دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

KRY news

درودی دیگر ... :|

امروز چقدر من در خدمتتون هستما:|
حال کنید همچین ادمین توپی دارید ...


در خدمتتون هستیم با آپدیت عکس های 150320 سوکیرا با ریووک جان

عکس های کیو بعد از موزیکال

و آپ ویبوی یسونگ بزرگ ...


لدفن عدامه ی مطلب رو از دست ندید ...


اینم اپ اینستاگرام ارباب لی دونگهه :|

برای ختمم پاستیل و قیمه بدین لدفن :‌


qKo3r


عدامه ی مطلب :‌


عدامه ی مطلب لدفن :‌


 

 

yesung weibo update 15320


عستاد عبراز دلتنگی کردن


ILGCy


cvW0G




کیو پس از موزیکال رابین هود 150319


بچم چه خسته است ...


CzF1L


6URj8


npGqL


PnPOl


yVGqx


Sakev



آپدیت KTR 150320


JhbMT


دختره هم لباسش زیادی کوتاهه ها :|


Z7Stq


عکاس باس زرنگ باش ... دمش گرم ... قاب دوربین رو تنظیم کرد :|


LP76g


ایننننننن خوووووووووبه ... پوشش بیسسسسسست ... 


br36U

نظرات 11 + ارسال نظر
سوگند شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 14:38

آره ممنوعه باید حتما بری ببینی
میخوام برم ببینم
من عاشق موزیکالم

:((((

sss501 شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 05:43 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

به بهههه هزار ماشالللله چ زنداداش فعالییی.. هوررررا
ای جآآننن... ارباب لی دونگههه...
سال نو و عیدت مبارک
مرسی نخسته.....

می بینی چه اپدیت هایئی میکنننهههههههه ...
سلامت باشی گلللللم

سوگند شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 04:48

میخوام موزیکالای کیو رو ببینم

من تا حالا ندیدم جائی برای دانلود باشه حتی فن کم هم ازش ندیدم ... فیلم برداری از موزیکال ممنوعه !؟

ندا شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 00:47

..

atousa شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 00:45

عاغااااا سهون:|
اصن حس خوبی ندارم بش:|
اون دوسته عزیز میخواد اونم نپوشه کلا:|
زیادی گرمشه:|
مرسییی عزیزممم

منم :|‌
بیا صداشو درنیاریم :|
وااای اون که منو کلافه کرد با ایو لباسش :|||
خواهش میکنم عزیزم

*marziyeh* جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 23:01

من یسووووووووووووونگ میخوااااااااااااااااام!!!!!!!

مرسییییییییییییییییییی

هعی ... :(

مریمdevil جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 21:43 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

ایوووووووووووووووووووووووووول عالی بود
آخ کیو حسابی خسته شده

اره بچم :(

دانی جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 20:12

دلم برا یسونگ تنگ شده....دقیقا حالا که داره میاد! خخخخخ
وای بارانی تو گفتی لباسش کوتاس من اصن داشتم دنبال لباسش میگشتم!!!
یکی به دختره بگه مگه کنار دریاس عزیز من آخه؟

والا بچم انقدر از خودش همه ور عکس به عمل عاورد ول داد اصلا فرصت نداد دلمون واسش تنگ بشه ... قربونش برررررممممم من ...
اون دختره هم که :|||
نمیدونم والا ... خو به حای اون عاستین بلند یه شلوارکی چیزی میکردی تو پر و پاچه ات ... والا :|

yeganeh جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 18:59 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

من ک هیچی نفهمیدم
زبانم هنوز از گفتن عاجز است:|||||||||||||

عه :|
چرا خو!؟

sogand جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 18:19

دلم یسونگ میخواد کی این سربازی لعنتی تموم میشه فکر کن یسونگ میاد مینی و شین باید برن

چهل و خرده ای دیگه تمومه باو .. چه زود گذشتااا ...

Annie جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 17:41

میگم مگه کره هم عیده؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه نه پس چرا کیو اینقد جوش زدهههههههه
فک کنم مث ما آجیل وشیرینی زیاد خوردههههه

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چه ربطی به عید داره خو!؟
کیو خوش پوستش خوب نیست زیاد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد