دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

ایونهه فن ساین در تاریخ 150320

درود به روز عول فروردین ...

ادمین فعالتون واااااارد میشود .

خوبین عایا !؟

سرخوش؟!

روز عیدتون مباااارک ...

حالا هر شششششب تا 6 صبح بیدار بودیمااا .. ولی دیشبب مگه میشد بیدار موند؟! دهنمون سرویس شد ... انقدر خمیازه کشیدیم دو سمت لبمون به ابعاد دچار پارگی شد :|


عیدی ها رو گرفتید !؟

ما که دیشب فقط با کسائی عید دیدنی کردیم که عیدی میدادند:|

همچین عادم های مادی گرائی شدیم ... اینطوری نبودما ... روزگار اینطوریمون کرد =|


اینم از عیدی من به شوممما ... 40 تا عکس توووووووپ از فن ساین ایونهه ...

در رنگ های قرمز و عابی برای دوستان ...

برید عدامه ی مدلب حالشو ببرید ...


Hat83


 


تلششششششششووووو ...


o4yuJ


عنگشت مزبور:|


vetLZ


اون گل گاو زبون رو بدید بدم دست جولا ...


6ufaF


 من .............. :|


Jh65p


eyvj7


qHk5U


ملوسکمممممممممم


QnJ6v


قبله کجا بود؟!


rn8Ha


اهان گویا از این سمت بود ...


4RkB0


QPdiP


اون دهننننننننننننننننن چرا برای اون زبووووووووننننننننن گنجایشششششششششش ندارهههههههههههه ؟!


FOFGC


oqFHr


ولم کن .. اون قاشق دسته پلاستیکی من کووووووووو !؟


boCCk


H6sp9


dtvcM


sAqJo


650l4


واااااااااااااااااااااااااااااااااای این عکس رو چقققققدر دوس دارم


tAY1i


dh8fJ


IsCI0


r4kqs


J7rBC


:|


V5dwH


گوششو عوض کرد ؟!


Lvtdm


YVopH


qK985


ZOlXd


یکی بهش رسیدگی کنه ... حلوامو طرح گردو بزنید .. روحم شاد شه


apgGO


2fCRb


ZqPP8


8JO6L


arFSC


I2B5W


ILlan


o-------------<---------<<


eiETX


7Ogfu


Q4CAP


آخ ...


En6RX


حضور شما عزیزان در مراسم اینجانب تسلی خاطر بستگان را فراهم می آورد ...

قیمه و پاستیل هم میدیم :|


CymAn


چقدر عکس بود :|‌


حالشو بردید !؟‌


نظرات 13 + ارسال نظر
bita یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 02:50

هیوک عوض شده.باورم نمیشه.مطمئنم هیوک عوض شده...آقا من اون موقع هم گفتم که یه سالیه اونهه لاور شدم ولی من هیوکو از قبل هم دوسش داشتم...بین دوست داشتن و عشق این همه فاصلس که الان به نظرم هیوک خیلییییییییییییییییییییییی نازتر شده؟باورکن قلبم اومد تو حلقم.نیشم باززززززززززز الانکه بمیرم بیام پیشت
از اون ماه هم هیچی نگم بهتره...خودت در جریانی

خخخ هیوک عوض نشده تو عاشقش شدی ...

atousa شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 20:46

عاغا قیافه هاشونو....
عاخه....
ای خداااا....

اى خداااااا

negin شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 19:19

عکس یکی مونده به اخر منو کشت! واقن یه بچه ماهیه 5سالس! گوگولییییییییییییی!
مرسی خانمی

کشششششششته مننننوووو ....

m&e&d شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 19:08

اولا عیدتون مبارک.سالى سرشار از ایونهه وقلبى با ظرفین بیشتر از این براتون و همچنین خودم ارزو مندم.یعنى خودمو میگما خیلى خونسختیم بخدا بااین حرکات انتهارى ومرگ اینا رو قبله نمیشیم شاید امید به دیدن اینا اینقدر مصمم ومحکم وایسادیم.خدابیشترازاین بهمون صبر بده ,یعنى من هلاک رنگ بلوز هیوک و دونى.

واااقعا خدا بهمون صبر عاهنى عطا کننننه ...
من یکى که بعضى وختا واقعانفس کم عاوردم

ندا شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 18:15

..
عااااالی بود خدا رحمتت کنه دختر خوبی بودی ..

عاره دخنر ماهى بودم :|

Mitila شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 17:27 http://eunhaeisthebest.mihanblog.com

بااااااااررررراااااااااانننننننن
عیدت مبارک عشخولکم ..... سال خوبی و پر از دونی برات ارزومندم خخخخ

بااااارااااااان
اون گل گاوزبون دیگه کارایی نداره .... قربون دستت به مسئول تدارکات مراسم بگو غیر از قیمه و پاستیل یه کمی توت فرنگی(ترجیحا کیک توت فرنگی ،شیرتوت فرنگی، کلا هرچی توت فرنگی داره) هم اماده بزارن برا شادی روحم خیر ببینی
تازه بگو کنجد خرما هم فراموش نشه ... اون حلواخرما هم حتما مغزگردو داشته باشه(حلالت نمیکنم به وصیتام عمل نکنی)
خیر ببینی دخمل
من جول(چندماهیه جول شدم بهله) باید روز اول عیدی اینچیزا ببینی و پووووووووووودددددددددررررررررر بشم

اخ که چقده قررررررمز بهشون میاد هیوکی کلا معرکه میشه(اول چولا معرکه میشه بعد این هیوکی) کلا قرمز خررررررر است بهله
خدا دلت شاد کنه روحم شاد و یادم گرامی

مى بینننننى توروخخخخخدااااا؟!
عوکى سفارش دادم خرمارو با طرح کنجد بزنن واست حالشو ببرى :))
دهن منننن یککککککى با رنگ قرمز سرویسسسسس شده =|

sheyda شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 16:06

عجب عکسهای نازی

♥ツ

*marziyeh* شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 15:47

بارااااااااااااااااااااااان اولین روز بهارت بخیرررررررررررر

به سبزی پلو با ماهی که دیشب مامانم درست نکرد، ظهر امروز خوردم قسمممممم،
من مردمممممممممممممممم :/

همه با هم به عزت و شرف لا اله ..........

ناهار سبزی پلو با ماهی و قیمه.
عصرونه هم بستنی و هندونه.

به حق شرف لا اله................

وسیله ایاب ذهاب هم هست!

بلند بگو لا اله .............

وووووش مرضیه کششششششته منوووو
ماهم ناهار سبزى پلو خوردیم :))))
عاغا هندونننه هم خوووبه راستى ^_^

مریمdevil شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 15:36 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

عالی بود اونی عیدتم مبارک

♥♡

سوگند شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 14:49

:ا :اغ :ا :ا :ا :ا :ا
چرا هیوک اینقدر مرگ شده بودددددددددددددد
از کی شونه هاش اینقدر پهن شدهههههههه
یا ابرفرض روز اول عیدی الان خونوادم عذادار میشن خو گناه دارن
وای هیوک قرمز و اصلا نمیگنجمممممممممم
دونگهه چقدر ملوسه آخه نگاش کن تو رو خدا شبی عروسک شده
مظلوممممممممممم نفسسسسسسسس
اون زبون و بکن تووووو لبات و پف ندهههههه ، هی وای
اینقده خوشم میاد هیوک کلی النگو ملنگو میندازه که وسطش بصورت نا محسوس دسبند کاپلیش با هائه رو بندازه
میگما باران فعال این فنا که میرن فنساین نمیتونن اینارو بغل کنن ماچ کنن آیا ؟؟؟؟ چقدر سنگین و باشعور رفتار میکنن
عاشقتم مرسییییییییی
عیدت خیلییییییی مبارک

ووووى رنگ عابى و قرمز پدسگ است :|
اننننقدرررر بهشوووون میااااد عادم ب پارگى مى رسه
ووووووووى قرررمزززز
عاره بوخودا فن ها خعلى باشعورن شانسشون گفته من نرفتم فن ساین =|

نگینsj شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 13:41

مممررررررسسسسسییییییی

خواهشااااات

الینا شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 13:27

عالییییییی بود باران جونم!
مرسییییی

خواهشاااات ممتد گلمممم

( رایحه ) ★kyuhe شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 13:15 http://kyuhe1313love.blogfa.com

فردا بیا مراسم تشیع جنازم :/
حلوام گردویی بید
:/
:/
:/
راستی دیروز تا شبکه کا ب سه نشون داد برندع شدن
همون لبایارو پوشین
من مرررگگگگ
خل شدم رف
چوکی چوکی
واوا
^-----^

عه خلواى توهم گردوعى شده؟!
خخخخ عوکى پس میام :)))
عاااوره برنننده شدننن
عاااالى بووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد