دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

عیدی ^^






سلام به همگیییی ^^

صبحتون بخیرررررر


و


عیدتون مبارکککککککککککککک ^^


ایشالا که امسال بهترین ها براتون رقم بخوره ^^

و ایشالا که قسمت بشه من بتونم بیشتر نت بیام :||||


دلم واسه شما و دنیای آبی یه ذره شده بود :(((((((

...


امروز پستی بس قاطی پاتی دارم براتون :||||
از سری عکسایی که نفسمو گرفت ^^ و یه سری خبر ^^
عکسها یقینا براتون تکراریه خیلی هاش ولی خب نازن چه کنم ^^ :||||


قربون خنده هاشون ^^
عسلن عسل ^^



نی نی دونگهه ... عسیسمممممممممممممممم ^^



چوکی چوکی چوکی وا ...
چوکی چوکی، بفرمایید ادامه مطلب ^^


  

 

بیست و سوم مارچ 2015، Grazia X همراه با ایونهه، فیلمبرداری ...





تنی چند از عکس های مجله ی Grazia





ورژن ویژه ی آلبوم ایونهه منتشر شد ^^


SUPER JUNIOR-D&E (동해&은혁) `The Beat Goes On` Special Edition



آپدیت اینستای Onewaypeter: اپسال ادیشن آلبوم ایونهه رو حتما تهیه کنین. میتونین ورژن کره ای "اوپا اوپا"، "I Still" و "1+1" و همینطور "I wanna dance" رو تو این آلبوم گوش بدین.



آپدیت اینستای اونهیوک: ها؟ به نظر میاد آلبوم منتشر شده!! ^^ کی منتشر شد؟ ک ک خیلی گوشش بدین، 1+1=Love ورژن کره ای توی اسپشال ادیشن Beat Goes On



کوشولو دستشو خط خطی نموده ^^





میفرماد موقع فن ساین، هیوک داشته نطق مینموده بعد دونگهه زده بهش که میخوام برم دستشویی، بعد هیوک به نطقش ادامه داده بعد دونگهه هی نی نی کوشولو بازی درآورده میخوام برم دستشویییی خب، بعد باهم رفتن دستشویی ^^

عسیسمممم ^^


بیست و یکم مارچ 2015، دونگهه و  هیوک در فرودگاه ICN، پیش به سوی تایوان





SMTOWN تایوان











فن ساین ایونهه که باران جونم کامل عکسهاشو گذاشته، فقط مرور میکنیم ... روحمان شاد و یادمان گرامی :||||||||








چقد بعضیا ناز شدنا

بعضیا انگار سه سالشونه :||||

بعضیا آدمو میکشن، نه؟

:||||||



چقد قرمز به بعضیا میاد، نه؟؟؟؟؟

:|||||||

چقد بعضیا نفس شدن :|||||||




در مورد خنده های بعضیا که حرفی ندارم :|||||







آپدیت اینستای هیچول با ایونهه



ظاهرا به بعضیا همه چی میاد ^^

قربونش ^^

بوس بوس ^^

عنان از کف بدادم امروز :|||||||





تو رو دیدم نفسم بند اومد :|||||





چند عدد هنر دست طرفداران ... :||||

^^














خلاصه ش میفرماد که، جناب هیوک خان دیده شده تو و دونگهه زاد لباسای همو میپوشین، هیوک میگه ما اتاقامون فرق داره ولی دونگهه زیاد میاد اتاق من لبا برداره و اینا، دونگهه میگه چون هیوک خوشش میاد من لباساشو بپوشم، هیوک میگه اوهههه چه جورم خوشم میاد، عاشقشم ^^ بعد دونگهه میگهه وقتی من لباسی از لباسای هیوکو میپوشم اون خیلی خوشحال میشه و میگه آخ جون پس سلیقه م خوبه که دونگهه خوشش اومده ^^

مثلا خواستم خلاصه بگم ^^



سوال اینه که یه جمله ی خوب در بهم بگین.

هیوکی به دونگهه میگه، با وحودی که تو کلی برنامه ی مختلف بودیم ام تو توی همه شون مث یه الماس میدرخشیدی.

دونگهه به هیوک میگه که، با وجودی که تو کل دنیا چرخیدم و فیلم تماشا کردم ام تو  جذاب ترین مردی بودی که تا حالا دیدم!



و در آخر چون خیلی منهدم شدم این سه رنگو باهم به چشم جان مینگریم ^^


نظرات 10 + ارسال نظر
*مهتا* چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 21:21

خیلیییییییی باحال بودددددد

ms.fishy چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 20:32 http://sjra78-love.blogfa.com

سلااااااااااااااااااامممممممممم
رسما منو مرده بدونین واقعا هدفت از این پست چی بوووود؟؟؟؟
وای فشارم افتادددددددددد نهههههه زده بالااااااااااا نمیدونم کلا تعادل فشار ندارمممممممممم
منننننننننننننننننننننننننننن مررررررررررررگ اون خنده هاشون
مرررررررررررررررسییییییییییی

سلام عزیزم ^^
من خودمم مردم خو :||||||
خنده هاشون ...
خواهش میکنمممم گلممم

bita چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 03:24

من دارم حلوا پخش میکنم..من مردم....خلیییییییییییییییییییییییییییییییی عکسا ناز بود.نمیشد نگیری که.همشو گرفتم

خیلی ناز بودن خیلیییییییییی :||||


الینا چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 00:53

وایییی جمله دونگهه به هیوک نابودم کرد.....
راجع به جذابیتشون که روز به روز داره زیاد میشه حرفی ندارم....
مرسیییی گلممممم

چه جمله های خوشگلی بهم گفتن ^^
کلا یه جذابیتن که دست و پا در آورده ^^
خواهش میکنم گلم

atousa سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 23:58

مررررررررررددددمممممممممممم
کاملاااا تجزیه شدمممممم
خداااااااا
مرسیییی

منم پودر گشتم ...
هعییییی ...
خواهش میکنم گلم

مریمDevil سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 16:06 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلااااااااااااام اونی
عیدتم مبارک
تو اون عکسای اس ام تون وفرودگاه کیو هم حضوردارن
بعله

سلام عزیزم
بلی کیو هم هست

سونیا سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 15:52

سمیرایی سلام..
خوبی؟؟؟
عیدت مبارک.
سمیرا حدفت از گذاشتن اینا چی بود دقیقا..
چرا در مورد البوم جدید گذاشتی..
چرا ن نتم محدوده الانننننننننن..
چرا هیچی شو ندیدمممممم.
چرا دونگه اینقده نفس شده..
چرا هیوک اینجوریه..
اون جمله هه جی بود هاعه به هیوک گفت..
وای خدا زندم بزار برم پست بعدی..
مرسی

سلام عزیز دلم
ممنونم گلم
بخدا منم هنوز دان نکردم :||||
بخدا منم میسوزم و میسازم :|||||
بخدا منم تو کفم :|||||||||||||||
جمله هاشون ...
اینا مارو میکشن ^^

خواهش میکنم گلم

*marziyeh* سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 14:24

من حرفی ندارم بزنم....

دارم میرم که رو به قبله بخوابممممممممم

منم همونجا خوابیدم مرضیه :|||||

negin سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 11:55

سلام اجی جونم،عیدت مبارک!ایشالا امسال برات اتفاقای خوب خوب بیفته
اجی داری عروس میشی عایا؟که میگی بیشتر بتونی نت بیای؟ یا عروس شدی؟
اجی الییییییی وب دوباره بسته یا دوباره وبشون فلفلی شده؟!
مرسی که هستی اجی جونم
وای دونی خرگوشهههههههه!خیلی نفسههههههههه!
بلوز ایونهه که عکس خرسی داره خیلی خوشگلهههههه!منم موخااااااام!
کاش میشد دونگهه رو گاز گرفت!از اونایی که جاش میمونه ها!
اونجایی که هیوک بلیز زرد پوشیده تو اون عکس 6تایی ها!برگشته داره بابای میکنههههههه خیلی خوشگلهههههههههه!وووویییییییییییی!!!
مرسیی اجی جونم،روحم شادمان گشت

سلام عزیزم
ممنونم گلم
عروس کجا بود :|||| زبونتو گاز بگیر :|||||
درس دارم عزیزم ... تیرماه آزمون زبان دارم و کلی پروژه سرم ریخته ...
احتمالا خودش بسته باشه ... امروز ازش خبر میگیرم ^^
دونگهه ... هیوک با اون پیراهن هاش ... منو کشتن ... :||||||
خواهش میکنم گلم

مامی سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 11:25

خدایم بیامرزد....
از ابعاد مختلف جررریییییییدددددممممممممممممم

عمق فاجعه بعدن مشخص میشه

مامی ...
مامییییییییییییی ...
مامییییییییییییییییییییییییی ...
دیدیییییییییییییی؟؟؟

:|||||

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد