شده حداقل تکرارش رو ببینیم
مرسی عزیزم

هعییی، آریرانگ :|||||||
توی ایونهه فن کلاب برای دانلود گذاشتن ^^
دستشون ندرده ^^
خواهش میکنم گلم

sunshine چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 19:54

دقیقا منم به همین دلیل از اریرانگ متنفرم...هر روز ببینیش دریغ از یه اونهه یا یه خبر از سوجو هیچییییییییییی فقط این گروه جدید مزخرافو رو میذاره که رو اعصابن...
ولی کافیه یه برنامه شو از دست بدی اون وقته که میبینی پخش مستقیم از خوابگاه سوجو بوده...والا
الان که این عکسو از اونهه از آریرانگ دیدم دلم میخواد سرمو بکوبم تو دیوار...

واییییییییییی
منم این عکسو دیدم حس مرگ بهم دست داددددددددددد ...
تصمیم گرفتم کمر همت ببندم برم مقر این آریرانگو بترکونم ...
اهههههههههههه ...
خدایااااااااااااا ...
بخدا نمیدونی این هفته ای که روزی که آلبوم منتشر شد پای آریرانگ کور شدم! ولی هیچی به هیچی :||||
فقط این گروههای لوسه ننره خنک رو میذارره ...
وای چقد دلم پر بود ازش :||||||

yeganeh چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 19:53 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

هی منتظرم میل بزنی نزدی
آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اشکال نداره احتمالا سرت شلوغه
درک میکنم

وای یگانه جونمممممم ...
بخدا تو فکرتم ...
ببخشید تو رو خدا ...

انقد اوضاعم بهم ریخته ...

میلم باز نمیشه ...
الان میام تو وبت برات نظر میارم عشقم

yeganeh چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 19:52 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

تو اون عکسه که دونگهه موهاشو دوگوشی بسته خیلی گوگول شده
من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگ
ممنون عزیزم
عالی بود
عه سلام یادم رفت
سللللللللللللللاااااااااااااااااااااااااااممممممممممم

خرگوشکمونههههههههه ...
فداششمممممممممم ...
هردوتایی موهاشونو گوگولی کردنننننننننن ...
دو تا عسللللللل ...

baran_EUnHaE چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 19:25 http://ourbluesky15.blogsky.com/

عالی بود سمممم عاللللی بود ...
وووووی فن عارت رو بخورممممممم الهییییییییییی ...

چقد نفسن بارراننننننن ...
فن آرتو دیدیییی ^^
عسیسنننننننننن ^^
مردم من :|||||
موهای دونگهه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد