دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

.... عیدتون مبااااااررررررک ...


روم به دیوار اصلا .. :|

درود بدم دوباره !؟

عصلا روم نمیشه :|


عومدم عید تبریک ول کنم خب .. :|

سفره هفت سینمون هم چیدم علان دارم کن یو فیل عیت گوش میدم بشکن میزنم و تایپ میکنم ... واقعا کار سختیه .. تازه هرازگاهی عنگشاتنم را به مثابه ی گوش های خرگوش بالا عاورده دو سمت سرم قرار داده و حرکات موزون رو سعی میکنم شبیه ایونهه در بیارم ولی خو اصلا شبیه نیست :| نمیدونم چرا ماله من بجای خرگوش شبیه یه حیوون دیگه میشه =|


از بحث عصلی دور نشیم ...چوکی چوکی واواووای .. :|

روانپزشکم هم اینجا هست سلام داره خدمتتون تخم مرغ دادیم دستش داره رنگ میکنه سرگرم شده طفلی

برای تبرریک سلسله فن عارت عاماده کردم واستون برید حالشو ببرید

اخر پستم یه ذره حرف زدم ... عگر از حوصلتون خارج نبود حتما حتما حتما بخونید ...


برای ورود به مراسم لدفن انگشت شصت محبت خود رابر روی گزینه ی عدامه مدلب فشردن کنید و هم پای ما به سلامت خانواده عندیشه کنید ... چوکی چوکی واواواو .. :|


این عکس رو هم همینطوری گذاشتم تابریم عدامه مدلب ... دونگهه شوخی نداره با کسی ... هیوک مااااله خودشه :|


AgoyO



 


در ابتدای عمر توجهتون رو جلب میکنم به یکسری عکس ...

عکس اول رو میذارم و فرار میکنم ...

:|

قربونش برم من خب :|


Qb5YG


قربونش برم من خببببببب علاقه اش به دمپاعیش ستودنیههههه ...

عاششششقشمااااا ...


o2M6i



شیرین کاری دوست داره =|


QN1gP



=|


lLpkb


:  |||


zAcRV


توجهتون رو جلب میکنم به یک سری سلسله فن عارت که شاید قبلا دیده باشید ولی من عاششششششقشششششششششممم بازم میذارم :|


مربوط به این عکسه :‌


bOXpX


در ابتدای عمر اینطوری کنار هم شانه به شانه ی هم در حال قدم زدن بودند


SVy6I


یهو اینطوری شد :|


wd1lF


هیوک متوجه نشد :|‌ماهی هستند عاخه :||


ZL1Wb


رفت :|


Atmtg


کماکان داره میره ... :|


eCq8y


تازه عستاد علانه که فهمیده

قشششششششنگ قیافه اش اینطوریه =>  :|


lrO5V


علت رو جویا میشه :|


M4ZHn


ا جاااااانممممممممممممممممممممممم ...


0JBrH



خو قربونش برممممممممم منننننننننننننننننننننننننننن ...


YCzUG



:|


توجهتون رو به عدامه ی فن عارت های جلب نوموعیده میکنم


عاشششششششششششقش اینمااا


2Kn9G


تخمه و نوشابه هم برای ختمم پخش کنید ...


z5uMQ



ناهار هم قیمه بدید ...


Y1nSO


شرحه شرحه شدم :|

دیگه در جریان وضعیت وخامت اوضاع حال شما دوستان نیستم ...

و به عنوان اخرین حرفای سال 1393

سال خوبی بود ...

هر روز خدا خوبه ... بالاخره زندگی بالا پائین داره ...

یه سال طولانی یه کلی اتفاق ... خیلی چیزا یاد گرفتیم .. خیلی کسا رو از دست دادیم ... خیلی لحظه ها عمیقا دلمون میخواست اون ادمی که پشت مانیتوره بیاد بیرون کنارمون بشینه و بگه : هیسسسسس ... چیزی نشده همه چی ارومه  .... ولی خب نشد

بعضی وقتا هم دلمون خواست خودمون از مانیتور رد بشیم و کنارشون روی استیج وقتی اولین بار بعداز کام بکشون برنده شدند و جام توی دستاشون بود و روی استیج بالا پائین میشدند بالا پائین بپریم ... باهاشون ذوق کنیم جیغ بزنیم ولی خب اینم نشد ...

بعضی وقتا دلمون خواست از مانیتور رد بشیم وقتی بغض کردند بریم دوتا بزنیم رو شونه هاش بگیم :‌هی تو حق نداری بغض کنی ... تو مرد زندگی منی ... میفهمی ؟! هرچی بشه من دوستت دارم ... ولی خب اینم نشد

بعضی وقتا دلمون خواست دستمونو مشت کنیم بکوبیم تو صورت کسائی که اذیتمون کردند ... ولی خب اینم نشد ..

ولی در عوضش یه دنیا دوست پیدا کردیم ...

اگر خندیدیم کنار هم بود و اگر بغض کردیم کنار هم اشک ریختیم ...

خدا رو شکر بخاطر همه ی لحظاهائی که توی این سال گذشت و کنارمون بود ..

امسال من دوستای زیادی پیدا کردم ...

تک تکتون برام با ارزش هستید ... اررزشتون انقدر زیاده که مطمئنا نمیتونید تصورش رو بکنید ... از ته دلم دوستون دارم

یه سال بزرگتر شدیم ... و همه چی فقط خاطره میشه ... چند سال دیگه که برمیگردیم به این روزا نگاه میکنیم دلمون یه ذره میلرزه یه لبخند کج میزنیم و اروم زیر لب میگیم :‌یادش بخیر ...

شایدم اصلا برای بعضیها خاطره نشیم ...امیدوارم جزو اون ادما باشم که هر ازگاهی یه یادش بخیر ته اسمم بیاد ...

سر سفره ی هفت سین اونجائی که دارن دعا میخونن منو دعا کنید ...

اگر یادتان بود و باران گرفت دعائی به حال بیابان کنید ...

به یاد تک تکتون هستم

خیلی حرف زدم ...

برای منو دوستام زیاد دعا کنید ...


عیدتون مبااااااارک

سال خوبی داشته باشید

لبتون خندون

به همه ی ارزوهای قشنگتون برسید .


نظرات 19 + ارسال نظر
bita یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 02:44

باران بغل
باران از ذهن من یکی که اصلا نمیری.من همه فیکاتو دان کردم تو یه پوشه گذاشتم اسمشم گذاشتم باران.تو فایل سوپرجونیور
عیدت خیلیییییییییییییییییییی مبارک
عکساتم خیلی ناز بود.نیشتم کاملا بازه

امیدوارم تا اخر همینطور بمونه ...
هر چند وقت یبار برگرد اتاق 288 رو بخون شاید همیشه توی ذهنت موندم
راستش رو بخوای من از فراموش شدن خیلی میترسم

negin شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 19:17

برایت یک بغل گندم دلی خشنود از مردم، برایت یک بغل مریم که مست از می شوی هر دم، برایت سفره ای ساده حلا ل و پاک و اماده، برایت یک بغل احساس دوبیتی های عطر یاس ،برایت هر چه خوبی هست ارزومندم
عیدت مبارک رفیق گلم
من تا همین الان خونه مامانبزرگم بودم تازه اومدم ببخشید دیر کردم
به مینی خیلی سیبیل میاد!
اخی دونگهه! چرا موی کیو رو میکشه!؟
خیلی خوشگل بودن رفیقم،دستت مرسی

yeganeh شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 16:18 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

Happy New Year
Thanks

♥♡

*marziyeh* شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 15:56

یااااااااااااا بارااااااااااااااااان.
تو هیچ وقت منو از دست نمیدی!!!!
اینو مطمئن باش.
من مثل سیریش هستم همیشه.
اگه نبودم یعنی اینکه من تو رو از دست دادم که نشده باشم!

هیچ وقت دیگه این حرفو نزن.
این فکرو نکن!

پس خودتو ندیدی.
خودت خیلیییییییییی بهتری.

ولییییییییییییییییییی و امااااااااااااااااااا
مشکوک شدی باران!

مگه چه تصمیماتی میخوای بگیری؟؟؟؟
که از این فکرا میکنی و از این حرفا میزنی؟

اعتراف کن!

نتررررس باو من کله خرم تصمیم پصمیم بلد نیستم که :|
ولى واقعنى از اون دسته ادماعى هستى که واااقعا برام مهمى
و نظرت توى هر داستانم برام قابل اتکاء هست
دووست دااارم

مریمdevil شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 15:40 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

من دعات میکنم اونی توهم مارودعاکن

مرسسسى گلممم ♡

sogand شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 10:18

ساله نو مبارک بارانم خیلی ناز بودن اینا عشقم ممنونم

عید تو هم مبارک عزیززززززززززم

ms.fishy شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 09:58 http://sjra78-love.blogfa.com

سلام
سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، و سرور ... که بهترین هفت سین زندگی است را برای باران جونم آرزومندم . . . سال نو مبارک
امیدوارم امسال سال خوبی برات باشه جونممممم

مرسی گلممممم .. انشالله سالی پر از خوش حالی و خو شبختی و عاقبت بخیری داشته باااشی ..

sss501 شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 05:59 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

به به بههههه چ پرکار و فعال ... هوررررا.. ماشالله
واو چ فن آرتای باحالی چ خوشجللل چ بانمک ای جان..
سال 93هم گذشت امیدوارم سال 94سالی پراز شادی و سلامتی و موفقیت و عشق و محبت و صفا و صمیمیت و خوشبختی و پر روزی و سرفرازی و پیروزی باشه برای همه ایرونیا همه الفا همه ایونهه شیپرا همه الفیشا ... و سوجو و ایونهه و داداش فیشی خودم.. و بویژه دوستا و آجیهام دراینجا و وبای دیگه سوجو.. و مخصوصا برای زنداداشای گلم..
شاد باشید
مرسی باران جون خسته نباشی
دست مریییزاد ... جدا دستت طلا...
بابت همه زحمتا و تلاشات تو سالی ک گذشت بسی بسیار ممنون سرفراز باشی عزیزم..

بعله بعله دیگه مائیم دیگه :))
منم یه سال پر از آرزوهای قشنگ قشنگ برات داااااااارم انشالله به هر چی میخوای برسی و همیشه کنار ما باشی ...

NiNi Fishi شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 05:22 http://eunhaeisthebest.mihanblog.com

فدااااات بارانی
عکسها محشر بودن
عیدت مبارک
ایشالا سال خیییلیییی خوبی داشته باشی و لبهات همیشه بخنده
ممنون گلی

قابل شما رو ندارره ...
مرسی گلللللللللم

سوگند شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 05:05

وای عزیزم فن آرتا عالییییییییییییی بودن
فداشوننننننننن
خوب خدارو شکر سال 93 هم تموم شد
سخت بود ولی گذشت
خوبی زمان اینه که میگذره خو
امیدوارم سال 94 یه سال عالییییییییییی برات باشه عزیزم
پر از لحظات خوشگل
پر از شادی و امید و پر از ایونهه
عاشقتم

قابل شما رو نداااااشت ...
اره اره انشالله سال 94 برای همه خوش یمن و خوب باشه
امیدوارم تو امسال به هرچی دلت میخواد برسی ...
ممنون بخاطر همه ی دعاهای خوبببت ...
خعلی دوستت دارم

مائده شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 04:45

سال نو شما مبارک باران جونم سال خیلی خیلی خوبی رو برات آرزو میکنم و صحبت هات همش راست بود کاش میشد هی

مرسی عزیزمممممم ...
کاش میشد ولی حالا هم که نشده اشکالی نداره ما ادمای حسرت خوردن نیست در عوضش کنار هم لبخند میزنیم :)

Milanna شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 01:51 http://cute-storu.mihanblog.com

باران باران باران باران باران
فن اررررررررررت من ذووووووووووووووووووووووووووووووووق =)
چقد اون باحال بووووووووووووود....هیوکی دیوونهههههههههههههه...
__________
بارانی عیدت مبارک...سال خوبی رو برات ارزو میکنم...
برای میمون و ماهی همینطووووووووووووور
و بقیه نیز هم 0__0

خخخخ فن عارت دوست دارررررررریییییییی؟!؟!
اوه پس از این به بعد بیشتر فن عارت میذارم ...
عید تو هم مبارک عزیزه دلمممممم ...
امیدوارم یه سال خوبو کنار هم داشته باشیم

atousa شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 01:03

عزیییزم چقد فن ارتا ناز بودنننن..
امسالم گذشت..هم خوب بود هم بدی داشت..به هر حال زندگی میگذره..
امیدوارم امسال سال خوبی باشه برات..
امیدوارم پر از شادی باشه کنار دوستا و خانوادت..
پر از خنده..
پر از دوست داشتن..دوست داشته شدن..
امیدوارم کسایی کنارت باشن ک قدرتو بدونن..
تو..خیلی خوبی بارون..خیلی زیاد..
تو این سال جدید مواظب خودت باش..
مواظب خوبیات باش..
مواظب سادگیت باش..
ادمای مثل تو خیلی کمن..
مواظب انسانیتت باش..
عیدت مبارک عزیزدلم..
کلییی عاشقم تو را!

قابل تورو نداشت عزییییییزم ...
انشالله سال خوبی برای هممون باشه ...
تو بهتری عزیزممممممممممم تو ماااااااهی ...
عید تو هم مبارک
امیدوارم امسال به هر چیزی که میخوای برسی و خدا کنار همه ی لحظه هات باشه
خاطرت خییییلی عزیزه براممممممممممم

ندا شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 00:51

سال نو مبااااااارک..
انشالله که سالی سرشار از شادی موفقیت لبخند و امید باشه برای همه دوستان..

وای ندا انقدر دوستت دارم که خدا میدونه ...
سال نوی تو هم مبارک عزیزمممم

Milanna جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 23:29 http://cute-storu.mihanblog.com

تقدیم با عشق =)
____________________________
_ هیوکییییییییییییییییی...
با صدای جیع فرا صوت همسرش چشمای سرخش را گشود و در حالی که پلکش میپرید زمزمه کرد:
_ چته هائه؟
هائه جیغ جیغ کنان نزد شوور خویش آمده و عربده را سر داد:
_ هیوکیییییییییییی.....پاشو عیدهههههههههههه
هیوکی(!) ( الکی مثلا خوابه :|) :
_ هین ؟
با صدای بلند تر :
_هیوکیییییییییییییییییییییی عیدههههههههههههههههههه
هیوک :
-_______-
و بلند تر:
_عیدههههههههههههههههههههههههههههههه
و بلند تر تر :
یااااااااااااااااا توله میمون پاشو لشت رو از روی اون صاب مرده جم کن کو/نت رو هم بیار بیا بشین پای تی وی :|
هیوک :
http://www.emoticons.ir/files/smiles/crazy-monkey/crazy-monkey-emoticon-163.gif

دونگهه دستان مبارک را زیر پتو برده و اون عضو سفت را درون دستانش گرفت و کشید..
.
.
.
.
.
.
.
.
بله :| مچ پای شوور خویش را کشید و با یک حرکت جکی جانیه صد در صد تضمینی _که توی کتاب چگونه شوور خودا ادم کنیم خونده بود _ یه هلیکوپتری روی شوور پیاده کرد و شوور بیچاره بعد از پشت سر گذاشتن دو سکته ناقص یک سکته کامل و یک سکته هفتاد و پنج صدمی (!) به روی زمین فرود امد و با برخورد ک/ون مبارک به روی زمین سرد انچنان دادی زد که پرده گوش های خویش ترک برداشت :|
و دوباره هیوک :
_http://www.emoticons.ir/files/smiles/crazy-monkey/crazy-monkey-emoticon-141.gif
بریم هائه فقط تورو سر جدت دیگه کتاب نخون...
دونگهه ذوق کنان و جفتک زنان گردن شوور خویش را گرفته و به طرف تلویزیون خر کش می کرد :
_ اوووهههه..یسسس هیوکی همینه ....
هیوک بعد از نشستن به روی کاناپه فهمیدن قضیه همانطور که سعی در جمع کردن فک خود از روی زمین داشت زرید :
_ دونگه...میدونستی ما ها مسیحی هستیم؟
دونگهه:
_ ها؟
هیوک:
میدونستی چند ماه از عید ما گذشته؟
دونگهه :
_ ها؟
هیوک:
میدونستی دلم میخواد جر/ت بدم؟
دونگهه:
_ ها؟
هیوک در حالی که به سرخابی مایل به فسفری میزد دوباره زرید :
_ ها و کووووووووووووووووووووووووووووووووووفت....
و دونگهه با دهان باز و اب دهان جمع شده گوشه لبش و درحالی که چکه میکرد :
_ ها؟
_________________
چرا خوب نمیشن؟
قبلنا خیلی بهتر مینوشتم :((((((

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
خب نوروز دوسسسسسسسسست داره بچمممممممممممم
دختر اون شکلکا عاااااالی بود
ینی بازشون که کردم ترکیییییییییییدممممممممممممم ...
عالیییی بودددددددددد ...


عالی بود عااااالی

sakura جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 23:27

چوکی چوکی واواااا...یاد هیچولی افتادم اینو میخوند...خخخ
فن عارته چه بانمک بود....
بله بله امسال نیز داره تموم میشه...با خوبی و بدی که داشت ....سال سختی بود برام..زیاد خوردم زمین...زیاد دلم شکست... ولی خدا رو شکر تونستم ادامه بدم تونستم بلند شم و خورده های قلبم و جم کنم و وصله پینش بزنم....
سال جدید پر باشه از خوشی برا هممون نمیشه سختی نباشه ولی امیدوارم امید همیشه باشه...صبر باشه و ایمان اونوقت همه چی درست میشه...
به این یه سال که نگاه میکنم انگار چند سال بوده برام...
تا ببینیم امسال چی در انتظارمونه....
منم دوستای زیادی اینجا پیدا کردم و همیشه واسه همشون دعا میکنم....
سال خوبی داشته باشی بارانی جونم

وای دیدی امروز چه بچه ام با ذوق این عاهنگو میخوننننند !؟
آره آره سال سختی بود ولی دیگه تموم شد ...
اره امسال انققققققدر اتفاقات داشششششت که ... هووووف ...
انشالله تو هم سال خوبی داشته باشی گلم

*marziyeh* جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 23:22

فوق العاده بوددددددددددد باران.
من فن عارت ها رو ندیده بودم.
کلا من خیلی فن عارت کم دیدم و خیلی کم هم ذخیره دارم
بنابر این همیشه ذوق میکنم.

خیلی بوس گلممممممممم.
چوکی چوگی واااااااااااااااااااااااوااااااااااااااااااا


سال 93 گذشت.
گاهی اونجوری که ما میخواستیم گاهی هر جور خودش میخواست.
سال دیگه هم همینطوره.
مهم حضور من و تو و همه مون توی تمام این لحظه هاست.
حضور من و شماست که خاصش میکنه.

پس بیاید عوض نشیم و اگه میشیم خیلی بهتر بشیم.
ما هرجوری باشیم خاصیم.

عاشق تک تک تون هستم.
اگه خواستید به یاد منم باشید تو لحظه های سبزتون.

بهترین سال رو برای تک تک تون آرزو می کنم.

وووی من عاششششششق کارای این فن الفه هستم که فن عارتاش همه قصه ان :))

قربوووونت بررررررررررررررم روبو.سی عیددیدنی موچ موچ مئچ

تو برام یکی از همونائی که همیشه میترسم اگر تصمیمی میخوام بگیرم نکنه تو رو از دست بدم ...
بودنت واقعا برام مهمه ...
مرسی که این همه خوبی .
انشالله سال خوبی داشته باشی گلمممم

sheyda جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 23:13

سال نو مبارک
ایشالله سالی سرشار از شادی و سلامتی داشته باشی

سال نوی شما هم مبارک عزیزه دلممممم

fish_shabnam جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 22:47 http://crazyfans.mihanblog.com

میشه بغلم کنی؟ شاید کلی زار بزنم... شایدم فقط یکمی اشک بریزم. شاید بی صدا هق هق کنم. شاید فقط یدونه اشک بیاد. شایدم بغل بارانم زودی خوبم کرد. گرمم کرد. هوم؟

بدو بیا بخل خودمممممممم ...
اره اره گرمت میکنه بدو بیا گله من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد