دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

super junior update در تاریخ 150320


عصن روم نمیشه دوباره درود بدم :|‌

خو به من چه !؟

عمروز فعال شدم خو ... بده مگه !؟

بخلم کنید از بس ادمینتون فعاله ...

به عفتخارم دست و جیغ و حوووووورررررررررا ...


تازه پست عید هنوز موووووووونده ... عمشب میخوام خودمو شرحه شرحه کنم فکر کنم :|


خب این پست از اون دست پست ها هست که هر چند شب یکبار داریم

اپدیت های پسرا و هر کسی که با پسرا داشته رو پوشش خواهیم داد

و یه نکته اینکه خواستم خاطر نشان کنم اینه که ما سعی میکنیم خبر هائی رو پوشش بدیم که توی وبلاگ های دیگه کمتر منعکس میشه . 

بعله ... همچین ادمین هائی دارید شماها ...

دست و جیییییغ و حورا .. تولده عید شما مبارک :|


خب برای دیدن عاپدیت های لدفن برید عدامه ی مدلب :|


با لایکات و کامنتات خود ما رو عنگیزه مند کنید ...

دنیای عابی به سلامت خانواده عندیشه میکند =| شاید هم نمیکند :| من درجریان نیستم ...


عدامه ی مدلب لدفن ...


 

 


jay_heart ig update with heechul


l0rXN


همونی که اسمشو اون بالا اوردم اینبار با اونهه :|

JXtPR


jwc11244 ig update with ryewook


والا من دیگه مطلع نیستم این خانومی که عنتهای عسمش دبلیو سی داره کدوم از این دوستان هستند :| شماره هم داره


از بالا خبر رسید این خانوم خواهر شیوون هستند سمت راست عکس ..

یا ابرفرض ... حالا که دقت میکنم چققققققدر شبیه شیوووووونه ...

چرا من ندیده بودمش ؟!

چرا نشناختمششششششششش ؟!‌

واااای چقدر یهو دوستش دارم :|


tXqxJ


آپدیت یه بنده خدائی با کانگین و کیو :|


29V0m


بنده ی خدا دیدن براش خیلی سخته حس میکنم :|


lvy5r


kangin ig update


ینی من عاششششق این کلاهشماااا


R0IUp


zhowmi ig update :


هنرمنده قربونش برم من


Qk6jy


http://s1.img7.ir/0NZ19.jpg


09X7w


heechul ig update


شیرین کاری عساتید


95cps


عم وی جدید این گروهه رو دیدید ؟!

خعلی دوسش داشتم :|


N1epm


gunhee ig update with heechul


عاپدیت عستاد گونهی که خب خدمت حضورتون شانس هستند ایشون همراه هیچول :|


F6IxH



نظرات 12 + ارسال نظر
bita یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 02:34

هروقت وقت کردی اگه اشکالی نداره میشه عکس خواهر برادراشونو بذاری؟

چشم گلم

*marziyeh* شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 15:01

من عاشق خواهر برادرای ایناااام.
خیلی خوبن!!!

سورا و هیوک کپی شدن!
ولی هیچول و هی جین مثل هم نیستن! هیچول خوشگلتره
اما خیلی مهربونه هی جین!
آرا و کیو هم بهم نرفتن :)

داداش سونگمین هم خیلی گوگوله ولی ورژنش مردونه تر از مینی ماست.

و هیونگ گل بلبل خودم دونگهواااااااا
اینقدر می بینمش حس خوب دارم.
به نظرم مثل کوه می مونه.
از اونا که خیال آدم تخت میشه.

تو هم این حسو داری باران وقتی دونگهوا رو میبینم هم انگار مثل دونگهه است هم نیست.
هی فقط نگاش میکنم!

خواره لیتوک و برادر یسونگ فقط یه عکس دیدم ازشون

اماااااااااااااا جی وون.
اصن از قیافه اش خانومی میباره.
قشنگ مثل این دختر های خانواده های پولداره که خیلی متواضع و آرومه.
واقعا تربیت خانواده چوی حرف نداره.
خیلیییییییییییی هم ملوسه.
انگار که شیوون دختر باشه

بعد یه سری بررسی های دیگه هم کردم من!
قیافه کامل به مامانشون رفتن به جز خنده هاشون.
یعنی شیوون این لبخند ها رو می زنه؟!
مثل باباشه!
گذاشتم بغل هم مقایسه کردما!
تازگی ها هم دیدم که جی وون هم مثل شیوون لبخند میزنه.
پس اینم به باباش رفته!

اون عکسه که شیوون و باباش با همن!
پتشون کلیسا هست چیه صلیب داره!
به اون دقت کن.
خنده بابای شیوون و خودش!!!

اوووووووووووه جدی خل شدم رفت

وااااى دونگهوا نگاهش واااقعا شبیه دونگهه است
ارا خواهر کیو اززز بس عمل داره اصن شبیه کیو نشده خب =|
ولى خواهر شیوون ماااه خداعى ... دوسش دارم ..

مى دونى کلا من خانواده هاشونو از ته دل دوست دارم
عاشق خانواده یسونگم خعلى گرمن
خانواده هیوک خععلى مهربونن دوسشووون داارمممم

sss501 شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 05:46 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

هوووورا زندادتش بسی فعال
مجدد عیدت.مبارک عزیزم سال خوش و پرباری داشته باشی
مرررسی نخسته

دیگه دیگه :))
سلاااااامت باشی عزیزممممم

سوگند شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 04:53

بغللللللللللللللللللللللللللللللللل
جیغ و دست و هورااااااااااااااااااااااااااااا
اینا واسه تو بود باران
هیچول نگو طلا بگو عاشقشم
رفته عروسی مردم آبروریزی :ا :ا :ا :ا :ا
گونهی
مرسییییییییی عزیزم

بخخخخخخخخخخخخخخل دست دست دست دست
هیچول که کششششششته ما رو ...
خخخخ عروسی خواهرشه باو :)))
خواهش میشه گلم

*marziyeh* شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 02:27

سال نو مبارک بارانی.
دیگه الان پشاپیش نیست.
بوس تف تفی رو لپات

خب فلسفه عدد ها رو نمیدونم ولی بقیه اش اولین حرفای اسم خودشه دیگه.

ji won choi

آره آره من شناختمش ...
میدونی من یه چندتا عکس ازش وقتی کوچولو تر بود دیده بودم دوستش دارم ...
وااااااقعا خعلی شبیه شیوون .. هرچی آرا ( خواهر کیو ) اصصصصلا شبیه کیو نیست این یکی واقعا شبیهشه ... کلا من علاقه ی خاصی به خواهر و برادرای پسرا دارم ... ووووووی اون داداش یسونگ رو که دیگه نگو :)))
دونگهوا ♥
وووووی سورا ... ♥♥
خواهر لیتوک هم خعلی خانوم با ادبیه ... داداش سونگمین هم خعلی الفا رو دوست داره ♥ وووی من چقدر دوستشون دارم

atousa شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 00:49

عاخه تو قیافه ی هیچولووووووووو..
مگه چقد یه مدل مو میتونه به یه نفر بیاااااد؟
برم بمیرم من الااااان؟!
وای این دوتا منو کشتن امروووز..
ژومیییی
کانگییین
گونهی:|||
بازم مرسییی باروون

وااااالااااا کشته ما رو با این تیپاششششش ...
گونهی=|
خواهش میکنم گلم

*marziyeh* جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 23:12

من اون خانومه دبلیو سی رو میشناسم.
دست راستیه است.
جی وون هستش دیگه، خواهر شیوون.
من جز فالویینگ هام دارمش.
خعلییییییییییییی شکل شیوونه!

فقط نمیدونم بجای اینکه یه عکس از بچه اش آپ کنه چرا هی این بوگشی بی ریخت رو عاپ میکنه!!!

واااااااااااااققققققققعااااااااااااااااااااااااااااااااااا !؟؟!؟!!؟!
چرا من نمیشناختمششششششششش؟!؟!؟
خب این چه اسم اکانتیه که برای خودش گذاشته خب؟!

مریمdevil جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 21:41 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

عالی بود اونی عیدتم مبارک عزیزم الهی امسال سال موفیقیت تو وهمه ی بچه های دنیای آبی باشه ایشالله

مرسی گلللللللم مرسی عزیزم انشالله که سال خوبی داشته باشید

simin جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 21:33

mersiiiiiii eshgham .mamnon az inke hamishe befekre maieeeeeee

قربونت برم منننننننن گلللللم

sakura جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 21:21

وووشششش هیچولم...چه ناز و آقا...خدایی تو اون جمع دخترا از همشون خوشملتره...
گونهی دیگه از سوجوییا داره معروفتر میشه
ولی من دوستیشونو دوس دارم...

وااااااقعاااااااااا ...
گونهی ادم معروفیه باو ... با کمپانیای خارجی قرارداد داره کله گنده است :))

negin جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 20:58

عکس اخری،دختره خاهر هیچوله! شب عروسیش بود!
خودش از خاهرش خوشگلتره!
مرسی جیگوری!

عاره هه جینه ... وای انقدر دوستش داررررررم ...
خواهش میکنم گلم

رها جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 20:34

خیییلی باحال بودن عکسا مخصوصا اون بنده خداهه ک گفتی منم فک میکنم دیدن باید براش سخت باشه
این دختر دبیلیو سیه طرفداره؟
مررسی بابت عکسا
بلههه دیگه ادمین فعاالیه که دارررییم ب افتخااارت دست و جیییغ هوورررااا

خخخخ عاره بنده ی خدا ... عاخه ببین با چه تلاشی چشم هاشو باز نگه داشته :|
والا من درجریان اون دبلیو سی نیستم ... عسم میذارن واسه عکانتشون عاخه ؟!
قربونننننننننننننننتتتتتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد