دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

شب نشینی (kyumin fanart)

سلامممم...


دومین روز سال جدید مبارکککک...

عیدیا رو دارین میگیریناااا..نه...به به.... مدیونین فک کنین دیروز عصر مانتوم حاضر شده...


عاقا ما دیدیم که بارون فن ارت گذاریده...بعد نکه من دیشب به دلایلی حسود شدم...حسادت ورزیده گفتم منم بذارم..گفت بذار...بعله..همچین ادم حسودیم من...

عاخه...میدونین...ازدیروز دیگه مین تو اجراها نیست...خب شهرزادی حسود شد دیگه...مینیش دیگه تا 2 سال نیست...

بیخیاللللل...روح کیو رو قرض نگرفتم..اینایی که میذارم دویلی خودمه...عارههه....یعینیااااا من روانی فن ارتم....بعله...

بفرمایید ادامه که من فدایییییییییییی این فن ارتا خب



   

میدونین...
کسی که فن ارتارو میکشه...
مخصوصا کیومنشو...قاعدتا عمه شو دوست نداشته
خیلی من پای عمشو به میون میکشم اخه



اینو دیدین-.-
من میدونین چقدر روانی اون پاک کن تو دهنشم...
نه واقعا میدونین...
داره کیوشو میکشه خبببببببببب


کیوش خیلی شبیه هااا
مخصوصا دماغشون
-.-


در مراسم ختم من
درارو میبندین فقط از دور پاستیل نشون ملت میدین
مخصوصا به باران...
بیا...خوردن مینو...
اون پشت کیو چی میگه



شوما فقط به مین بنگرید...
چااااقهههههههه
میفهمینننننن
داره به سختی میره بالاااا


.
.
.
ودر اخر...
من ذغال شده اینم...
میفهمینننننننننننن
خب اخه ببینینننننننننننننننننننن
عاخخخخخخخ
زل زدن تو چشم هم
عاخخخخخخخ

 

نظرات 13 + ارسال نظر
shadi یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 12:12 http://superkyumin137.mihanblog.com/

اوووووففففففففففففف عجب جیگری بودنننننن
اون آخریه فقط یه کوچولو دقت میخواست تا چهره ی
جناب عزرائیل بیاد جلو چشت
والا
مرسییییییییییی

اخری بک گراندم بود...
هربار سیستممو روشن میکردم دستمو میذاشتم رو قلبم جیغ میزدم عزیزممممممممممممممممممممممممممم
خخخ

الهه4444 یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 02:38

آخی عکاس چه خوشگل.و نانازن

بهله

*مهتا* چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 21:22

عالیییییییی بود مخصوصا آخریه

عاخریه ...یه مدت طولانییییی بک گراندم بود...عاشخشممم

fish_shabnam سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 00:34 http://crazyfans.mihanblog.com

عای خداااا
جیییییییییغ!
فغاااان سر دادبه بیابان سر نهادن
خشششتک بدریدن :|

شهههرزاااد!
من دلم مینی دراما خواس خووو...
همین حالااا

عاخخخخخخخخخخخخخخخ
گردنم گرفتتتتتتتتت

منمممممم...اونجا که میوفته روششششش
عاخخخخ

arezu_min_min دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 23:20

اوخی چه نازنننننننن!
دلم کیومین خواست!:'((
ممنون شهرزاد زیبا

اورییییییییییییییییی
من همممممممممممم

عزیز دلمی شما ارزوی رویایی من

yeganeh دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 20:40 http://www.elflovejunior.mihanblog.com

چه گوگولی بودن فن آرتا
ممنون عزیزم
من را فنا کرد
و اکنون من در افق به سر خواهم برد

خیلیییی
فدات
درکم میکنی پس
پس جایی درستی فرستادمت

K دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 12:35

آخریه از همه قشنگ تره من عاشق لباس کیوهیونم!!! عاقا من مرررررررررگ!!! از اونجایی که به دیدن اینا روزی هزار بار میمیرم و زنده میشم و مراسم ختم هم خرج داره تصمیم گرفتم مراسم نگیرم!!! ولا اگه سر هر بار مردنم یه مراسم بگیرن برام که بابام ورشکست میشه!!!!

عاخریه یه مدت زیادی بک گراند کامپیوترم بود...
والله من یه قبر خریدم دونبش عالی دید و منظر اوکیی...کلا فقط اونجام...گاهی یه راه میرم زخم بستر فقط نگیرم

sunshine دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 00:18

منم فن آرت خیییییییییییییییلی دوست دارم از همه ی زوج ها مخصوصا از نوع کیومینش...خدایی جدا از اینکه جویرم تا حالا فن آرت گوگولی و با نمک تر از کیومین ندیدم آخه موضوعاش واقعن جالبه...کیو دویل و بدجنس و حسود مینی خلگوشو بامزه و کیوت...اصن حال میکنم با این دو تا در کنار هم...
من فدای اون هویجیه
این آخریه هم که با روح و روان ادم بازی میکنه اصن...

من همممممممممم..عاشق فن ارتای کیومینمم...اخه مال ایونهه مخصوصا هائه پاندا که عاشق کاراشم خیلی خاصه...مال امی که شیچوله که خیلی س/ک//سیه..ولی مال کیومین گوگولیههههههههه ادم میخواد بخورش
اصلا یه فن ارتای مرگی من دارم...میخوام پرپرش شم...

دقیقااا

atousa یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 23:39

شهریییی
شهرزاااااد
این خرگوشهههه
چاقههههه
ما رو میکشه اخر!!

اتییییییییییی
داداااااااااااااااااااا
کشته داغیم حس نمیکنیممممم

sakura یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 22:57

چطوری شهرزادی جونم...ما که این دو روز فقط استراحت کردیم...
وووییی چه فن عارتای خوشملی..مخصوصا اونی که داشت نقاشی میکرد...میخواستم لپاشو گاز بگیرم ..
منم دلم خواست فن عارت بکشم 0_0
مرسی هانی

فدات شم...توخوبی؟
عزیزممممم.
اصلا من عین اونو دوستم برام کشیده اینقدر دوسش دارم... عالیهههه باید سس زد بهش خوردش
خیلی باحاله خدایی

قربونتتتتتتتتتت

مریمDevil یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 22:45 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

خیلی خوشگلن من خودم عاشق این فن ارتام خیلی باحالن مخصوصامینی که همیشه تل خرگوشی داره
عالی بوداونی همزاد جونم
بیگ لایک

خیلیییییییییییی..اصلا من روانی کیو و مینم تو این فن ارتام..
فدا مدا همزادیییییی
گربونتتت

sogand یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 22:31

وای فوق العاده بودن خیلی گوگولین هر چی بگم کم گفتم وای اون جا که پا کن تو دهنشه من مرگ مرسی عزیزم

دقیقااا
اصلا من رواین اونم فقط
خوهش عزیزم

m&e&d یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 22:29

یعنى من هلاک عکس اونیکه که تر گیلاسه ,ماهه ,ماه

عاخخخخخخخخخخ...کیو مستتتت..مین چه تلاشی میکنهههه ای فداششششش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد