دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

دنیای آبی

اینجا برای نفس کشیدنم هوا بس است ...

کیس کیس کیس :||||






سلام به همگی

روزتون بخیر ^^


با کمی عکس و یه خبر اومدم خدمتتون اونم چه خبریی به به ^^

:||||

 


میگید نه؟؟؟؟


بفرمایید ادامه ی مطلب ^^


 

پ.ن1: پست ویرایش شدددددددددد


پ.ن 2: مجددا ویرایش شد و ترجمه ی بحثشون پیرامون بوسه رو کامل اضافه کردم ^^

 

خبر اصلی رو اول بگم؟


نه بابا حالا چه عجله ایه ^^

فعلا عکس تماشا کنیم ^^


ایونتوکهائه! SPAO







این GRAZIA رو من ول نمیکنم که :||||



فن ساینم ول نمیکنم!!!!

:|||||




کپِیه هم هستن لعنتیا :|||||



معرفی میکنم، نوزاد هیوکجه ^^



تا سه نشه، بازی نشه هیوکی ^^ :D



هنر دست طرفداران ^^






یه عکسم همینجوری! سفیدم میاد بهشون ^^

فرشته هامونن ^^



با تچکر از برادر مینهو *_______________*



آپدیت SMTOWN



و اما خبر اصلیمون :D


مصاحبه ی ایونهه با excite music interview


در مورد صحنه ی بوسه شون توی موزیک ویدئوی ژاپنی صحبت کردن


صحنه ی مورد علاقه تون توی ام وی کدوم بود؟

و قیافه ی هائه وقتی صحبت به صحنه ی بوسه کشید!




هائه: تو نگفته بودی که فکر میکردی یه بوسه ی واقعی نیست؟ واسه ماماسیتا هم همینو گفته بودی! حالا خوشحالی بعد فیلمبرداری این موزیک ویدئو؟

هیوک: چرا گفتم! مگه تو هم یه بوسه نداشتی؟

هائه: نه نداشتم.

هیوک: الکی نگو، من خودم حتی تو گوشیم ذخیره ش کردم.

هائه: ولی لبای ما بهم حتی برخورد نکرد!

هیوک: ولی بیشتر از ده بار اون صحنه فیلمبرداری شد!

هائه: تقصیر من نبود، تقصیر اون هنرپیشه ی زن بود.

هیوک: دروغگو!



ئه این دختر خوشبخته :D

ئه پشت سر دختر خوشبخته قشنگ تره :D






هائه: خوشت اومد، نه؟

هیوک: آره ... حس خوبی داشتم. دونگهه تو هم حتما یه حرکتی زدی، نه؟!

هائه: نخیر، اصلا نمیدونم در مورد چی داری حرف میزنی.

هیوک: گفتم که اون اون صحنه ده بار فیلمبرداریش تکرار شد!

هائه: تقصیر اون یکی هنرپیشه بود.





هیوک: من قبل از فیلمبرداری با اون دختر حرف زدم و گفتم که قبل از تماس لب هامون متوقف بشه اما موقع فیلمبرداری هی نزدیک و نزدیک تر شد تا اینکه بالاخره لب هامون کمی بهم چسبید.
هائه: چی؟ اون زنه؟
هیوک: زنه چیه؟ همون هنرپیشه هه!


اینم ترجمه ی کامل صحبت هاشون پیرامون اون صحنه ی بوسههههه ^^


هائه: یه بوسه ی واقعی بود؟ تو نگفته بودی انتظار یه بوسه ی واقعی رو نداشتی؟ واسه ماماسیتا هم همینو گفتی. هرجا یه ام وی باشه تو باید یه بوسه داشته باشی؟

هیوکی: نه واقعا انتظار یه بوسه ی واقعی رو نداشتم. من به اون دختر گفتم که قبل از هر تماسی متوقف بشه.

هائه: به انگلیسی بهش گفتی یا به کره ای؟

هیوکی: معلومه که انگلیسی گفتم.

هائه: مطمئنی کره ای نگفتی؟

هیوکی: میگم انگلیسی گفتم. "قبل از تماس ...!" به هر حال من بهش فهموندم که قبل از تماس جدا بشیم. اما موقع فیلمبرداری آروم آروم بهم نزدیک تر شد و لب هامون بهم برخورد کرد.

هائه: چی؟ همون زنه؟

هیوکی: منظورت از "زنه" چیه؟ همون "بانو"! اینجوری باید اون هنرپیشه رو صدا بزنی. خب منم تو اون صحنه شوکه شده بودم و عصبی بودم.

هائه: واسه همین کبکت خروس میخوند پس؟

هیوکی: نه ... ولی خب حس خوبی هم داشتم.


هیوکی: تو بوسه داشتیا.

هائه: نه نداشتم.

هیوکی: چرا داشتی.

هائه: میگم نداشتم.

هیوکی: من خودم با گوشیم ضبطش کردم.

هائه: به خاطر زاویه ی دوربین مث یه بوسه به نظر میومد.

هیوکی: منظورت چیه؟ تو تو اون صحنه حداقل ده بار سوتی دادی!

هائه: کی؟ من؟

هیوکی: بله!

هائه: نخیر تقصیر اون هنرپیشه ی زن بود!

هیوکی: دروغ نگو!

هائه: وگرنه من کارم حرف نداره.


هائه: به هر حال فیلمبرداری اون ام وی واقعا خاطره ی خوبی بود و ما اوقات خوشی رو داشتیم کنار هم.


پ.ن: بچه ها حوا و حوش صد تا نظر از پارسال مونده بود توی پست های عکس و ژرفا که امروز جواب دادم :* تازه داره از حجم مهمونا کم میشه و وقت میکنم کمی بشینم پای سیستم و درسهام :||||| یهو حمله میکنن خب :|||||||


نظرات 11 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 22:32

وااااااااییییی حسودی کردن کوچولوهاااا

عزیزه دلن دیگههههه ^^

ندا پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 21:02

باحال بود ..

ناقابل بود

*مهتا* چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 21:17

سلاممممممم گلی
خخخخ دونی چی رو بو/سه هیوک با اون زنه!!حساس شده بود

سلام عزیزم ^^
دوسش داره دیگههههه حسودی میکنههه

ms.fishy چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 20:34 http://sjra78-love.blogfa.com

سلامی دوبارهههههههههههه
من الان فشارم نامتعادله نمیدونم چیکار کنم ...
دونگههههههههههه عاشقشممممم
زنیکه ی بیشعوووووووووووور
هیوکککککککککک بی کله ...
بازم زنه یییییییییی بی جنبه ی نفهم
مرررررررررسی رسما برم بمیرم ..

سلام عزیزم ^^
فدای توووووووو
زنه پودر شد دیگهه ^^
دیگه فک کنم رفت دوش اسید گرفت اصن ^^
خواهش میکنم گلم

مریمDevil چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 20:02 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااااام بر سمیرا
منکه اصلا نفهمیدم قضیه این کیس چی بود
راستی باران اونی کجاس؟؟
چندوقتیه نمیبینمش آپ نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم ^^
کیسو نفهمیدی؟ مال ام وی ژاپنیشون بود
بارانم هستش که ^^

negin چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 17:37

سمیرا جونم عکسای اسپائو اونتوکهائه با سایز بزرگ داری؟ اگه داری میشه بذاری؟
وووووووییییییییی چخده گلبهی به دونی میاد

ندارمشون ...
ولی اگه یافتم میذارم حتما

sheyda چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 17:37

میمون خیانت کار
مرسی عزیزم

هیوکی بی تقصیر بووووود
دعواش نکن
خواهش میکنم گلم

negin چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 17:28

میبینم که هیوک از بو/سه خوشش اومدههههههه!چشم روشن!!!
دونگهه خیلی باحال مچ هیوک گرفتااااااا!
اخی دونی خیلی مظلومه!تا حالا یدونه دوس دخملم نداشته!
هیوک چرا همش به دونی گیر میده خو؟ تو با دختره کیس داشتی چرا میگی دونیم داشته؟
هیوک چه به دختره احترامم میذاره!بانو...
زنه بیشتر بهش میاد!
عکسا منو پودر کرد!
مرسی اجی جونم

هائه رو اذیت میکنه فداششم
دونگهه حساس شده الهییییییی ^^
خواهش میکنم گلم

*marziyeh* چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 16:27

سمیراااااااااااااااااااااااا من هنوز این موزیک ویدیو که ک.ی.س داشتنو ندیدم.
منم میخوااااااااااااااام

ام وی ژاپنیشونهههه ^^
منم ندیدم هنوز

sss501 چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 15:45 http:// upcity.ir/images2/31762952625372142244.jp

سلام.سمیرا جون میس یووووو سال نوت مجدد مبارک
من لایکامو.میذارم ولیییی تو پستها کامنتی ک ارسال میکردم ثبت نشده و ارسال نکرده.. تو سال جدید هم این وضعیت درست نشد دلم خوش بود میگفتم شاید صبر و تحمل کنم روبراه شه این وضعیت واسم ولی تو این چند روز هم مشکل ارسال کامنتم هنوز حل نشده
امیدوارم این ک تو این پست میذارم ارسال شه.. قبلی ها ک نشده ظاهرا..

ای جان معلومه ک داداشم این کاره نیست هیوک خان تو برو خودتوو زنیکه ء مقابلتو تو ام وی ها شمع کن داداش من ک پاک و مزطلوم کارشم ک حرررررررف نداره 100000%تقصیره زنیکه بوده کات دادن کارگردان وگرنه ک داداشم بسیییی بازیگره درجه 1هههه... آجیش تو لحظه لحظه سال جدید هم بقوبووونش..
موفق باشی
مرسی

سلام عزیزممم
چرا بابا ثبت شده بود تو پست های من، امروز همه رو خودم تایید کردم ^^
عزیزممممه هیوک ^^ خب زنه نتونسته جلو هیوک مقاومت کنه
و همچنین دونگهه
هردوتا دخترا متبرک شدن رفتتتتتت

سونیا چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 13:55

چه گوگولی بودن..
مرسی سمیرایی مننون..

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد