دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

شب نشینی (gif)


سلام...


متچکرم از بارونم که شب نشینی رو انداخت رو کول من...ما نیز روح دویلی کیوهیون رو قرض گرفته گفتیم بیایم پیش شوما


بعله...به دستور بارونی ما شیرجه زدیم درفولدر گیفهایمان...و جا داره بگم عااااخخخخخ....گردنم باز از یاداوریش گرفت....بعد از بیرون اومدن از فولدر اینطوری بودم

با من و روح دویل عزیزم همراه باشین...که از سرباز اینده و کاپلشو دوستانشون چند گیف ببینین...



  


حقیقتش اول خواستم روح دویلی استادو قرض بگیرم

ولی خیلی بی اعصاب بود پشیمون شدم







عمیقا میگم...
خدا بکشه منو از دست تو...


قشنگ روباه و خرگوشناااا
پوزخندش تو قلب و روحممممم
مظلومیت اون یکی چی میگه...




-_____-
درمورد گیف پایین اصلا نباید حرف زد که..
باید مثل من رفت سمت قبر همیشگی



پویینگ پویینگ مین به کنار
صوبتی ندارم درموردش
ریکشن وونی رو چه کنم....



هیچ وقت ازحس من درمورد
هیونا شدنش نپرسین...
گردنم باز گرفت....
عااخخخخ





بیا...
هیونا شدن مینو گذاشتم خود کیو اومد..



من همین الان یهویی:|
موقع انتخاب کردن گیف



لازم بگم من پرپر این دوتا
یا خودتون درجریانین



عاقااااا
من هیوکمین دوچ دارم...
خیلی دلبرن کنار هم...
ایونهه شپیرا



.
.
.
و من هنوز موندم چطوری با دوره کردن گیفام هنوز زنده ام


.
.
.
برم روح دویل کیوهیونو تحویلش بدم
لازم داره انگار

نظرات 16 + ارسال نظر
مریمDevil یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 19:17 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

منم چشمام مث کره ای هاس یه چیزی تومایه های هیچول...
آره دیگه من همزادتم
تومیشی اونیم من الان 16سال و8ماه و2روزمه احتمال زیاد مکنه تون باشم
خدایی ازدیدن این همه شباهت خودم بااون عکس کفففففففففففف کردم حتی به مامانمم نشون دادم اونم کفففففففففف کرد
تاحالاکسی شبیه خودم ندیدم واسه همین انقد ذوق دارم خخخخخخ

عزیزممم...چه چشایی پس...
اینستا هستی؟؟..اونجا هست قیافم...
خخخخ...ما کلی مکنه داریم...همزاد مکنه من چوطوری....واوووو
خخخ

مریمDevil یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 16:14 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

واااااااااااااای شهرزاد
ببخشیداول سلام
انقدذوق دارم سلام یادم رفت
شهرزاداون عکست توپست مامی یعنی کپ منه بدجور
اصلا خیلی شبیه اون عکسم
اگ اون عکس شکل توعه بایدبگم منوتودوقلوییم
دوتامونم که گیمریم چه شود
خخخخخخخخخخ حال کن همزادتوپیداکردی
راستی چندسالته اونی هستی یادونسنگ؟؟

سلام عزیز دلم...
والله..خیلیا به من میگن شبیه کره اییام...سرچالش چشم خودتو بیانست من چشم خودمو مین وگذاشتم همه گفتن عین همه:|بماند که جر خوردم سرشاااا...الانم بقیه میگن شبیه این عکسه ام...
خخخ جدییی؟؟؟؟؟؟شبیهیییی؟؟؟؟نکونه دوقلوعیممم...
به به..چطوری همزاددددد
من ...تا یه مال دیگه 22 سالم میشه...خب حالا چیم؟؟دونسنگ یا اونی

K شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 23:04

هیچول اعصاب نداره ها!!!
یعنی کیو واقعا شانس آورده که وقتی اون حرکات مکش مرگ من رو میرفته من کنارش نبودم وگرنه نمیدونم چطوری باید خودمو کنترل میکردم که لپاش رو گاز نگیرم!!!
میدونم خیلی منحرفم!! فقط من و خدای خودم میدونیم الان چی توی ذهنم میگذره!!!

استاد بی اعصاب بودن...طلفی ان تل...
واقعا جا داره بگم اگه من بودمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم... عااااخ....
من یه ورم گیمره..انحراف نشونت بدمممم...ببینی هم دردیم

مریمdevil جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 21:51 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی عالی بود شهرزاد
تو گیمری؟
جویری؟
هرچی هستی خیلی کارت درسته عجقم
روح دویلی کیو بکار خودش ک هیچ بکارخیلیا میاد
گیفات عالی بود بازم ازشون بزار برامون
از کیو هم بیشتربزار
دمت گرم عالی بود
بیگ لاااااااایک
عیدتم مبارک

بعلهههههه...تازه فهمیدی؟!:| این همه تو فنکلاب و از اول عاشقم شو گفتم که..یه ورم مملو از روح دویلی کیوعه..اون ورم مملو از کیوتهای صورتی...جویری هستم 137 اتیشه...
فدااااا.....اصلا یه روح رویلیه..اخ به کار میاد...مخصوصا پوزخندش...
چشممممم...از کیو هم میذارم پدر ملت دربیاد...
فداتتت
عید تو هم مبارک

yeganeh جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 18:57 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

زبانم عاجز است
من الان یهویی

من با روح دولی کیو

shamim جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 15:07

Sale no mobarak

سال نو توهم مبارک گلم

shadi جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 11:12 http://superkyumin137.mihanblog.com/

وایییییییی عالی بود
بزار راجع به هیونا شدن مین حرفی نزنیم
بوووووووووووووس تف تفییییییییییییییی

مرسییییییییییییییی
هیسسس..اصلا حرف نزن...گردنم تازه خوب شده
فداییی

kayla جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 10:35

من محو افق:l

فقط خدا کنه قبل از سال تحویل از افق بتونم بیام بیرون:ll

دستت مرسییییییییییییی

تو افق کی سال تحویل شد؟؟
میتونییی

قربونت

sss501 جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 09:59 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام شهرزاد جون
پیشاپیش عید و سال نوت مبارک
سال خوش و.پرباری داشته باشی ایشالله..
مرسی نخسته

سلام گلم...فداتتتت
همچنین

sunshine جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 09:29

شهرزاد میزاری دم عیدی ما یکم در آرامش باشیم یانه؟؟؟
خب من همین طوری داره پلک چشم میپره با دیدن اینا...

من هر جا مینی داره ایگیو بازی در میاره اول حواسم به ریکشن وونیه..خدایی اصن عکس العمل نشون میده مرررررررگ...
هیونا شدنشو نگو که از خود هیونا جیگر تر تر شده...فک کنم به مینی حسودی کنه
وااااااااااای من این گیفه رو تا حالا ندیده بودم اونجا مارلین مونرو شده با کیو ...من پودرررررررررررر شدم...چقدر همه ی بچه ها به مینی ور رفتن تو اون کنسرت که لباس سفیده رو پوشیده بود...مخصوصا وونی و هائه...
اصن بذار هیوکمینو نگم...من اولا که الف شده بودم این زوج اولم بود آخه خیلی جا ها با هم بودن
و در اخر یه سوال این که این لباس دخترونا رو پوشیده و انقده خوشگل شده و چه طوری تضمین میکنن از سربازی بین اون همه پسر سالم بر گرده؟؟؟؟خو میخورن خرگوشمونو که
البته خرگوشمون رزمی کاره ولی دفع خطر احتمالی واجب است...
خداییش گیف های کیو همشون خیلی باحالن اصن روح آدم شاد میشه با دیدنش دیگه اون خرگوشه هم کناش باشه که هیچی دیگه...
مررررررررررسی شهرزاد جونیییییییی

عاخخخخخ...به من چه..تمام گیف ها از زیر نظر روح دویل اعظم گذشت...
ریکشنای کیو رو دیده این موقع..چشاشو میبنده میخنده...اصلا نمیتونه ببینههه...وونی که عاشقشم یه جوری ریکشن میره من بدتر پس میوفتم..من جای هیونا بودم اعتماد بنفسمو از دست میداد وقتی ناز وعشوه های مینو میدیدم...
عاخ ندیدییییی...مرگنااا...یه گیف بود گم شده...کیو سیم گار میزنه بعد دهن همه یه سیب میذاشت..به مین رسید گاز شد بعد برگردوند مین از همون قسمت گاز زد..عاااخخخهمه بهش ور رفتناااا
هیوکمین قدیمی ترین دوستان دیگه.ازفنچولی تا بزگسالی..
عاخ عاخ...الان میره تو پادگان..همه میگن تو همونی...واه واه...ارههه ولی شب تو خواب بریزن سرش چی....هاهاها
من مرگ...
قربونتتتتتتتتتت

bita جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 04:23

من فدای روی دویلی کیو
من جدیدا خیلی عاشق کیو شدم
کجای دلم بذارم حالا من؟

عاخ منم فداش..اینقدر روح خوبیه...اصلا عاشقشم..
من..نذار بگم حس اول به مین و کیو مخصوصا چی بود..الان دارم فداشون میشم...این پسر...محشرههه..من فدای دلش

raha جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 01:14

اوه خداااا چه پست نفس گیررررری بود

دمممم...بازدممممم...
دمممم...بازدمممم

sogand جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 00:23

وای چه گفایی خیلی باحال بودنمرسی جیگر

فدات گلم

bluemoon جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 00:21

وااای چقده خندیدم روحم شاد شد نصفه شبی
دستت درد نکنه عزیزم

همیشه به خندهههههه
قربونت

baran_EUnHaE پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 23:25 http://ourbluesky15.blogsky.com/

واااااااااااااااااااااااااااااای
عععععععععععععععععر
شهرزاد
بارون
پاره
پاره
پاره
پاره
پارره
شد ....

صداش عومد ؟!‌
صداش میاد ؟!
صداشو دارید !؟‌
علو !؟‌
عااااااااااااالی بود

:||||
ارههه...
صداش در همه جا گسترانیده شد....
باراااان....
نخ سوزن بدمممممممممممممممممممم؟؟؟

قربونتتتتتتتتتتت

sis.darling پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 22:52

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد