دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

.... شب نشینی ... ( سال بز)


درود و صد بدرود ...

خوبین !؟

روز عول فروردینتون مباااااارک ...

علان از سال 94 خدمتتون هستیم ...

به به ... حس این گزرشگرا رو دارم که دارن از محل حادثه گزارش میکنن :|‌ حالم وخیمه فیلم دیدم جو گیرم =|


خب در این پست شب نشینی خدمتتون هستیم با معرفی ویژگی های سال بز:|

اسمش یه جوریه دلم میخواد بهش بخندم :)))‌


سال بز خوبی رو داشته باشششششششششید ...

برای خوندن ویژگی های سال بز لدفن عدامه ی مدلب



 



 

http://norouz94.ir/wp-content/uploads/2015/01/www.norouz94.ir-Calendar-Flowers-1.jpg

سال ۱۳۹۴ سال بز یا گوسفند است

متولدین سالهای:

۱۲۸۶، ۱۲۹۸، ۱۳۱۰، ۱۳۲۲، ۱۳۳۴، ۱۳۴۶، ۱۳۵۸، ۱۳۷۰، ۱۳۸۲، ۱۳۹۴، و ……..

علایق:

رنگ: سبز روشن , , , , , , , , , , , , , , , , حیوان: بلبل

گُل: نرگس , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , درخت: توسه

رایحه: شکوفه سیب , , , , , , , , , , , , گیاه: نعناع

طعم: ملایم , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , ادویه: زعفران

جواهر تولد: یاقوت کبود , , , , , , ,  , فلز: آلومینیوم

عدد شانس: ۱۲ , , , , , , , , , , , , , , , , , , آلت موسیقی: چنگ

شعار بُز: “من متکی می شوم”



این علامت که گوسفند نیز خوانده می شود، حیوانی است که مردم بسیار دوست می دارند. او حیوانی آرام و نجیب است که فایده های بسیار زیادی به انسان می رساند.

افرادی که در سال بُِز به دنیا آمده اند، افرادی حساس، مودب، دانا، و دلسوز و بامحبت هستند. علاقه بسیار زیادی به هنر و زیبایی دارند. درمذهب معتقد و خواستار آرامش در زندگی می باشند. در کار و تجارت بسیار بااحتیاط قدم برمی دارند و افرادی صرفه جو و اقتصاددان هستند. آنها باید از تردید و ناامیدی و بدبینی دوری کنند.

بهترین جفت: خرگوش، اسب، خوک

بدترین جفت: موش، گاو، سگ



مشاهیر متولد سال بز (گوسفند)

دوگلاس، فربنکس، سرمالکوم سارجنت، رودلف والنتینو، تینو روسی، فرانسوا آرنولد و لورنس اولیویه ، میکل آنژ ، جان فورد، موسولینی، کلودت کلبرت، سزار بورژیا، تئوفل گوتیه، سروانتس و هانری ژرژکلوزو




رابطه دوستی متولدین سال بز با سالهای دیگر

موش

این دوستی ناپایدار مانند برق گذراست.

گاو

رابطه آنها مدت زیادی دوام نخواهد آورد.

ببر

قضاوت در رابطه این دو مشکل است. هر چه از ذهن بز می گذرد، ببر آنها را به مرحله عمل در می آورد.

گربه

بله، گربه هنرمند بودن بز را تحسین می کند و هوسبازی های بز برای او سرگرم کننده است.

اژدها

اوه بله! این رابطه برای بز به قدری مطلوب است که شروع به دلربایی می کند! و وقتی بز دلربایی کند …

مار

تا زمانی که مار به درد بز بخورد، دوستی شان پا برجاست.

اسب

بله، جست و خیزی خنده دار بر لبه پرتگاه.

بز

بزها زیاد به یک دیگر اعتماد ندارند اما به خوبی با هم سازش می کنند.

میمون

بله، میمون به بز علاقه مند است چون تا زمانی که در کنار هم هستند، حوصله شان سر نمی رود.

خروس

غیر ممکن است! خروس به رغم غرور و تکبرش به بن بست می رسد. در وجود بز چیزی هست که این دو را از هم دور می کند.

سگ

غیر ممکن است. این دو به سختی با هم کنار می آیند.

خوک

بله، خوک به خوبی می داند چگونه باید با بزها رفتار کند؛ در عین حال دلباخته آنها نیز هست.



رابطه میان پدر و مادر متولد سال بز و فرزندان

موش

هیچ کس نمی تواند کاری بکند. اگر مادر متولد سال بز باشد، کمتر صدمه خواهد خورد.

گاو

آنها در دو دنیای جدا از هم زندگی می کنند و اصلا به درد یک دیگر نمی خورند.

ببر

هرگز آرامش برقرار نخواهد شد! ببر در نهایت بی اعتنایی بز را از بین خواهد برد.

گربه

بله، البته با توجه به این حقیقت که بچه گربه نمی تواند به بز متکی باشد و به او اعتماد کند.

اژدها

تصویر زیبایی است. به خصوص اگر مادر، در سال بز به دنیا آمده باشد و فرزند متولد سال اژدها، پسر باشد، این رابطه بی نقص است.

مار

بز با اشتیاق فراوان اجازه می دهد که فرزندش او را به انحصار خود در آورد و البته مار نیز متقابلا در انحصار بز خواهد بود.

اسب

بله، البته اگر بز در دوران پیری انتظار بیش از حدی از اسب نداشته باشد.

بز

رابطه ای سرگرم کننده است، حتی اگر سازنده و مفید نباشد. اگر این دو مادر و دختر باشند، دوستی آنها وحشتناک خواهد بود!

میمون

رابطه ای عجیب و باور نکردنی است! چنین پدر و مادری میمون را سرگرم خواهند کرد.

خروس

رابطه آنها آکنده از خشم و عصبانیت متاقبل است. بین این دو هیچ وجه مشترکی وجود ندارد.

سگ

سگ از دوران کودکی از پدر و مادر خود فاصله می گیرد؛ اما هرگز آنان را رها نمی سازد.

خوک

سر انجام این خوک است که بز را نجات می دهد. او عاشقانه بز را دوست دارد.



خودم متولد سال خروس هستم :))

خعلی هم خوب و عااااالی ...

شما متولد چه سالی هستید !؟





نظرات 14 + ارسال نظر
شبنم^_^ سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 11:24

منم سال خوک!!

^_^

Samira-JewELFish سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 08:40 http://ourbluesky15.blogsky.com

سلام عزیز دل خودممم ^^
عیدت مبارک ^^
اینم رابطه ی من با بز :|||||

گربه

بله، گربه هنرمند بودن بز را تحسین می کند و هوسبازی های بز برای او سرگرم کننده است.

آیا این به این معناست که منم هوسبازم؟ :|||
بخدا من اینجا نشستم پرتقالمو میخورم :||||

خخخخخ بعله بعله لو رفتی دیگه :)))‌

m.k دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 02:09 http://sj-elf.blogsky.com

من موچم^_^
موچ ازمایشگاهی^_^
خدا اخر عاقبت امسالو برام ختم بخیر کنه:|

خدا عاخر و عاقبت هممونو بخیر کنه

negin یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 20:04

من میمونم!
کلن تو فامیل میمون زیاد داریم!پسرخالم و پسر خاله مامانم!که به ترتیب12 و 24 سای ازم بزرگترن!

به به ... من با یه میمون تعامل شدیدی دارممممم

atousa یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 11:35

سلاام!
چه ویژگیای جذابی داره!!
با منم اصلا نمیسازه:))
من ببرم!!
مرسی عزیزم

به به ... گربه سان کار درست

bita یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 02:57

من سال مار ماه عقرب

yeganeh یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 01:57 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

بازم عیدتو تبریک میگم
من متولد سال ببرم

مامی یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 01:29 http://kyuminland.blogsky.com/

شیوون و دیدی؟؟
من اسبشم

خخخ تو هم عسبی؟!

*marziyeh* یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 01:13

منممممممم سال بزم.
ولی قبلا ها خونده بودم سال 70 سال یه چیز دیگه بوده.
ولی حالا فعلا بز هستیم.

واووووو سامی هیونگ هفتادی هستی؟
متولد چه ماهی؟؟؟

اون ویژگی های اولش که به من نمیخورد!!!!!!
اعضای خانواده ام نمیدونستم چه سالی هستن که بخوام بررسی کنم.

اما نمیدونم چراااااا تا آخر با اشتیاق خوندم.

از مشاهیر هم از لارنس اولیویه خوشم میاد.
تو فیلم ربه کا بود.

خیلیییییییییی ممنون عزیز جان.

والا منم درجریان دقیقش نیستم همینطوری خونده بودم سرچ کرده بودم در عختیار شما هم قرار دادن کردم ...
خخخخ کلا عادما به طالع بینی و اینا علاقه دارن
خواهش میکنم گلم

lili یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 00:44

وووووووووووووووی
سلام سال نوت مبارککککک
ایشال... سال خوبی و عالی داشته باشی
وای باان نمیدونم این نطرات چشه اصلا ثبت نمیشن هیچ عکس العملی نمیدن وقتی دکمه ارسال میزنی نمیدونم از مرورگر منه یا کلا ذات بلاگ اسکای اینطوریه خنثی است
الان بعد سه روز امتخان کردم دید م میگیره نظر q پاینی من بودم
خدا کنه ارسال بشه بتونم سال بهت تبریک بگم
دوست دارم خیلی زیاد
ماچ ماچ
یه چی من متولد 70 سال بززززززززززز

سلاااااام دلم واست تنگ شده بووود
عاره یه ذره بلاگ اسکاى باماها راه نمیاد عازار مى ده >_<
عید توهم مباااارک
انشالله سال خوبى داشته باشى دوستمممم ♡♡

ستاره یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 00:40

مگه هرکدوم یه نشون حیوونی ندارند....
شیوون اسب
هیچل گربه
لیتوک اردک
دونگهه ماهی
...
.
.
.مال کیبوم گوسفنده

اوووووه تااازه فهمیدم منظورتو

ستاره شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 23:09

امسال سال کیبومه.....
خودم تنهایی کشفش کردم.....
اخاااااا من کیبوم میخوام....
عرررررررر

خخخخخخخ حالا چرا کیبوم؟!

محدثه شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 21:32

منم خروسم...متولد 76

منممم خروسمممم

سامی شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 21:08

سلام دوسنگی
عیدت مبارک عزیزم
واوووو عجب پست باحالی بود!
عاقا میدونستی من سال بز به دنیا اومدم؟ تازه مامانمم سال بزه! فکر کنم بابت همین این قده تفاهم داریم!!!
خخخخخخ ما اینیم دیگه حساس و هنرمند!
اوا سال خروسی؟!
خرگوش ها و اسبها و خوک هاش دستها بالا! بز بز قندی داره میاد!
مرسی عزیزم پست خیلی جالبی بود

سلاااااام سامى عزیزززه دلمممم
عه وااقعا ؟!
خخخخ من خروسم
خواهش مى کنم گلم خوش حالم دوسش داشتى پستمو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد