دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

عید اومد بهار اومد.. مامی با صندلی داغ اووومددددد

سلااااااااااااااممممممممممممممممممممممممم

ههووووووووورررررررررااااااااااااااا

عییییییییییییید شددددددددددددددد



سال نوتون حدید جوجه هااااا




سوجو هم اومده عیدو بهتون تبریک بگه

دستتتتتتتتت و جیغغغغغغغغغغغغغغغ و هوووووووووراااااااااااااااا

بزن کف قشنگرو به افتخارشووننننننننننن

چه عیدی بشه امسال


مثی که در میزنن من برم درو وا کنم


اوه لالااااااااااااااااا

ببین کی اینجاست


http://s6.picofile.com/file/8178447042/cv68d3ysbmmsrg1zq457.jpeg


تنفس مصنوعی بدین به پتالا تا هلاک نشدن


اوووههههه...

الان که باس گور دسته جمی سفارش بدم

:||||


http://s6.picofile.com/file/8178447034/jhjkhkj.png


@--------'------------------------------;;

erorr 504


nothing is found


http://s4.picofile.com/file/8178446992/IMG_20150210_WA0018.jpeg


خرگوش کچل زشتم با داداش خوشتیپه شماره یک پشت دره

:))

http://s6.picofile.com/file/8178446950/137375735493.jpeg




هلاااااااااککککککک میشویم

-_____-


http://s4.picofile.com/file/8178446900/1394127533.jpeg
http://s6.picofile.com/file/8178446792/norooze1390_radsms11.jpeg





عکس تکیه .... عععکسسسسسسسسسسس تکییییییییی

بدو بدو جا نمونی


http://s4.picofile.com/file/8178446934/521023958186994449.jpeg


اینم الفای همیشه در صحنه

آماده برا عکس تکی


http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها



http://s4.picofile.com/file/8178447050/09132385179877631723.jpeg



راستی

 نظرامو جواب دادم بالاخره :))  ولی جدم اومد جلو چشمم تا پیداشون کردن و جواب دادم


حالا برید ادامه، اونجا باهاتون کلی حرف دارم.. هنوز عیدیتون مونده..


 

 



درووودددد مجدد به همه جوجه ها

سال نو و بهاری و باروونیتون خوششششششششش

ایشالا سال خوبی برا همه به خصوص سین هشتم سفره دلمون یعنی سوجو باشه

بزن کف قشنگ رو به افتخارشون



خوب بریم سر عیدی.... کی عیدی دوست داره؟؟؟

این سوال بود اخه؟؟؟


یاااا یااااااا یااااااااااا به همتون میرسه باووو ... دوا نکنین... نکش گیساشوو خوووو... یاااااا انگشت نکن تو چشم جوجه...

ای بابا...

یاااا مگه عیدی ندیده این؟؟؟!!!

بشین سر جات جوجه ...عههههه


Image result for ‫پول نو‬‎

صرفا جهت اب کردن دل جوجه ها


و اما عیدی...

به زوددددددییییییییییی

مصاحبه ای داغ و جنجالیییییییی

با نویسندگان دنیای آبی

دوست دارین با کی شروع کنیم؟؟

میتونید توی این پست بگید که دوست دارین اولین صندلی داغ با کی باشه؟؟


نفر شماره 1 : گل سرسبد دنیای آبی.. جوجه عینکی و همیشه قلم به دست...

باران

میخوایید بدونید راز اون قلم جادوییش چیه؟؟خوب ازش بپرسید.. نکنه فکر کردین من میدونم :|||



نفر شماره 2:

 نویسنده تک شات های متمایل به فیک:||||| .... دوستدار آب پرتقال:|||| ( منظورم همون ویتامین تو پرتقاله) .... شهرزاد

میخواهید بدونید راز تک شاتایی که در نهایت منجر به فیک میشه چیه؟؟

ازش بپرسین خووو




نفر شماره 3:


مترجم قلبهههاااااااااااااااااااااا... ناجی مرگ جولفیشههههههاااااااااا.... مترجم ژرفاااااا.... سمیرا-جولفیش

با جدیدترین مترجم دنیای ابی ما بیشتر اشنا شید..




نفر شماره 4:

کسی که تو فیکاش،همیشه اون چیزی که فکرشو میکنید رو، به باد فنا میده... یه دوئل واقعی... یه پتال واقعی... خدای اسمای عجیب غریب ... مثل همین ناناز:||||.. از کجاش در اورده منم نمیدونم ... تا چند وخ نمیدونستم کیه؟؟؟ ......ناناز




نفر شماره 5:

کوچولو ی متخصص وب، هرگز گول سن کمشو نخورید... تخصصش، روانی کردن جولفیشاست... مهارت، برگردان لایریک سوجو به فارسی... فیش_شبنم تقدیم میکند

از این ریزه میزه زیاد میشنوید.


نفر شماره 6:

شاد کننده روح و روان شما در ثه ثووت.. قرص خنده... بدون عوارض و صددرصد طبیعی... با سامی لاغر شوید.. بعله...

تاحالا از شدت خنده ابروتون رفته؟!!!... نرفته؟؟؟

پس منتظر باشید که بره..



نفر شماره 7:

در یک کلام... کسی که بینهایت پر چرکه... خخخخخخخخ.. چیه نکنه توقع داشتی از خودم تعرف کنم؟؟

بشوووت جوجه





دوست دارین صندلی داغو با کی شروع کنم؟؟؟

از شماره یک تا 7 انتخاب کنین..

یادون نره فعلا فقط بگین صندلی داغو از کی شروع کنم.





نظرات 21 + ارسال نظر
atousa چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 16:39

ععععععع
نگارههههه؟!
چرا من نمیدونستممممم؟!
ب نانازم رای مییییدممماااااا


تازه فهمیدی؟؟
تصور کن من دچار چه بحرانی بودم وقتی اسمشو دیدم..
یعنی الحقه که پتالههه

مریمDevil یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 16:08 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

عاقا یه چیزمیگم خدایی نخندین
من کپ این عکس شهرزادم مخصوصا چشمام دقییییییییییییییییییق اینجوریه
فقط من موهام کوتاهه ابروهامم یخورده پرپشت تره
اولش زیاددقت نکردم چون توکف باران اونی بودم
ولی الان که دقت کردم دیدم که باشهرزاد مونمیزنم
چه باحال اینجا همزادمم پیداکردم


واقعا؟؟ شاید قل شهرزادی هانن؟؟؟!!
ووووی جوجه گمگشته باز امد به کنعان.. عررررررر
بخخخخخخخخللللللللللل
خخخخخ
عااااشششق جوجه های ناز نازیمم..
مامی به فدای همتون

sakura یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 15:46

مامیییییییی با این معرفیت
تک شات های متمایا به فیک...قرص خنده...ناجیه مرگ جولفیشها...خخخخخ
هیچولیم و قلفون....
مامی اون عکس الفا که زدی سمت چپیه آخریه اونی که سرخابی پوشیده نیششم از از اون ور کلش دور زده اون منم ..من در 80 درصد مواقع اون ریختیم کلا....
مامی جونم چرا خودت و این ریختی معرفی کردی حمام ندارین ؟بزا من معرفیت کنم :عزیز دل ساکورا....مامییییییی....
آقا منم رای دادما...اول دونسنگ ناز خودم...البته فکر کنم اکثرا دونسنگ باشید :0_0 منظورم سامی بود جیگر ساکورا...


مخم نمکیشد اون موقع شب وگرنه چیزای بهتری میگفتم

عاااشق نیشای همیشه بازتم

نه نداریم
خوب پر چرکه تیکه کلامه منه... زیاد به کار میبرمش عادت میکنی... ججوووننن دلمیییییییی
مامی به فدات

اوه بازم اونی پیدا کردم.. خخخخ عجب مامی ای ام من
چی گفتم.. فهمیدی به من بگووو

موتوشکرررررررم عشق من

*marziyeh* یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 14:57

سلاااااااااااام مامی جونم.
سال نو مبارک.
خوبی؟
ایشالا که سال خیلی خوبی داشته باشی.
من فقط باران رو دیدم ولی عکسش خیعلییییییییییی شبیه خودش بود.

مامی من به شماره های 1 تا 7 رأی میدم!

سلااااااام عششششقم
سال نووو تو هم مبارک.. پر از شادی و سلامتی باشه برات.. ایشالا

خخخخخ
مطمئن باش همشون شبیه خودشونن شک نکن


واقعا مرسی.. بهتره بری تو نظر سنجی رای بدی

aida یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 14:35

Unike to neveshty farz nist ferze...vaaaay man bayad kio ferz bekonam??? Hehhehhehhe
Man emruz cheghad shirin shodam
Her her her
Ba harki shuru mkoni farghi nadare baram
Chon hamashun ham baram mohtaraman ham dus dashtani

خخخخخ
الان من قشنگ فهمیدم کدوم فرزه
شیرین نشدی... شیرین میزنی.. خخخخخ
عزززززیمیییییییی
تو هم عزیز دل ماییی

aida یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 13:04

Aval ba namo yade khoda shuru kon

Hehehehehhheeheheerre
..

خخخخخ
عاششششششقتم


تو فرز کن شروع کردم..
از کی شروع کنم؟؟؟

سامی یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 12:59

سلام مامی جونم عیدت مبارک
چه عکس های خوشجلی!
خداییش موهای اونی که منم دقیقا عین مال منه! یه کلاه این شکلی هم دارم!
منتها من یه خرده لاغرتر از این عکسم
بعدا جایی عکسمو میفرستم ببینی
مرسی بابت زحماتت
الان بابت صندلی داغه مسترس شدم شدید!

سلاااااااااام سامممییییییییییی جوووونم

سال تنووت جدید عزیزم

میبینی چقد خوب تخصیص دادم
پفرما شاعد از فیب رسید.. به جوون خودم اصلا دلم تو این عکس بود که تویی..
حدسم درست بود.. ایول
ها برام بفرست عکستو جوجه..

اتفاقا حدس میزدم ببینی شوکه شی چوندر جریانش نبودی

یوهاهااهاهاهاهاهاها
مامی دوئل میشود

ممکنه به کمکت نیاز داشته باشم. پس دم دست باش اگه مسافرت نیستی

مریمDevil یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 12:48 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلام مامی جون خوبی عیدت هپی
توبماعیدی دادی با اینکه کیوروندیدیم زیاد ولی بیا اینم عیدی تو
براصندلی اول باران
بعدش شبنم
بعدش سمیرا
راستی بارانی اون شکلیه واقعا؟؟
اگه اونجوری باشه که خیییییییییییییلی نازه
واقعا شماها شکل این عکسایین؟
یعنی انقدخوشملین؟

سلاااام عزیزم. عیددد تو هم مبارکککککککککککککک
سال نوت جدید.
خخخخ تو پست بعد میبینیش
اخ جووون عیدی.. یکی هم پیدا شد به من عیدی بده

شک داشتی؟؟؟ میدونی من با چه دقتی اونارو انتخاب کردم.. مرگ خودمم.. کپ خودشونه.. به خصوص باران.
هم عینکیه.. هم قلم به دست.. شهرزادمم که نگوووو... اووف هلاکش میشه.. اون ریزه میزه شبنممم همین شکلیه

بقیه هم همینطور.. شک نکن
فقط مدیونی اگه فکر کنی اون اخری درصدی شبیه من باهش

جوجه های من همه خوشکلن.. اخه به من رفتن

Tara یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 12:40 http://hichinis.mihanblog.com

آقا سلااااااااااااااااااام
من صندلی داغ با باران اونی میخوام نامبر وان شماره ی 1

سام علک.
چشم رو چشمم

yeganeh یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 12:32 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

سلام
عیدتون مبارککککککککککک
منم بگم؟
آخه روم نمیشه!
اول باران
دوم شبنم
سوم سمیرا
چهارم سامی
پنجم خودت
ششم شهرزاد
هفتم نگار
بقیه رم نمیخاد فقط اینا
اگه دوبار شد ببخشید

الکی مثلا منم دوبار نظرتو حساب کردم

خدا ببخششه

yeganeh یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 12:32 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

سلام
عیدتون مبارککککککککککک
منم بگم؟
آخه روم نمیشه!
اول باران
دوم شبنم
سوم سمیرا
چهارم سامی
پنجم خودت
ششم شهرزاد
هفتم نگار
بقیه رم نمیخاد فقط اینا

سلااااام عشقم
سال نوت جدید جوجه

رو شدن نمیخواد که...

atousa یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 11:41

ناناز کیه؟

خخخخخ
واقعا نمیدونی؟؟ برو پستاشو ببین میفهمی کیه

shadi یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 10:40 http://superkyumin137.mihanblog.com/

سلااااااااااااااااااااام مامی عیدت مبارکککککککک
نظر من به ترتیب اینه
اول خودت
بعد شهرزاد
سامی
باران
شبنم
ناناز
سمیرا
همینا بود دیگه

سلاااااام شادی جووونم. عید تو هم مبارک

sunshine یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 08:37

سلاااااااااااااااااااام مامی چطور مطوری؟؟؟
من میگم
اول خودت
بعد شهرزاد
بعد باران
بعدشم سامی
بعدبعدشم ناناز
و ...

سللللللام جوجه
تو چطوری؟
بلی چشم نظرت ثبت شد

fish_shabnam یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 03:31 http://crazyfans.mihanblog.com

اصن فرشته من هنوز تو هنگم! چطور اینا رو گیر اوردی؟!
خودمون که دقیییییییق شبیه بودیم. خودمون منظورم مشکل داران ژنتیکی میباشد :/ زووووو

خب من... شامی و ناناز. چون نمیشناسم


مامی و دست کم گرفتی جوجه؟؟

اصلا حال میکنم مو نمیزنه باهاتون
بلی چشم نظرتون ثبت شد

sheyda یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 02:24

1
عجب عکس هایی



خوشکل بود؟؟؟ کپ خودشون بوداا

arezu_min_min یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 01:09

ابتدا ناناز!
بعد شبنم!زیاد نمیشناسمش عاخه!-_-
بعد شهرزاد!
بعد باران!
خودتم که هرچی بخوام ازت میپرسم دیگه مامی!^^


نیست که اصلا و ابدا نمیشناسیش؟؟؟
خو یه چیزی بگو من خندم نگیره

یاااا من جوابگو نیستم.. گفته باشم

Mitila یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 01:08 http://eunhaeisthebest.mihanblog.com

اها در ضمن درمورد عیدی هم فکر نکن میتونی از زیرش در بری
همینکه ببینمت ازت عیدی رو میگیرم
پس حتما پس انداز کن که عیدی دادن بهم اصلا هم راحت و کم خرج و ارزون نی بهله

همین فعلا

:///
نامرده اونی که نیاد کرمون از من عیدی نگیره.
اراسووو؟؟؟؟

تو بیا.. باقیش با من

Mitila یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 01:07 http://eunhaeisthebest.mihanblog.com

درووووووووووووووود مامی جونم
خوبی .... عیدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااارک

خب خب اول اینکه کلا منو پوووووووووووووووودر کردی با اون عکس چولا
دوم با اون عکس ایونهه بعدشم کل سوجووووووووووووووووووووووو

خب خب درمورد نظرسنجی
من عااااااااااااااااااااااشق تمام عکسا شدم
اونایی که میشناسم دقیقا همونی هس که گذاشتی
در مورد بقیه هم به انتخابت اعتماد دارم خخخخ

خب انتخاب های من به ترتیب
فیشی شبنم
سمیرا الفیش
ناناز
سامی
شهرزاد
خودت
باران

بهله اولم اونایی که نمیشناسم رو گفتم بهله همچین دخملی هستم من

دروووووود ته تقاری نازم... سال نوت جدیدددد عشق من

میدونستم.. مخصوصا اینکارو کردم

کلن نقش خمپاره رو ایفا کردم

تو به انتخاب من شک داری عایا؟؟؟ به من میگم مامی..نه گونهی

اره به خصوص بارانن کپ خودشه افرین به من اعتماد کن.. همشون شبیه خودشونن.. فقط مدیونی اگه فک کنی اون اخری هی درصد شیه منه

افرین ته تقاری...
جوجه ته تقاری منی دیگه
مامی به فدات
عیدتم مبارک

atousa یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 00:51

عاغاااا من بگم خالهههه؟!!
اول بارون
بد شهری
بد مامی
بد شبنم
بد سمیرا
بد سایر عزیزان!!
مرسی از عیدیییی!!

بگووو عشق خاله...

بلی چشم.. ثبت شد نظرتون
کوماوووو

شهرزاد یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 00:41 http://kyuminland.blogsky.com

اون...منم؟؟؟؟
باران وشبنم عین خودشون بودن...
تو وسم هم که ارهههه
سر خودم اینجوری بودم0____0

مرسی مام..واقعا خوب بود...من که با همه بچه ها موافقممم...خخخمرام فرق نداری که اول...

بلی... جوجه ناز نازی منی
باران که کپ خودشه.. فک کنم پستو ببینه هنگ کنه... خخخخ
شبنمم همینجور.. به نظرم خیای شبیه.. تو هم که خوده خودتی.. عشق مامی
اوههه سم اگه بدونی چی بهش گفتم... خخخخ
خیلی خندیدم از دستش

نگار و سامی هم به نظر خودم شبیهن.. حالا تا خودشون چی بگن؟!!

فدایت جوجه.. یه نقشه هایی کشیدم براتون که حد نداره.
هستم در خدوتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد