دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

150319 official MnetM!countdoen with D&E

پست ویرایش شد ... عکس های جدید در اخر پست عضافه شد :|





درود و صد بدرود

خوبین عایا !؟

سرخوش؟؟!

خجسته روزگار !؟ایام به کام و اوقات شیرین ؟!

خب خدا رو شکر ...


این عکسا عسل بووووود دلم نیومد عاپشون نکننم براتون ...

بیستا عکس دارم با چشم و روح و روان عادم بازی میکنه

برای دیدن عدامه اش لدفن عدامه ی مطلب ...


h4STo


 



 


WsNWI


kJdyU


ztAU1


عکس نی که ... قرص برنجه:|


GiJ4q


dnNSL


دقتشووووووووو ... :|


75muA


OWDuh


من صوبتی ندارم :|


7C1I4


در قبال عکس های زیر من فقط :|


ne6wm


66Zh1


دختره بیش از حد پاشو عاورده بالا:|


2kx44


45TvC


a0wIE


:|


SWzWd


:|‌‌ :|

ZpuMR


=|


x4tC7


Gnf0p


KbvMO


:||



3ZOdC




من سخنی ندارم کلا :|


Hbgaf


Mffxb


5 سالشه فقططط پنج ساللللللللل ... :|


FWt8b


0SdH2


0LReV


dBW00


Zn4Vv


x3tPG


GbGTy


rwmql


gNK9J


AeRBb


xeb24


zQppI



نظرات 18 + ارسال نظر
k یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 16:42

من تو کف دوتا چیز موندم ، یکی موهاشون ... عاقا من دوسالگیم هم اینجوری موهامو نمی بستم !!! نه این که زشت باشه ها ولی واقعا دلم میخواد بدونم هدفشون از بستن موهاشون به این حالت چی بوده؟؟
دومیش اون میکروفنه!!! شبیه بستنیه !!! از نوع سیاهش!!!

وووی منم موهامو اینطوری نمیبستم اصصصصصصصصصلا
.ولی این موجود رو با این مدل مو فقططططططط باس خورد :|

bita یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 02:18

من فدای مهای هائه و هیوک...هیوکم بچه شده ها....هائه کلا شخصیت هیوکو برده زیر سوال

عاشقشونمممممم

sss501 شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 05:39 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام عزیز خودم
عیدت مبارک
واو چ عکسای عسلییی...
والله منم دیگه صوبتی ندارم... جز اینکه جدا 5سالشه 5سآاآل... آجبش هم ب فداش .. عسلک آجیییی
بسی مرسی سال نوت مبارک

عکسسسسسسسس نیست که با روح و روان عادم باااااازی میکنه ..
وااااااقعا کوچلوعه 5 سالشه :|
سال نوی شما هم مبارک

سوگند شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 04:45

وای خدا هلاکشونمممممممم
من یه صحبتی با هیوک دارم :ا :ا :ا :ا
ای بابا خو من هرچی شلوار برا تو میخرم میری میشینی با هائه پاره پورش میکنی
خو مگه من رو گنج نشستم
مرسییییییییییییی عشقم

کشششششششته مرده دارننننننننن ....
این شلوار این دفعه ایش واقعا خعلی پاره بود :|‌
خواهشااااااااات ممتد

Eunhaegin/Newonkyu شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 01:47

من مررررررررگ
مرسییییییییییییییى

خواهش میکنم گلمممممم

atousa شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 00:44

سیانورههههههههه
قیافشونوووووو
ماااادرررررر
یا امام هشتمممممم

یا خداااااااا ...

*marziyeh* جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 22:57

من تازه او مدم باراااااااااااااااااان.
خوبی خوشی؟؟؟؟
آها سلام و درود چطوری؟

خیلییییییییییییییییییی باحالن.
خیلییییییییییییییییییی موشن.
بخورمشوووووووووووووووووووون.
من و خواهرم از وقتی اینو دیدم هی بهم نگاه میکنیم میگیم چوگی چوگی چوگی وا!!!!

از دست رفته ایم کلا!!!

خیلییییییییییی تشکر.

ووووی خوش عووومدی ...
اینا رو ببیییییییین ... بخورمشون الهیییییی ...
چوکی چوکی واااااااااوااااااا ...
خواهشات گلم

مریمdevil جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 21:45 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

وای موهاشونو چقد بانمک شدن
شلوار هیوک چرا همچینه انگار10بارزمین خورده

وووووووی ادم میخواد بخوردشوننن ...
شلوار هیوک هم که :|

sheyda جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 21:24

آخه این چه شلواری ایونهه میپوشن
موهاشون رو چه خوشگل بستن
مرسی عزیزم

باورت میشه انقدر توجهم به موهاشون بود اصلا متوجه شلواراشون نشدم :|

sakura جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 21:17

به چطوری بارانی جونم..میبینم فعالی امروز....خخخ
ووووویییییی اینا چرا موهاشونو این ریختی کردن....لباساشونو....یه گاز فقط یه گاز کوچولو....0_0
o-<-<
فقط یه گاز یه گاز کوچولو....

عاره باو سرم خورده به دری تخته ای چیزی فک کنم :|
نع ...

رها جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 20:49

من مرررررررررررررررررررررگ ینی
خیییلی عکسای مرررگی میباشن

عاره لامصصصبا ...

دانی جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 20:07

ما الان مسافرتیم دقیق نمیدونم افق کدوم وریه برم یه نگا بندازم...
فدای هیوک که شلواراش عین لبخنداش آدمو به خنده میندازه! خخخخخخخ
ممنون

شما روبه قبله بشو اوکی میشه :|

Atiyehghm جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 19:11

وااااااااای ینی من هلاک این موهای اینام عین دختر بچه های چهار ساله دوتا جیزقول بستن اون باللاااااااا وای مال هیوک خیلی خوبه دلم میخواد لپشو بکشم!!!!!
بازگشت همه به سوی خداست برای من از این حلوا لای بیسکویتا بدین لامصب خیلی خوبهههههههه❤️❤️❤️❤️❤️❤️
مرسی بارانی خسته نباشی!!!!
عیدتمممممم یه عالمممممممه مبارک!

وووی کشته شدم ها ...
مال من پاستیل رو بصورت شاباش بپاچید روی قبرم دور هم بخندیم |:
عید تو هم مفاااااللللللک

yeganeh جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 18:58 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

زبانم عاجز است:|
موهاشونو
من الان این شکلیم

مال مننم :|

محدثه جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 18:57

عاغا من خیلی دنبال اجرایی بودم که هیوک وسطش افتاد..اما پیدا نشد...تو داریش باران؟؟

اره عزیزم دارم میذارمش براتون

sogand جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 18:17

وای جیگرشونو بیشرفاراستی اسمه این اهنگشون چیه من کلا فیشیم هرچی فکر کردم یادم نیومد

can you feel it
قربونشون هم برم منننن

negin جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 17:11

وای باران دونگهه چخده جیگر شده!
با اون دایره بنفش خیلی حال کردم!
چرا یکی از موهای دونگهه مواج شده؟!
نکنه هیوک موهای دونگهه رو خرگوشی کرده؟ وقت نداشته زده یکی از موهاشو اونطوری کرده!
واییییییی خیلی خوشگله این خرگوش ماهی
مرسی رفیق گلم، سال نوت پیشاپیش مبرک باشه

کششششششته ما رووووووو ...
خخخخ حال کردی ؟! :))
اونو برای کشتن دادن ما مواج کرده :| زلف یارو ... :|
خواهش میکنم گلللللللم

simin جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 16:38

vaaaaaay azizaaaaam mersiiiiiii .daste golet dard nakoneeee aliiiiii bod.vay khodaaaa mn asheghe in mahiiiiam.eshgheeeeee.shabi bachehaan

خواهش میکنممممم گللللللللم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد